Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Kommentit (7556)

Vierailija
2941/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsin kyllä Antin pointin: pieni, terve mustasukkaisuus on ok! On se aika karua jos oma kumppani ei välitä yhtään mitä ympärillä tapahtuu.

no hyi mustasukkaisuus on totaalinen turn off. mitä mun tekemiset kenellekkään kuuluu? ei kukaan omista ketään.

Vierailija
2942/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan eilen kelasin ruutu + katsellessa et eiks toi oo vaarallista urheilla tollasessa darrassa! Typerä veto tuotannolta järjestää juhannusbileet ja sen jälkeen treffeillä urheilemaan oikeen kunnolla tollasella helteellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2943/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ööö. Yhtään Minnaa puolustelematta, niin Sammy on kyllä yhtä paha. Sillä erotuksella, että hän ei saa keltään vaikka kinuu. Alusta asti ollut sama meno. Sit Sammy ylpeänä "Minulla on selkärankaa toisin ku Minnalla". Jep jep..

Vierailija
2944/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi tuo yksi nainen ei voi saada lapsia?

Vierailija
2945/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kyllä Markusta sääliksi

Vierailija
2946/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippis kokee kovia. :D

Vierailija
2947/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttääkö teistä muista Sammy ihan Bart Simpsonilta?

Sohvaperunoiden Nellin ja Iidan mielestä Sammy muistutti jotain koiraa. Päätyivät chihuahuaan.

Oon kai jotenkin niuho, kun mulle tuollaisesta ulkonäön haukkumisesta tulee tosi paha mieli. Kukaan ei ulkonäköään valitse ja mun mielestä ihan ihmisten käytöksessä riittää puitavaa tässä sarjassa. Ja kuka kehtaa omalla naamallaan jossain sohvaperunoissa verrata toisen ulkonäköä koiraan? 🙄

Vierailija
2948/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi taivas, kun nää miehet on dramaattisia. Joka kerta naurattaa tää iltanuotio.

Vierailija
2949/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahistavan synkkä tuo Markus. Noora ei ees ole tehnyt mitään.

Vierailija
2950/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentava tyyppi tuo Markus.

Vierailija
2951/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eliaksen ja Vilman suhdehan on ihan ilmiselvä BDSM tyyppinen suhde. Ainoastaan se että tässä tapauksessa toiminta on myös seksin ulkopuolista. Eli Eliaksella on suhteessa dominoiva rooli ja Vilma taas subi, eli alistuva. Tottakai se ulkopuoliselle näyttää aika karulta mutta kyse onkin vähän erikoisemmista mielihaluista jotka poikkeavat valtavirrasta. Vilma puolustelee Eliasta sen takia että hän tietää tasan tarkalleen mistä on kyse ja itse nauttii myös siitä. Vilma myönsi viimeisimmässä iltanuotiossa että heidän seksi on aika rajua mihin todennäköisesti liittyy tietynasteinen väkivalta (läpsiminen,kuristaminen) , nämä näkyy selkeästi tietyistä Eliaksen mielihaluista mitä hänellä on.

Tää voi olla aika kova paikka nykyaikasessa MeToo maailmassa missä miehen dominointi on aina ja joka tapauksessa naisen pakottamista johonkin mistä nainen ei voi itse nauttia.

Se miten Elias kommentoi naisia tuolla resortissa johtuu siitä että kyseinen ihminen on vain sosiaalisesti todellla erikoinen, voisi olla jotain aspergeria tai vastaavaa.

Ei henkistä (ja fyysistä?) väkivaltaa sisältävää suhdetta voi kyllä kutsua BDSM suhteeksi. BDSM suhteessa molemmat osapuolet ovat tietoisia siitä mihin ovat ryhtyneet ja nauttivat tilanteesta. Ei dominointi tarkoita toisen henkistä pahoinpitelyä ja toisen itkettämistä. Terveessä BDSM suhteessa dominoiva osapuoli kunnioittaa ja arvostaa alistuvaa osapuolta, sekä pitää huolta tämän hyvinvoinnista ja tarpeen vaatiessa lopettaa suhteen mikäli alistuva osapuoli voi suhteessa huonosti. Ylipäätään jos Elias oikeasti rakastaisi Vilmaa, hän kohtelisi tätä paremmin, tai eroaisi tämän kanssa Vilman hyvinvoinnin takia. Minulle Vilman ja Eliaksen parisuhde vaikuttaa pelkästään sairaalta. Tekee pahaa katsoa.

Vierailija
2952/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto mikä juntti kuumakalle tuo Markus. Varmaan ihan kauhee kumppani. Ankea jääräpää.

Vierailija
2953/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonjan stooreista näkyi että myös Kalle eli Kalu oli tis extran kuvauksissa, saakohan Kalu lähtöpassit parin viikon päästä?

Vierailija
2954/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Elias ole huomauttanut mitään Jonnan otsasta? Voisi luulla sen sanovan kohta, että otsasi on liian neandertalimainen. 

Vierailija
2955/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hemmetin pakkomielle noilla tyypeillä on paiskoa noita lippalakkeja. :D

Vierailija
2956/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minnalla ja sammylla on käynyt koska en ole katsonut muutamaa jaksoa ja haluaisin tietää asap

Vierailija
2957/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivonmukaan dani piristyy kun se uusi pari saapuu,

Vierailija
2958/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas Eve pöhöttynyt.

Vierailija
2959/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus vaikuttaa ihan kiltiltä, mutta varmaan todella raskasta seurustella sen kanssa. Koko ajan pitää vakuutella ja tsempata.

Vierailija
2960/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas Eve pöhöttynyt.

Samaa katsoin...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi