Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
Vierailija kirjoitti:
No jos sinä et pysty niin kukaan muukaan ei voi , vai ?!
Terveisin edelleen vaikka 50 kertaa saava... eikö ne ole mitään sarjoja eikä toinen toistaan huonompia. Käykö kateeksi ?
Taisi osua arkaan paikkaan kun tulee heti tänne vakuuttelemaan muka naisena :D Jokainen nainen tietää mistä on kyse siinä kivussa ja laadun heikkenemisestä ja siinä asiassa me kaikki naiset olemme rakennettu samalla tavalla. Ottaisit opiksi, poika, etkä inttäisi vastaan asiassa mistä et selvästi tiedä yhtään mitään. :)
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli Danin Seiska-videosta jotenkin mieleen Timo T.A. Mikkonen. Dani sanoo videolla, että siellä pyrittiin saamaan Elias ja Jonna naimaan. Muun muassa tytöt olivat vaihtaneet nukkumisjärjestelyjä, jotta kameraton huone oli jäänyt tyhjäksi. Dani käytti itse termiä "mahdollistaa". Onko tämä muka ohjelman tarkoitus, virittää toisille varatuille ansoja? Keskity Dani omaan parisuhteeseesi!
Enemmän tuosta ilmenee niiden sinkkunaisten asenne Eliasta kohtaan: mies on käyttäytynyt kaikkia naisia kohtaan tuolla alkumetreistä lähtien kuin miljonääri autokaupoilla, ja ääneen selostanut kenen takalisto, nenä ja leuka sopii hänelle ja kuka ei voisi hänelle kauniita lapsia synnyttää. Ei tarvi kovin isoa mielikuvitusta päätellä, että naiset ovat keskenään päättää kaivaa m*lkulle ansan. Tuolla on jokainen sinkkunainen sanonut ääneen sen, että pitää Eliaksen käytöstä ja puheita törkeänä, ja että kaikki naiset puhuvat tuolla keskenään kaikesta. 1+1=2 jopa näin lyhyellä matematiikalla. Dani nyt vaan on voinut syödä popkornia ja nauraa vieressä. Eihän Dani ole suoraan voinut Eliaksen toimintaan vaikuttaa esim puheillaan tai johdatella häntä mihinkään, kun nämä miehet eivät ole olleet siitä alun tappelusta asti edes puheväleissä. Tasan kerran ovat edes istuneet iltanotskilla vierekkäin sen jälkeen kun välit on niin jäiset.
Vierailija kirjoitti:
Heh, ihmiset tuntuvat elävän täällä aika tunteella TI-elämää. Aivan kuin haluttaisiin nähdä mörköjä siellä, missä niitä ei ole, ja toisaalta myös toivotaan niitä mörköjä lisää eli esim. ilmeisesti olisi hyvä, jos tuolla lähes paneskelisi kaikki. Toisaalta jos näin kävisi, niin taas paheksuttaisiin, että miksi henkilö näin teki. No, ohjelmahan on viihdettä, mutta kun viihdettä haluaa, kannattaa myös muistaa, että viihdettä tehdään hinnalla millä hyvänsä eli leikkaamalla jne.
Mulle jäi ainakin erittäin epäselväksi, miksi minun pitäisi uskoa, että Elias ja Jonna harrastivat seksiä. Jonkun käpäsen Kurosen sana ei riitä. Missä todistusaineisto? Entäs mikä tää "hän ei vieläkään tiedä, että me tiedämme" -juttu on? Ai siis Kuronen meinaa, että Eliaksen mielestä Jonna ei olisi voinut toimia tiedonvälittäjänä sekä asukkaille että katsojille eikä kertoa jopa Eliakselle takaisin, että hei kerroin noille? Vai keihin tämä "me" viittaa? Tuskin tuo Elias nyt ihan pässi on, ja eiköhän heti ole kuullut asiasta kuittailuakin. Vaikka Elias jostain syystä olisi olettanut, että kameroita ei ole, Kurosen "hän ei tiedä blaablaa" on ihan tuulesta temmattua ja jälleen kerran yliteatraalista hölinää. Vai perustuen mihin ei tiedä?
Sit taas Minna ja Markus: noh, katselijoita uima-altaalla oli, mutta jos tuo oli takaapäin panemista, niin okei... aika hiljaista piteli. Lähinnähän se oli kai Even heitto, muut vitsailivat alaosan siirtämisestä jne.
Elias ja Vilma: en ihan täysin ymmärrä ihmisten agendaa heittäytyä toisten parisuhteeseen. Maailma on täynnä paskoja parisuhteita - eikä katsojat oletettavasti tiedä koskaan kenenkään TI-parin parisuhteesta mitään. Katselin YouTubesta Vilman videoita, ja ihmisillä oli suhteellisen erikoisia haukkumiskommentteja. Mihinköhän niillä pyritään? Vaikeata uskoa, että kovin monelle kyseessä on todellinen huoli ja sydämen taakka. Eiköhän ole vain hauskaa rääpiä realityn pohjalta.
Ja ei, en ole itse mikään Elias tai täällä joidenkin mainitsema Elsa (itse en edes tiedä, mikä tämä Elsa-juttu on).
Eiköhän tämä ole varsinkin tänä vuonna käsikirjoitettua sontaa alusta loppuun asti.
Et toki. Muuten vaan lisäät perään, ettet ainakaan ole se miltä vaikuttaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli Danin Seiska-videosta jotenkin mieleen Timo T.A. Mikkonen. Dani sanoo videolla, että siellä pyrittiin saamaan Elias ja Jonna naimaan. Muun muassa tytöt olivat vaihtaneet nukkumisjärjestelyjä, jotta kameraton huone oli jäänyt tyhjäksi. Dani käytti itse termiä "mahdollistaa". Onko tämä muka ohjelman tarkoitus, virittää toisille varatuille ansoja? Keskity Dani omaan parisuhteeseesi!
pakko tuhta toisen suhde kun oma nainen lutkailee
Hassua, minä en kyllä nähnyt Dania houkuttelemassa Eliasta pettämään kanssaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dani kommentoi uudella videollaan noita panojuttuja ja miten koko tuotanto ja osallistujat onnistui höynäyttämään Elsaa. Hah!
Mutta missä kommentit Kalusta Even jalkojen välissä, rinnoilla, huulilla? :D Olisi tuotakin nyt voinut analysoida. Se kun on selvää että selkeästi ihastunut pari, joka kiehnää toisissaan jo isossa porukassa, tekee lusikassa nukkuessaan muutakin kuin antaa hyvänyönpusut poskelle...
Veikkaan et niihin selviää vastaus, kun kausi on ohi tv:ssä ja loppuratkaisut selvillä
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea juurikaan, mutta pakko sanoa : Mä kyllä pystyn saamaan vaikka 50 kertaa tunnissa . Joka kerta yhtä kivaa eikä satu yhtään mihinkään! Ärsyttävää kun yleistetään tajuamatta mistään mitään
Et pysty, älä jauha pssskaa.
Ystäväni näki Sammyn ja Minnan yhdessä Tampereen Pancho villassa pari päivää sitten. Ei kuulemma pystynyt päättelemään oltiinko pariskuntana vai ystävinä liikenteessä
Vilma kohtelee elsaa kuin omaa pikkupoikaansa mikään ei oo elsan syy.Ymmärrän kyl et jotkut sinisilmäiset äidit tekee niin mutta elsa on aikuinen " mies" jonka pitäisi ottaa vastuu teoistaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun puhutaan tuosta Danin toiminnasta ja puheista saarella "säälittävänä" ja "ahdistavana", niin lienee syytä muistuttaa pari asiaa:
1. Hän on itse sanonut, että toisteli tiettyjä lauseita ja ajatuksia varmaan kyllästymiseen asti, koska saarella ei ollut ketään kenen kanssa käsitellä asioita: Eliasta hän ei voinut sietää, Sammy kävi päivä päivältä ärsyttävämmäksi ja juomisensa takia sekavammaksi, ja siihen uuteen jäppikseen hän ei saanut oikein yhteyttä, kun tämä oli siellä vain viikon. Ja ne kaikki sinkkunaiset tulivat joka käänteessä vuodattamaan hänelle, että mitä muut miehet ovat sanoneet ja tehneet. Kuten näkyi tässä Eliaksen kettu kolossa-kuviossakin. Heti oltiin Danille kertomassa mitä Elias on valmis tekemään ja mitä Elias on puhunut.
2. Siinä sitten ilman kunnon juttukaveria pitää jäsentää omia tunteitaan samalla, kun joka toinen ilta näkee videoita, missä oma nainen kiehnää ja pusuttelee vieraan miehen kanssa ja näyttää koko ajan siltä, että nauttii olostaan täysin rinnoin.
3. Dani on itsekin ohjelmassa suoraan sanonut, että tarkoituksella on alkanut vetää kaikki päivät samalla kaavalla, koska esim. se rynnäkkökännit bileissä ja aikaisin nukkumaan tarkoittaa, että "huominen tulee nopeammin", ja pääsee pois saarelta.
4. Tuo saari on oikeasti hitonmoinen kupla. Kyllä mullakin alkaisi varmaan levy kiertää samaa kun joutuisi katsomaan yhtä narsistia, yhtä alkoholistia ja toimimaan tusinan vieraan mimmin terapeuttina. Siihen päälle alkoholia ja videoita omasta rakkaasta nuolemassa jotain muuta, niin hyvä tulee.
Varmasti siis kehottaisin Eveä juoksemaan ja lujaa, jos Dani olisi oikeassa elämässäkin tuollainen, ettei kestäisi yhtään erossa ja koko ajan itkisi perään, mutta tuolla saarella en pidä sitä ihmeellisenä, kun tuolla koko jutun pointti on koko ajan märehtiä sitä omaa parisuhdetta. Oikeassa maailmassa on työt, kaverit ja kaikki muu, tuolla ei jumankauta pääse edes katsomaan leffaa ja vetämään henkeä välissä.[/quote
Jep! Ja lisäksi vielä se että Dani on umpirakastunut, ihan symbioosivaiheessa vielä.
Uskomatonta urpoilua. Enköhän itse tiedä saamiseni paremmin kuin yksikään teistä.
Terveisin edelleen vaikka sen 50 krt saava. Yleensä kyllä parikymmentä ja yli alkaa jo vähän väsyttää... että riittää mutta mitään estettä saada lisää ei ole. Sille en voi mitään että tämä asia tuntuu olevan monille hankala hyväksyä... niin miksi, tarkalleen ottaen ? Onko se sulta jotain pois? Ettet itse pysty?
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta urpoilua. Enköhän itse tiedä saamiseni paremmin kuin yksikään teistä.
Terveisin edelleen vaikka sen 50 krt saava. Yleensä kyllä parikymmentä ja yli alkaa jo vähän väsyttää... että riittää mutta mitään estettä saada lisää ei ole. Sille en voi mitään että tämä asia tuntuu olevan monille hankala hyväksyä... niin miksi, tarkalleen ottaen ? Onko se sulta jotain pois? Ettet itse pysty?
Eli melkein kerran minuutissa putkeen? Aikamoinen suoritus. Ei ole minulta pois jos joku pystyy, mutta tosi epäuskottavalta kuulostaa. T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun puhutaan tuosta Danin toiminnasta ja puheista saarella "säälittävänä" ja "ahdistavana", niin lienee syytä muistuttaa pari asiaa:
1. Hän on itse sanonut, että toisteli tiettyjä lauseita ja ajatuksia varmaan kyllästymiseen asti, koska saarella ei ollut ketään kenen kanssa käsitellä asioita: Eliasta hän ei voinut sietää, Sammy kävi päivä päivältä ärsyttävämmäksi ja juomisensa takia sekavammaksi, ja siihen uuteen jäppikseen hän ei saanut oikein yhteyttä, kun tämä oli siellä vain viikon. Ja ne kaikki sinkkunaiset tulivat joka käänteessä vuodattamaan hänelle, että mitä muut miehet ovat sanoneet ja tehneet. Kuten näkyi tässä Eliaksen kettu kolossa-kuviossakin. Heti oltiin Danille kertomassa mitä Elias on valmis tekemään ja mitä Elias on puhunut.
2. Siinä sitten ilman kunnon juttukaveria pitää jäsentää omia tunteitaan samalla, kun joka toinen ilta näkee videoita, missä oma nainen kiehnää ja pusuttelee vieraan miehen kanssa ja näyttää koko ajan siltä, että nauttii olostaan täysin rinnoin.
3. Dani on itsekin ohjelmassa suoraan sanonut, että tarkoituksella on alkanut vetää kaikki päivät samalla kaavalla, koska esim. se rynnäkkökännit bileissä ja aikaisin nukkumaan tarkoittaa, että "huominen tulee nopeammin", ja pääsee pois saarelta.
4. Tuo saari on oikeasti hitonmoinen kupla. Kyllä mullakin alkaisi varmaan levy kiertää samaa kun joutuisi katsomaan yhtä narsistia, yhtä alkoholistia ja toimimaan tusinan vieraan mimmin terapeuttina. Siihen päälle alkoholia ja videoita omasta rakkaasta nuolemassa jotain muuta, niin hyvä tulee.
Varmasti siis kehottaisin Eveä juoksemaan ja lujaa, jos Dani olisi oikeassa elämässäkin tuollainen, ettei kestäisi yhtään erossa ja koko ajan itkisi perään, mutta tuolla saarella en pidä sitä ihmeellisenä, kun tuolla koko jutun pointti on koko ajan märehtiä sitä omaa parisuhdetta. Oikeassa maailmassa on työt, kaverit ja kaikki muu, tuolla ei jumankauta pääse edes katsomaan leffaa ja vetämään henkeä välissä.
Kyllä se nyt antaa huonoa ja epävarmaa kuvaa, että on niin peloissaan tyttöystävän reaktiosta, ettei pysty avautumaan kenellekään heistä, koska pelkää, että se näyttäisi pahalta. Ei ole ihan normaalia, että kaikki naiset nähdään mahdollisena ongelmana suhteelle. Joko Dani ei pysty kohtelemaan naisia kavereina tai Dani tietää, että Eve ei luota häneen, vaikka muuta esittäisivät. Eli vaikkei varatuista miehistä löytynyt ketään, jolle avautua, niin kyllä noista naisista varmasti olisi kaveriseuraa löytynyt, jos Dani ei olisi panikoinut niin paljon Even ja oman käytöksensä suhteen. Esimerkiksi Meiju laittoi heti kovan kovaa vasten Eliakselle. Meiju ei ole tuolla ollut sellainen itkijä, joka tarvitsisi olkapäätä, vaan tosiaan on itsevarmasti kyseenalaistanut Eliaksen sanomisia ihan kasvotusten. Höpöhöpöä, että on pakotettu olemaan pelkkä olkapää. Hyvin heikkona massana sekä Markus että Dani yrittävät sinkkunaiset esittää. Tuntuu selittelyltä oman omituisen käytöksen suhteen. Tekosyy sille, ettei osaa olla luontevasti kaveri muiden naisten kanssa.
Onhan se monen naisen kanssa tuolla jutellutkin, mutta siitähän täällä on saatu vain lisää vettä myllyyn, että "miksei puhu mistään muusta kuin Evestä ja heidän suhteestaan". Niin tai näin, niin ei ole hyvä. Pitäisi puhua, tai on epävarma ja ahdistava. Sitten kun puhuu naisestaan niin se osoittaa epävarmuutta ja on ahdistavaa. Sitten jos haluaa bilettämisen sijaan nukkumaan niin ei anna muille mahdollisuutta ja pakenee. Jos pysyy normaalilla kaverietäisyydellä ja juttelee ihmisten kanssa enemmän porukassa kuin yksin niin pelkää omia reaktioitaan. Onko se todella täysin mahdoton ajatus, ettei tuolla saarella vaan ole sellaista, jonka kanssa henkilökemiat toimisi niin paljon, että haluaisi intiimeistä asioistaan kahden kesken avautua (paitsi ehkä Amanda, jolla on hänen huomiotaan mustasukkaisesti haluava Sammy koko ajan kimpussa)?
Aivan. Danin on yhtä sairas kuin Vilma. Kumpikaan ei pysty normaaliin kanssakäymiseen muiden kanssa, koska se oma kumppani on täysin päähänpinttymä. Elämää ei ole ilman sitä kumppania. Edes normaaleja vastavuoroisia ystävyyssuhteita ei pysty muodostamaan, koska kaikki ajatukset liikkuvat vain siinä kumppanissa (EveEveEve ja EliasEliasElias). Sairaalloista, ettei pysty muusta puhumaan tai muuta ajattelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Meillähän on täällä näköjään samanlainen satusetä kuin temppiksessäkin! :D Että parinkymmenen kerran jälkeen alkaa väsyttää mutta 50 kertaa jaksaa kuitenkin ihan kevyesti :D Hahahahahaha :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin edelleen vaikka sen 50 krt saava. Yleensä kyllä parikymmentä ja yli alkaa jo vähän väsyttää... että riittää mutta mitään estettä saada lisää ei ole. Sille en voi mitään että tämä asia tuntuu olevan monille hankala hyväksyä... niin miksi, tarkalleen ottaen ? Onko se sulta jotain pois? Ettet itse pysty?Meillähän on täällä näköjään samanlainen satusetä kuin temppiksessäkin! :D Että parinkymmenen kerran jälkeen alkaa väsyttää mutta 50 kertaa jaksaa kuitenkin ihan kevyesti :D Hahahahahaha :D
Niin, ollaan me kyllä kauheita kun ei millään uskota tota 50 kertaa. Varmaan ollaan ihan vaan kateellisia ja sit kans ollaan tietty mukana salaliitossa Eliasta vastaan. ;)
Jos Sammy ja Minna jatkavat yhdessä, he ovat kuin viime kauden Vilma ja Juuso. Ehkä vähäsen pahempina versioina.
Vierailija kirjoitti:
Jos Sammy ja Minna jatkavat yhdessä, he ovat kuin viime kauden Vilma ja Juuso. Ehkä vähäsen pahempina versioina.
Tätä kautta katsoessa on kyllä tullut halu katsoa se edellinen kausi uudestaan. Esim. oliko sen Jonnen letkaukset nyt oikeasti mistään kotoisin, kun vertaa Eliakseen? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveisin edelleen vaikka sen 50 krt saava. Yleensä kyllä parikymmentä ja yli alkaa jo vähän väsyttää... että riittää mutta mitään estettä saada lisää ei ole. Sille en voi mitään että tämä asia tuntuu olevan monille hankala hyväksyä... niin miksi, tarkalleen ottaen ? Onko se sulta jotain pois? Ettet itse pysty?Meillähän on täällä näköjään samanlainen satusetä kuin temppiksessäkin! :D Että parinkymmenen kerran jälkeen alkaa väsyttää mutta 50 kertaa jaksaa kuitenkin ihan kevyesti :D Hahahahahaha :D
Niin, ollaan me kyllä kauheita kun ei millään uskota tota 50 kertaa. Varmaan ollaan ihan vaan kateellisia ja sit kans ollaan tietty mukana salaliitossa Eliasta vastaan. ;)
Eihän täällä uskota edes jos sanoo saavansa enemmän kuin "3-4 kertaa" jonka jälkeen "tuntuu kivuliaalta". En nyt tuosta viidestä kymmenestä tiedä mutta itse ainakin saan joka kerta seksissä 6-8 orgasmia ja reilu kymmenenkään ei tunnu kivuliaalta. Toki en aina laske määriä kun keskityn muuhun ;) Alkuperäinen väittäjä sanoi ettei nainen pysty saada muutamaa enempää ja se on kuullemma "fakta". Ei ole, naisia on erilaisia. Mahtaa olla harvan etuoikeus tai osaamattomat miehet teillä jotka alapeukuttaa.
Itse ajattelisin että tämä 50 kertaa saava ei nyt puhunut tunnissa saaduista orgasmeista vaan seksikerralla saatavista orgasmeista. Itse olen sellainen, että mut on tosi vaikea saada laukeamaan, mutta kun saa oikean vaihteen päälle niin niitä tulee ihan liukuhihnalta. Kipua en oo koskaan tuntenu muuten ku ihon osalta kitkan takia, mutta voimakkuus laantuu kyllä ja vajaa 45 on ennätys. Yleensä sellanen reilu 10. Ja tosiaan tosi vaikea kuitenki tähän päästä, mutta todistetusti mahdollista ainakin itselläni.
N26
Vierailija kirjoitti:
Itse ajattelisin että tämä 50 kertaa saava ei nyt puhunut tunnissa saaduista orgasmeista vaan seksikerralla saatavista orgasmeista. Itse olen sellainen, että mut on tosi vaikea saada laukeamaan, mutta kun saa oikean vaihteen päälle niin niitä tulee ihan liukuhihnalta. Kipua en oo koskaan tuntenu muuten ku ihon osalta kitkan takia, mutta voimakkuus laantuu kyllä ja vajaa 45 on ennätys. Yleensä sellanen reilu 10. Ja tosiaan tosi vaikea kuitenki tähän päästä, mutta todistetusti mahdollista ainakin itselläni.
N26
Naisia on tosiaan erilaisia. Itse olen siinä mielessä aika samanlainen kuin useimmat miehet tässä suhteessa, että saan sen yhden hyvin voimakkaan, ja sen jälkeen on monesti paikat niin hellinä, ettei enempää tee mieli edes yrittää ihan heti. Pitää ainakin olla kunnon hengähdystauko välissä. Vähän sama kuin siinä, että toiset naiset tykkäävät suorasta klitoriksen aika ronskistakin näpräämisestä, ja toisilla se suora kontakti suorastaan sattuu. Emme ole samasta muotista.
Mutta tosiaan siis tässä puhutaan tuosta Eliaksen letkautuksesta, että hän on kehunut saavansa tämän useita kymmeniä orgasmeja tunnissa omilla taidoillaan aikaan ilmeisesti naiselle kuin naiselle, vaikka kokemus rajoittuu vain siihen yhteen naiseen. Tämä jos mikä mielestäni saa hänet näyttämään kokemattomalta koltiaiselta, jos ei sen enempää ymmärrä, että samat asiat sängyssä ei iske kaikkiin naisiin, ja jos oma kumppani saa helpohkosti, niin se ei ole vielä merkki siitä, että on mieletön ori joka kykenee tyydyttämään kaikki samalla tavoin ja samoilla konsteilla.
no sitten myös kalle onnistui sai even pettämään, hyvä suoritus kalle