Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
Vierailija kirjoitti:
Mitenkähän eve selittää danille nuo kiehnäämiset, kun katsovat niitä telkkarista.. Nimittäin huono on selittää tehtyä tekemättömäksi, peiton alle ei kukaan nää.
Ja toinen asia mitä olen miettinyt on se, että mitähän Eve sanoisi jos tilanne olisi toisin päin ja Dani kiehnäämässä sinkun kanssa peiton alla.
No se olis suhde katkolla, koska suhde perustuu siihen, että Eve saa olla kuningatar ja työläismehiläinen pitää hänet tyytyväisenä. Jos se työläinen sitten menisikin hipsuttelemaan tai lusikoimaan jotain toista niin Evellä ei olisi enää motivaatiota jatkaa suhteessa, joka perustuu hänen aurinkokuningasasemaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eve puhuu kokoajan että täytyy testata parisuhde, mutta minun mielestä Eve on epäonnistunut tässä "testissä" alusta alkaen
Eve on ymmärtänyt parisuhdetestin niin että testataan kuinka paljon Dani antaa anteeksi Even pettämistä.
Lisäksi se saattaa sisältää osion, jossa Eve varmistaa, ettei saa parempaa palvelua muualta kuin Danilta. Mutta anyways aika itsekeskeinen tulokulma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko mahdollista, että kameran peittääkin Juuso? Mun mielestä miehen ruumiinrakenne on tanakampi kuin Kurhisella, joka on varsin hoikka poika.
No miten se varattujen naisten resorttiin olis päätynyt?
Voihan se Juuso mennä jonkun sinkkunaisen huoneeseen? Eihän niitä sinkkujen huoneita ole näytetty oikeastaan lainkaan. Enkä ole kyllä nähnyt Juusonkaan huonetta.
Sinkkujen huoneissa ei ole kameroita ja se kuva on Vilman ja Even huoneesta.
No mitäs hittoa... 🤔 Kuka se sitten on? Kurhisen kampaus on lähinnä, mutta vartalonmalli liian erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivätkö nämä pariskunnat ole ”oikeassa elämässä” ikinä erossa toisistaan, jos paria viikkoa ei voi nukkua yksin, ilman, että tulee pakottava tarve hypätä lähimmän vastakkaista sukupuolta olevan henkilön lakanoihin halimaan? Itse kaukosuhteessa eläneenä se läheisyydenkaipuu oli tottakai aivan hirvittävä, mutta se oli vain sitä omaa miestä kohtaan, en minä viereeni olisi ketään toista halunnut. Temptationilla tuntuu kaudesta toiseen toistuvan tuo, että kaivataan läheisyyttä ja niiiiiiiin hirveä halipula ja sitten nukutaan lusikassa jonkun toisen miehen/naisen kanssa. En voi ymmärtää.
Mä mietin tätä samaa. Tunnen esimerkiksi pariskuntia joista toinen on reissutöissä useamman viikon kerrallaan niin eivät he kumpikaan arkena etsi sinne kotiin jotain random hipsuttelijaa nukkumaan siksi aikaa kun puoliso on poissa.
Nää jatkuvat läheisyydenkaipuu-ihmiset on varmaan myös niitä, jotka eivät vain osaa olla yksin. Jos parisuhde loppuu niin saman tien haetaan tinderistä tms. uusi ettei tarvitse olla yksin ja aina voi elää sitä suhteen alkuhuumaa ja sitä ihastumisen tunnetta uudestaan ja uudestaan.
No se on vain tätä temppari- kieltä. Läheisyydenkaipuu on jotenkin siisti ilmaus sille, että tekee mieli, ja toisilla oikeutus sille, että toteuttaa mielihalujaa. En voinut sille mitään, kun ihmisellä on tämä läheisyyden kaipuu! Sammy on karkeapuheinen mutta rehellinen tämän asian suhteen.
Tällä kertaa E&D tulivat todistelemaan muille että D on oikeasti tosissaan ja ei tarvi enää kuunnella kun baarissa jengi tulee lässyttämään D pettämisestä. No ens kaudella varmaan tulevat uudestaan kun ihmiset huutelee D:lle millainen pettäjä Eve on 😂😂
Palstalla taas sitten viime kauden!
Todella turhauttavaa katsoa tuota Vilman tilannetta. Eliaksella on todella nolo rooli päällä erityisesti ohjelmassa, mutta luultavasti samantyyppistä roolia vetää arjessakin. Haluaa näyttää olevansa äärimmäisen fiksu ja looginen ihminen, jota viehättävät elämän synkät asiat, koska hän ei tavallisen ihmisen tapaan tunne heikkojen tunteita kuten ahdistusta tai pelkoa. Elias ei myöskään ollenkaan sopeudu tuohon sosiaaliseen ympäristöön, koska hänellä ei ole kummoisia sosiaalisia kykyjä, mikä luultavasti onkin syy sille miksi vetää tunteettoman roolia. Tällaiseksi ihminen kasvaa helposti perheessä, jossa tunteita ei käsitellä (aleksitymia). Siihen se sitten kuitenkin jääkin. Ei Elias ole narsisti, psykopaatti, sosiopaatti tai sadisti vaikka haluaakin esittää olevansa. Hän on sanonut ilkeitä asioita resortilla muille ihmisille ja antanut Jonnan ihastua itseensä, mikä ei varmasti Vilmaa ilahduta. Elias ei ole kuitenkaan tehnyt mitään muuta Vilmaa loukkaavaa (sitä ei lasketa, että kehuu pään muotoa). Miten ihmiset eivät näe tämän kuvion läpi vaan huutelevat freevilmaa?
Vilma on selvästi yksi fiksuimmista ihmisistä koko ohjelmassa, joten hän varmasti osaa itse päättää mitä hyväksyy parisuhteessaan. Vilma on koko kauden myös vastaillut hämmästyttävän hyvin Kurosen typeriin kysymyksiin ja asettanut suhteensa rajat itse. Elias ei pystyisi edes halutessaan Vilmaa manipuloimaan, jos siihen ei pysty saarellinen tuon ohjelman tuotantotiimiäkään, joka täysin ilmeisellä tavalla pyrkivät johdattelemaan Vilman ajattelua.
Vierailija kirjoitti:
Tällä kertaa E&D tulivat todistelemaan muille että D on oikeasti tosissaan ja ei tarvi enää kuunnella kun baarissa jengi tulee lässyttämään D pettämisestä. No ens kaudella varmaan tulevat uudestaan kun ihmiset huutelee D:lle millainen pettäjä Eve on 😂😂
Tajuaisin tuon vielä, jos Eve tosiaan käyttäytyisi hyvin itsekin, mutta hän tekee ihan mitä huvittaa, koska vain Dania tässä testataan... Onkohan tuolla naisella yhtään aivosolua tallella vai onko kaikki ryypätty.
Peppitta kirjoitti:
Neljä huomiota aamutuimaan:
1. 27-vuotisen elämäni aikana en muista karseampaa tv-klippiä katselleeni kuin tuon, jossa Elias ja Melissa lässyttävät kilpaa apinoille. Aikuiset ihmiset, ei hyvänen aika.
2. Ja joo hyvästi freevilma, jääkööt myrkylliseen suhteeseen jos asenne on tuo.
3. Ja vaikken Minnastakaan erityisemmin pidä, niin on tuo Sammy kyllä ihan omaa luokkaansa tekopyhyydessä, kokee käyttäytyvänsä itse resortilla kuin herranterttu, vaikka olisi pannut menemään jo useasti jos joltakin vain olisi irronnut. Ja kyllä miehessä arvostus menee mulla siinä, jos kutsuu naista huoraksi, mällirätiksi ja lutkaksi, piste.
4. Eve vaikuttaa tosi tyhmältä bimbolta. Freedani imo.
Ei kai se lässyttäminen nyt ihan NOIN kauheeta ollut kuitenkaan vai meneekö multa nyt pahasti jotain ohi :D Kieltämättä hauska kuinka 28-vuotias mies lässyttää noin paljon mutta kyllä mäkin toisaalta lässytän usein mun koirille, kukapa ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut on selittäneet tota läheisyydenkaipuuta sillä, että arkielämään verraten tuolla ei pysty pitämään minkäänlaista yhteyttä kumppaniin, näkee vaan videoklippejä parin päivän välein, kun normaalielämässä on puhelimet sun muut härpäkkeet yhteydenpitoon. Kai tuossa sit tulee eri lailla ikävä
Miten tuo mitenkään vaikuttaa siihen hipsuttelukaipuuseen?
Minä esimerkiksi olen tällä hetkellä todella kutkuttavasti ihastunut erääseen mieheen ja tekisi mieli huutaa ikävästä suoraa huutoa, kun en näe häntä pariin päivään. En kyllä todellakaan haluaisi tähän ketään randomhipsuttelijoita, vaan yritän ajatella muita asioita ja ehkä katselen tämän ihastuksen kuvia ja luen viestejä, jos alkaa ahdistaa.
Saarella ei ole mahdollisuutta lukea viestejä. Eikä katsoa kuvia kännykästä. Toki perinteisiä kuvia saa todennäköisesti ottaa mukaan.
Enpä tiedä... Itse olen saman miehen kanssa nyt neljättä vuotta. Se kutkuttava ihastus on karissut jo aikoja sitten, vaikka lyhyestä suhteesta vielä onkin kyse, ja tilalle tullut kumppanuus ja rakkaus. Ajattelen, että ihastuksia voi edelleen tulla ja mennä, mutta tämän ihmisen kanssa haluan kuitenkin yhteisen elämän. Mies tietää sen.
Jos siis lähtisin saarelle, saattaisin hyvin ihastua johonkin sinkkumieheen ja lääkitä ikävääni viettämällä aikaa hänen seurassaan. Samalla saisi kokea taas ne ihastuksen synnyttämät perhoset vatsassa ja muun uuden suhteen alkamiseen jännityksen, onhan se ihanaa. Se ei kuitenkaan muuttaisi tunteitani kumppaniani kohtaan, ja itselle ja kumppanille tämä olisi täysin selvää, koska olemme näistä asioista keskustelleet.
(Ja sama pätisi siis myös toisinpäin.)
Tuskin tuonne saarelle ihan konservatiivisimmat ihmiset hakevatkaan.
https://www.instagram.com/p/BZ0x-6wF6pi/?taken-by=melissaprivs
Onks tällä kaikki ihan ok?
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hämmentävää. Jonkun maan (en nyt jaksa selvittää, mikä) temppareissa on aikuisia ja tatuoimattomia ihmisiä. En tiedä, kumpi on pahempaa: se, että Suomessa tuonne lähtevät vain semialkkarit wt-nuoret vai se, että tuolla muualla "normaalit" ihmiset.
Jos on tatuointeja ei ole normaali vai? :D
Vierailija kirjoitti:
En ihmettele yhtään, jos Dani on arjessakin mustasukkainen, jos muijan käytös on silloinkin tuota luokkaa.
Täysin samaa mieltä. Miksi Danin pitäisi kirjoittaa ylös mustasukkaisuuden tunteita, kun Eve ei itse ole niitä kohdannut aikaisemmin saarella. Eve ei ole aikaisemmin saarella ollut varattu.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut on selittäneet tota läheisyydenkaipuuta sillä, että arkielämään verraten tuolla ei pysty pitämään minkäänlaista yhteyttä kumppaniin, näkee vaan videoklippejä parin päivän välein, kun normaalielämässä on puhelimet sun muut härpäkkeet yhteydenpitoon. Kai tuossa sit tulee eri lailla ikävä
Noilla tulee se läheisyyden kaipuu ensimmäisen vuorokauden aikana. Ei kai ihmiset normi arjessakaan ole kumppanin kanssa yhteyksissä 24/7.
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/BZ0x-6wF6pi/?taken-by=melissaprivs
Onks tällä kaikki ihan ok?
Jos laskee selkeästi anorektisten ajatusten (ja niiden jakamisen) olevan "ihan ok", niin on.
Vierailija kirjoitti:
Tulee aina Elias mieleen, kun radiosta kuuluu Apulannan "viime yönä minä ymmärsin, että mitä se tarkoittaa, et joku toinen on jumala, ja minä en".
:D sama täällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi luoja taas tuota Eliasta! Kyselee Danilta, miten kaukana Vilma on nukkunut, kun Dani yrittää koota itseään. Sama kävi silloin, kun Sammy näki Minnan suukortsuleikit, niin Elias ulisee, miten jonkun miehen käsi oli ollut kaksi sekuntia lähellä Vilman rintaa.
Danilta oli loistava kuitti Eliaksen uteluille se että ne sängyt on aika kapeita.
Tuo oli kyllä jotenki absurdi keskustelu. "Vieras" mies ottaa toisen tyttöystävän kainaloon nukkumaan ja toinen alkaa kyselemään jotain paskaa "Jännä että mulle ei näytetty", "siis oliko ne lähekkäin?, "kerrotko miten ne siinäoli Oliko siinä väliä?. Siis onko tuo äijä vähän vajaa vai mitä helvettiä?
Hän on vajaa. Hän on luultavasti katsonut videot jälkikäteen ja tehnyt omat mittaukset. Näiden perusteella voidaan sitten riidellä kotona, kun on todisteita ja hän on ne itse mitannut videosta. Toinen naurettava oli sinkkumiehen käsi Vilman rinnalla, ja piti heti tietää miten lähellä se oli.
Santeri vaikuttaa kyllä ihan fiksulta tyypiltä. Törmäsin tänään haastatteluun jossa sanoi ettei ikinä lähtisi ohjelmaan pariskuntana. Suhteessa pitää olla jotain pahasti pielessä niillä jotka lähtevät, eikä tunne sympatiaa pariskuntia kohtaan. Joka leikkiin lähtee se leikin kestäköön.
Onkohan E paljonkin kiusannut ja itketellyt muitakin sinkkunaisia resortilla sen lisäksi mitä on näistä vakiotyyppien kohtelusta näytetty. Leikkaus on vaan keskittynyt esim. Jonnaan. Ainakin Markuksen ja Danin kommentit kuulostivat korvaan siltä että E:n pottuilu on koskenut isointa osaa resortin sinkuista. Tuli mieleen että esim. Melissa on ehkä just sopiva ohimennen itketettävä välipala.
Totta, totta. Intouduinpas vaan näköjään jauhamaan samasta näkökulmasta. :D
Mutta tosiaan, jos vaihtoehto on se, että ei ole kovin ihastunut, mutta ei koe Eveä mitenkään vastenmielisenäkään, niin eipä se kummoisia näyttelijänlahjoja vaadi, että lähtee hymyhuulin viettämään mukavaa päivää, hömpsyttelee humalassa ja hipsuttelee kaunista vartaloa ilman, että päässä kiertäisi sen kummempia ajatuksia kuin "aika jees loma".