Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
Hei, tiedättekö, onko ekan kauden jaksoja enää nähtävissä missään? Jumituin tähän hullunmyllyyn niin myöhään, etten nähnyt, eikä niitä ole enää ruudussa.
Viimeiset 24h treffit
Samaa mieltä kaikista valinnoista. Luulen, että Sammy ja Dani juttelee Amandan valinnasta ennen kun itse valinnat tehdään. Luultavasti Sammy saa viedä Amandan treffeille. Jos ei, niin valitsee varmaan Emilian (?) tosin jotenkin luulen, että hänet voitaisiin tiputtaa seuraavaksi. Elias saattaa tehdä mitä vaan. Saattaa näpäyttää Jonnaa ja valita Jennien tai näpäyttää molempia ja valita Melissan? Melissa saattaa kyllä olla myös potentiaalinen putoja seuraavassa jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Jos on oikeasti rakastunut tai edes rakastaa eikä halua loukata kumppaniaan, ei todellakaan nuku jonkun toisen kanssa lusikassa. Meni maku Evestä. "Enhän mä kotonakaan yksin nuku." WTF. Ethän sä ole kotona ilman seksiäkään, joten...? No, ehkä tämä tosi-tv-pari on sopinut näistä jo etukäteen, en ihmettelisi. Draamaa, draamaa.
Muutenkin ihmetyttää nämä kaikenmaailman "rajat". Luulisi, että rajat olisivat samat ihan kaikilla, eli sellaista voi tehdä kuin siviilissäkin ja oman kumppanin läsnä ollessa tekisi. Kaikkea muuta on julmaa laittaa puoliso katsomaan. Joillakin on sitten ok bileissä puristella tissejä ja perseitä kumppanin nähden, ei siinä mitään. Mutta jos se ei ole tapana kotona, niin ei pidä tehdä sitä muuallakaan. Miten nämä tyypit ajattelevat, että kun ollaan Temppareissa, se on joku get out of jail -kortti ihan peruskäytöstavoista omaa rakasta kohtaan?
Toisaalta olisi kyllä tylsä ohjelma, jos kaikki olisivat aikuisia ihmisiä, kuten esimerkiksi Rita ja Aki. Siihenhän koko ohjelmaidea perustuu, että ihmiset ovat pellejä. Ja eikun hakemaan uudelle tuotantokaudelle, vaikka tämä on ihan tiedossa...
Huvitti eilistä Extraa katsoessa, kun se toissavuotinen pari kertoi, miten pettymys oli kova, kun ensin joutuivat perumaan osallistumisensa. Sitten pääsivätkin kesken mukaan, miten mahtavaa! Ei mennyt kuin pari päivää, niin suhde oli entinen, kun tyttö pesetti mattonsa jollain sinkulla. Miten nämä tyypit edes kehtaavat tulla uudestaan televisioon muistuttamaan, että ovat h*tsuja ja aisankannattajia:O Itse haluaisin vajota häpeästä maan alle.
Mikä järki on hutsuttelussa? Nainen tekee mitä haluaa. Turha siihen on kirosanoja heittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Minna-fani riitelee miehensä kanssa, mies huutaa, että en muuten enää halua olla sun kanssa ja oon saanu tarpeekseni, niin mieshän on sit heti sinkku ja voi mennä harrastamaan seksiä muiden kanssa. Vaikka kaikki kamat olis yhteisessä kämpässä eikä mistään olisi sovittu yhdessä, niin Minna-fanin mielestä on heti erottu, jos joku suutuspäissään sanoo haluavansa erota tai olevansa sinkku.
En arvosta Minnan toimintaa varattuna naisena tuolla hiukkaakaan, vaan arvostukseni tippui nolliin jo siinä kohtaa kun kuulin, että hän oli pettänyt kumppaniaan ennen ohjelmaan lähtöä, mutta logiikkasi ontuu silti kuin jalkavammainen hirvi.
Oli riidan aihen mikä tahansa alkoholinkäytöstä kotitöihin ja vapaa-ajasta seksiin, jos mies huutaa minulle, että ei enää halua olla minun kanssani ja on saanut tarpeekseen, niin kyllä minulle yksi vinkki riittää, että ei tarvitse jatkaa. Ja tuossahan tuli jo kaksi, joista ensimmäinen oli se huutaminen. Jos ei pysty olemaan eri mieltä asioista ilman että huutaa, niin en yksinkertaisesti jaksa enkä kestä sellaista muutenkaan. Minun parisuhteissani erolla uhkailu ei ole ase riitelyssä. Jos erotaan niin erotaan. Jos halutaan olla yhdessä, mutta riidellään ongelmasta, niin sitten riidellään siitä ongelmasta. En ole enää 15, enkä todellakaan katselisi tuollaista teinidraamaa.
Tietääkseni he eivät ole huutaneet eri asioista. Ovatko he olleet kahden kesken koko ajan?? Lopettakaa sellaisten asioiden väittäminen, mitä ei kyseisessä ohjelmassa ole mahdollista tällä hetkellä. Minna tekee koko ajan niin, että Sammy tekisi ratkaisun hänen puolestaan. Sammy ei huutanut Minnalle, vaan kameralle ja muille ihmisille. Onko sinustakin kiva saada miehesi juomaan lisää viinaa ja voimaan pahoin, imuutat vähän toisen miehen ku11ia, nussit myöhemmin sinkkumiestä. Kuka jaksaa tarratua johonkin huutamiseen, kun se ei ole kohdistettu edes Minnaan suoraan, koska eivät ole kasvokkain.
Tosi typerä tuo Minna-vihaaja täällä.
Vaikka itse olisi erittäin vahvasti sitä mieltä, että parisuhde on voimassa viimeiselle iltanuotiolle asti, eivät kaikki ihmiset ajattele samalla tavalla. Naurettava ajatuskin.
Typerää myös perustella tätä mielipidettä sillä, että joku muu ajattelee samoin. Minnalla on ihan omat aivot ja hän ajattelee niin kuin haluaa. Kuten jokainen ihminen tällä maapallolla.
En ainakaan jaksa itse tuollaisen inttäjän kanssa lähteä keskustelemaan, se ei johda mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mitä joku näkee tossa Eliaksessa! Ei ole edes hyvännäköinen!
Joko täällä oli tämä: https://m.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201804272200907864_tw.shtml ?
"- Sitä käytiin aika paljon läpi, että onko mussa narsistisia piirteitä. Terapeutti päätyi siihen tulokseen, että piirteitä löytyy, kuten varmaan aika monesta muustakin, mutta ei mua voi lähteä narsistiksi luokittelemaan, Elias summaa."
Terapeutti ei tee diagnooseja! :D Vaan psykiatri. Kukaan terapeutti ei sen takia ikinä sanoisi noin, koska ei missään nimessä kuulu hänen tehtäviinsä. Mutta tätähän ei Elias taas tiennyt. :)
Olette varmaan huomanneet sen, että Elias ei ole viisain näissä asioissa. Hänellä on mennyt sekaisin kuka niitä diagnooseja jakelee. Elias voi väittää mitä tahansa mitä psykiatri on tehnyt hänestä diagnoosin. Narsisti ei koskaan tule myöntämään sairauttaan julkisesti ja muille ihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Minna-fani riitelee miehensä kanssa, mies huutaa, että en muuten enää halua olla sun kanssa ja oon saanu tarpeekseni, niin mieshän on sit heti sinkku ja voi mennä harrastamaan seksiä muiden kanssa. Vaikka kaikki kamat olis yhteisessä kämpässä eikä mistään olisi sovittu yhdessä, niin Minna-fanin mielestä on heti erottu, jos joku suutuspäissään sanoo haluavansa erota tai olevansa sinkku.
En arvosta Minnan toimintaa varattuna naisena tuolla hiukkaakaan, vaan arvostukseni tippui nolliin jo siinä kohtaa kun kuulin, että hän oli pettänyt kumppaniaan ennen ohjelmaan lähtöä, mutta logiikkasi ontuu silti kuin jalkavammainen hirvi.
Oli riidan aihen mikä tahansa alkoholinkäytöstä kotitöihin ja vapaa-ajasta seksiin, jos mies huutaa minulle, että ei enää halua olla minun kanssani ja on saanut tarpeekseen, niin kyllä minulle yksi vinkki riittää, että ei tarvitse jatkaa. Ja tuossahan tuli jo kaksi, joista ensimmäinen oli se huutaminen. Jos ei pysty olemaan eri mieltä asioista ilman että huutaa, niin en yksinkertaisesti jaksa enkä kestä sellaista muutenkaan. Minun parisuhteissani erolla uhkailu ei ole ase riitelyssä. Jos erotaan niin erotaan. Jos halutaan olla yhdessä, mutta riidellään ongelmasta, niin sitten riidellään siitä ongelmasta. En ole enää 15, enkä todellakaan katselisi tuollaista teinidraamaa.
Tietääkseni he eivät ole huutaneet eri asioista. Ovatko he olleet kahden kesken koko ajan?? Lopettakaa sellaisten asioiden väittäminen, mitä ei kyseisessä ohjelmassa ole mahdollista tällä hetkellä. Minna tekee koko ajan niin, että Sammy tekisi ratkaisun hänen puolestaan. Sammy ei huutanut Minnalle, vaan kameralle ja muille ihmisille. Onko sinustakin kiva saada miehesi juomaan lisää viinaa ja voimaan pahoin, imuutat vähän toisen miehen ku11ia, nussit myöhemmin sinkkumiestä. Kuka jaksaa tarratua johonkin huutamiseen, kun se ei ole kohdistettu edes Minnaan suoraan, koska eivät ole kasvokkain.
Luetun. Ymmärtäminen. Katso viesti johon vastasin. Siinä puhuttiin KUVITTEELLISESTA TILANTEESTA, JOSSA MINÄ RIITELISIN OMAN MIEHENI KANSSA. Vastasin siihen.
En edelleenkään puolustele enkä pidä Minnan toimintaa saarella hyväksyttävänä. Joskin Sammylla on kyllä aikuisena ihmisenä ihan oma vastuu omasta juomisestaan, oli olo kuinka paha tahansa. Voi sitä pahaa oloa mennä purkamaan vaikka heittelemällä kiviä mereen tuolla rannalla, ei kukaan kaada sitä viinaa hänen kurkkuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luetun. Ymmärtäminen. Katso viesti johon vastasin. Siinä puhuttiin KUVITTEELLISESTA TILANTEESTA, JOSSA MINÄ RIITELISIN OMAN MIEHENI KANSSA. Vastasin siihen.
En edelleenkään puolustele enkä pidä Minnan toimintaa saarella hyväksyttävänä. Joskin Sammylla on kyllä aikuisena ihmisenä ihan oma vastuu omasta juomisestaan, oli olo kuinka paha tahansa. Voi sitä pahaa oloa mennä purkamaan vaikka heittelemällä kiviä mereen tuolla rannalla, ei kukaan kaada sitä viinaa hänen kurkkuunsa.
Käy sääliksi miehesi, kun joutuu noin aggressiivista naista sietämään. Enkä ole edes se, kenelle vastasit.
Vierailija kirjoitti:
Sammy vaikuttaa selvinpäin sellaiselta että hänen kanssaan pystyisi keskustella ihan mitä tahansa ja vielä aika fiksulla tasolla ja aikuismaisia juttuja (ilmeisesti Amandakin huomannut tämän), mutta kännissä menee ihan toiseen ääripäähän eli sietämättömäksi.
Ei kyllä kovin järkeviä juttuja ole treffeilläkään puhunut.
Meinaatko että sinkkujen tehtävä, varsinkin Amandan jonka sanomisia seurataan tarkemmin, on tarkoitus vain haukkua varattuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Santeri on kyllä mukava tyyppi mutta ihan mielettömän yksinkertainen. Jokaisessa haastattelussa jankkaa siitä Vilman hymystä, on kyllä levy jäänyt pahemman kerran päälle. Siis oikeasti ihan jatkuvasti puhuu siitä hymystä. Varmaan joka jaksossa maininnut sen pari kertaa.
Kyllähän tuo jumittaminen kieltämättä saa hänet näyttämään vähän tyhmältä.
"Ja sit mää näin sen hymyn"
"Halusin vaan nähä sen hymyn"
"Ja sit vielä näki sen hymyn"
"Olin tyytyväinen kun näin sen hymyn"
"Odotin että millom näkee sen Vilman hymyn"
No joo. TÄSSÄ nyt on meillä viimein se asia, joka varmasti on saatu juurikin leikkaamalla aikaan. Tuskinpa Santeri tuota oikeasti koko aikaa hokee. Muutenkin hän on ehlä sympaattisin henkilö koko ohjelmassa, eikä vaikuta tyhmältä.
Onko kenellekään muulle tullut mieleen, että Minna saattaisi tykätä myös naisista? Minna vaikuttaa sekä seksuaalisesti että tunnetasolla kylmältä miehiä kohtaan. Eliaksesta tulee sama fiba, että tykkää molemmista.
Minna on myös suudellut tuolla varatun naisen kanssa. Se nyt tietysti varmaan oli vaan joku kännisuukko, mutta en olisi yhtään yllättynyt, vaikka hän olisikin bi.
Ihmettelen, että onkohan tämä Minnaa demonisoiva tyyppi itse alkoholisti, kun tuntuu jankkaavan sitä, että Minna "pakottaa"/tarkoituksella aiheuttaa sen, että Sammy juo lisää? Jokainen, jolla on lähipiirissä kokemusta alkoholismista tietää, että alkoholisti löytää syyn aina jostain itsensä ulkopuolelta. Jos kumppani ei vituta, niin kaverit, työ tai auto vähintään. Jos nämäkin toimii, niin sitähän voi juhlistaa juomisella jne.... Alkoholisti käsittelee kaikki tunteensa juomalla. Tämä ei ole kenenkään ne tunteet aikaan saaneen syy, vaan sen alkoholistin itsensä. Ongelma ei ole ne tunteet, vaan se tapa käsitellä niitä. Sama ilmiö kuin ihmisillä, jotka esim. syövät suruunsa. Mutta heille voikin vapaasti huutaa, että "itsehän vedät sitä pizzaa turpaasi läski", mutta alkoholistia pitäisi sääliä, vaikka ilmiö on täysin sama?
Tämä saattaa nyt Minna-faneille tulla yllätyksenä, mutta Minnaa kritisoivia on täällä useita. Itse asiassa häntä on kritisoitu alusta asti. Jossain vaiheessa tänne ilmestyi Minna-fani, jonka mielestä on ok imeä toisen miehen m***a tms aivotonta roskaa.
Keskustelu kukkeimmillaan taas.
-"Minna on täysin tähän tuomittuun murhaajaan verrattava mielenvikainen...."
-"Mielestäni tuon ohjelman perusteella ei ihan noin karkeita analyyseja voi tehdä"
-"Ai sun mielestä se on IHAN OK LUTKUTTAA TUOLLA---"
-"En sanonut sen olevan ok, sanoin vain, että voin ymmärtää joitain hänen reaktioitaan tietyissä asioissa"
-"LOL Minna-fanin mielestä on ok panna tuolla kaikkea mikä liikkuu"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joko täällä oli tämä: https://m.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201804272200907864_tw.shtml ?
"- Sitä käytiin aika paljon läpi, että onko mussa narsistisia piirteitä. Terapeutti päätyi siihen tulokseen, että piirteitä löytyy, kuten varmaan aika monesta muustakin, mutta ei mua voi lähteä narsistiksi luokittelemaan, Elias summaa."
Terapeutti ei tee diagnooseja! :D Vaan psykiatri. Kukaan terapeutti ei sen takia ikinä sanoisi noin, koska ei missään nimessä kuulu hänen tehtäviinsä. Mutta tätähän ei Elias taas tiennyt. :)
Terapeuteilla on kyllä erilaisia koulutuksia, heissä on myös psykiatreja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terapeutti ei tee diagnooseja! :D Vaan psykiatri. Kukaan terapeutti ei sen takia ikinä sanoisi noin, koska ei missään nimessä kuulu hänen tehtäviinsä. Mutta tätähän ei Elias taas tiennyt. :)Terapeuteilla on kyllä erilaisia koulutuksia, heissä on myös psykiatreja.
Psykiatrit eivät vaan käytä heistä itsestään nimitystä terapeutti. Se on hyvin alentava nimitys.
Keskustelu on mennyt enemmänkin näin.
”Minna diggailee Hitleristä Instagramissa.”
”Se on vaan niin epävarma ittestään ja yrittää tehdä vaikutusta.”
”Minna ottaa sinkun m**n suuhunsa.”
”Se on OK, ku Minna on sinkku. Sammyki sano, et se on sinkku joskus sit myöhemmin, ni sehän tarkottaa, että Minna oli sinkku, kun imi m**aa.”
”Minna harrastaa seksiä sinkun kanssa.”
”No kun se on sinkku. Poikaystävä vissiin huudellu jotain kameralle, niin nyt Minna on sinkku on ja ihan ok nyt harrastaa seksiä vaikka koko kuvausryhmän kanssa.”
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau. Syyksi eroon rittää jo huutaminen? Riittääkö jo yksi kerta, kun ääni kohoaa?
Oman elämänkokemukseni perustella suosittelen hengittämään syvään ja jatkamaan keskustelua vielä senkin jälkeen jos jonpikumpi on sanonut haluavansa erota. Tämä siis tietenkin vain sillä ehdolla, että suhde on vakava ja tärkeä molemmille, eikä siinä ole esim.väkivaltaa. Sellaisen suhteen eteen kannattaa taistella, mennä vaikka pariterapiaan. Been there, done that. Ja kannatti, todellakin!
Vierailija kirjoitti:
Onko kenellekään muulle tullut mieleen, että Minna saattaisi tykätä myös naisista? Minna vaikuttaa sekä seksuaalisesti että tunnetasolla kylmältä miehiä kohtaan. Eliaksesta tulee sama fiba, että tykkää molemmista.
Minna on myös suudellut tuolla varatun naisen kanssa. Se nyt tietysti varmaan oli vaan joku kännisuukko, mutta en olisi yhtään yllättynyt, vaikka hän olisikin bi.
Oonan kanssa tais imutella.
Minna ei kaikesta päätellen ole Sammysta eronnut, vaan edelleen vaikuttaisivat olevan yhdessä jo blogistakin päätelleen ja täälläkin on pari tyyppiä laittanut tietoa, että heidät olisi nähty yhdessä. Eli he voivat iltanuotiolla tulla siihen tulokseen, että haluavat pysyä yhdessä tai sitten sopivat asiasta myöhemmin. Tuonne mennään pariskuntana, mitään pariskunnan välistä kommunikaatiota ei ole kolmeen viikkoon ja sitten sieltä joko lähdetään ulos pariskuntana tai eronneina. Siinä välissä ei ole mitän eroja. Ero edellyttää edes jonkinlaista kommunikaatiota osapuolten välillä. Tekstiviesti on huono keino erota, mutta jopa sekin on kommunikaatiota osapuolten välillä. Tuolla mikään kommunikaatio ei ole mahdollista. Heitto videokameralle ei ole kommunikaatiota osapuolten välillä.
Huomasin, että Minna-fani on samaa vääntöä jo käynyt jonkun toisen kanssa, joten sinänsä varmaan ihan turha tämän kanssa enempää jankata, kun se yrittää keksiä tekosyitä Minnan sanomisille ja tekemisille.