Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
Voi luoja... Eilisessä jaksossa Sammy oli niin varmana markkina-arvostaan ja siitä, että seuraa saa, jos haluaa. Ja Sammyn mielestä itse käyttäytynyt niin kunnollisesti saarella... Ja tämäkin johtuu siitä, että kukaan sinkkunainen ei Sammystä kiinnostu. Minnakin on niin sekavasti ja ailahtelevasti käyttäytyvä ihminen. Eka sanoo, että ketään ei lähe panemaan ja seuraavas hetkessä sitä jo pannaan uima-altaassa todistajien läsnäollessa. En tajua kuinka ihminen viitsii nöyryyttää itseään useaan kertaan noin pahasti jossain tv-ohjelmassa. Ei uskos, että on iha asiallisen ammatin saanut hankittuu itselleen. Dani on ainut joka on käyttäytynyt kuten parisuhteessa olevan kuuluukin... Huhu Eve taas rennoin mielin kihnuttaa Kalun kanssa, vaikka tietää oman puolison kärsivän tilanteesta, eikä hän loukkaa Eveä samallalailla. Eve vielä yhessä jaksossa sano, että Dani tietää kuinka onnekas on, kun hänellä on mut.. No just, voiha se Eve iha kiva olla, mut vähä turhan helpolla Kalusta syttyny ja musta toi ei oo parisuhteessa olevalta enää sopivaa käytöstä. Eliaksesta ny ei oo mitää hyvää sanottavaa ja Vilma toivottavasti ny tajuu homman vihdoin ku Ellu meni panee sitä Jonnaa. Oona voisi lopettaa itkemisen. Juuso vois miettii et onko vika naisessa, jos läheisyyttä ei tee mieli antaa? Jos rakastaa, niin luulis et sitä läheisyyttä antas toiselle, vaikka kaikki eivät kaipaa läheisyyttä yhtä paljon. Ongelma tässäkin jo, jos toinen haluaa läheisyyttä paljon ja toinen ei... Vaikuttaa, et Juuso ny vaa alkanu olee Oonan kaa ja Oona on kamalan epävarma ja takertuva ihminen. Sais alkaa ryhdistäytyy!
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja... Eilisessä jaksossa Sammy oli niin varmana markkina-arvostaan ja siitä, että seuraa saa, jos haluaa. Ja Sammyn mielestä itse käyttäytynyt niin kunnollisesti saarella... Ja tämäkin johtuu siitä, että kukaan sinkkunainen ei Sammystä kiinnostu. Minnakin on niin sekavasti ja ailahtelevasti käyttäytyvä ihminen. Eka sanoo, että ketään ei lähe panemaan ja seuraavas hetkessä sitä jo pannaan uima-altaassa todistajien läsnäollessa. En tajua kuinka ihminen viitsii nöyryyttää itseään useaan kertaan noin pahasti jossain tv-ohjelmassa. Ei uskos, että on iha asiallisen ammatin saanut hankittuu itselleen. Dani on ainut joka on käyttäytynyt kuten parisuhteessa olevan kuuluukin... Huhu Eve taas rennoin mielin kihnuttaa Kalun kanssa, vaikka tietää oman puolison kärsivän tilanteesta, eikä hän loukkaa Eveä samallalailla. Eve vielä yhessä jaksossa sano, että Dani tietää kuinka onnekas on, kun hänellä on mut.. No just, voiha se Eve iha kiva olla, mut vähä turhan helpolla Kalusta syttyny ja musta toi ei oo parisuhteessa olevalta enää sopivaa käytöstä. Eliaksesta ny ei oo mitää hyvää sanottavaa ja Vilma toivottavasti ny tajuu homman vihdoin ku Ellu meni panee sitä Jonnaa. Oona voisi lopettaa itkemisen. Juuso vois miettii et onko vika naisessa, jos läheisyyttä ei tee mieli antaa? Jos rakastaa, niin luulis et sitä läheisyyttä antas toiselle, vaikka kaikki eivät kaipaa läheisyyttä yhtä paljon. Ongelma tässäkin jo, jos toinen haluaa läheisyyttä paljon ja toinen ei... Vaikuttaa, et Juuso ny vaa alkanu olee Oonan kaa ja Oona on kamalan epävarma ja takertuva ihminen. Sais alkaa ryhdistäytyy!
Veikkaan että oma hyveellinen elämäsi johtuu uskonnollisesta tiukasta kasvatuksesta.
Sen lisäksi olet nähnyt naisen vulvan vain biologian oppikirjasta.
Absolutismisi tekee sinusta tuomitsevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että oma hyveellinen elämäsi johtuu uskonnollisesta tiukasta kasvatuksesta.
Absolutismisi tekee sinusta tuomitsevan.
En tietääkseni sanonut, että oma elämäni olisi jotenkin erityisen hyveellistä. En ole saanut tiukkaa uskonnollista kasvatusta, en edes kuulu kirkkoon tai mihinkään muuhun uskonnolliseen piiriin... Ja kiitos vain, naisena en ole kiinnostunut naisen vulvasta, mutta usko pois töissä olen sellaisen joutunut näkemään. En myöskään ole absoltisti, saatan jopa pari kertaa vuodessa juoda enemmän kuin muutaman lasillisen.
Et viitsisi olla noin hyökkäävä, kunhan sanoin mitä mieltä olin noista tän kauden touhuista tuolla saarella. Saat olla ihan vapaasti eri mieltä, mutta ei sitä tarvitse noin henkilökohtaisesti ottaa...
Oletteko huomanneet, että Vilma tekee videoita Youtubeen?
Jos Vilma on antanut Eliaksen luikerrella takaisin elämäänsä, niin Elsa on varmaan ollut sinnikäs yhteydenpidossaan.
Kasaan tähän alle muutamia lauseita, ihan vaan Vilmaa varten, että kuulostaakohan joku näistä tutulta:
"Sen jälkeen tajusin kuinka paljon rakastan sua enkä ikinä halua erota susta"
"En ikinä voisi tehdä sulle niin enää toiste"
"Tästä lähtien kaikki muuttuu"
"Aion hyvitellä tätä sulle koko lopun elämäni"
"Teen mitä vaan että opit luottamaan muhun taas"
"Aion todistaa sulle, että oon luottamuksen arvoinen"
"Et tule pettymään"
"Tää kaikki tulee vaan vahvistamaan meitä"
"Vaikka kukaan muu ei meihin uskoisi, niin meillä on jotain niin spesiaalia, että me tiedetään, että tää kestää"
"Kukaan muu ei ymmärrä sua niin kuin mä ja mä sua"
"Sä et voi rikkoa kaikkea mitä me ollaan yhdessä rakennettu/koettu/kestetty/selvitty"
"Sä et voi tehdä tätä mulle" (erosta puhuttaessa)
"Sano mitä vaan mitä sä haluut niin mä teen sen"
Vierailija kirjoitti:
Jos Vilma on antanut Eliaksen luikerrella takaisin elämäänsä, niin Elsa on varmaan ollut sinnikäs yhteydenpidossaan.
