Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia etten 21-vuotiaana omaa yhtäkään positiivista kokemusta miehistä?

Vierailija
31.01.2018 |

Jos ei lasketa lapsuutta ja isää.Olen harrastanut kyllä seksiä ja käynyt treffeillä.Mistään ei vaan tule mitään ja vastakkainen sukupuoli karttaa minua.Varsinkin omanikäiset. Olen se jolle ei baarissa jutella ja jota miehet kohtelee kuin roskaa.Kukaan ei pyytänyt ikinä diskoissa tanssimaan eikä vanhojen tansseissa pariksi.Kyllä harmittaa... :/ usein vain mamut lähestyy.

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia

Vierailija
2/87 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun ei tiedä syytä miksi näin on päässyt käymään.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko suusi auki miesten seurassa vai oletko hapan sitruuna? Ylipainoinen ja pienitissinen saa kyllä seuraa mutta mykkä ei.

Vierailija
4/87 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotko silmiin? Hymyiletkö? Viestittääkö kehonkielesi, että haluat itseäsi lähestyttävän? Moni vain nyrpeänä näprää kännykkäänsä ja kuka sellaista viitsii mennä jututtamaan?

Vierailija
5/87 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko suusi auki miesten seurassa vai oletko hapan sitruuna? Ylipainoinen ja pienitissinen saa kyllä seuraa mutta mykkä ei.

Olen avoin,puhelias ja hymyilevä.Joidenkin mielestä vähän varautuneen oloinen, mutta tiedä siitä.Ulkonäössä ei ole vikaa.Päinvastoin.Olen laiha ja vaalea,kasvoista ehkä semmonen perusnätti(vaikea itse arvioida).Kovasti olen tykännyt laittautua ihan pienestä lähtien.

Ap

Vierailija
6/87 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet saanut seksiä ja treffejä, jos sua kartetaan? Miten sua kohdellaan baarissa, jos menet juttelemaan miehelle?

Vierailija
7/87 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailija kirjoitti:

Katsotko silmiin? Hymyiletkö? Viestittääkö kehonkielesi, että haluat itseäsi lähestyttävän? Moni vain nyrpeänä näprää kännykkäänsä ja kuka sellaista viitsii mennä jututtamaan?

En yleensä.On niin paljon huonoja kokemuksia, että olen melko katkeroitunut. Voi olla, että olemukseni on nyrpeä. Toisaalta moni kuvailee minua aurinkoiseksi.Moni mies kuvaillut kylmäksi.

Ap

Vierailija
8/87 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat todella ennakkoluuloisia ja se miltä näytät määrittää kokonaan luonteesi. Kokeilepa pukeutua vaaleanpunaiseen ja röyhelöön, alkaa tulla miehiä.

Vierailija
9/87 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet saanut seksiä ja treffejä, jos sua kartetaan? Miten sua kohdellaan baarissa, jos menet juttelemaan miehelle?

Tinderistä.En juttele miehille.Yleensä ne kiinnostuu kavereistani tai vittuilee.

Ap

Vierailija
10/87 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot pannu liikaa ja se näkyy?

Parin kanssa ja neitsyys meni äskettäin.

Ap

Vierailija
11/87 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ilmeisesti niin ruma, että minua karttaa mamutkin. En ole koskaan seurustellut, ja ikää on 24-vuotta. En saa missään huomiota miehiltä, olinpa sitten kenen kanssa tahansa liikenteessä. Se toinen nainen huomioidaan, minua kohdellaan kuin en olisi edes olemassakaan.

Vierailija
12/87 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan koskaan pyydetty diskoissa tanssimaan, olen aina ollut huomaamaton, baarissa jään muiden varjoon, en oo koskaan ollut treffeillä. Silti en oo koskaan katkeroitunut tai edes pitänyt tätä mitenkään ihmeellisenä tai pahemmin kaivannutkaan huomiota. 22-vuotiaana aloin seurustelemaan ensimmäistä kertaa.

Vierailija
13/87 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderistä.En juttele miehille.Yleensä ne kiinnostuu kavereistani tai vittuilee.

Ap

Et juttele miehille ja teet päätelmän, että miehet karttaa sua. No tyhmempi voisi ihmetellä miksi valitat miesten kohtelusta, jos itse kohtelet heitä samalla tavalla

Vierailija
14/87 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ilmeisesti niin ruma, että minua karttaa mamutkin. En ole koskaan seurustellut, ja ikää on 24-vuotta. En saa missään huomiota miehiltä, olinpa sitten kenen kanssa tahansa liikenteessä. Se toinen nainen huomioidaan, minua kohdellaan kuin en olisi edes olemassakaan.

Eli jos menet juttelemaan tiskillä istuvalle yksinäiselle miehelle niin mies ei reagoi mitenkään?

Vierailija
15/87 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin ristiriitinen teksti, vaikka luulenkin ymmärtäväni mitä tarkoitat. Itse en -tosin miehenä- ollut harrastanut seksiä kenenkään kanssa vielä 21 vuotiaana. (Toivottavasti kukaan mies -tai nainen-  ei ole siihen pakottanut).

Nippa -nappa olin 21 vuotiaana ennättänyt käymään treffeillä. Ja kesti vielä useita vuosia, ennenkuin harrastin seksiä ensimmäisen kerran ja vielä pidempään, että koin olevani tytön, tai oikemmin naisen kanssa muutakin kuin "vain" kaveri tai ystävä.

Vielä tänäpäivänäkäään yli 30 vuotiaana ei yksikään parisuhteeni -ei niitä montaa ole- ole edennyt niin, että olisin esimerkiksi asunut kenenkään kanssa samankaton alla yhdessä.    

Vierailija
16/87 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot pannu liikaa ja se näkyy?

Parin kanssa ja neitsyys meni äskettäin.

Ap

Menetit neitsyytesi tinder paneskelussa? Tuota ei kannata kertoa.

Minkäs teet.

Ap

Vierailija
17/87 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos menet juttelemaan tiskillä istuvalle yksinäiselle miehelle niin mies ei reagoi mitenkään?

En tiedä kun sitä en tee.

Ap

Vierailija
18/87 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On normaalia. Hei, mä olen 22v nainen ja mulla on niin huonoja kokemuksia naisista etten voi sietää niitä. Torppaan heti kaikki yritykset ystävystyä kanssani. Mua ei enää huijata sillä "ystävyydellä"

Vierailija
19/87 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe mitään syytä aloittaa keskustelua miehille.

Ap

Vierailija
20/87 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe mitään syytä aloittaa keskustelua miehille.

Ap

Ei kannatakaan. Ne miehet jotka eivät ole sinusta oikeasti kiinnostuneita saattavat lähteä mukaan leikkiin ja pitävät sinua epätoivoisena ja helppona panona. Lemppaavat sitten sinut kun löytävät paremman. Varmasti kelpaisit miehelle kuin miehelle sen paremman korvikkeeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä