Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
Tuo Elias on ihan pimee. Eikä itse edes tajua miten mänttiä juttua heittää.
Vilman poikaystävä sanoo että nainen itkemässä epätoivosesti on kiihottavaa. Mun ja väittäisin että myös mun kavereiden poikaystävien yks inhottavimpia asioita on nähdä oma nainen itkemässä. No, kukin tyylillään. Kai? :D
Luuleeko toi Elias-Elisa olevansa hyvännäköinen? 😂😂😂😂
Nyt tajusin, miks toi Elias aiheuttaa helvetin kylmiä väreitä. Tosi nuorena tyttönä mulla oli vähän vanhempi poikakaveri, joka kohteli muita juuri niin kuin Elias. Kylmästi ja etäisesti, esineellistävästi. Puhui musta juuri tuohon tyyliin. Selkeästi narsistinen, tai rikki mennyt tyyppi. Onneksi tulin jätetyksi, sääliksi käy kaikkia uhreja. Kesti aika pitkään päästä paskiaisesta yli.
joko sinkkumiehetki pussailee keskenään :D
Hyi toi Elias... niin ällö, ja ihan sekaisin koko jätkä! #PrayForVilma
Elisalla on pieni pää ja terävät piirteet, näyttää joltain Tintiltä.
Luulin aluksi et E vaan provosoi.. Mutta ei ilmeisesti. Miksi kukaan haluaisi antaa tarkoituksella itsestään kusipäistä kuvaa
Elias pitäis heittää pois tuolta. Sairas ihminen
Ei. Voi. Olla. Enää. Todellista
Jakson lopussa kun tulee se seuraavassa jaksossa -klippi, niin ensi viikon torstaina pääsemme ilmeisesti todistamaan, kun Minna ottaa joltain miehistä s-u-i-h-i-n jossain yleisessä oleskelutilassa!? !!! Mä en kestä enää 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Ei. Voi. Olla. Enää. Todellista
Jakson lopussa kun tulee se seuraavassa jaksossa -klippi, niin ensi viikon torstaina pääsemme ilmeisesti todistamaan, kun Minna ottaa joltain miehistä s-u-i-h-i-n jossain yleisessä oleskelutilassa!? !!! Mä en kestä enää 😂😂😂
Siitä vielä vähän esimakua :D
Vilma ja Juuso taas yhdessä. Huoh
Vierailija kirjoitti:
Vilma ja Juuso taas yhdessä. Huoh
Parempi kun pysyvät molemmat poissa sinkkumarkkinoilta.
Miten Vilma on noin sokea sille, että Elias on manipuloiva psykopaatti? "kukaan ei oo nähny vielä sitä Eliasta, jonka mä tunnen". Niin, muihin Eliaksen manipulointi ei ole uponnut. Paitsi siihen Porilaiseen sinkku-Jonnaan.
Pisteet Danille, joka sanoi Eliakselle suorat sanat. Oksettava tyyppi. Toivottavasti Vilma jättää tuon sekopään ja toivottavasti Elias ei löydä uutta sinisilmäistä lammasta talutusnuoraansa.
"Psykopatia on viralliseen tautiluokitukseen sisältymätön luonnehäiriö, jota voidaan mitata luotettavasti. Sen piirteitä ovat lipevyys, mahtipontisuus, itsekeskeisyys, syyllisyy- dentunteen ja empatian puuttuminen, valehtelu, petollisuus, tunne-elämän pinnallisuus, impulsiivisuus ja toistuvat rikokset."
Ennakkojaksossa Minna laukoo taas et "musta tää tuntuu lomalta kun ei tarvi panna Sammya". Alkoi käydä iltanuotiovideon jälkeen sääliksi tota Sammya vaikka onkin mitä on. Ei noin vaan sanota omasta puolisosta!!!
Spoiler
-
-
-
-
Oliko se siis Minna, joka otti suihin joltain? Näytti vaaleampihiuksiselta. Mutta pakko kai sen se on olla. Sammya kävi sääliksi.
Olikohan se Even ja Kalun pusuääni ilmapusu, vai pusu kädelle, poskelle vai huulille?
Kattokaas Pane mut Sekaisin täydellä hidastuksella, kohta 1.37. Sängyssä blondi, housuja riisuu Kalu (?) ja vessasta tulossa toinen nainen. Hetkeä myöhemmin videolla blondi on edelleen sängyssään ja mies ja toinen nainen kapuaa toiseen sänkyyn. Keitä ne on? Aluksi katoin et Eve on sängyssä, mut olisko se Vilma kuitenki, ja Eve ja Kalu tulis yhdessä viereiseen sänkyyn?
Vierailija kirjoitti:
Kattokaas Pane mut Sekaisin täydellä hidastuksella, kohta 1.37. Sängyssä blondi, housuja riisuu Kalu (?) ja vessasta tulossa toinen nainen. Hetkeä myöhemmin videolla blondi on edelleen sängyssään ja mies ja toinen nainen kapuaa toiseen sänkyyn. Keitä ne on? Aluksi katoin et Eve on sängyssä, mut olisko se Vilma kuitenki, ja Eve ja Kalu tulis yhdessä viereiseen sänkyyn?
Joo, tuijotan sitä extraslow-hidastuksella kaiken päivää työhuoneessani. Kohdassa 1.30 kalu menee sisään.
Elias vetää ihan selvästi jotain roolia. Nolo tyyppi