Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
Eliaksen "rehellisyydestä" ja "suorapuheisuudesta" on kyllä tulossa yksi vitsi. Nyt tunnusti Meijulle, että Jonna ei kyllä kiinnosta häntä millään tavalla, eikä kyllä kukaan muukaan. Eikä kiinnosta myöskään mitä Jonna tuntee häntä kohtaan. Vastahan ne halaili ja oli silleen "miks kaks kusipäätä ihastuu?" "onko tunteita? Joo" tmv.
Nyt vielä pyörii Jennien kanssa, vaikka tuohan on vastoin elsan naisihannetta persjalkaisena ja pyöreine kasvonmuotoineen. Eli tod. näk. huomasi, että Jonna on "valmista kauraa" niin aletaan pelaamaan jo seuraavaa. Jep jep...
Mun mielestä tuo Eve vaikuttaa vähän yksinkertaiselta. Toistelee vain sanasta sanaan, mitä Dani puhuu heidän suhteestaan ja myötäilee Danin päätöksiä. Dani: Mä haluun todistaa kaikille, kuinka paljon Eveä rakastan. Eve: Joo me tullaan tänne saarelle todistamaan, kuinka paljon Dani mua rakastaa. Dani videolla: Ei meidän väliin mikä lomaromanssi tule. Eve: Joo minä olen tullut tunteiden tulkinnassani siihen päätökseen, ettei mikään lomaromanssi meidän sielunkumppanuutta kaada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muut huomanneet kuinka Eve puhuu:
"Me ollaan tultu tänne todistaa, että Dani rakastaa mua."
"Dani on onnekas, kun sillä on mut."
"Mä olen edelleen Danin kuningatar."
Ja tuon ekan lauseen sanonut ainakin pari kertaa, ja joka kerta olen odottanut jatkoa: " ja minä Dania". Mutta ei. On se hyvä, että on itseluottamus kohdillaan, mutta...
On todellakin särähtänyt korvaan nuo kommentit. Apua mikä prinsessa! Noiden kommenttien perusteella pitää Dania täysin itsestäänselvyytenä. Suhteen epätasapainoisuutta korostaa vielä se että Dani jatkuvasti itkee Even perään eikä osaa edes pitää hauskaa ilman Eveä. Varsinainen Bile-Dani :D Voisi nyt vähän panostaa kun on tuonne asti menty bilettämään ja pitämään hauskaa. Alkaa näkyä jo muidenkin fiiliksissä kun illan bilekuningas vetäytyy kympin jälkeen nukkumaan.
Tämän ovat hokanneet myös sinkkumiehet. Kysyivät Eveltä tätä iltanuotion jälkeen. Kielsi tietysti.
Vierailija kirjoitti:
Sonjan stooreista näkyi että myös Kalle eli Kalu oli tis extran kuvauksissa, saakohan Kalu lähtöpassit parin viikon päästä?
Eiks toi extra oo kuvattu vasta ohjelman jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muut huomanneet kuinka Eve puhuu:
"Me ollaan tultu tänne todistaa, että Dani rakastaa mua."
"Dani on onnekas, kun sillä on mut."
"Mä olen edelleen Danin kuningatar."
Ja tuon ekan lauseen sanonut ainakin pari kertaa, ja joka kerta olen odottanut jatkoa: " ja minä Dania". Mutta ei. On se hyvä, että on itseluottamus kohdillaan, mutta...
Kyllä. Olen odottamalla odottanut, että hänkin kertoisi omista tunteistaan Dania kohtaan eikä vaan kertoisi palvonnasta, jonka suopeasti ottaa vastaan. No, nyt iltanuotiolla vähän liipattiin läheltä kun kertoi, että heillä on sielunkumppanuus. Mutta joo, aikalainen asenneongelma.
HALOO. Älkää olko ihan noin yksinkertasia. Se on ollut tuotannon tietoinen valinta juonenkaaren kannalta että jaksoihin on leikattu poikkeuksellisen paljon Danin puheita ikävästä ja siitä miten arvostaa Eveä, kun taas Even vastaavat kommentit Daniin liittyen on leikattu pois.
Jos 24 tunnista katsojat näkee 1, voi olla ettei ihan koko totuus paljastu siinä.
Paitsi, että sinkkumiehet, jotka tosiaan viettävät tuolla aikaa tiiviisti naisten kanssa, ovat huomanneet saman. Hehän kysyivät iltanuotion jälkeen Eveltä, että pitääkö tämä Dania itsestäänselvyytenä, kun Dani on niin kiltisti sinkkunaisten kanssa ja vakuuttelee jatkuvasti rakkauttaan Eveä kohtaan. Evehän ei toimi samalla tavalla, vaan on lähentynyt paljon Kalun kanssa ja heidän läheinen oleminen on monien sinkkumiehienkin mielestä "seurustelukäyttäytymisen" kaltaista ja siten loukkaavaa Dania kohtaan.
Onko sinkku Melissa käynyt yksilläkään treffeillä tai ylipäätään sanonut mitään?
Eve itse on blogissaan kirjoittanut näin:
"Vain tietynlaisia materiaaleja käyttämällä saadaan luotua katsojalle tiettyjä mielikuvia ja juonen kehitystä. (...)
Esimerkiksi omalta osaltani tiedän sen, että mun kaikkia ikävöintejä ja itkemisiä Danin perään ei olla eikä tullakaan näyttämään. Sillä saadaan korostettua katsojalle sitä, etten tuolla ois juurikaan ajatellut Dania, vaikka oikeasti olen. Täysin ymmärrettävää myös sen kannalta, että muuten koko ohjelma menisi siihen, kun joku meistä tytöistä itkisi vuoron perään ja ohjelma-aika kun kuitenkin on rajallinen niin…"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sonjan stooreista näkyi että myös Kalle eli Kalu oli tis extran kuvauksissa, saakohan Kalu lähtöpassit parin viikon päästä?
Eiks toi extra oo kuvattu vasta ohjelman jälkeen?
Eilen kuvasivat yhtä extraa joka todennäköisesti tulee ulos parin viikon päästä.
Aika jännä että tulee vielä uusi pari kun enää 4 iltanuotiotakin jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Aika jännä että tulee vielä uusi pari kun enää 4 iltanuotiotakin jäljellä.
No ei oikeastaan. Aika lyhyessäkin ajassa tuolla tapahtuu vaikka mitä, kun ovat tiiviisti sinkkujen kanssa ja täysin erossa omasta kumppanista.
Vierailija kirjoitti:
"Vain tietynlaisia materiaaleja käyttämällä saadaan luotua katsojalle tiettyjä mielikuvia ja juonen kehitystä. (...)
Esimerkiksi omalta osaltani tiedän sen, että mun kaikkia ikävöintejä ja itkemisiä Danin perään ei olla eikä tullakaan näyttämään. Sillä saadaan korostettua katsojalle sitä, etten tuolla ois juurikaan ajatellut Dania, vaikka oikeasti olen. Täysin ymmärrettävää myös sen kannalta, että muuten koko ohjelma menisi siihen, kun joku meistä tytöistä itkisi vuoron perään ja ohjelma-aika kun kuitenkin on rajallinen niin…"
Tuo ei edelleenkään poista sitä, että Even ja Danin käyttäytymisessä on iso ero. Eve on pariutunut sinkun kanssa saarella. Dani ei. Danin ikävöinti on näkyvämpää. Even ei. Sekä sinkkunaiset ja sinkkumiehet ovat huomanneet, että Dani on selvästi vain Even perään. Eve taas ei ole samalla lailla Danin perään, vaan pystyy ja haluaa lähentyä sinkkumiehen kanssa. Eli joo, on voinut Eve puhua ikävästään Dania kohtaan, mutta käytös kuitenkin viestii, että ei samalla tavalla ole kiinni Danissa ja varovainen sen suhteen, miten käyttäytyy ja miten se vaikuttaa Daniin, kuin taas Dani on varovainen sinkkunaisten suhteen, jottei loukkaisi Eveä.
Eve ei myöskään ole pohtinut yhtään Kalu-homman loukkaavuutta Danin suhteen, ainoastaan hehkuttanut sitä, kuinka kivaa Kalun kanssa on ja aika kepeästi hyppäsi siihen leikkiin.
Amandalla on muuten ihan röökimuijan ääni ja puhetapa. Huh.
Spoiler Ruutu+:
Ensi viikon jaksot katsoneena näyttää siltä että Eliaksen sekoilu jatkuu
Sammy alkaa ärsyttää yhä enemmän. Alusta asti käyttäytynyt kuin sika, häirinnyt naisia ja sanonut elävänäsä vapaassa suhteessa. Mutta kun Minna alkoi irrotella, alkoi hirveä uho ja marttyyrius. Näissä jaksoissa yrittänyt ottaa housuja yhden sinkkunaisen jaloista, hyi hitto! Kuvittelee ilmeisesti että naiset ovat prostituoituja, joita voi häiriköidä seksuaalisesti. Sitähän tuo on.
Eliaksen ja Vilman suhde jatkuu yhtä sekopäisenä kuin se on ollut. Alan ymmärtää, että Vilma ei tule jättämään Eliasta. Elias kuristaa sängysssä Jennieta ja antaa ymmärtää pitävänsä rajummasta seksistä.
Katsoin myös Ruutu+ TIS-extran, jossa vieraana oli edelliskauden Jonne. Todella outoa että hän vaikutti nyt Eliakseen verrattuna ihan symppikseltä, vaikka oli viime kauden kontroversaalein hahmo. Kun Sami kysyi Jonnelta, mitä hän ajatelee vertauksista Eliakseen, Jonne totesi että kyllä Elias on aivan seuraavalla tasolla ja tainnut katsoa Fifty Shades of Greyta liikaa.
Täytyy sanoa että hiton osuva kommentti Jonnelta. Juuri tuollainen kuvio Vilmalla ja Eliaksellahan on menossa. Vilma nauttii alistumisesta, siitä että Elias on pomo ja määräilee häntä. Kenenkään muun miellyttämisellä ei ole väliä paitsi Eliaksen, Vilma muokkaa itseään Eliasta varten. Taustalla varmaan joku trauma balettiajoilta. Vilma ei ole olemassa ilman "Jumalaansa", joka on Elias. Vilma myös myöntää iltanuotiolla, että heidän seksinsä on rajua. Uskon, että sängyssä siis eräänlainen s/m, joka jatkuu myös normielämässä. Vilma kyynelehtii iltanuotiolla, ei siksi että on tajunnut elämän miehensä olevan sika, vaan koska pelkää, että hänen Johtajansa jättää hänet yksin. Vilma on kuin tämä nainen Fifty Shades of Greysta, nauttii alistumisesta. Siksi alkaa vaikea olla tuntea häntä kohtaan sääliä, kun ei millään herää ja tuntuu pitävän tuota aivan normaalina suhteena. Aina löytää selityksen Eliaksen käytökselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei edelleenkään poista sitä, että Even ja Danin käyttäytymisessä on iso ero. Eve on pariutunut sinkun kanssa saarella. Dani ei. Danin ikävöinti on näkyvämpää. Even ei. Sekä sinkkunaiset ja sinkkumiehet ovat huomanneet, että Dani on selvästi vain Even perään. Eve taas ei ole samalla lailla Danin perään, vaan pystyy ja haluaa lähentyä sinkkumiehen kanssa. Eli joo, on voinut Eve puhua ikävästään Dania kohtaan, mutta käytös kuitenkin viestii, että ei samalla tavalla ole kiinni Danissa ja varovainen sen suhteen, miten käyttäytyy ja miten se vaikuttaa Daniin, kuin taas Dani on varovainen sinkkunaisten suhteen, jottei loukkaisi Eveä.
.... Jos luulet että tuotanto ei mitenkään käsikirjoita (ihan osallistuneiden kanssa yhdessä) näitä juonenkuvioita niin olet väärässä. Esim Sami kysyi yhellä iltanuotiolla Eveltä "Luuletko että voisit viedä hommat Kallen kanssa ihan loppuun asti..?" Niin Even kasvoista näki että sitä jopa nauratti vasta tohon "Mistäs sitä koskaan tietää". Kyseessä on pari joka on kuitenkin hulluna toisiinsa, niin ei hirveen uskottavalta tunnu.
Tällä halutaan herättää katsojissa just noita tuohtumuksen ja "TEAMDANI" tunteita, missä selvästi ollaan onnistuttukkin.
Minnan blogista selviää, että Sammy ja Minna ovat vieläkin yhdessä.
https://www.insinoorinpaivakirja.fi/uncategorized/only-miss-the-sun-whe…
Minna on kyllä bloginsa perusteella jotenkin ihan pihalla. Miettii asioita ihan liian monimutkaisesti. Rakkaus ja vetovoima ei ole ymmärrettävissä matemaattisten vertausten kautta.
Se, mitä Minna sanoi Sammysta, että tämä saa hänet tuntemaan itsensä normaaliksi ja kauniiksi (mitä ei muuten ilmeisesti tunne olevansa), ei kuulosta aidolta rakkaudelta. Varmaan tuntisi itsensä enemmän kauniiksi, kun näkisi rakkauden rakastamansa ja arvostamansa miehen silmistä.
"Katsojille jäi kuva, että Markus sisuuntui kihlattunsa Nooran erospekulaatioista, joita näki videolta. Tämä ei kuitenkaan ollut koko totuus. Eniten TIS-reissulla Markusta nimittäin kalvoi Elias!
- Se tapa, millä Elias kohteli naisia, sai psyykeni tappiin. Minun luonteeseeni kuuluu, että jos naisia haukutaan, niin menen väliin.
- Ohjelmassa en voinut olla oma itseni ja puuttua asiaan, sillä Eliaksen käyttäytyminenhän oli viihdettä katsojille. Jos olisin mennyt ärähtämään ja Elias olisi muuttanut käytöstään, ohjelman luonne olisi muuttunut, Iltalehden tavoittama Markus taustoittaa."
http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201804112200870602_tw.shtml
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.... Jos luulet että tuotanto ei mitenkään käsikirjoita (ihan osallistuneiden kanssa yhdessä) näitä juonenkuvioita niin olet väärässä. Esim Sami kysyi yhellä iltanuotiolla Eveltä "Luuletko että voisit viedä hommat Kallen kanssa ihan loppuun asti..?" Niin Even kasvoista näki että sitä jopa nauratti vasta tohon "Mistäs sitä koskaan tietää". Kyseessä on pari joka on kuitenkin hulluna toisiinsa, niin ei hirveen uskottavalta tunnu.
Tällä halutaan herättää katsojissa just noita tuohtumuksen ja "TEAMDANI" tunteita, missä selvästi ollaan onnistuttukkin.
No ei kai kukaan usko, että Eve tarkoitti tuota tosissaan? Kuten sanoit, hän naurahti samalla. Se on juurikin silloin vitsi, jonka myös katsojat ymmärtävät. Eli kyllä katsojat tajuavat, että Eve ei ollut ajatellut harrastavansa seksiä saarella. Luuletko, että katsojat ovat niin tyhmiä, etteivät tajua, milloin joku vastaa vitsillä ja milloin tosissaan harkitsee pettämistä? Mutta Eve on lähentynyt Kalun kanssa ja myöntänyt jopa, että noissa oloissa on helppo ihastua. Sinkut ovat huomanneet Even ja Kalun läheiset välit. Myös Dani Ja Eve puhuvat tästä pariutumisesta "lomaromanssina". Eli vaikka kameroilta piilossa annettua pusuttelua(?), lähellä oloa, koskettelua jne. enempää ei tapahtuisikaan, niin selvästi Eve käyttäytyy eri tavalla kuin Dani. Dani ei halua ottaa riskiä, että loukkaisi millään tavalla Eveä. Eve taas on valmis ottamaan riskin ja tietää, että Dani hyväksyy tämän "lomaromanssin" eikä sen vuoksi eroa tule.
Vierailija kirjoitti:
"Katsojille jäi kuva, että Markus sisuuntui kihlattunsa Nooran erospekulaatioista, joita näki videolta. Tämä ei kuitenkaan ollut koko totuus. Eniten TIS-reissulla Markusta nimittäin kalvoi Elias!
http://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/201804112200870602_tw.shtml
"Sanoin tuotannollekin, että jos Eliaksen paikalla olisi ollut kuka tahansa muu, olisin kestänyt. Mun mielenterveyden se sai sekaisin. Mää vaan v*ttu sekosin!
Dani yritti laittaa Eliasta ruotuun ja ohjelmassa nähtiinkin miesten nokkapokaksi yltynyt välienselvittely.
- Siitä nostan Danille hattua, että hän uskalsi sen tehdä. Mää en vaan jotenkin uskaltanut, Markus sanoo"
Tän jutun perusteella tosiaan vaikuttaa että Markus ei ole ollut niin romuna Noorasta kuin katsojat ehkä saivat kuvan. Pääsyy todella näyttää olleen Elias. Jutusta selviää myös että Nooran ja Markuksen suhde on nyt "neutraali", mutta saattaa muuttaa Markuksen rakentamaan omakotitaloon.
Omakin psyyke olisi varmaan koetuksella pelkästään siitä, että joutuisi olemaan Elsan kanssa kolme viikkoa suljetulla saarella samassa tilassa. Jos päälle pitäisi pelätä oman kumppanin pettämistä, olisi tosiaan varmaan liikaa. Päälle vielä alkoholin juonnista johtuvat jatkuvat nousutja laskut.
HALOO. Älkää olko ihan noin yksinkertasia. Se on ollut tuotannon tietoinen valinta juonenkaaren kannalta että jaksoihin on leikattu poikkeuksellisen paljon Danin puheita ikävästä ja siitä miten arvostaa Eveä, kun taas Even vastaavat kommentit Daniin liittyen on leikattu pois.
Jos 24 tunnista katsojat näkee 1, voi olla ettei ihan koko totuus paljastu siinä.