Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
Rukoilen että Minna jättää Sammyn nyt jo...
Sammyllä on tarpeet tyhjentää pussit...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä kehutaan paljon Dania ja onhan hän antanut itsestään aiempaa positiivisemman kuvan, mutta minusta nuo jutut ovat joko kokonaan näyteltyjä tai Dani pahemman luokan läheisriippuvainen. Jos oma mieheni käyttäytyisi noin, saattaisin todella harkita eroa. Ei ole tervettä, että aikuinen ihminen on noin kiinni kumppanissaan. Ainakin minut sellainen takertuvaisuus ajaisi vain kauemmas. Tuntuisi että tukehdun.
Siis miten hän on nyt käyttäytynyt? On viettänyt ihan rauhallista lomaa ja yrittänyt suhtautua tyynesti kumppaninsa toilailuihin. Mitä muuta tuossa tilanteessa voisi tehdä? Pitäisikö raivota vai käyttäytyä samalla tavalla kuin Eve? Minusta Dani käyttäytyy juuri niin kuin pitääkin, eli ei tee mitään kyseenalaista, mutta yrittää pysyä tyynenä ja luottavaisena videoista huolimatta ja odottaa, että asioista päästään keskustelemaan henkilökohtaisesti.
Sehän se juuri on, kun hän ei tee mitään. Siis yhtikäs mitään. Suorittaa pakolliset treffit ja käy bileissä lähinnä näyttäytymässä. Sulkeutuu sekä henkisesti että sosiaalisesti eikä osaa puhua mistään muusta kuin kumppanistaan. Ei osaa nauttia mistään, vaan ikään kuin kärsii vieroitusoireita, kun ei voi koko ajan olla kumppaninsa seurassa ja tehdä kaikkea kumppaninsa kanssa. Ahdistavaa.
Sellainen on oikeasti TIS.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen nousi sellainen ajatus mieleen, että Sammy on jonkinasteinen alkoholisti ja se vaikuttaa isosti myös Minnan sanomisiin ja reaktioihin. Olen itse jättänyt avokin alkoholin vuoksi ja silloin oma tutka oli ihan hajalla ja lisäksi se vaikutti siihen, miten näkee asiat, koska alkoholi oli se isoin mörkö. Nythän Minna reagoi taas Sammyn humalatilaan verrattain vahvasti.
Vahvasti? Tuskin ilmekään värähti. Hymyili, kun katsoi pätkän, jossa Sammy oli alasti altaalla ja sekaisin. Sammy on ongelmainen ja alkoholiin menevä, mutta Minna vain pahentaa hänen ongelmiaan. Sammy ei ole välttämättä oikeasti pettänyt Minnaa lainkaan, vaan saattoi sanoa sen kostoksi, kuten Extrassa puhuttiin.
Palstalle on ilmestynyt muutama tyyppi, jotka "valkopesee" Minnan tekemisiä ja sanomisia. Hitler-fanittamisen syyksi ei kelpaa "epävarmuus ja halu tehdä Janteen" eikä pettämisen syyksi Sammyn alkoholismi. Minnahan on sanonut, että "pettäminen piristää suhdetta.
Minna ei ole avautunut Sammyn juomiseen syitä, eikä Sammy itse. Täällä vähätellään ettei Minnan velttomu1kun imuuttaminen,pussaaminen,kopelointi ja luultavasti pano ole yhtään mitään, siis nämä "valkopesijät". Hitler oli narsisti ja narsisti ihannoi toista narsistia. Minna tasan tarkkaan tietää miten saada Sammy juomaan lisää viinaa ja sitten valittaa viinan juomisesta. Helppoa on aina laittaa syyt Sammyn juomisen suhteen, kun toinen tietää miten saada Sammy henkisesti voimaan pahoin. Sammyn pitäisi saada henkistä tukea saarella tuotannon osalta.
Sammy on jo pyytänyt kaverilta (Amanda )jelppiä
Amanda ei antanut p..llua
Thaimaassa saa h..ran 10 eurolla.
Sammy voitaisiin viedä paikalliseen ilotaloon 5 minuutiksi (pussit tyhjenis)
Minna selitti syitä, miksi oli päätynyt Markuksen seuraan, niin hänen mukaansa Markus on kuin Sammy, on vaikea lapsuus takana ja tykkää laittaa ruokaa. Onko ne Minnan kriteerit miehelle? Pitää olla vaikea lapsuus takana, että mies sen tyyppinen, että on alistettavissa ja haluaa tehdä kotitöitä? Muutenkin se puhuu, että on huolissaan, että kuka sitten tekee ruokaa ja kotitöitä, jos hän ja Sammy eroavat. Vaikuttaa siltä, että miehen ainoa rooli Minnalle on toimia kotiapulaisena. Mitään aitoa rakkautta en näe Sammya kohtaan. Ei näyttänyt yhtään huolestuneelta, kun katsoi videota, jossa Sammy sekoili alastomana kännissä.
Alun edes jokseenkin positiivinen mielikuva Minnasta on muuttunut negatiivisemmaksi. Hän vaikuttaa heikko-osaisia miehiä hyväksikäyttävältä ja nöyryyttävältä haahkalta. Kitsaana insinöörinä ei halua maksaa siivoamisesta ulkopuoliselle taholle, niin ottaa mielummin miehen kotiorjaksi ja maksaa seksillä.
Eihän se Eliaksen lässytys apinoille ollut mitenkään aitoa. En tiedä tekikö muuten vaan huumorilla vai halusiko vittuilla Melissalle ja matkia tyttömäistä ihastelua ja lässytystä, kun tämä oli niin innoissaan niistä apinoista. Muutenkin yhtäkkinen Melissan suosiminen oli jotain peliä, jolla halusi näpäyttää Saanaa ja Jonnaa, näin ainakin tulkitsin. Sanoi myös että Melissalla arvot kohdillaan ja jotenkin hyvin vaikea uskoa että tätä oikeasti arvostaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eve puhuu kokoajan että täytyy testata parisuhde, mutta minun mielestä Eve on epäonnistunut tässä "testissä" alusta alkaen
Evehän on onnistunut testaamaan ja onnistunutkin siinä eikä läpäissyt testiä.,jos ei muutamaa viikkoa kestä ilman miestä iholla niin silloin on ongelmia. Evehän ei edes yritä vastustaa kiusausta vaan kiehnää ihan huolella kalunsa kanssa ja olen varma, että peiton alla on "vähän" kokeiltu kiellettyjä hedelmiä.
FreeDani olisi tosiaan paikallaan, koska ei itse nää tuon naikkosen petollisuutta.No ei se Dani sokea ole. Taas tehdään miehestä avutonta reppanaa, jota paha ja petollinen nainen sortaa. En puolustele Even käytöstä, mutta eiköhän se Dani ihan itse ole vastuussa siitä, mitä hyväksyy ja mitä ei ja kenet valitsee kumppanikseen.
Pitää korjata tilannetta. Eve itse on sanonut Dania mustasukkaiseksi ja Evella on luultavasti ollut ennen samanlaisia juttuja aikaisempien miesten kanssa, jolloin on aina helppo turvautua tähän mustasukkaisuuteen. Dani on käyttäytynyt ihmeen hillitysti saarella nähdessään Even sähläämiset Kalun kanssa. Hän ei raivoa, jota ilmeisesti Eve haluaa. Mustasukkainen ihminen tekee paljon enemmän itselleen pahaa ja parilleen. Heidän on vaikea peittää tunteet. Eve nautti kun hänen rintojaan koeteltiin, hymy on kuin olisi juuri saanut. Ei sinkkunaiset mielestäni kovinkaan hymyile, kun heidän rintojaan koetellaan.
Vierailija kirjoitti:
Minna selitti syitä, miksi oli päätynyt Markuksen seuraan, niin hänen mukaansa Markus on kuin Sammy, on vaikea lapsuus takana ja tykkää laittaa ruokaa. Onko ne Minnan kriteerit miehelle? Pitää olla vaikea lapsuus takana, että mies sen tyyppinen, että on alistettavissa ja haluaa tehdä kotitöitä? Muutenkin se puhuu, että on huolissaan, että kuka sitten tekee ruokaa ja kotitöitä, jos hän ja Sammy eroavat. Vaikuttaa siltä, että miehen ainoa rooli Minnalle on toimia kotiapulaisena. Mitään aitoa rakkautta en näe Sammya kohtaan. Ei näyttänyt yhtään huolestuneelta, kun katsoi videota, jossa Sammy sekoili alastomana kännissä.
Alun edes jokseenkin positiivinen mielikuva Minnasta on muuttunut negatiivisemmaksi. Hän vaikuttaa heikko-osaisia miehiä hyväksikäyttävältä ja nöyryyttävältä haahkalta. Kitsaana insinöörinä ei halua maksaa siivoamisesta ulkopuoliselle taholle, niin ottaa mielummin miehen kotiorjaksi ja maksaa seksillä.
Ehkä se kännisekoilu on Minnalle jo niin tuttua arkielämästä, eikä jaksa enää välittää?
Vierailija kirjoitti:
Minna ei ole avautunut Sammyn juomiseen syitä, eikä Sammy itse. Täällä vähätellään ettei Minnan velttomu1kun imuuttaminen,pussaaminen,kopelointi ja luultavasti pano ole yhtään mitään, siis nämä "valkopesijät". Hitler oli narsisti ja narsisti ihannoi toista narsistia. Minna tasan tarkkaan tietää miten saada Sammy juomaan lisää viinaa ja sitten valittaa viinan juomisesta. Helppoa on aina laittaa syyt Sammyn juomisen suhteen, kun toinen tietää miten saada Sammy henkisesti voimaan pahoin. Sammyn pitäisi saada henkistä tukea saarella tuotannon osalta.
Juuri näin. Minnassa on jotain sadistista. Viimeisimmässä ruudun jaksossa Minna hymyilee, kun katsoo Sammyn sekoilua alastomana. Se siis hyppää uima-altaaseen alastomana ja jää sinne kellumaan, ”juhlii” itsekseen ja on sekaisin. Kun Kuronen alkaa haastatella Minnaa, se nopeasti pyyhkii hymyn naamaltaan. Jollain lailla vaikutti nauttivan siitä, että Sammy oli hänen takiaan sekaisin. Ja seuraavassa jaksossa harrastaa seksiä Markuksen kanssa. Tulee myös mieleen, onko Minna itse kertonut pettämisestään Sammylle aikaisemmin halutessaan nähdä, miten tämä reagoi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Eve ruokkii ihastustaan mm. myöntämällä ihastuksen kohteelle tunteensa? Normaalielämässä se olisi pahin virhe, mitä tuossa tilanteessa voisi tehdä, kun toisellakin osapuolella on tunteita.
Normaali uskollinen varattu ihminen voi toki myöntää ihastuneensa, mutta siihen se jääkin. Ei tulisi mieleenkään aloittaa tollanen lääppiminen ja lusikointi, jos haluaisin vielä suhdettani jatkaa.Tätä en ymmärrä even käytöksessä, se varsin hyvin tietää että dani näkee kaiken ja lisää vaan vettä myllyyn, aivan kuin haluaisi sano ettei dani merkitse hänelle mitään vaan on vaihdettavissa sormia napsauttamalla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä vähän ihmettelen jo tuota Kaluakin. Joko näyttelee osansa todella mallikkaasti, tai sitten on hiton yksinkertainen. Jos on oikeasti ihastunut Eveen, luulisi jo ottavan vähän etäisyyttä tai tekevän jonkun vähän isomman peliliikkeen.
Hän väitti niin tapahtuneen Extrassa, mutta kaikkia heidän välisiä tunteiluja tuotanto ei näytä meille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eve puhuu kokoajan että täytyy testata parisuhde, mutta minun mielestä Eve on epäonnistunut tässä "testissä" alusta alkaen
Evehän on onnistunut testaamaan ja onnistunutkin siinä eikä läpäissyt testiä.,jos ei muutamaa viikkoa kestä ilman miestä iholla niin silloin on ongelmia. Evehän ei edes yritä vastustaa kiusausta vaan kiehnää ihan huolella kalunsa kanssa ja olen varma, että peiton alla on "vähän" kokeiltu kiellettyjä hedelmiä.
FreeDani olisi tosiaan paikallaan, koska ei itse nää tuon naikkosen petollisuutta.No ei se Dani sokea ole. Taas tehdään miehestä avutonta reppanaa, jota paha ja petollinen nainen sortaa. En puolustele Even käytöstä, mutta eiköhän se Dani ihan itse ole vastuussa siitä, mitä hyväksyy ja mitä ei ja kenet valitsee kumppanikseen.
Pitää korjata tilannetta. Eve itse on sanonut Dania mustasukkaiseksi ja Evella on luultavasti ollut ennen samanlaisia juttuja aikaisempien miesten kanssa, jolloin on aina helppo turvautua tähän mustasukkaisuuteen. Dani on käyttäytynyt ihmeen hillitysti saarella nähdessään Even sähläämiset Kalun kanssa. Hän ei raivoa, jota ilmeisesti Eve haluaa. Mustasukkainen ihminen tekee paljon enemmän itselleen pahaa ja parilleen. Heidän on vaikea peittää tunteet. Eve nautti kun hänen rintojaan koeteltiin, hymy on kuin olisi juuri saanut. Ei sinkkunaiset mielestäni kovinkaan hymyile, kun heidän rintojaan koetellaan.
Eve taisi tosiaan olla pettynyt, kun Danista ei irtoa raivoavan mustasukkaista reaktiota. Kuronenkin ohittaa Even, kun videoista ei löydy mitään käsiteltävää. Even naama meni alaspäin ikihymystä, kun Kuronen ei kiinnostunut kyselemään eikä puimaan hänen ja Danin suhdetta sen enempää, vaan siirtyi suoraan Vilmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen nousi sellainen ajatus mieleen, että Sammy on jonkinasteinen alkoholisti ja se vaikuttaa isosti myös Minnan sanomisiin ja reaktioihin. Olen itse jättänyt avokin alkoholin vuoksi ja silloin oma tutka oli ihan hajalla ja lisäksi se vaikutti siihen, miten näkee asiat, koska alkoholi oli se isoin mörkö. Nythän Minna reagoi taas Sammyn humalatilaan verrattain vahvasti.
Vahvasti? Tuskin ilmekään värähti. Hymyili, kun katsoi pätkän, jossa Sammy oli alasti altaalla ja sekaisin. Sammy on ongelmainen ja alkoholiin menevä, mutta Minna vain pahentaa hänen ongelmiaan. Sammy ei ole välttämättä oikeasti pettänyt Minnaa lainkaan, vaan saattoi sanoa sen kostoksi, kuten Extrassa puhuttiin.
Palstalle on ilmestynyt muutama tyyppi, jotka "valkopesee" Minnan tekemisiä ja sanomisia. Hitler-fanittamisen syyksi ei kelpaa "epävarmuus ja halu tehdä Janteen" eikä pettämisen syyksi Sammyn alkoholismi. Minnahan on sanonut, että "pettäminen piristää suhdetta.
Onko Sammy ilmaissut huolensa omasta juomisestaan?
Hitlerin alkoholinkäytöstä en tiedä, mutta kyllä jokainen on ihan itse vastuussa omasta juomisestaan.
Voishan Sammy lähteä vaikka lenkille tai meditoida, jos henkisesti pahalta tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Sammy ilmaissut huolensa omasta juomisestaan?
Hitlerin alkoholinkäytöstä en tiedä, mutta kyllä jokainen on ihan itse vastuussa omasta juomisestaan.
Voishan Sammy lähteä vaikka lenkille tai meditoida, jos henkisesti pahalta tuntuu.
Mielikuva Sammysta meditoimassa. :D
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, kun Eve jauhaa PARISUHTEEN testaamisesta, ja kuitenkin testaa vain ITSEÄÄN Danista välittämättä. Parisuhteen testi on se, että malttaako Eve pitää housut jalassa, viis siitä mitä Dani asiasta ajattelee, koska Danihan nyt on itsestäänselvästi uskollinen, niin ei sitä tarvitse miettiä. Yhtään ei kiinnosta toisen tunteet. Jauhaa, että Dania on ikävä, muttei yhtään suitsi omaa toimintaansa koska "tänne tultiin testaamaan".
Parisuhteen testaamista onnistuneesti olisi se, että Eve tunnustaisi antaneensa mahdollisuuden ihastukselle, mutta ottaisi takapakkia, koska haluaisi osoittaa Danille että haluaa parisuhteen kestävän tästä ihastuksesta huolimatta, ja pystyy siis sitä ihastusta vastustamaan. Mitä testausta se on, että antaa mennä ja kaikki käy kunhan pikkupöksyt on jalassa? Eihän se mitään itsehillintää, ajattelua tai testausta vaadi.
Pikkupöksyt voi ottaa pois peiton alla. Kaikki on mahdollista niin kauan kuin niitä ei näytetä meille. Näillä näkymin Eve ottaa Kalun mukaan viimeiselle 24h- treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää, kun Eve jauhaa PARISUHTEEN testaamisesta, ja kuitenkin testaa vain ITSEÄÄN Danista välittämättä. Parisuhteen testi on se, että malttaako Eve pitää housut jalassa, viis siitä mitä Dani asiasta ajattelee, koska Danihan nyt on itsestäänselvästi uskollinen, niin ei sitä tarvitse miettiä. Yhtään ei kiinnosta toisen tunteet. Jauhaa, että Dania on ikävä, muttei yhtään suitsi omaa toimintaansa koska "tänne tultiin testaamaan".
Parisuhteen testaamista onnistuneesti olisi se, että Eve tunnustaisi antaneensa mahdollisuuden ihastukselle, mutta ottaisi takapakkia, koska haluaisi osoittaa Danille että haluaa parisuhteen kestävän tästä ihastuksesta huolimatta, ja pystyy siis sitä ihastusta vastustamaan. Mitä testausta se on, että antaa mennä ja kaikki käy kunhan pikkupöksyt on jalassa? Eihän se mitään itsehillintää, ajattelua tai testausta vaadi.
Pikkupöksyt voi ottaa pois peiton alla. Kaikki on mahdollista niin kauan kuin niitä ei näytetä meille. Näillä näkymin Eve ottaa Kalun mukaan viimeiselle 24h- treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pointtisi? Ei Danin ole pakko tuollaista touhua katsella, mutta on kuitenkin omasta vapaasta tahdostaan päättänyt tehdä niin.
Eve on tosi pinnallinen. Aina hyvällä tuulella, kun ei liikoja mieti.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan E paljonkin kiusannut ja itketellyt muitakin sinkkunaisia resortilla sen lisäksi mitä on näistä vakiotyyppien kohtelusta näytetty. Leikkaus on vaan keskittynyt esim. Jonnaan. Ainakin Markuksen ja Danin kommentit kuulostivat korvaan siltä että E:n pottuilu on koskenut isointa osaa resortin sinkuista. Tuli mieleen että esim. Melissa on ehkä just sopiva ohimennen itketettävä välipala.
Ei ehkä itkettänyt, mutta arvelisin sieltä tulleen aika arvostelevaa kommenttia ajoittain. Suoraan päin naamaa osa ja ehkä eniten, sitten kun kun elsa on jonkun kanssa kahdestaan. Siitä sitten nämä tytöt jakavat toisillensa elsan sanomiset.
Onhan tuo selvä näpäytys Jonnaa , Jennietä ja muita kohtaan tuo Melissan valinta. Tuota samaa kylmä-kuuma leikkiä, joka ei kyllä uppoa kehenkään kuin Jonnaan. Tuosta puheenollen, Jonnan ajatusmaailmaa en kyllä tajua. Siis onko se tyhmä, epätoivoinen vai masokisti? Tuntuu, että joka ilta Jonna saa turpaansa ja silti tuo vain hakeutuu eliaksen luokse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sammy on jo pyytänyt kaverilta (Amanda )jelppiä
Amanda ei antanut p..llua
Thaimaassa saa h..ran 10 eurolla.
Sammy voitaisiin viedä paikalliseen ilotaloon 5 minuutiksi (pussit tyhjenis)
Kyllä,mutta tuotanto ei laske. Se olisi helppoa kaikille varatuille miehille tyhjentää pussit.