Sauli Niinistö ja Jenni Haukio saavat ihanan tytön
Radiossa vahvistettiin tämä asia. Itse toivon kovasti että työtn nineksi tulisi esimerkiksi joko Tytti, Titti, Tuulia tai Tuuli.
Kommentit (39)
Saima Elina, Aino Inkeri, Suoma Kaarina
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että tytölle tulee jokin pidempi nimi.
Kristiina, Katariina, Loviisa, Vilhelmiina, Elisabet, Adalmiina, Sanelma, Serafiina, Amanda, Amalia, Matilda, Vanamo, Emilia, Matleena, Selina, Hellevi, Aleksandra....
Helmi Vellamo. Merellinen jugend- nimi. Tuohon sopisi Haukio sukunimeksi kuin nenä päähän.
Jos vanhemmilla on huono huumorintaju, he antavat nimeksi Auli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Titti??? Titti?????!!!! Omg!!!
Titti on kyllä kiva nimi.
Titti ei todellakaan ole mikään nimi.
Vierailija kirjoitti:
On huomattu että Jenni ei ole kerännyt turhia "raskauskiloja". On yhtä soukan näköinen joka puolelta mikä näkyy, ainoastaan vatsa on hieman pyöristynyt.
Jos niillä onkin sijaissynnyttäjä ja Jenni kulkee feikkimahan kanssa?
Sitäkin on Suomen historiassa tehty, kun mies on tehnyt lapsia ulkomailla. Tosin 200 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu, että tytölle tulee jokin pidempi nimi.
Kristiina, Katariina, Loviisa, Vilhelmiina, Elisabet, Adalmiina, Sanelma, Serafiina, Amanda, Amalia, Matilda, Vanamo, Emilia, Matleena, Selina, Hellevi, Aleksandra....
Helmi Vellamo. Merellinen jugend- nimi. Tuohon sopisi Haukio sukunimeksi kuin nenä päähän.
Jos vanhemmilla on huono huumorintaju, he antavat nimeksi Auli.
Tai Meri Helmi Vellamo.-ed.
timi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sääli ettei tytöllä ole isää ainakaan kuuteen vuoteen.
Tottakai sillä on isä. Lasten vanhemmat on tehnyt töitä kautta aikojen. Eikö kenelläkään paljon töitä tekevän ihmisen lapsella ole äitiä/isää? 😂
Ne ei noin vanha isä enää jaksa hoitaa lasta ja pressan tehtäviä. Miettikää itse, millaisia ovat teidän 70-vuotiaat tuttunne. Aika harva jaksaa tehdä oikein mitään. Toivottavasti Niinistö elää vielä pitkään, että lapsi voi nähdä isänsä vähän isompanakin. Eipä sitä tiedä, onko edes Niinistö biologinen isä.
Sauli onkin erittäin hyväkuntoinen edelleen. Jotkut ne vaan on tuossa iässä paremmassa kunnossa kuin nuoremmat! Mun pappa 84v juoksee pitkiä juoksulenkkejä ja käy kuntosalilla ihan ku ei mitään ja samaan aikaan jotkut 19-20veet ei jaksa edes kävellä portaita hissin sijaan 😂
Sauli itse tietää mitä jaksaa. Hän hakeutui ehdokkaaksi ja on tullut siihen tulokseen, että jaksaa olla uuden kauden ja vauvan isä. Hänen omia valintoja. Kyllä hän omat voimavaransa tietää.
Olen 100% varma, että saavat tytön.
Tyttö voisi olla Vilhelmiina, Katariina, Helmiina, Sanelma, Elmiina, Aino-Maaria, Johanna, Anniina, Joanna, Aliisa, Elise, Elviira, Armi tms...
Poika se on, ja nimeksi tulee Jorma.
Vierailija kirjoitti:
timi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai sillä on isä. Lasten vanhemmat on tehnyt töitä kautta aikojen. Eikö kenelläkään paljon töitä tekevän ihmisen lapsella ole äitiä/isää? 😂
Ne ei noin vanha isä enää jaksa hoitaa lasta ja pressan tehtäviä. Miettikää itse, millaisia ovat teidän 70-vuotiaat tuttunne. Aika harva jaksaa tehdä oikein mitään. Toivottavasti Niinistö elää vielä pitkään, että lapsi voi nähdä isänsä vähän isompanakin. Eipä sitä tiedä, onko edes Niinistö biologinen isä.
Sauli onkin erittäin hyväkuntoinen edelleen. Jotkut ne vaan on tuossa iässä paremmassa kunnossa kuin nuoremmat! Mun pappa 84v juoksee pitkiä juoksulenkkejä ja käy kuntosalilla ihan ku ei mitään ja samaan aikaan jotkut 19-20veet ei jaksa edes kävellä portaita hissin sijaan 😂
Sauli itse tietää mitä jaksaa. Hän hakeutui ehdokkaaksi ja on tullut siihen tulokseen, että jaksaa olla uuden kauden ja vauvan isä. Hänen omia valintoja. Kyllä hän omat voimavaransa tietää.
En olisi niin varma, etää Niinistö olisi jotenkin poikkeus. Tosi asia on, että me vanhenemme. Varsinkin miesten on sitä myötää. Muistelkaapa Kekkosta. Eipä hänkään itse huomannut, että alkoi heittää. Esitti julkisuudessa vain, että oli kova kuntoinen. Ikävä kyllä sitä ei aina itse huomaa, ei edes Niinistö, josta on nyt tehty joku ihmemies. Monilla aloilla on lopetettava työt viimeistään Niinistön iässä, mutta pressana voi hutiloida. Niinistö on vanha mies, ja se on totuus.
Vierailija kirjoitti:
On huomattu että Jenni ei ole kerännyt turhia "raskauskiloja". On yhtä soukan näköinen joka puolelta mikä näkyy, ainoastaan vatsa on hieman pyöristynyt.
Niin kasvotkaan eivät ole muuttuneet. Liekö oikeasti raskaana. Vai onko hän niin jostain muualta, että hänellä on kaikki toisin. Itse en raskauskiloja saanut, mutta kyllä kasvot hiukan muuttuivat. Haukio on jo sentään yli 40 -vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että on enempi, kuin perus uraputkessa olevan 30+ DI:n lapsella...
Tyyli kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kasvotkaan eivät ole muuttuneet. Liekö oikeasti raskaana. Vai onko hän niin jostain muualta, että hänellä on kaikki toisin. Itse en raskauskiloja saanut, mutta kyllä kasvot hiukan muuttuivat. Haukio on jo sentään yli 40 -vuotias.
Kyllä Jenskan kasvot olivat tänään turvoksissa eli ihminen hänkin on ja nestettä on keräytynyt kasvoihin pieniksi silmäpusseiksi asti. Kaunis siitä huolimatta.
Saima tai Silja sopisivat kirjallisuuden ystäville. Kekkosen ongelmat alkoivat n. 75 v. jälkeen. Niinistön ruokavalio on parempi kuin hampurilais Trumpin, Niinistö sanoi vähentäneensä punaisen lihan syöntiä.
timi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elätkö sinä 1800-luvulla tai 1900-luvun alkupuolella ? 70v ei jaksa tehdä oikeen mitään... jep jep :o Sattuu olemaan jenkkilässä pressana ihan esimerkkinä ja ihan tavallinen tallaaja jatkaa monesti työelämässä esim. yksityisyrittäjinä tai vastaavina ym..Esimerkkejä löytyy ainakin minun lähipiiristäni vaikka kuinka paljon.Omat vanhempani ym ym.
timi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, macho-Putinkin kun on vieraillut tuolla (tosin myös myös maho-Tavvjankin luona).
Olisiko nyt riisunut jo housutkin? : P
No tyttöhän tuo näkyikin olevan. Kumma kärsä vaan sojottaa sieltä jalkojen välistä. 😂
Saulikki Enni-Noora.