Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Kommentit (7556)

Vierailija
2961/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hemmetin pakkomielle noilla tyypeillä on paiskoa noita lippalakkeja. :D

Harmi, ettei se Markuksen lippalakki lentäny sinne nuotioon.

Vierailija
2962/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilma alkaa olla kyllä todella raskas ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2963/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas Eve pöhöttynyt.

Kun dokaa pari viikkoa putkeen niin ei voi muuta odottaa.

Vierailija
2964/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen on voimissaan kaksinaismoralismi. Miesten touhut ja hölmöilyt vain naurattavat heitä itseään (ja toisiaan). Naiset kun tekevät suurinpiirtein samaa, ilmassa on suurta draamaa.

Vierailija
2965/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö. Yhtään Minnaa puolustelematta, niin Sammy on kyllä yhtä paha. Sillä erotuksella, että hän ei saa keltään vaikka kinuu. Alusta asti ollut sama meno. Sit Sammy ylpeänä "Minulla on selkärankaa toisin ku Minnalla". Jep jep..

Minusta Sammy on Minnaa pahempi. Molempien teot ovat suunnilleen samanasteisia ja yhtä ällöttäviä, mutta Sammy on ainoa tekopyhä.

Vierailija
2966/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markus vaikuttaa ihan kiltiltä, mutta varmaan todella raskasta seurustella sen kanssa. Koko ajan pitää vakuutella ja tsempata.

Kaukana kiltistä. Suuttuessaan vaikuttaa vaaralliselta. Eikä tuo mustasukkaisuus ja omistushalukaan mitään kilttiä ole.

Vierailija
2967/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä huvittavinta ohjelmassa on, miten nämä varatut miehet eivät uskalla lähestyä kuumimpia sinkkunaisia. Eliaksen vihdoin treffeillä käyttämä oikein herkän kaunis neito ja tumma, hyväkroppainen Jennie ovat saaneet olla aivan rauhassa samalla kun roskaisimmat baarikiertolaiset saavat huomion "rempseydellään". Väitän, että ilmiössä on kyse siitä, että nämä miehet tietävät, etteivät parhaat naiset kiinnostuisi heistä muuallakaan, joten turha yrittää täälläkään. Lisäksi kauneimpia naisia lähestyy komeat miehet ilman, että heidän pitää tehdä itseään helposti lähestyttäväksi esittämällä äijjää, joten ymmärrettävää, että sinkkujen kaksi kaunotarta ei ole ohjelmassakaan itseään myymässä.

Danissa ja Evessä Eve ei ole ottanut sataprosenttista hyötyä irti miehiä miellyttävästä ulkonäöstään ja luonteestaan jäämällä rupsahtaneen has been tositv-tähden kanssa yhteen. Even näköiset naiset voivat kalastaa juristi/ekonomi/DI-akselilta komeamman ja parempituloisen miehen kuin Dani. Koska Dani ei ole tyhmä, hän tietää tämän ja on ymmärrettävästi huolissaan.

Paitsi siinä vaiheessa kun lähdetään etsimään oikeasti elämänkumppania, painaa muut syyt enemmän. Mielummin vähän rumempi ja ihana ihminen kuin mallipoika ja tyhmä päästään.

Vierailija
2968/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus maitojunalla kotiin.

Vierailija
2969/7556 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain asteella ymmärrän Eliasta ja Nooraa seurustelukumppaniensa suhteen; kumpaakaan ei vain kauheasti kiinnosta, joten tosirakkautta ei ole.

Koin itse samanlaisen suhteen vuosia sitten, kun silloista tyttöystävää kiinnosti heilastelu kauhean paljon mutta itseäni ei kuitenkaan. Ex-tyttöystäväni oli oikein nätti nuori nainen, jonka jutut ja ajatusmaailma ei kuitenkaan natsannut hirveästi omien asioiden kanssa. Olin ikäänkuin "puolivaloilla" parisuhteessa.

Sittemmin tapasin sen oikean ja naimisissa ollaan,muutama muksukin on tullut.

Vierailija
2970/7556 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta Sammy on Minnaa pahempi. Molempien teot ovat suunnilleen samanasteisia ja yhtä ällöttäviä, mutta Sammy on ainoa tekopyhä.

Itseäni kyllä kanssa alkoi ällöttämään tuo Sammyn tekopyhyys. Itsekkin tunnusti pettäneensä parisuhteessa, koska "miehellä on tarpeensa". On siis antanut Minnan elää siinä uskossa, että vain Minna on pettänyt. Sitten tosiaan kauhistelee Minnan tekemisiä, vaikka itse oli valmis aivan samaan. On kuitenkin niin säälittävä jätkä, että kukaan ei antanut.  Muutenkin on aika kuvottava: kännissä käy puristelemaan perseitä ja "salavihkaa" kokeilemaan noiden naisten tissejä. 

Oikeastaan ero tulee vain olemaan varmasti molemmille hyvä ratkaisu. Minna pääsee irti tuollaisesta ihmisperseestä ja Sammy pääsee ihan vapaasti piparinkiiltosilmissä baarissa toisia puristelemaan. 

Vierailija
2971/7556 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Markus ja Noora saavat suhteensa kuntoon! Toivon heille kaikkea hyvää!

Vierailija
2972/7556 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Elias oikeasti hetero? :o

Vierailija
2973/7556 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Markus ja Noora saavat suhteensa kuntoon! Toivon heille kaikkea hyvää!

Toivottavasti ei. Noora on selvästi väsynyt ja uupunut kannattelemaan Markusta. Hänelle TI oli lomaa. Ei tarvinnut olla koko ajan varpaillaan. Vakuutella ja opettaa toista luottamaan. Markus ei ole valmis parisuhteeseen. Ekstrassakin Noora sanoi, että koko parisuhde on hänen jaksamisensa varassa. Kavereille puhunut jo ettei henkisesti jaksa.

Vierailija
2974/7556 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muut huomanneet kuinka Eve puhuu:

"Me ollaan tultu tänne todistaa, että Dani rakastaa mua."

"Dani on onnekas, kun sillä on mut."

"Mä olen edelleen Danin kuningatar."

Ja tuon ekan lauseen sanonut ainakin pari kertaa, ja joka kerta olen odottanut jatkoa: " ja minä Dania". Mutta ei. On se hyvä, että on itseluottamus kohdillaan, mutta...

Vierailija
2975/7556 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen Jumala -juttuja se Elias höpisi siinä nuotiolla? Vilma jättäisi hänet vain jonkun Jumalan takia? en enää muista kun olin jo puoliunessa kun katselin. Anyway, sekaisin kun seinäkello koko jätkä. 

Vierailija
2976/7556 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markus vaikuttaa ihan kiltiltä, mutta varmaan todella raskasta seurustella sen kanssa. Koko ajan pitää vakuutella ja tsempata.

Markuksen puolesta sanottakoon, että suhde Nooraan ruokkii hänen epävarmuuttaan sen sijaan kun suhde toisenlaisessa tilanteessa toisenlaiseen ihmiseen voisi rauhoittaa häntä.

Noora ei pysty antamaan Markukselle sisäistä varmuutta ja Markus joutuu taistelemaan mörköjään vastaan jatkuvasti ja se on kuluttavaa. Tuossa extrassa se tuli aivan päivänselvästi esille. Kun heillä on keskustelu tai riita, Markus kaipaa hyväksyntää ja rakkautta, Noora antaa järkeä. Ihmisen perustarpeita on rakastaa ja tulla rakastetuksi, ongelmat tuolla alueella ovat kuluttavia. Markuksen pitäisi tajuta, ettei pysty saamaan Noorasta irti tuon parempaa vastetta ja vaihtaa kohdetta. 

Vierailija
2977/7556 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tuon ekan lauseen sanonut ainakin pari kertaa, ja joka kerta olen odottanut jatkoa: " ja minä Dania". Mutta ei. On se hyvä, että on itseluottamus kohdillaan, mutta...

Kyllä. Olen odottamalla odottanut, että hänkin kertoisi omista tunteistaan Dania kohtaan eikä vaan kertoisi palvonnasta, jonka suopeasti ottaa vastaan. No, nyt iltanuotiolla vähän liipattiin läheltä kun kertoi, että heillä on sielunkumppanuus. Mutta joo, aikalainen asenneongelma. 

Vierailija
2978/7556 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tossa on varmaan osittain syynä se että aikasemmin ihmiset on epäilleet nimenomaan Danin sitoutumiskykyä. Evehän on todennut että hänen oli raskasta esim viettää iltaa baareissa, kun random ihmiset tulivat kommentoimaan miten tämän pitäisi "jättää pettäjämiehensä". Even uskollisuutta ei samalla tavalla olla kyseenalaistettu niin on osittain ymmärrettävää että hän puheissaan painottaa Danin osuutta.

Vierailija
2979/7556 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Olen odottamalla odottanut, että hänkin kertoisi omista tunteistaan Dania kohtaan eikä vaan kertoisi palvonnasta, jonka suopeasti ottaa vastaan. No, nyt iltanuotiolla vähän liipattiin läheltä kun kertoi, että heillä on sielunkumppanuus. Mutta joo, aikalainen asenneongelma. 

Saman olen huomannut. Ja eilen vielä sanoi että "toivottavasti tämä pistää Danin ajattelemaan". Ajattelemaan mitä? Minusta on ainakin näyttänyt siltä, että Dani on tosissaan, mutta Eve vielä empii.

Vierailija
2980/7556 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On todellakin särähtänyt korvaan nuo kommentit. Apua mikä prinsessa! Noiden kommenttien perusteella pitää Dania täysin itsestäänselvyytenä. Suhteen epätasapainoisuutta korostaa vielä se että Dani jatkuvasti itkee Even perään eikä osaa edes pitää hauskaa ilman Eveä. Varsinainen Bile-Dani :D Voisi nyt vähän panostaa kun on tuonne asti menty bilettämään ja pitämään hauskaa. Alkaa näkyä jo muidenkin fiiliksissä kun illan bilekuningas vetäytyy kympin jälkeen nukkumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä