Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Kommentit (7556)

Vierailija
5381/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Kurosen fanien kannattaa katsoa. 

Ihan sama, mihin on hakeutunut. Ei nelikymppisten setien kuulu tollasia pikkutyttöjä katsoa irstaasti kieli huulia lipoen ja kysellä seksikysymyksiä. Yököttävä mies. 

No ei Kuronen katsonutkaan, mutta trollihan sinä taidat muutenkin olla. 

Ai ei vai?

Kuronen katsoo Melissaa haastattelussa: 

https://aijaa.com/NJgZSC

Ja lipoo kieltään

https://aijaa.com/l54SFn

Tuollainen katse noiden seksikysymysten yhteydessä kertoo kyllä jostain. 

Huomasitko kuinka himokkaasti Kuronen katsoi sitä RadioRockin jätkää?

Miksi täällä porukat ei tunnista flirttailevaa katsetta? Ja ei Kuronen ole miehiä noin katsonut, eikä niitä parikymppisiä naisiakaan niissä jaksoissa, mitä minä olen nähnyt. Mutta Melissa kyllä. Ärsyttää se, että se ei kehtaa vanhemmilta naisilta kysyä noin härskisti seksielämästä, mutta Melissalta, jolla on tausta hyväksikäytettyjä, kyselee tuollaisia.

Kuronen ei ole käyttäytynyt epäasiallisesti Melissaa kohtaan, eikä kukaan muukaan ohjelmassa. Ihan itse tämä 18vuotias epävarma nuori tyttö on lähtenyt mukaan tähän leikkiin sinkkuna, viettelemään varattuja miehiä. Toki tuotanto olisi voinut jättää tytön ottamatta mukaan, koska tuo ole milläänlailla oikea paikka Melissalle, mutta itse se on tuonne halunnut ja lähtenyt. Kuten myös tuohon extraan, jonka aiheena oli seksi. Turhaan sinä vedät hernettä nenään toisen puolesta, tuskin hän itsekään niin tekee.

Kurosen kysymykset meni about näin:

”Sulle seksuaalisuus on ilmeisesti ihan luonnollista, mitä olen sua sosiaalisesta mediasta katsonut?”

”Olisitko valmis harrastamaan seksiä saarella?”

”Kenen kanssa olisit siellä mieluiten harrastanut seksiä?”

”Miksi olisit harrastanut mieluiten seksiä Eliaksen kanssa?”

”Pikkulinnut on mulle laulanut, että sinkut on purkaneet paineitaan ohjelman jälkeen hotellissa. Teittekö te niin?”

”Seuraleikkejä?”

Tollasia seksikysymyksiä 44-vuotias juontaja esittää 18-vuotiaalle tytölle. Melissalta ei kysytty melkein mitään normaalia.

Eli ens kaudella juontajan pitää olla yhtä nuori kuin ohjelman nuorin osallistuja. Lähetä vinkkinä neloselle, et Kuronen on aivan liian vanha juontamaan tämmöstä viettelysten saarta. 

Melissalta kysyttiin jakson aiheeseen nähden sopivia kysymyksiä. Mitä siellä olisi pitänyt kysyä? Ottaen huomioon että aiheena on seksi ja juontaja on jo 44-vuotias. 

Vierailija
5382/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama, mihin on hakeutunut. Ei nelikymppisten setien kuulu tollasia pikkutyttöjä katsoa irstaasti kieli huulia lipoen ja kysellä seksikysymyksiä. Yököttävä mies. 

Ai ei vai?

Ja lipoo kieltään

Miksi täällä porukat ei tunnista flirttailevaa katsetta? Ja ei Kuronen ole miehiä noin katsonut, eikä niitä parikymppisiä naisiakaan niissä jaksoissa, mitä minä olen nähnyt. Mutta Melissa kyllä. Ärsyttää se, että se ei kehtaa vanhemmilta naisilta kysyä noin härskisti seksielämästä, mutta Melissalta, jolla on tausta hyväksikäytettyjä, kyselee tuollaisia.

Kuronen ei ole käyttäytynyt epäasiallisesti Melissaa kohtaan, eikä kukaan muukaan ohjelmassa. Ihan itse tämä 18vuotias epävarma nuori tyttö on lähtenyt mukaan tähän leikkiin sinkkuna, viettelemään varattuja miehiä. Toki tuotanto olisi voinut jättää tytön ottamatta mukaan, koska tuo ole milläänlailla oikea paikka Melissalle, mutta itse se on tuonne halunnut ja lähtenyt. Kuten myös tuohon extraan, jonka aiheena oli seksi. Turhaan sinä vedät hernettä nenään toisen puolesta, tuskin hän itsekään niin tekee.

”Sulle seksuaalisuus on ilmeisesti ihan luonnollista, mitä olen sua sosiaalisesta mediasta katsonut?”

”Pikkulinnut on mulle laulanut, että sinkut on purkaneet paineitaan ohjelman jälkeen hotellissa. Teittekö te niin?”

”Seuraleikkejä?”

Tollasia seksikysymyksiä 44-vuotias juontaja esittää 18-vuotiaalle tytölle. Melissalta ei kysytty melkein mitään normaalia.

Eli ens kaudella juontajan pitää olla yhtä nuori kuin ohjelman nuorin osallistuja. Lähetä vinkkinä neloselle, et Kuronen on aivan liian vanha juontamaan tämmöstä viettelysten saarta. 

Melissalta kysyttiin jakson aiheeseen nähden sopivia kysymyksiä. Mitä siellä olisi pitänyt kysyä? Ottaen huomioon että aiheena on seksi ja juontaja on jo 44-vuotias. 

Eipä Jasulta kysytty noita samoja kysymysiä, paitsi sitten se, mihin Melissa liittyi, eli ”pyrkivätko paineita hotellissa”? Miksi Melissan seksielämä ja mieltymykset saarella kiinnostivat niin kovasti juontajaa mutta eivät Jasun?

Kurosen puheessa heijastuu täydellinen kunnioituksen puute. Johtuu se sitten nuoresta iästä, sosiaalisesta taustasta tai stripparin työstä. Ei olisi kehdannut vanhemmille Miljalle tai jollekin toiselle vahvalle naiselle esittää tuollaisia kysymyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5383/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei vai?

Ja lipoo kieltään

”Seuraleikkejä?”

Ei kuronen päätä noita kysymyksiä yksinään. Melisaa on itse halunnut profiloitua aikuisviihde-strippari-hahmoksi. Luultavasti on tiennyt etukäteen mitä häneltä kysytään.

Vierailija
5384/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei vai?

Ja lipoo kieltään

”Seuraleikkejä?”

Eipä Jasulta kysytty noita samoja kysymysiä, paitsi sitten se, mihin Melissa liittyi, eli ”pyrkivätko paineita hotellissa”? Miksi Melissan seksielämä ja mieltymykset saarella kiinnostivat niin kovasti juontajaa mutta eivät Jasun?

Kurosen puheessa heijastuu täydellinen kunnioituksen puute. Johtuu se sitten nuoresta iästä, sosiaalisesta taustasta tai stripparin työstä. Ei olisi kehdannut vanhemmille Miljalle tai jollekin toiselle vahvalle naiselle esittää tuollaisia kysymyksiä.

Tottakai olis kehdannu.

Vierailija
5385/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei vai?

Ja lipoo kieltään

”Seuraleikkejä?”

Tottakai olis kehdannu.

Tietenkään ei kehtaa. Sen ku näkis, kun Kuronen joltain Amandalta kyselis, et kävitkö eilen purkamassa paineita sinkkumiehen kanssa. Mut 18-vuotiaalta tytöltä kyllä kehtaa, kun tietää, että sellainen menee hämilleen.

Vierailija
5386/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei vai?

Ja lipoo kieltään

”Seuraleikkejä?”

Tuollaisia kysymyksiä on ohjelma täynnä. Ja tuo ohjelman jälkeisiin tapahtumiin liittyvä kysymys esitettiin myös sille toiselle sinkulle. Mikä on ongelmasi? Melissa ei ole ainoa, jolta on ohjelmassa tällaisia kysytty!!!!! 

Vierailija
5387/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jasulta kysyttiin myös normaaleja juttuja, kuten mielipiteitä muista sinkuista. Siinä kohtaa Kuronen vielä erikseen kysyi, että mitä sä (Jasu) olet mieltä. Melissan mielipiteet ei kiinnostaneet, lähinnä vain sen seksielämä. Jos Melissa olis tienny, mitä siltä kysytään, tuskin olis mennyt hämilleen ja sanonut ”en kommentoi”. En kommentoi oli ihan asiaankuuluva vastaus, mutta vielä parempi olis ollu ”ei kuulu sulle”.

Vierailija
5388/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulen, että Eve haluaa pidemmän päälle varakkaamman ja ehkä koulutetummankin miehen kuin Dani. Kallen NHL -vihjailut vetivät Eveä puoleensa kuin hunaja mehiläisiä. Dani toki rakastaa Eveä, mutten vain usko sen Evelle riittävän.

Vierailija
5389/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei vai?

Ja lipoo kieltään

Totta kai jokainen mies viehättyy kauniista nuoresta naisesta. Melissa oli tosi namu extrassa.

Olet inhottava pervo, mutta tunnistat toisen samanlaisen. Kurosella on aivan selvästi flirttaileva katse, kun katsoo Melissaa. 44-vuotias mies katsoo 18-vuotiasta tyttöä ja kysyy seksikysymyksiä.

Lopeta jo. Tää alkaa olla jo tosi naurettavaa jankkaamista. 

Mikä tämä tyyppi on, joka laittaa about kaikkien viestien perään, jotka ei liity Eveen ja Daniin tai Eliakseen ja Vilmaan, että ”lopettakaa jankkaus” tai ”perustakaa oma ketju”. Ihan tiedoks vaan sulle, täällä voi keskustella muistakin kuin noista. Perusta itse oma ketju, missä keskustellaan vain noista neljästä, jos kiinnostaa.

Tuo mistä sinä Kurosta syytät aiheetta ei taida olla mikään kepeä keskustelu. Lähentelee jo kunnianloukkausta. Kuronen katsoi Melissaa ihan kuten se on katsonut Moisiota tai ketä tahansa muuta extran vierasta ja keskustelu on liikkunut jakson aiheen piirissä. Sitä voidaan toki pohtia oliko Melissa oikea valinta tuohon seksi-extraan juttelemaan tai ylipäänsä koko ohjelmaan. 

Kyseinen henkilö on ehkä sama, joka kommentoi Minnan pettämisen olevan oikein ja haukkuu Sammya. Hän vain vihaa miehiä, samalla otti Kurosen tähtäimeen. Samalla hän vastaa moniin näihin Minna-viesteihin ja ala- ja yläpeukuttaa monta kertaa samasta paikasta tai käyttäen tiettyjä juttuja. 

Siis tiedätteko mitä ihmiset, minä taidan luovuttaa tämän keskustelun seuraamisen! Täällä on kaksi niin harhaista henkilöä keskustelemassa, ettei tätä enää jaksa. Siis "yläpeukuttaa monta kertaa samasta paikasta tai käyttäen tieetyjä juttuja". Siis kelatkaa, tää kaveri kuvittelee, että jotain random katsojaa jaksaisi kiinnostaa tämä asia noin paljon. Ja sitten tämä Melissa -itkijä! Siis minä Kurosena jo ihan oikeasti harkitsisin kunnianloukkaussyytteitä, alkaa mennä jo sen verran pitkälle, ettei enää edes naurata.

Ihmetyttää vaan miten nämä kaksi ottavat asiat jotenkin omituisen henkilökohtaisesti, voisi äkkinäinen melkein luulla, että kyseiset henkilöt täällä itse kirjoittelevat, mutta en halua uskoa moista. 

Vierailija
5390/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elias ja Vilma on kuulemma edelleen yhdessä. Entinen balettikaveri laverrellut. Huomattavaa myös että Vilma puhuu YouTube videoillaan ”Me”-muodossa. Jos olisivat eronneet tuskin puhuisi näin.

Vierailija
5391/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha täällä on pohtia onko Melissalla kaikki hyvin. Hän on jo ohjelmaan mennessään valehdellut taustansa, ei olisi muutoin ikinä sinne otettu. Ohjelman jälkeen mennyt vain elämä entisestään kohti alamäkeä.

Ei näytä olevan nimi enää 'stripparipaikan' sivuilla ja eihän se mikään tanssipaikka ollutkaan, vaikka vaatteet päältä kyllä lähtevätkin. Eli monoa on näyttänyt tulleen kankkuun.

Päihteiden käyttö, sekoilu ja itsestään jo aktikuviakin julkaissut tyttö ei valitettavasti kevään sekoiluidensa takia tule pääsemään enää julkisuuteen. Yksi jo menetti työnsä tämän takia ja perheensä myös. Eiköhän se riitä.

Jokainen valitsee oman tiensä.

Yhteiskunnan tuilla eläväksi kuitenkaan näyttäisi olevan varaa lennellä ulkomaille näyttäisi ainakin insta kertovan... mitäköhän tuo kela mahtaa miettiä asiasta.

5392/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrajumala! Jonna p*llu levällään sängyssä Eliaksen kanssa!! :o

Vierailija
5393/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä joka jankutat Minna-fanista!!

Ihan aluksi, katsos kaikki nuo "minna-fanin" -kommentit ja vilkaises sen jälkeen tykkäyksiä. Kelaa sitten läpi kaikki omat Minnaa uorittelevat kommenttisi ja vilkaises niiden tykkäykset. 

Tuon kun olet tehnyt, niin luulisi, että jopa sinun yksinkertaiseen kalloosi uppoisi tieto, että kyllä vaan täällä on paljonkin ihmisiä, joita Minna viihdyttää ja jotka jollain tasolla Minnaa ymmärtävät (mikä ei tarkoita, että kaikkia tekoja hyväksyisivät).

Olen nyt eri, kuin kenelle vastaat, mutta kun peukutuksia katsoo, typerimmät kommentit saavat usein eniten yläpeukkuja. Esim kommentti, jossa joku sanoi Jonnan vain pelaavan Eliaksen kanssa (mitä se on ilmeisesti jälkeenpäin väittänyt säilyttääkseen kasvonsa?), vaikka on ihan ilmeistä, että se on Eliakseen ihastunut. Itkee treffeillä ja puhuu kameralle, kuinka häneen vetoaa Eliaksen herkkä puoli. Toiset kommentit, jotka saa paljon yläpeukkuja, on ne hölmöt ja naiivit kommentit, joissa eläydytään Even ja Danin käsikirjoitettua draamaan ymmärtämättä, että se on suunniteltua, ja sen tarkoituskin on herättää sympatiaa Dania kohtaan.

Mitä tästä voimme päätellä? Täällä on naiivia porukkaa.

Minna on manipuloiva ihminen, eikä naiivit ihmiset näe sen läpi.

Itse koen niin, että Minna on henkisesti kuin pikkutyttö. Aivan hukassa itsensä kanssa, ei tunne eikä osaa oikeasti arvostaa itseään. Sitten se löytääkin itsensä kaikenlaisista seuraleikeistä ja ”vaikean lapsuuden kokeneiden” miesten sylistä. Monet osallistujat ovat kyllä vähän reppanoita. Mutta eipä tuonne varmaan kovin tasapainoinen ihminen hakeutuisikaan..

Vierailija
5394/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jooo kirjoitti:

Elias ja Vilma on kuulemma edelleen yhdessä. Entinen balettikaveri laverrellut. Huomattavaa myös että Vilma puhuu YouTube videoillaan ”Me”-muodossa. Jos olisivat eronneet tuskin puhuisi näin.

Tuo on ihan selvää. Miksi muuten Vilma noita selittely videoita jaksaisi tehdä? Muutenkin pakko kyllä sanoa, että idioottihan tuo on tai molemmat ovat. Luuleeko oikeasti Elias ja Vilma, että haukkuminen tai tuo loppuu "hyökkäämällä" ihmisiä vastaan ja kyseenalaistamalla heidän älynsä.  Olisi oikeasti otettu kun niin moni välittää ja haluaa Vilmalle vain parasta. Nyt on viimeisetkin maidot kaadettu maahan molempien osalta. Tuo videokin oli kyllä niin idioottimainen kaikkine Rääkki- mainoksineen(joka on muuten Eliaksen joku firma tai kehite) ja "isoilla saleilla ei saa hikoilla" juttuineen. Vähän kuin Eliaksen videota olisi katsellut. 

Sanoisin, että parempi vaihtoehto olisi ollut olla vain hiljaa. Pistänyt oikeasti kaikki kanavat kiinni ja pitänyt matalaa profiilia, siihen asti kunnes kaikki edes vähän unohtuu. Sen jälkeen pistänyt video julki, jossa pyytää kaikkea anteeksi ja että aikoo hankkia apua. Vaikka olisikin valehdellut niin olisihan tuo nyt edes jotain toivoa tuohon tuonut. Mutta ei... Elias luuli olevansa fiksu ja saada tuolla tavalla homman raiteilleen. No ei toiminut. Luulisi, että Elias somen kanssa työskentelijänä olisi tiennyt, selittelyn ja muiden syyttämisen olevan HUONOIN mahdollinen ratkaisu. 

Tähän Melissa-Kuronen, Minna-Sammy jankkaamiseen sanon minäkin, että PLIIS LOPETTAKAA! Ei kukaan muu jaksa lukea noin aivottomia jankkauksia. Vielä aivan täysin naurettavista aiheista. Melissa on aikuinen nainen, Kuronen ohjelman JUONTAJA, joka kysyy kysymyksiä tai aiheesta mitä sille annetaan. Tyhmiähän nuo ovat, mutta ei niistä elämää suurempaa numeroa tarvitse tehdä. Tuo Minna-Sammy jankkaus sitten onkin aiheuttanut jo syöpää itselle. 

Vierailija
5395/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä luulen, että Eve haluaa pidemmän päälle varakkaamman ja ehkä koulutetummankin miehen kuin Dani. Kallen NHL -vihjailut vetivät Eveä puoleensa kuin hunaja mehiläisiä. Dani toki rakastaa Eveä, mutten vain usko sen Evelle riittävän.

Juuri katoin Danin videon aiheesta ja oli vaikea pala vieläkin, että saapa nähdä ryssikö tuo Eve nyt kaiken tuolla touhullaan.

Eve on keskenkasvuinen pikku tyrkky, joka on huumaantunut "suosiostaan" ja pilaa samalla maineensa ja mahdollisuutensa mies markkinoilla. Vähäksi aikaa leikkikaluksi kelpaa tuollaiset sutturat, mutta vaimo juna meni tuossa temppuillessa.

Vierailija
5396/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö tuo Melissa kamaa, vai miksi on niin oudon näköinen viimeisenä iltana?

Vierailija
5397/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö tuo Melissa kamaa, vai miksi on niin oudon näköinen viimeisenä iltana?

Vai viimeisenä iltana? Missä viimeistä jaksoa pääsee katsomaan?

Vierailija
5398/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko joku muu pudonnut kärryiltä Even ja Danin kohdalla? En enää tajua miksi ne on ylipäätään menneet tohon formaattiin mukaan. Molemmat vannoivat alkuun että ohjelma on heille läpihuutojuttu ja haluavat todistaa muille että ovat tosissaan. Sitten Eve olikin sitä mieltä, että oho täällä saarella voikin ihastua, mutta samaan aikaan koittaa todistella ettei Kalu merkitse hänelle sen enempää. Vaikka Kalustakin näkee, että on silminnähden todella ihastunut. Eve ei välitä liiaksi Danin, eikä Kalun tunteista. Todistelee blogin puolella olevansa flirttipersoona ja voivoi jos sitä ei ymmärretä😄 sitten yht äkkiä kyse onkin siitä että Dani ei anna Even mukaan ihastumiselle mahdollisuutta ja sitten taas seuraava syy onkin että Dani ei osaa käsitellä mustasukkaisuuttaan. Mutta mitä jos Dani nyt vaan ei ole ihastunut keheenkään muuhun ja mustasukkaisuuttakin käsittelee melko fiksusti?😄 En vaan ymmärrä tota Eveä ja sen jorinoita. Mielikuva mitä on joskus ohimennen livenä tullut, on valitettavasti vahvistunut ohjelman myötä. Jotenkin on vaan epäkypsän oloinen ja ei ole parisuhteeseen valmis. Dani on näköjään aikuistunut bile-Dani ajoistaan ja valmis olemaan yhden naisen mies. Even puolestaan pitää lopettaa blogissaan noi kilometrin pituiset selitykset persoonastaan ja keskittyä työstämään itseään ja erityisesti ajattelemaan muita ja muiden tunteita.

Paljon on puhuttu Even ja Danin julkisuustempusta ja imagonkohottamis reissusta, mutta ainakin Evellä mennyt itsensä brändäys consciousness-bloggaajaksi niin täysin reisille, kuin vaan voi. Myös telkkarissa nähty ns. syvällinen henkinen yhteys Kalun kanssa aiheuttaa kaksimielisine puujalkavitseineen ainoastaan myöytähäpeää kotisohvalla asti.

Älä nyt, Evehän on valmistunut tradenomiksi😂 toivottavasti ei markkinoinnin... mutta joo sillon kun sinkkuna oli, kertoi jossakin temppareista olleen vaan etua hänen työurallaan. Varmasti oli sama etu kiikarissa tästäkin kaudesta. Valitettavasti uskon uskollisia ihailijoita olevan paljonkin ja Evellä nousee vaan lisää hattuun.

Vierailija
5399/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jooo kirjoitti:

Tuo on ihan selvää. Miksi muuten Vilma noita selittely videoita jaksaisi tehdä? Muutenkin pakko kyllä sanoa, että idioottihan tuo on tai molemmat ovat. Luuleeko oikeasti Elias ja Vilma, että haukkuminen tai tuo loppuu "hyökkäämällä" ihmisiä vastaan ja kyseenalaistamalla heidän älynsä.  Olisi oikeasti otettu kun niin moni välittää ja haluaa Vilmalle vain parasta. Nyt on viimeisetkin maidot kaadettu maahan molempien osalta. Tuo videokin oli kyllä niin idioottimainen kaikkine Rääkki- mainoksineen(joka on muuten Eliaksen joku firma tai kehite) ja "isoilla saleilla ei saa hikoilla" juttuineen. Vähän kuin Eliaksen videota olisi katsellut. 

Sanoisin, että parempi vaihtoehto olisi ollut olla vain hiljaa. Pistänyt oikeasti kaikki kanavat kiinni ja pitänyt matalaa profiilia, siihen asti kunnes kaikki edes vähän unohtuu. Sen jälkeen pistänyt video julki, jossa pyytää kaikkea anteeksi ja että aikoo hankkia apua. Vaikka olisikin valehdellut niin olisihan tuo nyt edes jotain toivoa tuohon tuonut. Mutta ei... Elias luuli olevansa fiksu ja saada tuolla tavalla homman raiteilleen. No ei toiminut. Luulisi, että Elias somen kanssa työskentelijänä olisi tiennyt, selittelyn ja muiden syyttämisen olevan HUONOIN mahdollinen ratkaisu. 

Tähän Melissa-Kuronen, Minna-Sammy jankkaamiseen sanon minäkin, että PLIIS LOPETTAKAA! Ei kukaan muu jaksa lukea noin aivottomia jankkauksia. Vielä aivan täysin naurettavista aiheista. Melissa on aikuinen nainen, Kuronen ohjelman JUONTAJA, joka kysyy kysymyksiä tai aiheesta mitä sille annetaan. Tyhmiähän nuo ovat, mutta ei niistä elämää suurempaa numeroa tarvitse tehdä. Tuo Minna-Sammy jankkaus sitten onkin aiheuttanut jo syöpää itselle. 

Trollihan toi Kurosesta jankkaava on. Haluaa vain häiritä keskustelua ja viedä aiheen pois esim. Eliaksesta, josta täällä on eniten jauhettu.

Jos kaikki ilmiantavat jatkuvasti sen viestit, voi tulla hetken taukoa trollaamiseen bannien takia.

Kuten myös Minnasta jankkaava. Älkää vastatko niille vaan ilmiantakaa viestit. Kukaan vastaava kirjoittaja ei ole normaali henkilö, joka haluaisi oikeasti sarjasta keskustella.

Vierailija
5400/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä nyt tiiä kannattaisko Vilman oikeasti nyt ylpeänä julkisesti kertoa ylpeästi ettei tule sängyssä ilman piiskausta, kuristamista jne. selkeästi huonon itsetunnon ja masennuksen vaikuttaessa tähän seksielämään.  Ja nuoren iän. Tulee katumaan näitä puheita myöhemmin kun kehittyy henkisesti ja seksuaalisesti, ei ymmärrä mitä nämä hänen kertomat jutut oikeasti viestii. Hän luulee että on löytänyt jotain mitä muut ei ymmärrä ja kokee asemakseen puolustella bdsm-seksiä, vaikkei ymmärrä ettei hän itse ole tajunnut sitä täysin. 

Piiskaus, kuristaminen ja muu bdsm-seksiin liittyvä voi olla ihan OK, mutta terveelle harrastajalle sen ei pitäisi olla ainoa seksin muoto. Puhun omasta kokemuksesta, miten masentuneena ja huono itsetuntoisena en pystynyt kunnolla ottamaan seksissä vastaan hellää rakkautta. Ainoastaan tuollaiset alistusleikit ja kuritus sai aikaan voimakasta nautintoa.  Jos mies koitti joskus rakastella ns normaalisti, tuntui etten ole läsnä. Johtuu syvistä psykologisista syistä, kaikki liittyy siihen että masentuneen ihmisen on vaikea saada iloa ja nautintoa normaaleista asioista. Ahdistuin masentuneena myös liian kilteistä miehistä, se onkin toinen tarina mutta liittyy myös Vilman ja Eliaksen suhteeseen ja siihen miksi Vilma on juuri Eliaksen kanssa...

Kun kasvoin vähän ja vuosia masennuksen jälkeen, ensimmäistä kertaa pystyin todella antautumaan miehelle en vain kehollisesti vaan mieleltäni, ja otin vastaan sen läpitunkevan hellän rakkauden ja rakastelun, se on jotain puhdistavaa ja pysäyttävää ja luulin ettei sellaista voi edes kokea. Luulin että normaali rakastelu olisi tylsää tai ahdistavaa, mutta kun rakastelet sielunkumppanisi kanssa ja näytät haavoittuvuutesi ja viallisuutesi, se seksi tuntuu syvästi sielussa asti ja saa kyyneleet silmiin sillä kertaa ihan vaan sen rakkauden takia, eikä fyysisen kivun - ja siitä lähtee parantuminen. Luulet että silloin olet antautunut täysin, kun sua kuristetaan ja piiskataan, mutta silloin olet oikeasti antanut vain kehosi toisen käyttöön. Se voi olla varmasti vaikeaa, kun on tottunut saamaan kiksejä vaan hiuksista repimisestä ja kovasta panemisesta, jolloin on enemmän se miehen objekti kuin oikeasti se Jumalatar jota mies rakastelee. Pitää pystyä avaamaan kaikki tunnelukot. 

Mutta en sano että bdsm-seksi olisi täysin väärin, enemmänkin että sen harrastamiseen pitäisi olla terve hyvä pohja, eikä niin että sitä harrastetaan vääristä syistä.

Minullekin kevyt bdsm seksi on kyllä yhä kiinnostavaa ja kivaa, toisinaan. Dominoiva ja alistuva luonne löytäneet toisensa, ei siinä ole mitään väärää. Mutta ainakin omassa parisuhteessani yleensä tavallinen päivittäinen seksi on enemmän sitä tavallista rakastelua, eikä se kyllästytä tai ole yhtään huonompaa kuin bdsm. 

Uskon siis että Vilmallekin tapahtuu näin, kun joskus saa hyvän terveen miehen ja kaikki mielenterveyden ongelmat ja huono itsetunto korjaantuu. Vilma voi kuvitella

olevansa nyt OK, mutta ilmeisesti siitä on vain noin vuosi kun hän oli aivan pohjamudissa ja Elias tuli "pelastamaan". 

Huomaa kyllä, että naisen kirjoittama. Miehelle seksi ei ole mitään kaunista intiimiä itsensä paljastamista, vaan miehelle pano on pano. Jos miehet teitä kunnioittaisivat, he eivät olisi koko historiaa kohdelleet vaimojaan kuin esineitä. Ja edelleen nainen liittyy miehen sukuun, edelleen naiset pitävät huiveja miehiään varten. :) Olet ihan yhtä naiivi kuin Vilma.

Naisia tosiaan kuolee heterosuhteissa nelin- tai viiinkertaisesti miehiin nähden, eli kannattaa pohtia millaisia signaaleja haluaa antaa näin vaarallisissa suhteissa :)

Voit olla oikeassa siinä että miehelle pano on pano, mutta et siinä että nainen on miehelle pelkkä esine. Ei ainakaan kaikille miehille. Sanotaan että ”miehet on sikoja”, en allekirjoita tuollaista yleistystä, naiset voi olla yhtä lailla sikoja. Enemmän minua on elämäni varrella naispuoleiset ystävät selkään puukottaneet kuin kuunaan miehet. Miespuolisiin ystäviini olen aina voinut luottaa kuin vuoreen. Ja ei minua heilatkaan ole pelkkänä esineenä pitäneet. T. Nainen 35v.