Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
Vierailija kirjoitti:
Eniten ärsyttää ja tympii katsoa Dania. Jätkä on täysin turhake saarella ja kuvittelee saavansa pitää Even omanaan "todistaessaan" käytöksellään saarella olevansa tämän luottamuksen ja rakkauden arvoinen.. Dani vaan ei uskalla olla oma itsensä ja sinnittelee loppuun asti. Miksi ylipäänsä piti lähteä mukaan ohjelmaan? Jatkuva Even palvonta ja rakkauden tunnustukset toistaa itseään. Ei ketään väkisin pidetä! Toivottavasti Kalu hoitaa hommat..
Kunhan Eve ei vaan jättäis mua! Vaikka Eve menis loppuun asti Kalun kanssa ja panis kaikkien muidenkin sinkkumiesten kanssa, niin Dani varmaan vaan hokis ettei rajat menny rikki ja hän luottaa Eveen. Jotenkin pakkomielteisen oloista puuhaa ja se ettei voi ajatella tai osaa puhua muusta kuin Evestä on jo jotenkin creepyä. Dani vielä tukahduttaa suhteensa tuolla ahdistavalla riippuvuudella.
En oikein ymmärrä näitä kommentteja, joissa väitetään, että Danin käytös on ahdistavaa. Tottakai hänellä on varmaan hieman epätoivoinen olo, kun tyttöystävä puuhaa ties mitä ja se ikävä kasautuu todella suureksi. Ja ihan uskomaton se Even kommentti, että "tottakai haluan nähdä Kalua vielä Suomessakin ja toivon, että hänestä ja Danista tulee ystävät, enkä kyllä sitten aio hyväksyä, jos Dani rajoittaa minun yhteydenpitoani Kaluun". Haloo! Hän on itse hinkannut ja pussaillut tyypin kanssa viikkotolkulla, joten kyllä se on nimenomaan Eveltä ei-hyväksyttävää käytöstä, jos aikoo jatkaa samaa touhua Suomessa ja antaa Danille edes syyn olla mustasukkainen ja rajoittaa yhteydenpitoja. Miten ihmeessä ihan normaali mustasukkaisuus ja uskollisuusvaatimus onkin nyt yhtäkkiä ei-hyväksyttävää? Samalla logiikalla kai Dani voisi sitten sanoa, että ei kyllä sitten hyväksy, jos Eve ei salli hänen käydä paneskelemassa välillä muistakin naisia.
Ja vielä tuohon, kun Kuronenkin kommentoi extrassa, että Eve joutuu ottamaan vastuuta Danin hauskanpidosta. Itsehän Eve on sitä iltanuotiolla jauhanut, että toivoo Danin pitävän hauskaa ja on ollut sitten "huolissaan", kun Dani ei ole siellä tarpeeksi ilakoinut. Ihan itse on Eve tämän huolensa luonut eikä Dani ole sitä huolehtimista kyllä millään tavalla vaatinut. Sillä tavalla on kyllä Eve vastuussa tilanteesta, että on sekoillut tuolla resortilla, mutta ei pitäisi olla kohtuuton vaatimus ja kohtuutonta "huolehtimista", että pysyt erossa vieraista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä näitä kommentteja, joissa väitetään, että Danin käytös on ahdistavaa. Tottakai hänellä on varmaan hieman epätoivoinen olo, kun tyttöystävä puuhaa ties mitä ja se ikävä kasautuu todella suureksi. Ja ihan uskomaton se Even kommentti, että "tottakai haluan nähdä Kalua vielä Suomessakin ja toivon, että hänestä ja Danista tulee ystävät, enkä kyllä sitten aio hyväksyä, jos Dani rajoittaa minun yhteydenpitoani Kaluun". Haloo! Hän on itse hinkannut ja pussaillut tyypin kanssa viikkotolkulla, joten kyllä se on nimenomaan Eveltä ei-hyväksyttävää käytöstä, jos aikoo jatkaa samaa touhua Suomessa ja antaa Danille edes syyn olla mustasukkainen ja rajoittaa yhteydenpitoja. Miten ihmeessä ihan normaali mustasukkaisuus ja uskollisuusvaatimus onkin nyt yhtäkkiä ei-hyväksyttävää? Samalla logiikalla kai Dani voisi sitten sanoa, että ei kyllä sitten hyväksy, jos Eve ei salli hänen käydä paneskelemassa välillä muistakin naisia.
Jos olisin Dani tuossa tilanteessa kokisin olevani petetty ja rajat ovat ylitetty. Olisin mustasukkainen ja vihainen. Eve ei todellakaan pitäisi yhteyttä Kaluun eikä kumpikaan meistä olisi jatkossa mitään kavereita henkilön kanssa. En pystyisi olemaan kaveri ihmisen kanssa, johon puolisoni on ihastunut ja jonka kanssa on kiehnätty yöt samoissa lakanoissa sormeillen 'kaluja' ja 'kosteusasteita'. En pystyisi enkä suostuisi.
Se mikä tekee tästä ahdistavaa on se, että Danille tämä on ok. Alkuun sovittiin jotain muita sääntöjä, mutta ne muuttuu sen mukaan mitä Eve tekee Kalun kanssa. Kaikki on hyvin kunhan Eve ei jätä vaan häntä. Pettäminenkin olisi ok. Pane vaikka lätkäjoukkueellinen äijiä, kunhan ollaan vaan yhdessä. Ota Kalu rakastajaksesi. Nukutaan kolmistaan lusikassa. Kunhan et jätä minua. Mikä aisankannattaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin Dani tuossa tilanteessa kokisin olevani petetty ja rajat ovat ylitetty. Olisin mustasukkainen ja vihainen. Eve ei todellakaan pitäisi yhteyttä Kaluun eikä kumpikaan meistä olisi jatkossa mitään kavereita henkilön kanssa. En pystyisi olemaan kaveri ihmisen kanssa, johon puolisoni on ihastunut ja jonka kanssa on kiehnätty yöt samoissa lakanoissa sormeillen 'kaluja' ja 'kosteusasteita'. En pystyisi enkä suostuisi.
Se mikä tekee tästä ahdistavaa on se, että Danille tämä on ok. Alkuun sovittiin jotain muita sääntöjä, mutta ne muuttuu sen mukaan mitä Eve tekee Kalun kanssa. Kaikki on hyvin kunhan Eve ei jätä vaan häntä. Pettäminenkin olisi ok. Pane vaikka lätkäjoukkueellinen äijiä, kunhan ollaan vaan yhdessä. Ota Kalu rakastajaksesi. Nukutaan kolmistaan lusikassa. Kunhan et jätä minua. Mikä aisankannattaja.
No en minä nyt sanoisi, että tuo ahdistavaa olisi. Säälittävää ehkä, mutta Even kannalta ei voi mielestäni sanoa, että Dani vaihtoon, kun käyttäytyy noin ahdistavasti. Eipä tuossa tilanteessa varmaan ole Danilla mitään oikeaa tapaa toimia, kun suru puserossa ei käyttäydy normaalisti, mutta ei myöskään saisi mitenkään rajoittaa Even tekemisiä. Eihän tuon naisen kanssa voi voittaa, kun kaikki reaktiot ovat Even mielestä vääriä.
Vierailija kirjoitti:
Even pitäisi antaa pitää yhteyttä Kaluun, mutta auta armias, jos Elias sanoisi haluavansa olla jatkossakin Jonnan kanssa yhteyksissä :D
Dani kommentoi uudella videollaan noita panojuttuja ja miten koko tuotanto ja osallistujat onnistui höynäyttämään Elsaa. Hah!
hah kun oma akka eve polkasi kalua
Vierailija kirjoitti:
Dani kommentoi uudella videollaan noita panojuttuja ja miten koko tuotanto ja osallistujat onnistui höynäyttämään Elsaa. Hah!
Ei ihme et Elsa on vihainen kaikille. Mutta mitäs paneskeli siellä. Ottaisi vastuun mitä teki.
Even ja Danin juttu on vaivaannuttavaa katseltavaa, kuin palapeli joka ei sovi yhteen. Danin biisi ei sovi heidän tilanteeseen mitenkään, ei se ole mikään vuosisadan rakkaustarina.
Dani on aivan naurettava. Mikä siinä Evessä on niin ihmeellistä, että sormettelutkin katsotaan läpi sormien? Eve on arkinen, pöhöttynyt ex-läski
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme et Elsa on vihainen kaikille. Mutta mitäs paneskeli siellä. Ottaisi vastuun mitä teki.
Mitäs kuvitteli olevansa ovela ja kaikkia hallitseva ylijumala :D Nyt hävettää ja ollaan niin nöyrää poikaa, kun p*ska osuikin omaan tuulettimeen.
Vierailija kirjoitti:
Dani on aivan naurettava. Mikä siinä Evessä on niin ihmeellistä, että sormettelutkin katsotaan läpi sormien? Eve on arkinen, pöhöttynyt ex-läski
Ja Even entinen paino liittyy tähän miten...?
Onko täällä ollut puhetta siitä Minnan ja Makken allaspanosta? Siis siitä et kumia ei varmastikaan käytetty, kun sellainen on vedessä melko haasteellista (ja mistä siihen hätään olisivat sellaisen edes saaneet hankittua, jos niitä on pelkästään makkareissa tarjolla). Hyi helv****, ei mulle ainakaan riittäisi toisen osapuolen vakuuttelu siitä, että "ei mulla mitään tauteja oo..." 😨
kaikki osallistujat käy terveystarkastuksessa ennen tositv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiton kuvottavaa toi Eliaksen ”omaan selkäänsä taputtelu” ja kirkasotsainen selittely ettei oo tehnyt mitään vaikka pani Jonnaa kahdesti. Pelottavan pokerinaamainen valehtelija! Tuskin Jonna sai kahtakymmentä kertaa tunnissa! :D
Ei, maks. 5 min ja se oli ohi kummallakin kerralla.
No siinähän ehtii saada jo sata orgasmia! Aikamoista...
Kukaan, joka puhuu tuollaisia 20 kertaa tunnissa -juttuja ei tiedä naisen anatomiasta yhtään mitään. Paikat ovat todella kipeitä ja "O:t" muuttuvat hyvin kivuliaiksi jo muutaman kerran jälkeen, eli niissä ei ole mitään kivaa. 10 kpl tunnissa olisi jo jotain aivan kauheaa. Eli paitsi ettei tuollaisten puhuja tiedä näistä "naisasioista" mitään, niin hänen naisensakaan tuskin ovat tulleet hänen ansiostaan aidosti. Muuten hänkin tietäisi kyllä näistä asioista jotain.
Vaikka sinä et saa useampaa orgasmia peräkkäin ilman kipuja, ei tarkoita ettei muutkaan saa. Naurettavaa esittää oma kokemus ainoana ja oikeana faktana. Monet naiset pystyy sarjaorgasmeihin. En ota muuten kantaa Elsan sanomisiin enkä puolusta häntä.
Ensin pidin Even ja Danin osuutta käsikirjoitettuna, sitten en ja nyt taas pidän, koska tässä on jotain mätää, palat eivät täsmää. Käsikirjoitukseen sopisi kaikki paitsi se, miten Eve olisi suostunut moiseen idioottirooliin vai onko oikeastikin riittävän idiootti.
Muut muista kiinnostuneet varatut peittelevät ja selittelevät, kun Eve taas kertoilee kaikenlaista mitä ei ole edes näytetty oikeasti tapahtuneen eikä ole yhtään katuvainen tai varo sanojaan.
Dani taas oli ihan hajalla saarella ja nyt niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Tuhanten roolisuoritusten mies?
Heh, ihmiset tuntuvat elävän täällä aika tunteella TI-elämää. Aivan kuin haluttaisiin nähdä mörköjä siellä, missä niitä ei ole, ja toisaalta myös toivotaan niitä mörköjä lisää eli esim. ilmeisesti olisi hyvä, jos tuolla lähes paneskelisi kaikki. Toisaalta jos näin kävisi, niin taas paheksuttaisiin, että miksi henkilö näin teki. No, ohjelmahan on viihdettä, mutta kun viihdettä haluaa, kannattaa myös muistaa, että viihdettä tehdään hinnalla millä hyvänsä eli leikkaamalla jne.
Mulle jäi ainakin erittäin epäselväksi, miksi minun pitäisi uskoa, että Elias ja Jonna harrastivat seksiä. Jonkun käpäsen Kurosen sana ei riitä. Missä todistusaineisto? Entäs mikä tää "hän ei vieläkään tiedä, että me tiedämme" -juttu on? Ai siis Kuronen meinaa, että Eliaksen mielestä Jonna ei olisi voinut toimia tiedonvälittäjänä sekä asukkaille että katsojille eikä kertoa jopa Eliakselle takaisin, että hei kerroin noille? Vai keihin tämä "me" viittaa? Tuskin tuo Elias nyt ihan pässi on, ja eiköhän heti ole kuullut asiasta kuittailuakin. Vaikka Elias jostain syystä olisi olettanut, että kameroita ei ole, Kurosen "hän ei tiedä blaablaa" on ihan tuulesta temmattua ja jälleen kerran yliteatraalista hölinää. Vai perustuen mihin ei tiedä?
Sit taas Minna ja Markus: noh, katselijoita uima-altaalla oli, mutta jos tuo oli takaapäin panemista, niin okei... aika hiljaista piteli. Lähinnähän se oli kai Even heitto, muut vitsailivat alaosan siirtämisestä jne.
Elias ja Vilma: en ihan täysin ymmärrä ihmisten agendaa heittäytyä toisten parisuhteeseen. Maailma on täynnä paskoja parisuhteita - eikä katsojat oletettavasti tiedä koskaan kenenkään TI-parin parisuhteesta mitään. Katselin YouTubesta Vilman videoita, ja ihmisillä oli suhteellisen erikoisia haukkumiskommentteja. Mihinköhän niillä pyritään? Vaikeata uskoa, että kovin monelle kyseessä on todellinen huoli ja sydämen taakka. Eiköhän ole vain hauskaa rääpiä realityn pohjalta.
Ja ei, en ole itse mikään Elias tai täällä joidenkin mainitsema Elsa (itse en edes tiedä, mikä tämä Elsa-juttu on).
Eiköhän tämä ole varsinkin tänä vuonna käsikirjoitettua sontaa alusta loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Mutta missä kommentit Kalusta Even jalkojen välissä, rinnoilla, huulilla? :D Olisi tuotakin nyt voinut analysoida. Se kun on selvää että selkeästi ihastunut pari, joka kiehnää toisissaan jo isossa porukassa, tekee lusikassa nukkuessaan muutakin kuin antaa hyvänyönpusut poskelle...
Häh? Kivuliaita jo muutaman kerran jälkeen? No ei täällä ainakaan.
Taitaa kuule olla yksilöllistä tämäkin, eli äläpä yleistä.