Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Kommentit (7556)

Vierailija
1241/7556 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tomas on kyllä kuumin noista sinkuista, toivottavasti myös fiksuin, ulkoisesti hänestä tulee mieleen Tatu Silvasti, ainakin minulle.

T. Homomies

Kuka on Tatu Silvasti? 😂 Nevahööd

Vierailija
1242/7556 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"epätoivosesti itkevä nainen, siin on jotain" siis hetkinen????? Sanoko toi just noin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1243/7556 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätoivoisesti itkevä nainen kiihottava tai jotain? Mitä toi Elias puhuu???

Vierailija
1244/7556 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluks ku pariskunnat julkistettiin ajattelin että ei saatana, Dani ja Eve. Miksi. Mutta nehän on fiksuin pariskunta tuolla?!

Vierailija
1245/7556 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toi Elias ei lennä tuolta veks?

Vierailija
1246/7556 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tomas on kyllä kuumin noista sinkuista, toivottavasti myös fiksuin, ulkoisesti hänestä tulee mieleen Tatu Silvasti, ainakin minulle.

T. Homomies

Kuka on Tatu Silvasti? 😂 Nevahööd

Oli mukana ohjelmassa Exiä rannalla.

Vierailija
1247/7556 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku naisista sanoi että jotain että tykkää rajusta meiningistä sängyssä tms niin Elias jatkoi keskustelua noin.

Vierailija
1248/7556 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Dani ja Eve pyydetty mukaan ? Ilman, että olisivat oikeasti hakeneet ohjelmaan?

Vierailija
1249/7556 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"epätoivosesti itkevä nainen, siin on jotain" siis hetkinen????? Sanoko toi just noin?

Siinä on empatiat kohdillaan. Sadistista ja kieroutunutta.

Vierailija
1250/7556 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko huono ihminen kun mua ärsyttää toi Vilma? Ärsyttää siksi, koska hän vaikuttaa niin heikolta ihmiseltä.

ootko semmonen ronski koiranainen?

Vierailija
1251/7556 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala mitä uuvatteja pääosa noista pariskunnista on, tynnyrissä kasvaneita.

Onneksi on Tomas silmänruokana ja järjen äänenä. Eipä sillä, ei tuo Dani + Evekään ärsytä yhtään. 😄

Vierailija
1252/7556 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliaksella on erikoinen tapa arvioida muita ihmisiä. Ihan kuin arvioisi jotain näyttelyeläimiä. Hyvin muodostuneet reisilihakset, erottuvat olkapäät, pieni pää..

Vierailija
1253/7556 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammy joka ei oo ihan penaalin terävin kynä, jopa sekin yrittää sanoo Eliakselle että nyt ryhdistäydy ton käytökses kanssa :D

Vierailija
1254/7556 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällö toi Elias! ÄLLÖ!

Vierailija
1255/7556 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saaaaaaatana elias :Ddd Onko tollasia oikeesti olemassa??

Vierailija
1256/7556 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

onks kellää nätimmät kasvot ku sul..

Vierailija
1257/7556 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammy oli jotenki symppis kun se sano että "sun pitää olla kiltimpi". :D

Vierailija
1258/7556 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eliaksella on erikoinen tapa arvioida muita ihmisiä. Ihan kuin arvioisi jotain näyttelyeläimiä. Hyvin muodostuneet reisilihakset, erottuvat olkapäät, pieni pää..

Niin ja sanoi tykkäävänsä numeroista ja tilastoista. Ehkä se on vähän poikkeava

Vierailija
1259/7556 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän vanhentunut kommentti, kun ei koske tämän vuode TIS:iä, mutta innostuin katsomaan kakkoskautta. En siis ole aiemmin nähnyt sitä, mutta huomasin sen näkyvän yhä Ruudussa (olen katsonut viime kauden ja osittain ensimmäisen).

Yksi iso huomio minkä tein, oli Roopen ja Kallen uhriutuminen ja jatkuva oman paskan ja pettyneen olon tilittäminen:" Mä oon niin paljon paskaa saanu täällä niskaan blablabla.." , "En voi ymmärtää miks se teki noin, oon niin pettyny, tää oli tässä".

Ja kumpikin näistä oli siis itsekin pettänyt aikaisemmin tai ainakin "hölmöillyt". Yhtä lailla ovat itse hölmöilleet myös resortissaan ja paenneet kameroita yms., mutta eivät tajua katsoa peiliin nähdäkseen omaa käyttäytymistään:D Pakko vaan surkutella ja olla niiiin loukkaantunut toisen teoista, joita ei osannut odottaa.

Kyllähän nämä naisetkin "hölmöilivät" urakalla ja kiehnäsivät miesten kanssa, en väitä siinä vastaan. Mutta he ymmärsivät mitä tekivät ja Nana ainakin tunsi huonoa omaatuntoakin. He eivät ottaneet mitään uhri-roolia, vaikka aiempaakin pettämistä oli ollut, eivätkä jatkuvasti puhuneet pettymyksestään mieheensä superloukkaantuneeseen sävyyn.

Anteeksi, oli pakko päästä jonnekin avautumaan, kun en enää löytänyt kakkoskaudelle keskustelufoorumeita. On nää huvittavia:D

Täh? Noihan nimenomaan oli uhriutumisen kruunamattomia kuningattaria ja luultavasti just siksi valittu koko showhun. Kummankin mies oli joskus hölmöillyt tai pettänyt ja nämä daamit oli valmiiksi niin uhreja, että sen vuoksi katsoivat oikeutetuksi nusasta saarella heti jos toisella puolella tapahtui mitään huomautettavaa. Tän oli luultavasti tv-firman psykologit haistaneet. Tiesivät, että viltti lepattaa varmasti koska noissa oloissa tapahtuu aina jotain sellaista mistä saa syyn pettää kun tarpeeksi katkeran mustasukkaisena reissuun lähdetään.

Se Nana tais tosiaan jälkikäteen jossain lehdessä myöntää kun, että kävi myöhemmin terapiassakin kasvamassa.

Vierailija
1260/7556 |
21.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin psykopaattia kiihottaa alakynnessä oleva ja kärsivä ihminen