Kasaan tähän alle muutamia lauseita, ihan vaan Vilmaa varten, että kuulostaakohan joku näistä tutulta:
"Sen jälkeen tajusin kuinka paljon rakastan sua enkä ikinä halua erota susta"
"En ikinä voisi tehdä sulle niin enää toiste"
"Tästä lähtien kaikki muuttuu"
"Aion hyvitellä tätä sulle koko lopun elämäni"
"Teen mitä vaan että opit luottamaan muhun taas"
"Aion todistaa sulle, että oon luottamuksen arvoinen"
"Et tule pettymään"
"Tää kaikki tulee vaan vahvistamaan meitä"
"Vaikka kukaan muu ei meihin uskoisi, niin meillä on jotain niin spesiaalia, että me tiedetään, että tää kestää"
"Kukaan muu ei ymmärrä sua niin kuin mä ja mä sua"
"Sä et voi rikkoa kaikkea mitä me ollaan yhdessä rakennettu/koettu/kestetty/selvitty"
"Sä et voi tehdä tätä mulle" (erosta puhuttaessa)
"Sano mitä vaan mitä sä haluut niin mä teen sen"
En usko menevän noin vaan se käännetään kokonaan niin, että ohjelman tarkoitus oli juonia heidän välille riitaa ja epäluuloa ja tuotanto vedätti jne. Noissa listatuissahan Elias ottaisi itse syytä itselleen enkä usko niin tapahtuvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Temppari naissinkut on sitä baarin pohjasakkaa,
On tissit ja perse ja parin vuoden päästä ollaan Henna Kalinaisia.
Kelpaa vain pussin tyhjennykseenTemppari miehet on monesti suht kivaluonteisia ja hyväkroppaisia tavallisia nuoriamiehiä.
En ihmettele että romansseja syntyy vain naisten saarellaTämä kommentti piti sitten y-laudalta kopioida tänne? 🤨
No kun se oli sen kirjoittajan mielestä niin erityisen nerokas :D :D :D
Ei ole vaikea arvata, kuka taas päivystää ketjussa.
Aa, okei, ymmärsin väärin. Elsan nerokkuudet ei ihan iske meikäläiseen🤯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Even ja Kalun jutut hirveetä kuunneltavaa. Dani on kyllä niin pahasti tossun alla!
Dani on ihan onnessaan kun on niin tossun alla. Ahdistuisin suhteessa todella paljon jos joku olisi muhun noin rakastunut, että antaisi kohdella itseään ihan miten vaan.
Dani ja Elsahan sopis mukavasti yhteen. :D
hyvä ton danin on kuitailla ja naureskella eliaksen ja minnan panoille, kun oma nainen nukkunut toisen miehen kanssa sylikkäin, vaikea uskoa etteivätt ole panneet
eve ja dani ovat varmaan tehneet sopimuksen tuotannon kanssa ettei mahdolliset panot tule julkisuuteen
Eliaksen kaltaiset ihmiset uskovat vilpittömästi olevansa parempia, kauniimpia ja älykkäämpiä kuin tavalliset ihmiset, joita he hiljaa halveksivat. Heitä ei myöskään koske normaaleille tarkoitetut säännöt ja heillä on oikeus rikkoa sääntöjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tämä alkoi, minäkin ihastuin Eveen. Nyt inhoan häntä. Ulkonäkö on usein huttua ja sääli, että etenkin miehille se on monesti liian monimutkainen yhtälö ihastua johonkin muuhun.
Eipä ole ulkonäöltään kaksinen. Tainnut humaltua huomiosta, kun ei sitä pulleampana saanut.
Even luonteesta voi olla montaa mieltä, en itsekkään sille lämpene, mutta onhan se nyt ulkonäöltä oikeasti tosi nätti.
Oon kyllä eri mieltä. Evellä on pysty nenä, vähän tulee sellainen possun naama mieleen ja pyöreät kasvot. Mun mielestä Minna on ulkonäöltään kaunein, mutta vaikuttaa sosiopaatilta. Naiseksi Minna on todella kylmä, ja vaikuttaa nauttivan, kun muilla menee huonosti. Iltanuotioita, jos katsotte tarkkaan, niin hymyili, kun katsoi Sammya sekavana ja alastomana ja hymyili myös, kun Vilma sai tietää, että Elias petti. Vilma itki siinä, ja Minna istuu vieressä ja hymyilee.
