Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
Mä vaan eilen kelasin ruutu + katsellessa et eiks toi oo vaarallista urheilla tollasessa darrassa! Typerä veto tuotannolta järjestää juhannusbileet ja sen jälkeen treffeillä urheilemaan oikeen kunnolla tollasella helteellä
Ööö. Yhtään Minnaa puolustelematta, niin Sammy on kyllä yhtä paha. Sillä erotuksella, että hän ei saa keltään vaikka kinuu. Alusta asti ollut sama meno. Sit Sammy ylpeänä "Minulla on selkärankaa toisin ku Minnalla". Jep jep..
Siis miksi tuo yksi nainen ei voi saada lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö teistä muista Sammy ihan Bart Simpsonilta?
Sohvaperunoiden Nellin ja Iidan mielestä Sammy muistutti jotain koiraa. Päätyivät chihuahuaan.
Oon kai jotenkin niuho, kun mulle tuollaisesta ulkonäön haukkumisesta tulee tosi paha mieli. Kukaan ei ulkonäköään valitse ja mun mielestä ihan ihmisten käytöksessä riittää puitavaa tässä sarjassa. Ja kuka kehtaa omalla naamallaan jossain sohvaperunoissa verrata toisen ulkonäköä koiraan? 🙄
Voi taivas, kun nää miehet on dramaattisia. Joka kerta naurattaa tää iltanuotio.
Ahistavan synkkä tuo Markus. Noora ei ees ole tehnyt mitään.
Vierailija kirjoitti:
Eliaksen ja Vilman suhdehan on ihan ilmiselvä BDSM tyyppinen suhde. Ainoastaan se että tässä tapauksessa toiminta on myös seksin ulkopuolista. Eli Eliaksella on suhteessa dominoiva rooli ja Vilma taas subi, eli alistuva. Tottakai se ulkopuoliselle näyttää aika karulta mutta kyse onkin vähän erikoisemmista mielihaluista jotka poikkeavat valtavirrasta. Vilma puolustelee Eliasta sen takia että hän tietää tasan tarkalleen mistä on kyse ja itse nauttii myös siitä. Vilma myönsi viimeisimmässä iltanuotiossa että heidän seksi on aika rajua mihin todennäköisesti liittyy tietynasteinen väkivalta (läpsiminen,kuristaminen) , nämä näkyy selkeästi tietyistä Eliaksen mielihaluista mitä hänellä on.
Tää voi olla aika kova paikka nykyaikasessa MeToo maailmassa missä miehen dominointi on aina ja joka tapauksessa naisen pakottamista johonkin mistä nainen ei voi itse nauttia.
Se miten Elias kommentoi naisia tuolla resortissa johtuu siitä että kyseinen ihminen on vain sosiaalisesti todellla erikoinen, voisi olla jotain aspergeria tai vastaavaa.
Ei henkistä (ja fyysistä?) väkivaltaa sisältävää suhdetta voi kyllä kutsua BDSM suhteeksi. BDSM suhteessa molemmat osapuolet ovat tietoisia siitä mihin ovat ryhtyneet ja nauttivat tilanteesta. Ei dominointi tarkoita toisen henkistä pahoinpitelyä ja toisen itkettämistä. Terveessä BDSM suhteessa dominoiva osapuoli kunnioittaa ja arvostaa alistuvaa osapuolta, sekä pitää huolta tämän hyvinvoinnista ja tarpeen vaatiessa lopettaa suhteen mikäli alistuva osapuoli voi suhteessa huonosti. Ylipäätään jos Elias oikeasti rakastaisi Vilmaa, hän kohtelisi tätä paremmin, tai eroaisi tämän kanssa Vilman hyvinvoinnin takia. Minulle Vilman ja Eliaksen parisuhde vaikuttaa pelkästään sairaalta. Tekee pahaa katsoa.
Hyi hitto mikä juntti kuumakalle tuo Markus. Varmaan ihan kauhee kumppani. Ankea jääräpää.
Sonjan stooreista näkyi että myös Kalle eli Kalu oli tis extran kuvauksissa, saakohan Kalu lähtöpassit parin viikon päästä?
Eikö Elias ole huomauttanut mitään Jonnan otsasta? Voisi luulla sen sanovan kohta, että otsasi on liian neandertalimainen.
Mikä hemmetin pakkomielle noilla tyypeillä on paiskoa noita lippalakkeja. :D
Mitä minnalla ja sammylla on käynyt koska en ole katsonut muutamaa jaksoa ja haluaisin tietää asap
toivonmukaan dani piristyy kun se uusi pari saapuu,
Markus vaikuttaa ihan kiltiltä, mutta varmaan todella raskasta seurustella sen kanssa. Koko ajan pitää vakuutella ja tsempata.
Vierailija kirjoitti:
Onpas Eve pöhöttynyt.
Samaa katsoin...
no hyi mustasukkaisuus on totaalinen turn off. mitä mun tekemiset kenellekkään kuuluu? ei kukaan omista ketään.