Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
Vierailija kirjoitti:
Oon aina jotenkin tykännyt Amandasta, vaikka yleensä en edes muodosta mielipidettä hänen tyylisistä julkkiksista. :D Olipa virkistävää kuulla Amandan mielipide Eliaksesta. "Ihan v*tun sama mitä sellainen narsisti piip piip *#&*@* meistä ajattelee! Mä kerron sille kuinka v*tun ovaali pää sillä on!" :'D
Joku sano että Amanda on pilannut äänensä, mutta musta sen ääni on seksikäs. Tykkään Amandan asenteestakin, ja luonteelta se on "päheydestään" huolimatta usein ystävällinen. Tykkään!
Amanda on bad-ass
Eihän tuossa värikuvassa kai välttämättä tehdä mitään erityistä? Aiemmin samalta teaser-pätkältä on tämä kuva, jossa nainen vaatteiden perusteella istuu selin kameraan. Onko liian tukeva ollakseen Vilma? Tulisiko Noora takaisin?
Mutta kuka on alkuteaserin alussa oleva pitkä tumma mies, joka peittää kameran pyyhkeellä?
Antti siellä treenaa vaginahierontaa Viljamiin.
Aloin tykätä Amandasta sen jälkeen, kun sanoi Eliaksesta samat sanat, mitä itsekin olisin siinä tilanteessa sanonut. En tosin olisi keksinyt sitä "liian ovaalin muotoinen pää"-juttua :) Repesin nauramaan ääneen. :D Hyvä Amanda!
Jos miettii, että tuolla ei ole tällä kaudella tapahtunut melkein mitään, ja jaksoja on muutama jäljellä, niin epäilyttää, voiko siellä tapahtua noin paljon? Että 3 x harrastettaisiin vielä seksiä? Kurhisen ja uuden naisen (?) kohtaus näyttää videolla epäilyttävältä, mutta periaatteessa on mahdollista, että se on vaikka jotain tanssia. Yhdellä videolla on Markus ja Minna mitä ilmeisimmin. Mutta mikä se kamerajuttu on?
Ja mitä noihin sinkkunaisiin tulee, niin niiden kolmen viikon lomailu Thaimaassa palkkoineen maksaa tuotannolle varmaan joku 10 000 - 15 000 naista kohti. Maksettiinko niille siitä, että ne menee sinne kolmeksi viikoksi nyrpistelemään nenäänsä ja arvostelemaan varattuja miehiä? Aika moni nainen harrastaa joskus seksiä miehen kanssa, josta ei niin pidä ilmaiseksi, ja nämä ei viitsi edes näyttää siltä, että pitäisivät noista miehistä, vaikka niille maksetaan siitä. Niiden pitäisi olla siellä viihdyttämässä, niille maksetaan siitä. Ihan hyvä, jos Saana lentää pihalle, se ei ole tehnyt siellä mitään muuta kuin näyttänyt nyrpeää naamaa. Se kuvittelee vissiin, että riittää, että istuu ja näyttää nätiltä.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuka on alkuteaserin alussa oleva pitkä tumma mies, joka peittää kameran pyyhkeellä?
Kuvaa?
Sinkku Markus on inhottava. H*ssii kaikkea, mitä tulee vastaan ja kameralle puhuu romanttisesti tyyliin "olen ihastunut" vähän kaikista naisista, ketkä siitä on kiinnostuneita. Jasu ja Wallu on sentään rehellisesti, mitä on, ne ei esitä mitään muuta. En arvostele siis sitä, että viettelee naisia siellä, se on sen tehtäväkin, mutta se tapa millä se tekee sen, on kyseenalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö teistä muista Sammy ihan Bart Simpsonilta?
Sohvaperunoiden Nellin ja Iidan mielestä Sammy muistutti jotain koiraa. Päätyivät chihuahuaan.
Oon kai jotenkin niuho, kun mulle tuollaisesta ulkonäön haukkumisesta tulee tosi paha mieli. Kukaan ei ulkonäköään valitse ja mun mielestä ihan ihmisten käytöksessä riittää puitavaa tässä sarjassa. Ja kuka kehtaa omalla naamallaan jossain sohvaperunoissa verrata toisen ulkonäköä koiraan? 🙄
Olet niuho.
Jos joku on realityohjelmaan lähtenyt ja ei halua että sohvaperunoissa kevytmielisesti herjataan, ei kannata ehkä lähteä mihinkään realityyn.
Mä en tuossa kommentissa kyllä sanallakaan puhunut kenenkään realityyn lähteneen tunteista tai sen, miten ne kestää arvostelua. Pointti oli se, että mun itseni mielestä tuollainen ulkonäön arvostelu on alhaista ja ihmettelin sitä, että joku kehtaa sitä tehdä vieläpä julkisesti omalla naamallaan.
Eve on kyllä kaunein saaren naisista, ei voi muuta sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaa?
'
Ihan selvä Kurhinen hiuksista päätellen. Matchaako tatskat?
katsokaa tästä:
En todellakaan tajua tuota Eveä. Miten ihmeessä hän itkee, kun Dani ei nyt muka käy läpi niitä tunteita, mitä hän toivoisi, vaikka itsekään ei näytä käyvän mitään tunteita läpi? Toivooko hän siis, että Danikin alkaisi hinkkaamaan tuolla jonkun naisen kanssa vai mitä tarkoittaa tunteiden läpi käymisellä? Ja eikö hän tosiaan tajua, että Danilla on hiton paha mieli hänen tekemisiensä takia?
Onoa täällä paljon kateellisia ihnisiä. Vilmalla ja Eliaksella on täydellinen suhde joho ka molemmat on tyytyväisiä. Pitäisikö teidänkin katsoa miten oma parisuhteenne voi kun näyttää että heijastatte omat ongelmanne tänne. Meillä menee hyvin.
Sale kirjoitti:
Onoa täällä paljon kateellisia ihnisiä. Vilmalla ja Eliaksella on täydellinen suhde joho ka molemmat on tyytyväisiä. Pitäisikö teidänkin katsoa miten oma parisuhteenne voi kun näyttää että heijastatte omat ongelmanne tänne. Meillä menee hyvin.
Trollaaminen on vaikea laji. Meneppä vielä ylilaudalle treenaamaan.
Pisti kyllä korvaan kun Vilma puhui että Elias on tehnyt taustatyötä hänen eteensä tms. jotenkin sai suhteen kuulostamaan Eliaksen projektilta. Onhan parisuhde jollain tavalla projektikin mutta se että se sanotaan noin kuulostaa aika oudolta. En muista tarkkaa sanamuotoa miten sanoi sen. Samy näyttää kyllä paremmalta nyt viimeisissä jaksoissa, ihan ensimmäisessä jaksossa näytti jotenkin tosi kalpealta ja stressaantuneelta, mutta nyt näyttää huomattavasti paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä Elias voi ihan tosissaan sanoa, että ainoastaan jumala voisi hänet korvata. Vaikka Vilma olisi sanonut noin, miten ihmeessä hän on niin taukki, että uskoisi tuon muka olevan totta ikuisesti.
Narsisti voi sanoa julkisesti tällaisia asioita. Lähetykset ovat tavallaan nyt heidän arkea ja kotimaa on unohdettu. Samanlaisia julkisuutta kaipaavia ihmisiä on ollut muissakin formaateissa ja ovat käyttäytyneet siellä kuin tietäisivät kaiken muista ihmisistä. He ottavat kaiken huomioon itseensä puhumalla toisista pahaa ja valehtelevat koko ajan. Narsisteilla on monta tapaa kääntää huomio itseensä. Eliaksella on tarve saada turva sinkkunaisista ja kontrolloida heidän pudotuksiaan. Sillä ei vaan ole mitään merkitystä, koska tällä hetkellä on ollut surkeimmat sinkkunaiset saarella kuin koskaan ennen.
Vierailija kirjoitti:
Eve on kyllä kaunein saaren naisista, ei voi muuta sanoa.
No ei kyllä. Hamsterimainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö teistä muista Sammy ihan Bart Simpsonilta?
Sohvaperunoiden Nellin ja Iidan mielestä Sammy muistutti jotain koiraa. Päätyivät chihuahuaan.
Oon kai jotenkin niuho, kun mulle tuollaisesta ulkonäön haukkumisesta tulee tosi paha mieli. Kukaan ei ulkonäköään valitse ja mun mielestä ihan ihmisten käytöksessä riittää puitavaa tässä sarjassa. Ja kuka kehtaa omalla naamallaan jossain sohvaperunoissa verrata toisen ulkonäköä koiraan? 🙄
Olet niuho.
Jos joku on realityohjelmaan lähtenyt ja ei halua että sohvaperunoissa kevytmielisesti herjataan, ei kannata ehkä lähteä mihinkään realityyn.
Mä en tuossa kommentissa kyllä sanallakaan puhunut kenenkään realityyn lähteneen tunteista tai sen, miten ne kestää arvostelua. Pointti oli se, että mun itseni mielestä tuollainen ulkonäön arvostelu on alhaista ja ihmettelin sitä, että joku kehtaa sitä tehdä vieläpä julkisesti omalla naamallaan.
Minä ihmettelin jo ketjun alkupuolella vallinnutta kaksinaismoralismia, kun esim. Nooran tai muutaman sinkkunaisen ulkonäköä koskevat kommentit alapeukutettiin ja moitittiin, mutta Sammyn ulkonäköä koskevat saivat (ja saavat edelleen) yläpeukkua ja komppauksia.
Kärjistetysti siis Sammysta saa sanoa, että kuka nyt tuon näköistä haluaisi panna, mutta vaikkapa Noorasta ei. Miksi?
Vilmallakin on loppujen lopuksi aika terävä sivuprofiili
www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201802212200760788_tw.shtml