Surettaa, tuli hylkäävä vastaus koulutukseen lentoemännäksi :(
Tein mielestäni hyvän hakemuksen, panostin CV:n kuvaan ja odotin niin paljon, että olisin saanut kutsun edes haastatteluun, koska niissä olen yleensä hyvä. Olo on ihan hirveän pettynyt, olisin halunnut tuonne niin paljon.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Sä sentään uskalsit yrittää! Hyvä sinä!
Niin kai sekin jotain on, ei se vaan tällä hetkellä kovin paljoa lämmitä kun harmittaa niin vietävästi :/ ap
Vierailija kirjoitti:
Et ole tarpeeksi kaunis. Se voi järkyttää jonkun aikaa, mutta pääset kyllä yli. Saat paremman uran toisaalla!
Mistäs sinä tiedät minkä näkönen olen?
Ehkä ne vaan löysivät sinua parempia vaihtoehtoja.
Sakkoliha kirjoitti:
Katso air asia lentoemäntiä ja vertaa itseesi.
- Niimpä, sen takia et päässyt.
No en hakenut Air Asialle.
Hae uudestaan kun tilaisuus tulee. Huomaavat, että todella haluat sinne ja mahdollisuudet vaan kasvavat
Itsellä oli suuri unelma päästä lentoemännäksi.. kasvoin sit siitä unelmasta yli, kirjaimellisesti.
Elämäsi järjestyy ja löydät oman paikkasi.
Siellä pitää kuitenkin olla koulutusta, kielitaitoa ja niin edelleen. Jotain oli puuttunut.
Kertoo aika paljon, että "panosti kuvaan".
Vierailija kirjoitti:
Kertoo aika paljon, että "panosti kuvaan".
Siis mitä tarkotat tällä? :D
Vierailija kirjoitti:
Tein mielestäni hyvän hakemuksen, panostin CV:n kuvaan ja odotin niin paljon, että olisin saanut kutsun edes haastatteluun, koska niissä olen yleensä hyvä. Olo on ihan hirveän pettynyt, olisin halunnut tuonne niin paljon.
Oletko Gootti?
Vierailija kirjoitti:
Et ole tarpeeksi kaunis. Se voi järkyttää jonkun aikaa, mutta pääset kyllä yli. Saat paremman uran toisaalla!
Kristus että olet pimeä ja kaikki muut haleveksivat adjektiivit tähän.
Ap: tällä hetkellä on todella paljon tosi koulutettujakin (akateemia), erittäin kielitaitoisia ja laajan kansainvälisenkin työkokemuksen omaavia henkilöitä työttömänä - ja tämän myötä myös hauissa mukana. Vika ei ole sinussa, ja jossakin vaiheessa tärppää kyllä!
Hae muihin yhtiöihin, älä masennu ensimmäisestä hylystä!
Pääsit haastatteluun eli sinussa on potentiaalia. Haastateltavia on usein satoja ja kielitaito ja näsäviisaus ratkaisee..
Mulle ainakin on helkkarin samantekevää, minkä näköinen mua palveleva ihminen on.
Tärkeää on, että hän osaa työnsä. Siinä ei paljon nätistä naamasta ole iloa, jos lennolla tulee hätätilanne, jossa henkilökunta toimii väärin.
Toki ymmärrän, että ulkonäkökommentilla oli vain tarkoitus pahoittaa ap.n mieli.
Sehän on pelin henki tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Elämäsi järjestyy ja löydät oman paikkasi.
Pääset hoitamaan toisten lapsia minimipalkalla:)
Tosi harmillista, mutta jos se oli Norra, niin ainakaan matkustajan näkökulmasta ne koneet ei ole mikään kovin viihtyisä ympäristö...
Sakkoliha kirjoitti:
Katso air asia lentoemäntiä ja vertaa itseesi.
- Niimpä, sen takia et päässyt.
Mutta sä et osaa kirjoittaa: niiMpä!
Pahempi juttu.
Älä pitkään murehdi. Lentoemännän työ on todella glamourisoitua, vaikka oikeasti duuni on kuin jossain huoltoaseman baarin tarjoilijana, etkä edes pääse sieltä halutessasi raittiiseen ilmaan rauhoittumaan kun kipeitä korviaan huutava vauva kiljuu kolmatta tuntia tai kun humalainen miesporukka tilaa yhä vain lisää juomia ja läähättää kireässä kynähameessa puristuvan ahterisi perään. Lentoyhtiöt haluavat pitää yllä korkeaa imagotasoa, joten emoilta odotetaan täydellistä moitteetomuutta ja hymyä joka sekunti. Ja siis vielä se itse työ - rullaat kärryä edes takaisin 11km korkeudessa ja kysyt joka saamarin 200 matkustajalta erikseen tuleeko kahviin maitoa, entä sokeria.
Saitko vastauksen ja perusteluja?
Sä sentään uskalsit yrittää! Hyvä sinä!