Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Kommentit (7556)

Vierailija
4321/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko mahdollista, että kameran peittääkin Juuso? Mun mielestä miehen ruumiinrakenne on tanakampi kuin Kurhisella, joka on varsin hoikka poika.

Vierailija
4322/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän Elias hyväksyy tulevaisuudessa puolisonsa vartalon muutokset, mitä raskaus tuo tullessaan (eikä välttämättä mikään vie mennessään)...

Eihän sen tarvi hyväksyäkään.

Vilmalta ei kysytä nytkään mitään, niin luuletko että asia muuttuisi parempaan suuntaa jatkossa?

Tuossa tilanteessa Vilma puolustelee vedet silmissä Eliasta. Sitä miten ymmärtää Eliasta, jolle ulkonäkö on tärkeää.

Siinä sivussa antaa toki Eliaksen kuristaa, koska se on Eliaksen tapa välittää.

Tottakai Elias saa etsiä kaunista seuraa silloin, kun Vilma näyttää rumalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4323/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilma ja Elias tarvitsisivat molemmat rakkautta.

Vierailija
4324/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villi veikkaus, et Vilman seksielämä on ollut ennen Eliasta juurikin sitä "jyystöä" ja tää rajumpi maailma vielä melko uusi hänelle.

Näinhän se on monen nuoren naisen kohdalla. Etsitään itseä ja tutustutaan vastakkaiseen sukupuoleen.

Surullista on se, että joku tarrautuu vahingolliseen seuraa.

Vierailija
4325/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tomas laukoo aika suoria sanoja Extran lopussa varatuista naisista. Evestä olen samaa mieltä, että oli tuolla vääristä syistä. Minnaa kuvaili tuuliviiriksi, mikä on totta. Vilmaa hän kehui, ja mielestäni treffeillä he näyttivätkin hyvältä parilta. Vilma vaan tukeutuu Santeriin. Santeri olisi voinut sopia Evelle, mutta Eve valitsi kaikkein pöljimmän jätkän saarelta pelinappulakseen, eikä halunnut tosissaan koetella suhdetta. Santeri ja Eve olis olleet tasaveroisempi pari, vähän sellainen jenkkien cheerleader ja futispelaajatyyppinen.

Noorasta Tomas sanoi kyllä rumasti, kuvaili tasapaksuksi ja naurahti vähän ilmeisesti sanan monimerkityksisyyden takia. Ei Noora mikään megabeibe ole, mutta ihan ok-näköinen kyllä ainakin mun silmään.

Saana sanoi, että Elias ei ymmärtänyt, mihin ohjelmaan hän oli tullut, mutta eihän Saana itsekään ymmärtänyt viettelijän rooliaan. Ei sinne kuulu mennä ihan vain itseään esittelemään.

Vierailija
4326/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilma ja Elias tarvitsisivat molemmat rakkautta.

Väärin.

Molemmat tarvitsisivat pitkäaikaista terapiaa.

Toki tässäkin tulee muistaa, että kaikkia ei voi auttaa. :(

Vierailija
4327/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti myös terapiaa. Mutta myös rakkautta, aitoa, oikeaa, ilman ehtoja olevaa, vilpitöntä rakkautta. 

Vierailija
4328/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aivan varma siitä että Eliaksella on vain surkea itsetunto jota yrittää peitellä esittämällä tunteetonta, kovaa ja narsistista "älykköä". Puhe ja tekemiset vaikuttaa niin opetelluilta. Luulen että Elsaa on kiusattu ja syrjitty tms. tyttöjen/naisten toimesta, ja siksi dissaa noita sinkkunaisia ja pitää heitä pilkkanaan. Haluaa jotenkin kostaa traumojaan heille.

En usko että Elias ainakaan kovin aidosti rakastaa Vilmaa, tarvitsee vain jonkun sinisilmäisen ja tarpeeksi rikkinäisen tytön siihen rinnalle roikkumaan jonka avulla buustata omaa egoa.

Vierailija
4329/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Villi veikkaus, et Vilman seksielämä on ollut ennen Eliasta juurikin sitä "jyystöä" ja tää rajumpi maailma vielä melko uusi hänelle.

Vilma ei osaa olla omassa elämässään toimija. Ruikuttaa ja odottaa että joku kertoo mitä hänen pitää tehdä.

Sängyssäkin on varmaan ollut yhtä avuton. :(

Vierailija
4330/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä aika turhaa lähtee spekuloimaan kenenkään seksielämällä. Ihan oikeesti nyt jo.

Vierailija
4331/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä miksi Jonna meni edes Eliakselle avautumaan että miksi se puhuu paskaa Jonnan selän takana jne... Eikö toi nyt oo ihan selvää että Elias pelailee lapsellisia pelejään ja manipuloi kaikkia ja Jennie, Amanda ym. näkee tän kaiken ihan selvästi. 

Kannattaisi vaan voittaa toi jäbä omassa pelissään, luulisi sen käyvän helposti kun jamppa ei tajua miten läpinäkyvää oma käytös on. Ei tommosen ihmisen kanssa voi mitään välejä selvittää.

Vilmasta sen verran, etta meinasin tukehtua iltateehen kun kuuntelin tämän 'mulla on mielipiteitä, Eliaksella faktoja'-keskustelun. Kiteyttää hyvin narsistin uhrin ajatusmaailman. Täysin hyväksynyt tämän oman alemmuutensa faktana, asiat vain on näin ja vain Elias voi auttaa muuttumaan paremmaksi. Voi oksennus.

Vierailija
4332/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottaa, oikein ällöttää kun Vilma selitti sitä että Eliaksella on faktat ja hänellä mielipiteet. Kuin joku lahkon jäsen toistelemassa johtajan oppeja.

Vierailija
4333/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiassa maailmassa kait melko paljon ihmissuhteita, joissa ei olla ihan tasa-arvoisia tai saattaa olla kyse jonkinasteisesta yksinpuoleisesta riippuvuudesta ym. epäkohtia.

Niin kauan kuin siihen ei liity fyysistä väkivaltaa tai muuta pakonomaista, se kait pariskunnan oma asia. Varsinkin jos molemmat osapuolet haluavat siinä ehdottomasti olla. Ei ole ulkopuolisten tehtävä lähteä ketään siitä pelastamaan.

Vierailija
4334/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliaksella meni siinä alkuvaiheessa perusasia pieleen, kun ei pystynyt sietämään Dania vaan alkoi esittää loukkaantunutta herttuaa ja vetäytyä omiin oloihinsa jo ennen kuin Dani pauhasi hänelle rannalla. Typerä tyyppi kun ei suostunut bondaamaan kaikkien kanssa tasapuolisesti. Jos olisi suhtautunut porukkaan avoimesti niin luulen että moni myöhemmistä sanomisista olisi pystytty ottamaan läpällä.

Vierailija
4335/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveet joka suuntaan sojottavat ripset tolla Inkalla.

Vierailija
4336/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inka sanoi että kaikki muut miehet on ollu vaan kavereita. Sopii ohjelman kontekstiin jne

Vierailija
4337/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"no siis toi on kiva tyyppi ja sen kaa voi puhua" näin on sanonut jokainen jokaisesta 

Vierailija
4338/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko mahdollista, että kameran peittääkin Juuso? Mun mielestä miehen ruumiinrakenne on tanakampi kuin Kurhisella, joka on varsin hoikka poika.

No miten se varattujen naisten resorttiin olis päätynyt?

Vierailija
4339/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä aika turhaa lähtee spekuloimaan kenenkään seksielämällä. Ihan oikeesti nyt jo.

Itehän tuovat sitä harvinaisen paljon esille.

Vierailija
4340/7556 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitenhän elias on saanu vilmalle selitettyä tekemisensä jonnan kanssa hyväksytyksi... en kestä tuota että mitä tahansa se tekee nii "nää ei riko meidän rajoja" kai vilmaki tajuaa että sais ihan kenet tahansa ei oo pakko tyytyä tuommoseen...ovaalipäähän..

Ei Vilma tosiaankaan saisi ketä tahansa. Tämän kauden jälkeen en todellakaan ottaisi edes yhdeksi yöksi seuraksi.

Syynä ei ole ulkonäkö tai mieltymys rajuun seksiin. Silti se, että nainen osoittaa noin pahaa itsekunnioituksen puutetta ja muuttuu empatiattomaksi ja omalla videollaan jopa hyökkääväksi muita ihmisiä kohtaan on vain totaalinen turn off.

Ottaisin suhteeseen 100x mielummin jo pudonneen nooran kuin vilman.