Kadonneen jäljillä ohjelma...nolous taattua: "Ketähän mun äiti sekstas tääl 40 v. sitten"? Myötähäpeän puna nousee..
Hei, mul on idea! Mennään kysymään tuolta vastapäisen hotellin nuorelta aulatytöltä että tunsiko se jotain miestä joka sekstaili jotain naista /äitiä 40 vuotta sitten täällä? Joo, hieno idea!
-no en kyl tunne. olin niin nuori sillon.
Ja samaan aikaan näillä oli kaikkien isäehdokkaiden nimet mukana, senku ois lähettäny sähköpostia tai fb yhteydenoton, tai katsonu paikallisesta puhelinluettelosta numeron...huoh.
Taitaa olla tarkoitushakkuista idiotismia tuo ohjelma.
"Mennään kyselemään samasta hotellista Rodokselta ihmisiltä että kuka sun iskä on"?
Onneksi hoteli oli purettu, häpeä olisi ollut valtava äidin puolesta...vaikka ymmärränkin jälkeläisen tarpeen saada vastaus, niin keinoja olisi parempiakin kuin nämä.
Kommentit (9)
Laitat nuo repliikit omasta päästäsi. Kyllä, repliikkisi ovat tyhmiä.
Itse mietin ettei voi olla totta, että äiti ei itse ollut osannut ajatella kreikan miehen olevan isä.
Tytär kuitenkin selvästi näytti "ei suomalaiselle".
Samoin aikaisemmissa jaksoissa isät iloitsi lasten löytymisestä ja yksikin oli kadottanut osoitelapun ja odotti yhteyden ottoa.
Suomalainen on pirun helppo löytää nimen ja paikkakunnan perusteella jos haluaa.
Eikä toinen ollut muistanut hänelle kerrotusta raskaudesta eikä edes kuva ollut herättänyt mitään ajatuksia.
Moni noista ohjelmista on todella noloja. Ei niitä jaksa katsoa - eikä vähiten Jokikunnaan takia - mutta ip-lehdet selostaa noita melko tarkkaan.
Toi englantilainen isän tapaus. Ymärrän ettei hän ole osannut ottaa suomeen yhteyttä. Esim. kaikki merimies tyyppiset miehet ei ehkä ole tietokone nörttejä tai eivät osaa käyttää netin hakukoneita. Tämänkin olisi löytänyt jo sillä tiedolla että ukki on katolinen pappi paikassa X. Senkun olisi suullisesti kysellyt seurakunnassa kirkkokansalta, vanhoilta. Olisi näyttänyt nimeä. Vastaus olisi saatu, ellei ole muuttanut usein paikkakuntaa, mikä on harvinaisempaa mielestäni.
Nää on aina ratkennut ihan pelkällä tuurilla, suomessa ollut merimies tunsi jonkun joka tunsikin hänet.
Jotenkin en ymmärrä noita äitejä, jotka kyllä tietävät lapsensa isästä mutta eivät suostu puhumaan. Siitä sitten seuraa skismaa lapsen kanssa vuosikausiksi. Eri asia jos taustalla on joku raiskaus tms., mutta nämä klassiset lyhyet suhteet on vähä eri juttu.
Käyttäkää kortsua...
ihan nyt sullekkin Jokikunnas ja muut ihmisiä hakevat, että netissä on täysin ilmaisia puhelinluetteloita esim. britanniassa, ja amerikassa (white pages). Näistä näkee myös vanhat osoitteet. Myös ruotsissa on erittäin hyvin julkiset tiedot kaikista netissä.
Toi britti mies olisi löydetty melko varmasti kun oisi käyttäny tunnin niiden selailuun vaikka kotimaassa. Viralliset tiedot oikeestaan on aina huonommat.Tulee kaikenlaista byrokratiaa ja epäluuloisutta vastaan, ja virkailija sanoo "en voi antaa tietoa", vaikka ne on netissä. Samoin ikätiedot voi olla vääriä.
Hae vanhoja puhelinluetteloja, sieltäkin voi löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Hei, mul on idea! Mennään kysymään tuolta vastapäisen hotellin nuorelta aulatytöltä että tunsiko se jotain miestä joka sekstaili jotain naista /äitiä 40 vuotta sitten täällä? Joo, hieno idea!
-no en kyl tunne. olin niin nuori sillon.
Ja samaan aikaan näillä oli kaikkien isäehdokkaiden nimet mukana, senku ois lähettäny sähköpostia tai fb yhteydenoton, tai katsonu paikallisesta puhelinluettelosta numeron...huoh.
Taitaa olla tarkoitushakkuista idiotismia tuo ohjelma.
"Mennään kyselemään samasta hotellista Rodokselta ihmisiltä että kuka sun iskä on"?
Onneksi hoteli oli purettu, häpeä olisi ollut valtava äidin puolesta...vaikka ymmärränkin jälkeläisen tarpeen saada vastaus, niin keinoja olisi parempiakin kuin nämä.
Ai nuori aulatyttö oli nuori 40 vuotta sitten?
Toi friidu olis löytänyt isänsä paljon helpommin - kuva siitä Loma-leffasta ja se FB Rodos-ryhmiin, siellä vanhat Rodoksenkävijät tunnisti miehen.
onkyllä outoa. Entäs toi ruotsista vanhempaa hakenut. Ootelellaan nyt ensin taas keski-ikään ennen kuin kysymys herää ett kuka mun iskä on?
No nimi on annettu. Googlettaminen äidin kanssa ei tullut sitten kyseeseen. Nimen muunnokset ei tullut kyseesen?
Ei.
Mennään pimpottamaan ovikelloa. Paikallinen tulkki sentään tajusi googlettaa henkilön ja löysi 1 minuutissa.
On se vaikeaa....