Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
Minna on maaninen seksiholisti. Sillä on varmaan hyvin kiinnostavan kiihkeä seksisuhde ollut Sammyn kanssa. Seksi ne on ajanut yhteen. Ei raha eikä muu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itse olen sillä kannalla, että mahdollinen lähtevä pari on juurikin Vilma ja Elias. Jos viime vuonna Emmi sai jonkinlaisen romahduksen saarella ja lähtivät sen takia, niin tämän vuoden romahtaja on juurikin Vilma. Tai sitten yksinkertaisesti Eliaksen käytös (riitely danin kans) katsotaan olevan vaaraksi kaikkien turvallisuudelle. Mut ainakin jaksossa 10 missä Markus lennättää lippalakkia, istuu Elias iltanuotiolla.
Mietin myös että tulisko oikeesti enää ton jälkeen uutta paria niin vähäks aikaa jos puolivälissä kaikki alkuperäset vielä on? Ku eikö noita jaksoja oo 20 tjsp?
Jaksoja on 16.
Ei vaan 24.
Mistä tuollainen tieto? En löytänyt ainakaan itse.
Eikö Vilma oo nähny tätä ohjelmaa jos se tosiaankin on vielä ton Eliaksen kans yhdessä? :(
Eve on kyllä ihan tajuttoman kaunis.
mä en oikeasti siedä minnaa. tuo ääni ja äänensävy on niiiiin raivostuttava :D! tuntuu että on aika tunteeton ihminen.
noi kaikki ihmiset tuolla ei varmasti ole raflan ekoja pokia.
Markuksen ja Emman treffit vaikuttavat menevän hyvin! Mies ei millään tavalla vastaa miesmakuani, mutta onhan toi nyt hauskaa seuraa
Markuksella on kauniit silmät. Tukka pois (ja ei värjäystä kun oma tukka alkaa kasvaa), mies kuntokuurille ja parran kasvatus vasta kun se oikeasti kasvaa. Vaatekaappi vielä uusiksi ja sehän olis ihan komea sälli.
Eniten häiritsee kun tuolla on kaikki niin rumaa; ympäristö ja ihmiset. Kaukana paratiisisaaresta, lienee jossain Pattaialla kuvattu. Ja aina tuota viiniä litkitään treffeillä. Ja tietenkin niiden päälle vedetään p.rseet bileissä. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itse olen sillä kannalla, että mahdollinen lähtevä pari on juurikin Vilma ja Elias. Jos viime vuonna Emmi sai jonkinlaisen romahduksen saarella ja lähtivät sen takia, niin tämän vuoden romahtaja on juurikin Vilma. Tai sitten yksinkertaisesti Eliaksen käytös (riitely danin kans) katsotaan olevan vaaraksi kaikkien turvallisuudelle. Mut ainakin jaksossa 10 missä Markus lennättää lippalakkia, istuu Elias iltanuotiolla.
Mietin myös että tulisko oikeesti enää ton jälkeen uutta paria niin vähäks aikaa jos puolivälissä kaikki alkuperäset vielä on? Ku eikö noita jaksoja oo 20 tjsp?
Jaksoja on 16.
Ei vaan 24.
Mistä tuollainen tieto? En löytänyt ainakaan itse.
No ihan vaikka tuolta Ruudusta. Tai telkusta, nyt on menossa jakso 4/24
http://www.telkku.com/ohjelmat/temptation-island-suomi/71008/nelonen/39…
Myötähäpeä on valtava, kun treffejä katsoo
Vierailija kirjoitti:
Markuksella on kauniit silmät. Tukka pois (ja ei värjäystä kun oma tukka alkaa kasvaa), mies kuntokuurille ja parran kasvatus vasta kun se oikeasti kasvaa. Vaatekaappi vielä uusiksi ja sehän olis ihan komea sälli.
Musta Markuksesta tulee mieleen sen bloggaaja-Oprin ex Jesse.
Kuunnelkaas nyt Eliaksen arvostelut Emiliasta ja Vilmasta :/
Vilma on niin nuori ja naivi vielä.
Hitto mikä FRIIKKI tuo yksi mies!
Miten toi Elias kehtaa puhua ihmisistä ääneen noin?! Kyllä mäkin tottakai arvostelen ihmisiä enkä sitä kiellä, mutta teen sen omassa pienessä päässäni enkä koskaan sanoisi ääneen kenenkään ulkonäöstä noin. Tosiaan puhuu naisista kuin jostain näyttelyesineistä.
Vitsi miten kuuma toi yksi mimmi on! En tiedä nimeä mutta pariskuntien naisista se pitkä ja atleettinen blondi.
Pysyttäiskö aiheessa, pliis. Tylsä lukea näitä teidän jaaritteluja onko joku akateemista vai ei.