Mutta ulkonäöltään, kuten y l i l a u d a l l a joku sanoi, Minna on lutkamaisella tavalla viehättävä. Vaikka olen nainen, niin ymmärrän, mitä sillä tarkoitettiin, koska Minna on omalla tavallaan kaunis, sellaisella vähän kovalla ja kolholla tavalla mutta laitettuna on noista naisista kaunein. Eve on aika tavallinen, eikä siinä oo mitään muista erottuvaa. Mutta muuten pidän Evestä. Hän vetää tuolla selkeästi jotain roolia, ja on oikeasti varmaan paljon herttaisempi ja tunteellisempi.
eve kun hymyilee ienraja näkyy, hymykuopat kyllä ihanat
Siis ei Eve ole millään muotoa ruma, mutta omaan silmään aika basic kuitenkin, ei mikään suuren luokan kaunotar, millaisena jotkut täällä häntä pitävät (?).
Esim.
Jos tota Eliaksen yhden naisen showta ei lasketa, niin toi miesten saari on kyllä ollu yks Friendzone Island Suomi.
Vierailija kirjoitti:
Tääkin alkaa olla ohi. Jää suorastaan ikävä kaikkia hahmoja kuten Tuusulan Pandaa, Ovaali-Elsaa, Komatsu-Pikatsua, Biifstiik-kylpylähemmoa ja NössöTossua.
Mistä toi Komatsu nimitys on tullut?
Oon selvästi missannut jotain.
Jengi pohtii täällä Even ulkonäköä keskittyen johonkin hymyillessä näkyviin ikeniin. Ei tuollaisilla asioilla ole mitään väliä, kun hän on nauravainen blondi jolla on isot rinnat. Siinä on omanlainen viehätyksensä, jopa minusta, vaikka nainen olenkin ja häntä ärsyttävänä pidänkin. Mutta viehättävä hän on. Toki makuja on monia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis näkikö Vilma kuvaa vai ei Jonnan ja Eliaksen yöstä? Sanoi Santerille, että Elias ei tiennyt, että panemisesta on video. Mutta katsojille näytettiin vain seiniä ja ääninauha. Senkö Vilmakin näki vai näkikö hän oikeasti kuvaa huoneen sisältä?
Mää käsitin ehkä ennemmin niin et Vilma tarkotti et panosta on todistusmateriaalia(=videomateriaalia), vaikka ei selkeetä videokuvaa olekaan.
Vaikka mistä sitä tietää vaikka olis nähnytkin:D Kyllähän Kuronenki puhui et Elias ei tiennnyt et huoneessa oli kamerat...
Niin! Missä on videomatsku -eikö kaikissa makkareissa ole kamerat. Aamulla kuvattiin vain ”täällä ollaan genitaalit paljaana” -kuvaa eikä yön tapahtumia. Minnan ja sinkku-Markuksen peitonheilutukset näytettiin. Ehkä Eliaksella ja Jonnalla ei ollut peittoa päällä. Mutta Elias tiesi makkareissa olevan kamerat. Joku ei nyt mätsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Absolutismisi tekee sinusta tuomitsevan.En tietääkseni sanonut, että oma elämäni olisi jotenkin erityisen hyveellistä. En ole saanut tiukkaa uskonnollista kasvatusta, en edes kuulu kirkkoon tai mihinkään muuhun uskonnolliseen piiriin... Ja kiitos vain, naisena en ole kiinnostunut naisen vulvasta, mutta usko pois töissä olen sellaisen joutunut näkemään. En myöskään ole absoltisti, saatan jopa pari kertaa vuodessa juoda enemmän kuin muutaman lasillisen.
Et viitsisi olla noin hyökkäävä, kunhan sanoin mitä mieltä olin noista tän kauden touhuista tuolla saarella. Saat olla ihan vapaasti eri mieltä, mutta ei sitä tarvitse noin henkilökohtaisesti ottaa...
Oletko erityisherkkä?
en ole. Olen ammatiltani gynegologi.Se ei herkille sovi.
Ja mä oon arggeolokisti.
Minna. Vaikuttaa aspergerilta