Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
Näkeekö mistään noit jaksoja ennakkoon? En raaski ruutu+ ottaa pelkän temppareiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna selitti syitä, miksi oli päätynyt Markuksen seuraan, niin hänen mukaansa Markus on kuin Sammy, on vaikea lapsuus takana ja tykkää laittaa ruokaa. Onko ne Minnan kriteerit miehelle? Pitää olla vaikea lapsuus takana, että mies sen tyyppinen, että on alistettavissa ja haluaa tehdä kotitöitä? Muutenkin se puhuu, että on huolissaan, että kuka sitten tekee ruokaa ja kotitöitä, jos hän ja Sammy eroavat. Vaikuttaa siltä, että miehen ainoa rooli Minnalle on toimia kotiapulaisena. Mitään aitoa rakkautta en näe Sammya kohtaan. Ei näyttänyt yhtään huolestuneelta, kun katsoi videota, jossa Sammy sekoili alastomana kännissä.
Alun edes jokseenkin positiivinen mielikuva Minnasta on muuttunut negatiivisemmaksi. Hän vaikuttaa heikko-osaisia miehiä hyväksikäyttävältä ja nöyryyttävältä haahkalta. Kitsaana insinöörinä ei halua maksaa siivoamisesta ulkopuoliselle taholle, niin ottaa mielummin miehen kotiorjaksi ja maksaa seksillä.
Sammyhan ei maksa mitään laskuja, vaan on Minnan elättinä. Minna kertoi esittelyssä, että hän kyllä voi huolehtia laskuista, kun Sammy kuitenkin tekee kotihommia. Lisäksi Minna ilmeisesti hoitaa huushollissa teknisempiä hommia, kuten auton korjaamista. Kyllä noilla vaikuttaa siis olevan työnjakoa, josta molemmat hyötyvät. Kummatkin tekevät niitä hommia, mitä osaavat.
Sammykö yksin ne laskut tekee? Tajuat kai, että Minnalle tulisi sähkölasku, vuokra/yhtiövastike ja muut laskut ilman Sammyakin? Toinen laittaa ruokaa, tiskaa, siivoaa päivittäin ja viikoittain ja toinen korjaa autoa kerran puolessa vuodessa? Aika tasa-arvoselta kuulostaa munkin mielestä.
Tasa-arvoista työnjakoa tai ei, tuo suhde ei itsessään ole tasa-arvoinen. Minna on suhteessa tottumuksen ja palvelusten vuoksi, Sammy seksin ja läheisyyden. Minna ei ole tyytyväinen, koska tietää ettei aidosti halua Sammya, Sammy ei ole tyytyväinen koska ei saa. Ainoa yhdessä pitävä asia on pelko siitä, että parempaakaan ei saisi ja tietty itse ero aiheuttamat ikävät tunteet, ja luopuminen laskunmaksajasta/tiskaajasta. Minnalle löytyisi kyllä joku kaltainen samoin kun Sammylle. Kunpa he eroaisivat.
Ei tunnekylmä ihminen hae itsensä kaltaista, vaan aina nimenomaan itseään heikompaa hyväksikäytettävää, josta saa sen palvelijan tms. Markuksestakin Minna sanoi positiivisina asioina, että on läpikäynyt vaikean lapsuuden ja tykkää kokata kuten Sammy. Eli se hakee juuri haavoittuvuutta ja kotitöiden tekijää.
Tunnekylmät ihmiset ei halua muita tunnekylmiä ihmisiä lähelleen, koska muut itseriittoiset ihmiset ”vievät heiltä tilaa”. He tarvitsevat niitä heikkoja ihmisiä, psyykkisesti ongelmaisia, alkoholisteja tms, joilta he saavat jotain.
dani on seiskan jutun mukaan keronut sammy vaihtanut vesipulloon viinaa, jota on juonut" salaa"
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Eve olla juopunut huomiosta, jota ei pulleampana saanut. Toivottavasti ei pilaa suhdettaan.
Onpa älytön kommentti minusta. Toivottavasti ei pilaa suhdettaan? Kuka tahansa muu olisi Danin saappaissa jo ollut sitä mieltä, että Even käytös alkaa olla jo todella anteeksiantamatonta. Onhan tuollainen aivan mahdottoman törkeää laittaa oma kumppani katsomaan parisuhde-elämää/romanssia toisen miehen kanssa.
Muiden parien kohdalla on lähdetty kostamislinjalle jo jostain pienistä pusuistakin ja yhdestä nukkumiskerrasta samassa sängyssä ja silloin on lähdetty itsekin omalla puolella kiehnäämään sinkkujen kanssa, koska toinenkin tekee niin. Oikein ärsyttää, miksi Dani on kuin ompelukerhossa tuolla samaan aikaan kun oma eukko on ihan korvannut oman syvästi rakastavan miehensä johonkin vieraaseen kaluun.
Voisiko joku ihana ihminen kertoa, mitä eilisessä TIS-Extrassa oli? Harmittaa hirveästi, kun tuota Extraa ei ole näkyvillä missään. Aika outoa minusta tuo, ettei sitä löydy edes ruudusta. :/
Dani ja Eve on salee kyllä vielä yhessä, koska Seiskan youtube videossa Danilla on sama koira sylissä jota Eve lenkitti just täs muutama päivä sit Instastoryssä.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku ihana ihminen kertoa, mitä eilisessä TIS-Extrassa oli? Harmittaa hirveästi, kun tuota Extraa ei ole näkyvillä missään. Aika outoa minusta tuo, ettei sitä löydy edes ruudusta. :/
Siellähän se on ruudussa.
Vierailija kirjoitti:
Jos sun pitäisi valita yksi mies ja yksi nainen varatuista treffikumppaneiksi sinun kanssasi niin keitä he olisivat. Itse veisin treffeille miehistä Danin ja naisista Minnan. Vähiten mieluiten Elias ja Eve.
Olen 37v nainen.
Veisin Eliaksen, ja Minnan.
Haluaisin kuulla mitä outoja juttuja Eliaksen päässä liikkuisi (olen lukenut psykologiaa monta vuotta joten olisi kiva haaste analysoida häntä livenä sen puolesta), ja Minna vaikuttaa olevan hauskaa ja rentoa seuraa ja lähinnä omaa ikääni ja korkeakoulutettu myös.
Aika kamalaa muuten, että ton Jonnan hedelmällisyys on kansan puheenaiheena. Mun mielestä sen kohdan ois voinu editoida valmiista ohjelmasta pois.
Sammy vaikuttaa selvinpäin sellaiselta että hänen kanssaan pystyisi keskustella ihan mitä tahansa ja vielä aika fiksulla tasolla ja aikuismaisia juttuja (ilmeisesti Amandakin huomannut tämän), mutta kännissä menee ihan toiseen ääripäähän eli sietämättömäksi.
Minna vaikuttaa ihan yhtä manipuloivalta kuin Elias. On kuin naisversio siitä. Käyttää itkua manipulointikeinona. Ei herää yhtään sääli vaan inho. Tullut tuonne eroamaan miehestään, kun ei itse ole kanttia erota, kun ei saa enää rahallista hyötyä toisesta, kun opiskelut on ohi. Sanoiko se, että on Sammyn kanssa, koska sitten näyttää itse paremmalta. Hyi saakeli! Miehensäkään ei kyllä ole yhtään parempi.
Nyt se on myönnettävä. Katson Temptation islandiä. Oletteko yrittäneet analysoida, miksi katsotte tätä? Mielenkiintoiset hahmot ja ihmissuhdekuviot? Aivot narikkaan työpäivän/koulupäivän jälkeen? Koette samaistuvanne henkilöihin (keihin)?
Vierailija kirjoitti:
Aika kamalaa muuten, että ton Jonnan hedelmällisyys on kansan puheenaiheena. Mun mielestä sen kohdan ois voinu editoida valmiista ohjelmasta pois.
En mitenkään puolustele Eliaksen käytöstä naista kohtaan kun nauraa räkättää perään, mutta minulla oli tuollainen kaveri aikoinaan joka veti ensin kännit ja sitten alkoi vetämään jotain uhriutuja-itsesääli-itkurallia saadakseen miesten huomion ja roikkui heissä, tyyliin että "yhyy, mä en varmaan koskaan saa lapsia koska olen ollut alipainoinen", "yhyy, mä en varmaan koskaan pääse naimisiin ja kaikki tutut ympärillä saa kihlasormuksia", "yhyy, kukaan mies ei varmaan halua muuttaa mun kanssa ikinä yhteen kun en osaa kokata"... ja samat itkut kerta toisensa jälkeen. Ensin miehet kuunteli häntä, mutta lopulta miehiä alkoi vaan naurattaa tuo, että hohhoijaa, huomionhakumarttyyri alkaa kohta taas avautumaan että kun muut saa ja kokee kaikkea mutta hän ei muka ikinä.
Ihan kuin katsoisin tuota samaa kaveriani josta kerroin, jälleen näin 15 vuotta myöhemmin telkkarissa, eli samat itku-uhriutumis-showt päällä.
Tääl on kovaan ääneen ihmiset haukkumassa millon ketäkin sekopääksi tai psykopaatiksi, mut ootteko koskaa pysähtyny lukee omia kommenttejanne? Tääl on oikeesti aika oksettavia kommentteja enkä tajuu miten voitte puhuu toisista ihmisistä noin, pistää kyllä miettimään miten ilkeitä ihmisiä on olemassa. Tai voihan se toki olla, että täällä on vaan yks ihminen provoomassa koko keskustelua, mutta ihmettelen kyllä silti.
Itsellä napsahtaa mela pystyyn kun ajattelee Eliasta ja Eliaksen reisiä.
M48
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Eve ruokkii ihastustaan mm. myöntämällä ihastuksen kohteelle tunteensa? Normaalielämässä se olisi pahin virhe, mitä tuossa tilanteessa voisi tehdä, kun toisellakin osapuolella on tunteita.
Normaali uskollinen varattu ihminen voi toki myöntää ihastuneensa, mutta siihen se jääkin. Ei tulisi mieleenkään aloittaa tollanen lääppiminen ja lusikointi, jos haluaisin vielä suhdettani jatkaa.Tätä en ymmärrä even käytöksessä, se varsin hyvin tietää että dani näkee kaiken ja lisää vaan vettä myllyyn, aivan kuin haluaisi sano ettei dani merkitse hänelle mitään vaan on vaihdettavissa sormia napsauttamalla.
Jaa. Kiva että osaat diagnosoida minutkin epänormaaliksi ihan tapaamatta kasvotusten. Kyllä mä voisin nimittäin "lääppiä ja lusikoida" ihan tavallisissakin puitteissa, vaikka suhdettani haluaisinkin jatkaa. Tollainen pikku ihastus nyt ei ole mitään pitkässä juoksussa, ihan merkityksetöntä. Musta kyse ei ole siis jaottelusta normaaliin ja epänormaaliin, vaan joillain ihmisillä nyt vain on löyhemmät rajat parisuhteessa. Epäilen, että Eve ja minä olemme vähän vapaamielisempiä seurustelukumppaneita kuin esim. sinä. Jos mies ei ole asiassa samalla aaltopituudella, hän voi aina päättää etsiä itselleen jonkun sopivamman kumppanin.
Normaali suhde on yksi avioinen. Vapaat suhteet erikseen, mutta siitä ei tässä even ja danin suhteessa ole kyse ja danille ei selvästi ole ok even touhut.
Jos sinulle on ok, että myös puolisosi lääppii ja lusikoi niin kaikin mokomin anna palaa.Kyllä jotkut on vaan ahdasmielisiä. Ei ole olemassakaan mitään "normaalia suhdetta". Jokainen pariskunta määrittelee itse, millainen suhde heillä on. En suostu hetkeäkään uskomaan, ettei Dani olisi tiennyt Even olevan tuollainen kihertäjä ja flirtti, vaikka sen katsominen pahalta tuntuukin. Epäilen, että muun muassa noihin ominaisuuksiin hän on alunperin rakastunutkin. Tuskin hän olisi Even kanssa mihinkään alunperinkään ryhtynyt, jos hän etsisi jotain nutturapäistä siveyden sipulia.
Hah, sinähän se varsinainen nutturapäinen siveettömyyden sipuli kun et voi ymmärtää ettei kaikki ole samanlaisia jakorasioita kuin sinä. Joillakin ei vaan ole tarvetta hakea hyväksyntää kaikelta mikä liikkuu vaan riittää se oman rakkaan huomio.
Väität vielä ihan pokkana, että dani on rakastunut even hutsu piirteisiin, yeah right siltähän tuo ilta nuotiolla näyttää.
Elämämkoulu on taas vahvasti läsnä.
Paljastus - Sammy ja Minna nähty kapakassa viikonloppuna ! Ei loppunu se tarina..
Vierailija kirjoitti:
Nyt se on myönnettävä. Katson Temptation islandiä. Oletteko yrittäneet analysoida, miksi katsotte tätä? Mielenkiintoiset hahmot ja ihmissuhdekuviot? Aivot narikkaan työpäivän/koulupäivän jälkeen? Koette samaistuvanne henkilöihin (keihin)?
No onhan tuo nyt niin erikoista porukkaa ja järjenjuoksua, että tottakai kiinnostaa, että näin eri tavalla asioista voidaan ajatella. Ja kuitenkin suht kevyttä aihepiiriä, ettei tarvitse ahdistua, kun ei vaikuta omaan elämään.
Se huutamisjuttu Minnalle, vaikka itse pidin sitä ensin inhottavana ja Jantesta en pidä, mutta jos Jante onkin huomannut Minnassa tunnekylmyyden Sammya kohtaan, ja se huutaminen oli samanlainen vastareaktio, mikä toisen puolen sinkuilla oli Eliasta kohtaan?
Oonan poikaystävä on nimeltään Juuso. Googlaa Tis 2018. Onko yllätys tämän palstan aiheen olevan ensimmäisenä linkkilistalla.