Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko yli viisikymppinen enää ikinä tuntea itseään halutuksi?

Vierailija
01.02.2018 |

Vai onko se vaan ihana muisto enää?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä jaksa uskoa, minua ei ole halunnut kukaan enää pariin vuoteen vaikka en ole vielä lähelläkään viittäkymmentä. Hulluinta ja surullisinta on se, että tässä iässä tekisi itsellä mieli oikeastaan koko ajan.

N41

Ootko mutruhuuli? Iloisuus  ja elämänilo vaikuttaa tosi paljon. Hulluttele, flirttaile , naura.

Meinaat että pitäisi heittää vaikka kärrynpyöriä tuolla työmatkalla tai kauppareissulla? Tai nauraa bussipysäkillä itsekseen? Toki en varmasti olisi enää täysin näkymätön, mutta tuskinpa sitä flirttikumppaniakaan löytyisi. 

Vierailija
22/26 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kai! Olen 55-v itsestäni hyvää huolta pitävä nainen. Jumppaan, käyn säännöllisesti kampaajalla, hoidan ihoani, meikkaan joka päivä, myös kotona ollessa. Pukeudun kauniisiin vaatteisiin. Olen iloinen, positiivinen, odotan tulevaisuutta ja tiedän olevani viehättävä. Ei liene yllätys, että olen erittäin pidetty työpaikalla, ja mieheni on edelleen hulluna minuun. Avioliittoa takana useampi vuosikymmen.

Kyllä on, koska lähinnä vaikutat ylimieliseltä kusipäältä.

Kateus ja pahantahtoisuus ei tee minkäänikäiselle naiselle hyvää 😉

Miksi ihmeessä kukaan olisi kateellinen ylimielisyydestä ja/tai kusipäisyydestä?! Ei kovin tavoiteltuja ominaisuuksia ainakaan minun mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 50 vuotias nainen.Vaihdevuoteni alkoivat juuri

Hikoilen paljon. Joudun vaihtmaaan alushousuja monta kertaa päivässä, koska ne ovat märät. Hiki myös haisee rekkamiehelle tai sille, että olisin pissannut housuihini ja unohtanut pestä vaatteet ja vain kuivattanut ne. Ensin luulinkin, että multa lirahtelee, mutta sama haju on kaikissa vaatteissa ja tulee niihin hetkessä. Pyykistä tullessa haisevat vielä raikkaalle.

Kasvojen ihossa koko ajan paksu rasva, aivan kuin olisi ollut meikit koko päivän kasvoilla. Siihenkään ei ole auttanut mikään.

Kaikista pahin muutos on hiukset! Ne pöhöttää, on elottomat, karheat ja hapertuvat ennen kuin kasvavat pitkiksi ja joudun leikkaamaan ne lyhyiksi. Ja pitkillä tarkoitan just ja just olkapäille ulottuvia hiuksia.

Saan myös älyttömiä hepuleita ilman syytä ja jos on syytä, niin paisuttelen niitä kohtuuttoman isoiksi.

Tunnen ovulaation, en ole tuntenut sitä kuin viimeiset vuodet, ennen menkkoja vatsa on todella kipeä, turvoksissa ja täynnä ilmaa. Olen myös usein päivän vesiripulilla.

Saan päiväkausia kestäviä syöppökohtauksia.

Mitä vielä? Varmaan vaikka mitä, mutta koska muistikin on huonontunut, en nyt saa mieleen muuta.

Voi apua:´D Repesin täysin:)

Onneksi mulla ei ole ollut mitään tuollaisia ongelmia! Olen ihan sama kuin ennen vv:a, ikää vain tullut vähän lisää.

5

Vierailija
24/26 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne ne +50 miehet muka häviäisi silloin? Laadukkaille 50v. rotunaisille riittää ihan liikaakin tarjotaan nuoremmistakin ikäluokista lähtien. Itse en tykkää reippasti nuoremmista miehistä.

Vierailija
25/26 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hymyilet, näet asioissa valoisia puolia ja ennen kaikkia rasvaprosentti on alhainen, niin sinulla on hyvä mahdollisuudet tulla halutuksi yli 5-kymppisenä.

Vierailija
26/26 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä jaksa uskoa, minua ei ole halunnut kukaan enää pariin vuoteen vaikka en ole vielä lähelläkään viittäkymmentä. Hulluinta ja surullisinta on se, että tässä iässä tekisi itsellä mieli oikeastaan koko ajan.

N41

Ootko mutruhuuli? Iloisuus  ja elämänilo vaikuttaa tosi paljon. Hulluttele, flirttaile , naura.

Meinaat että pitäisi heittää vaikka kärrynpyöriä tuolla työmatkalla tai kauppareissulla? Tai nauraa bussipysäkillä itsekseen? Toki en varmasti olisi enää täysin näkymätön, mutta tuskinpa sitä flirttikumppaniakaan löytyisi. 

Aloita noilla. Saat varmasti seuraa. Valkkaat niistä sitten laadukkaan ja tasokkaan flirttikaverin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä