Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Kommentit (7556)

Vierailija
6081/7556 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tääkin alkaa olla ohi. Jää suorastaan ikävä kaikkia hahmoja kuten Tuusulan Pandaa, Ovaali-Elsaa, Komatsu-Pikatsua, Biifstiik-kylpylähemmoa ja NössöTossua.

Mistä toi Komatsu nimitys on tullut?

Oon selvästi missannut jotain.

Markuksella oli komatsun lippis. 

Vierailija
6082/7556 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jengi pohtii täällä Even ulkonäköä keskittyen johonkin hymyillessä näkyviin ikeniin. Ei tuollaisilla asioilla ole mitään väliä, kun hän on nauravainen blondi jolla on isot rinnat. Siinä on omanlainen viehätyksensä, jopa minusta, vaikka nainen olenkin ja häntä ärsyttävänä pidänkin. Mutta viehättävä hän on. Toki makuja on monia.

Eve on söpö ja ehkä miesten makuun sexy ..muttei mikään kaunotar sanan varsinaisessa merkityksessä.

Pidin häntä miellyttävänä ja ihan viehättävänä (näin naisenakin) mutta jotenkin myös ulkonäkö on alkanut ärsyttämään/muuttumaan ’rumaksi’ sitä myöden kun lähti pettämään Dania Kalun kanssa. Kyllä se nyt vaan on pettämistä jos Kalle on Even p*ua kopeloinut ja Eve Kalun kalua ’testannut’. Yök. Antaako Dani anteeksi, ei pitäisi. Etenkään kun Eve haluaa jatkossakin pitää Kalun lähipiirissään👎🏼

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6083/7556 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos Vilma on antanut Eliaksen luikerrella takaisin elämäänsä, niin Elsa on varmaan ollut sinnikäs yhteydenpidossaan.

Kasaan tähän alle muutamia lauseita, ihan vaan Vilmaa varten, että kuulostaakohan joku näistä tutulta:

"Sen jälkeen tajusin kuinka paljon rakastan sua enkä ikinä halua erota susta"

"En ikinä voisi tehdä sulle niin enää toiste"

"Tästä lähtien kaikki muuttuu"

"Aion hyvitellä tätä sulle koko lopun elämäni"

"Teen mitä vaan että opit luottamaan muhun taas"

"Aion todistaa sulle, että oon luottamuksen arvoinen"

"Et tule pettymään"

"Tää kaikki tulee vaan vahvistamaan meitä"

"Vaikka kukaan muu ei meihin uskoisi, niin meillä on jotain niin spesiaalia, että me tiedetään, että tää kestää"

"Kukaan muu ei ymmärrä sua niin kuin mä ja mä sua"

"Sä et voi rikkoa kaikkea mitä me ollaan yhdessä rakennettu/koettu/kestetty/selvitty"

"Sä et voi tehdä tätä mulle" (erosta puhuttaessa)

"Sano mitä vaan mitä sä haluut niin mä teen sen"

En usko menevän noin vaan se käännetään kokonaan niin, että ohjelman tarkoitus oli juonia heidän välille riitaa ja epäluuloa ja tuotanto vedätti jne. Noissa listatuissahan Elias ottaisi itse syytä itselleen enkä usko niin tapahtuvan. 

Tuo on muuten totta! Vikaa voisi hakea niinkin kaukaa kuin muista ihmisistä. ;) Tai jos oikein tosi naurettavan selityksen haluaa keksiä, niin jopa tuotannon ja muiden osallistujien salaliitoista häntä vastaan! ;)

Vierailija
6084/7556 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

eve ja dani ovat varmaan tehneet sopimuksen tuotannon kanssa ettei mahdolliset panot tule julkisuuteen

Jahas, tässä saimmekin lisää salaliittoteorioita tuon kertakaikkisen nerokkaan tuotannon julmista juonista - ihan vain jotta esim. Eliaksen sutinat näyttäisivät mahdollisimman pahalta! :) Mukana juonessa ovat myös kaikki tv-katsojat, Twitterin käyttäjät ja itse asiassa koko valtio! ;)

Vierailija
6085/7556 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, ärsyttää toi Even kikatus joka välissä. Hymyilevin kasvoin kertoo ettei aio kunnioittaa kumppaniaan sen vertaa että jättäisi yksiäkään treffejä Kalun kanssa väliin. Se, että "pitää hauskaa" ja ottaa kaiken irti ei tarkoita sitä että sitä ihastusta syventää tieten tahtoen johonkin toiseen? Mun mielestä sekin on jo hyvää parisuhteen testaamista että ihastuu mutta tahdonlujuudella ottaa etäisyyttä toiseen. (Pienimuotoinen) pettäminen ei ole hyvää parisuhteen testaamista, toisin kuin tuntuu temppareissa kaikki mainostavan.

Vierailija
6086/7556 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jengi pohtii täällä Even ulkonäköä keskittyen johonkin hymyillessä näkyviin ikeniin. Ei tuollaisilla asioilla ole mitään väliä, kun hän on nauravainen blondi jolla on isot rinnat. Siinä on omanlainen viehätyksensä, jopa minusta, vaikka nainen olenkin ja häntä ärsyttävänä pidänkin. Mutta viehättävä hän on. Toki makuja on monia.

Eve on söpö ja ehkä miesten makuun sexy ..muttei mikään kaunotar sanan varsinaisessa merkityksessä.

Pidin häntä miellyttävänä ja ihan viehättävänä (näin naisenakin) mutta jotenkin myös ulkonäkö on alkanut ärsyttämään/muuttumaan ’rumaksi’ sitä myöden kun lähti pettämään Dania Kalun kanssa. Kyllä se nyt vaan on pettämistä jos Kalle on Even p*ua kopeloinut ja Eve Kalun kalua ’testannut’. Yök. Antaako Dani anteeksi, ei pitäisi. Etenkään kun Eve haluaa jatkossakin pitää Kalun lähipiirissään👎🏼

Samat sanat. Aluksi ajattelin, että on nätti. Nyt näen vain liian blondaamisen polttaman tukan ja tekohymyn. Niin se ihmisen luonne vaan joko kaunistaa tai rumentaa ihmistä.

Vierailija
6087/7556 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonasta. Mä oon ollut "Oona". 

Eli heikko itsetuntoinen nuori nainen. Tosiasiassa mikään määrä kehuja ja huomiota ei voi sitä tyhjiötä sisällä täyttää, mitä Oona Juusolta vaatii. Toivottavasti Oona tajuaa myös tämän. Ensiksi tulee itse oppia pärjäämään ilman sitä vahvistusta toiselta ja luottamaan itseensä ja oppia näkee itsensä positiivisessa valossa.  Eikä kannattaisi ehkä olla parisuhteessa tai ainakaan avoliitossa, vaan oppia ne omat tavat, rutiinit ja rajat ennen kuin laittais hynttyyt yhteen.. Ite oon nuoren aikuisiän hyppinyt suhteesta toiseen, ja aina vaan ollut tyytymätön, koska en ole tiennyt mitä todellisuudessa haluan, koska sitä itsetuntoa luottaa vaistoihini ei ole ollut. Tie on pitkä ja siinä on tehtävä hurjasti töitä ihan vaan itse itselleen. 

Vierailija
6088/7556 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tota Oonaa on rasittavaa kuunnella kun se vääntää itkua KOKO AJAN 🙄

Vierailija
6089/7556 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiton kuvottavaa toi Eliaksen ”omaan selkäänsä taputtelu” ja kirkasotsainen selittely ettei oo tehnyt mitään vaikka pani Jonnaa kahdesti. Pelottavan pokerinaamainen valehtelija! Tuskin Jonna sai kahtakymmentä kertaa tunnissa! :D

Ei, maks. 5 min ja se oli ohi kummallakin kerralla.

No siinähän ehtii saada jo sata orgasmia! Aikamoista... 

Vierailija
6090/7556 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiton kuvottavaa toi Eliaksen ”omaan selkäänsä taputtelu” ja kirkasotsainen selittely ettei oo tehnyt mitään vaikka pani Jonnaa kahdesti. Pelottavan pokerinaamainen valehtelija! Tuskin Jonna sai kahtakymmentä kertaa tunnissa! :D

Ei, maks. 5 min ja se oli ohi kummallakin kerralla.

No siinähän ehtii saada jo sata orgasmia! Aikamoista... 

Kukaan, joka puhuu tuollaisia 20 kertaa tunnissa -juttuja ei tiedä naisen anatomiasta yhtään mitään. Paikat ovat todella kipeitä ja "O:t" muuttuvat hyvin kivuliaiksi jo muutaman kerran jälkeen, eli niissä ei ole mitään kivaa. 10 kpl tunnissa olisi jo jotain aivan kauheaa. Eli paitsi ettei tuollaisten puhuja tiedä näistä "naisasioista" mitään, niin hänen naisensakaan tuskin ovat tulleet hänen ansiostaan aidosti. Muuten hänkin tietäisi kyllä näistä asioista jotain.

6091/7556 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkujen huoneissa ei ollut kameroita.

Esim. Tilanne kun Sammy nukkui ekana iltana 5 naisen kanssa, tai kun meni vonkaamaan Amandalta olisi ollut "mukava" nähdä.

Vierailija
6092/7556 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyön pääno vetoa että myös Eve ja Kalu on panneet, ei vaan ole tullut ilmi.

Vierailija
6093/7556 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lyön pääno vetoa että myös Eve ja Kalu on panneet, ei vaan ole tullut ilmi.

Pääni

Vierailija
6094/7556 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mulle tuli mieleen et noilla kaikilla on vaan joku juoni Eliasta vastaan. Yritetään uskotella kameroille ja katsojille että Elias on pannu siellä,  ihan vaan koska halutaan mustamaalata Eliasta ja saada ne eroomaan koska ne haluu suojella Vilmaa. Ja Jonna on tuossa se "päänäyttelijä".

Vierailija
6095/7556 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mulle tuli mieleen et noilla kaikilla on vaan joku juoni Eliasta vastaan. Yritetään uskotella kameroille ja katsojille että Elias on pannu siellä,  ihan vaan koska halutaan mustamaalata Eliasta ja saada ne eroomaan koska ne haluu suojella Vilmaa. Ja Jonna on tuossa se "päänäyttelijä".

Joo ja kelaa, siinä juonessa on mukana kaikki ihmiset, jotka ovat Twitterissä. Ja kaikki vauvapalstalla kävijät. Ja kaikki iltapäivälehtien artikkeleiden kommentoijat. Ja Instagramin käyttäjät. Ja kaikki tv-katsojat. Ja kaikki saarella olleet. Ja koko tuotanto. Ja iltapäivälehdet ja juorulehdet, jotka näistä kirjoittavat. Mikä kauhea salaliitto!

Vierailija
6096/7556 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja kelaa, siinä juonessa on mukana kaikki ihmiset, jotka ovat Twitterissä. Ja kaikki vauvapalstalla kävijät. Ja kaikki iltapäivälehtien artikkeleiden kommentoijat. Ja Instagramin käyttäjät. Ja kaikki tv-katsojat. Ja kaikki saarella olleet. Ja koko tuotanto. Ja iltapäivälehdet ja juorulehdet, jotka näistä kirjoittavat. Mikä kauhea salaliitto!

Elsa, noloa

Vierailija
6097/7556 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää ja tympii katsoa Dania. Jätkä on täysin turhake saarella ja kuvittelee saavansa pitää Even omanaan "todistaessaan" käytöksellään saarella olevansa tämän luottamuksen ja rakkauden arvoinen.. Dani vaan ei uskalla olla oma itsensä ja sinnittelee loppuun asti. Miksi ylipäänsä piti lähteä mukaan ohjelmaan? Jatkuva Even palvonta ja rakkauden tunnustukset toistaa itseään. Ei ketään väkisin pidetä! Toivottavasti Kalu hoitaa hommat..

Vierailija
6098/7556 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi luoja... Eilisessä jaksossa Sammy oli niin varmana markkina-arvostaan ja siitä, että seuraa saa, jos haluaa. Ja Sammyn mielestä itse käyttäytynyt niin kunnollisesti saarella... Ja tämäkin johtuu siitä, että kukaan sinkkunainen ei Sammystä kiinnostu. Minnakin on niin sekavasti ja ailahtelevasti käyttäytyvä ihminen. Eka sanoo, että ketään ei lähe panemaan ja seuraavas hetkessä sitä jo pannaan uima-altaassa todistajien läsnäollessa. En tajua kuinka ihminen viitsii nöyryyttää itseään useaan kertaan noin pahasti jossain tv-ohjelmassa. Ei uskos, että on iha asiallisen ammatin saanut hankittuu itselleen. Dani on ainut joka on käyttäytynyt kuten parisuhteessa olevan kuuluukin... Huhu Eve taas rennoin mielin kihnuttaa Kalun kanssa, vaikka tietää oman puolison kärsivän tilanteesta, eikä hän loukkaa Eveä samallalailla. Eve vielä yhessä jaksossa sano, että Dani tietää kuinka onnekas on, kun hänellä on mut.. No just, voiha se Eve iha kiva olla, mut vähä turhan helpolla Kalusta syttyny ja musta toi ei oo parisuhteessa olevalta enää sopivaa käytöstä. Eliaksesta ny ei oo mitää hyvää sanottavaa ja Vilma toivottavasti ny tajuu homman vihdoin ku Ellu meni panee sitä Jonnaa. Oona voisi lopettaa itkemisen. Juuso vois miettii et onko vika naisessa, jos läheisyyttä ei tee mieli antaa? Jos rakastaa, niin luulis et sitä läheisyyttä antas toiselle, vaikka kaikki eivät kaipaa läheisyyttä yhtä paljon. Ongelma tässäkin jo, jos toinen haluaa läheisyyttä paljon ja toinen ei... Vaikuttaa, et Juuso ny vaa alkanu olee Oonan kaa ja Oona on kamalan epävarma ja takertuva ihminen. Sais alkaa ryhdistäytyy!

Veikkaan että oma hyveellinen elämäsi johtuu uskonnollisesta tiukasta kasvatuksesta.

Sen lisäksi olet nähnyt naisen vulvan vain biologian oppikirjasta.

Absolutismisi tekee sinusta tuomitsevan.

En tietääkseni sanonut, että oma elämäni olisi jotenkin erityisen hyveellistä. En ole saanut tiukkaa uskonnollista kasvatusta, en edes kuulu kirkkoon tai mihinkään muuhun uskonnolliseen piiriin... Ja kiitos vain, naisena en ole kiinnostunut naisen vulvasta, mutta usko pois töissä olen sellaisen joutunut näkemään. En myöskään ole absoltisti, saatan jopa pari kertaa vuodessa juoda enemmän kuin muutaman lasillisen.

Et viitsisi olla noin hyökkäävä, kunhan sanoin mitä mieltä olin noista tän kauden touhuista tuolla saarella. Saat olla ihan vapaasti eri mieltä, mutta ei sitä tarvitse noin henkilökohtaisesti ottaa...

Oletko erityisherkkä?

en ole. Olen ammatiltani gynegologi.Se ei herkille sovi.

Ja mä oon arggeolokisti.

Mä oon mergonomi.

Vierailija
6099/7556 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä missä Dani on tämän kauden turhake, on Elsa ja Minna kauden tähdet! Mitä olisikaan TIS -18 ollut ilman heitä..

6100/7556 |
11.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa kyrsiä Danin käytöksen ohella myös nuo palvovat kommentit, miten Dani on vuoden poikaystävä ja täydellinen mies ja ihanaa... Itselläni oli tuollainen mies; ulospäin todella herttainen ja suloinen ja kunnioitettava, mutta vuosien mittaan herkeämätön jumalointi oli oikeasti todella ahdistavaa, pelottavaakin jopa, ja menetin hengitystilan. Tuo kommentti minkä Dani sanoi, että aikoo halata Eveä tiukasti eikä päästä ikinä irti, antoi kylmät väreet. Tietysti se kuulostaa suloiselta ja varmasti on vilpitöntä, mutta herraisä sentään miten se voi tukahduttaa kumppanin täysin. Olisin (kuten Evekin) saanut tehdä miehelleni mitä tahansa, pettää menemään, ja hän olisi antanut sen saman tien anteeksi, koska palvoi maata jalkojeni alla. En pettänyt, mutta tieto siitä, että mies olisi vain koiranpennun lailla odottanut minua kotiin suomaan hänelle läsnäolonsa, vähensi kunnioitustani häntä kohtaan, niin hölmöltä kuin se voi tuntuakin.

Dani ei puhu mistään muusta kuin Evestä. Lieneekö sanonut ainuttakaan virkettä missä ei Eveä mainitsisi. Ei osaa nauttia ajastaan tuolla vaan kärsii ja riutuu jotta voi olla taas Even kanssa, Eve sitä Eve tätä. Se kasaa käsittämättömiä paineita kumppanille, kun joutuu olemaan tämän ainoa elämänilo ja -tarkoitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme