Surettaa, tuli hylkäävä vastaus koulutukseen lentoemännäksi :(
Tein mielestäni hyvän hakemuksen, panostin CV:n kuvaan ja odotin niin paljon, että olisin saanut kutsun edes haastatteluun, koska niissä olen yleensä hyvä. Olo on ihan hirveän pettynyt, olisin halunnut tuonne niin paljon.
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Jos ap mielestäsi täytät kaikki vaatimukset mitä lentoyhtiöt yleensä asettavat, nyt oli kyseessä vaan huono tuuri. Hakijoita on paljon, moni ehkä alalle täysin soveltuva. Hae uudestaan moniin yhtiöihin (myös ulkomaalaisiin ja halpalento-), eiköhän jossain kohtaa tärppää :)
Olen samaa mieltä.
Ei koskaan tiedä, vaikka joku valittu ei pysty osallistumaan kurssille ja saat peruutuspaikan.
Onnea matkaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä, kiitos teille, jotka tsemppasitte. Mulla löytyy useampi vuosi kokemusta hoitoalalta ja perus englannin ja ruotsin lisäksi osaan saksaa ja venäjää. Luulisi noiden luulisi olevan eduksi. Ja niille jotka sitä läskiä huutelivat, niin olen kokoa XS-S ja ihan hyvännäköinen, että eipä luulisi siitäkään olevan kiini, ei tatuointeja eikä lävistyksiä. Mutta vaikea sanoa mistä sitten kiikastaa, kun ei ollut tosiaan niitä perusteluja.
Mikä koulutus sulla on hoitoalalta? Oletko ylioppilas?
Tämä kiinnostaisi? Käsittääkseni Suomessa ei lähihoitajan tutkinto ole ”kelvannut”, sairaanhoitajan kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole tarpeeksi kaunis. Se voi järkyttää jonkun aikaa, mutta pääset kyllä yli. Saat paremman uran toisaalla!
Mistäs sinä tiedät minkä näkönen olen?
Mistäs sinä kuule mistäs
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haitko norralle? Mä hain myös ja odotan jotain vastausta. Mulla kyllä heikko kielitaito joten varmaan kaatuu viimeistään siihen. Toisaalta mulla on läheisiä alalla (lentäjänä), ja mulla on pari hyvää tutkintoa pohjalla. Ensiaputaidot myös jo ennakkoon hallinnassa Saas nähdä.
Juu sinne. Koska hait? Meinaan jos hait tuohon huhtikuussa alkavaan koulutukseen eli laitoit hakemuksen viimeistään 28.1. niin luulisi, että sullekin olisi tullut vastaus. Tai sitten olet päässyt jatkoon, jos heille vaikka ei tule samaan aikaan vastaukset kuin hylkäyksen saaneille :) ap
Juu hain ennen 28.1 tai oliko jopa juuri 28.1. ei ole mitään vielä kuulunut.
Siis etkö päässy haastatteluun?! Miten ihmeessä voi olla mahdollista!
Älä lannistu AP. Uutta hakemusta vaan sisään!nyt t norralla haku taas. Pistä uusi hakemus ja muiden yhtiöiden rekryjä seuraat myös aktiivisesti! Se on vaan 4-8 viikon koulutus, eli ei stressiä sen ehtii millon tahansa! Kyllä sä vielä pääset 😊
Kaveri on lentoemäntä ja oon kuullut millaisia jotkut uudet siellä on.. ihan kamalan epämotivoituneita tyyppejä joita ei homma kiinnosta yhtään. Kauhean epäreilua, toivottavasti sä pääset pidän peukkuja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisit halunnut tarjoilijaksi yläilmoihin? Toistamaan samat fraasit monta kertaa päivässä kuukaudesta ja vuodesta toiseen? Siivoamaan oksentavien lasten jätöksiä ja kaitsemaan kännisiä, öykkäröiviä suomalaisia matkustajia?
Miksi haluat hokea näitä samoja fraaseja moneen kertaan samassa ketjussa? Lentoemännille siitä kuitenkin maksetaan nelisen tonnia kuussa, sinulle ei.
Siis täh? Samoja fraaseja missä? En ole tällä palstalla ottanut osaa mihinkään muuhun ketjuun missä käsitellään lentoemäntiä.
Ei tämä ole mitenkään harvinainen mielipide. Johan tuo nimikin "lentoemäntä" kertoo ammatin vaatimuksista kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä sentään uskalsit yrittää! Hyvä sinä!
Niin kai sekin jotain on, ei se vaan tällä hetkellä kovin paljoa lämmitä kun harmittaa niin vietävästi :/ ap
Jos sinulla on motivaatiota ja potentiaalia, eli mahdollisuudet onnistua tavoitteissasi niin kyllä joku toiveesi toteutuu, jos nyt ei tärpännytkään.Toivottavasti todella tiedät mitä elämältä haluat uskallat mennä siihen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisit halunnut tarjoilijaksi yläilmoihin? Toistamaan samat fraasit monta kertaa päivässä kuukaudesta ja vuodesta toiseen? Siivoamaan oksentavien lasten jätöksiä ja kaitsemaan kännisiä, öykkäröiviä suomalaisia matkustajia?
Miksi haluat hokea näitä samoja fraaseja moneen kertaan samassa ketjussa? Lentoemännille siitä kuitenkin maksetaan nelisen tonnia kuussa, sinulle ei.
Siis täh? Samoja fraaseja missä? En ole tällä palstalla ottanut osaa mihinkään muuhun ketjuun missä käsitellään lentoemäntiä.
Ei tämä ole mitenkään harvinainen mielipide. Johan tuo nimikin "lentoemäntä" kertoo ammatin vaatimuksista kaiken.
Jos olisit vaivautunut lukemaan ketjun niin tietäisit. 😁 Kannattaa yleensäkin lukea mihin kommentoi. Aika ylimielistä on vielä sen jälkeen pyytää, että toisen pitäisi vielä vaivautua referoimaan ketjusta oleelliset kohdat sinulle.
En myöskään ymmärrä, mikä pointti on työn vaativuuden pilkkaaminen. Sekin on jo muuten aiemmin tähän ketjuun kirjoitettu, että lentokapteeni on lennon tärkein. Niin varmasti onkin, mutta kyllä turvallinen ja varma ammatti lentoemäntänä kuukauden parin koulutuksella ja neljän tonnin kuukausipalkalla on monelle toiveammatti. Ei kai erikoissairaanhoitajallekaan tavata sanoa, että sairaalan ylilääkäri on se tärkein ja hävettäisi olla ESH tai tavallinen erikoislääkäri?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisit vaivautunut lukemaan ketjun niin tietäisit. 😁 Kannattaa yleensäkin lukea mihin kommentoi. Aika ylimielistä on vielä sen jälkeen pyytää, että toisen pitäisi vielä vaivautua referoimaan ketjusta oleelliset kohdat sinulle.
En myöskään ymmärrä, mikä pointti on työn vaativuuden pilkkaaminen. Sekin on jo muuten aiemmin tähän ketjuun kirjoitettu, että lentokapteeni on lennon tärkein. Niin varmasti onkin, mutta kyllä turvallinen ja varma ammatti lentoemäntänä kuukauden parin koulutuksella ja neljän tonnin kuukausipalkalla on monelle toiveammatti. Ei kai erikoissairaanhoitajallekaan tavata sanoa, että sairaalan ylilääkäri on se tärkein ja hävettäisi olla ESH tai tavallinen erikoislääkäri?
Miksi lukisin koko ketjun? Luin aloituspostauksen ja kirjoitin oman viestini. Minua ei kiinnosta, mitä mieltä kaikki muut ovat. Jos sinulla on ongelma asian kanssa, niin kannattaa tehdä jotain muuta kuin leikkiä pikkumodea omine sääntöinesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lukisin koko ketjun? Luin aloituspostauksen ja kirjoitin oman viestini. Minua ei kiinnosta, mitä mieltä kaikki muut ovat. Jos sinulla on ongelma asian kanssa, niin kannattaa tehdä jotain muuta kuin leikkiä pikkumodea omine sääntöinesi.
Jotta noudattaisit netikettiä? Jotta oisit kohtelias ja huomioisit muutkin ihmiset? Jotta et tuhlaisi muiden ja omien aikaa?
Kaikkia ei välttämättä kiinnosta sinun mielipiteesi, varsinkaan jos joku muu on jo sen hetki sitten kirjoittanut. Jos sulla on ongelma sen asian kanssa tai se herättää aggressioita, kannattaa harkita vaikka sitä ketjun lukemista ennen kuin kommentoit.
Oletko tarpeeksi pitkä? Lentoemännän pitää olla vähintään 175cm.
Vierailija kirjoitti:
Oletko tarpeeksi pitkä? Lentoemännän pitää olla vähintään 175cm.
No höps höps.
Vierailija kirjoitti:
Oh darling, suothan anteeksi jos sanani loukkasivat ammattiarvokkuuttasi siellä korkeuksissasi.
Olen hyvin kiitollinen aivan kaikista kahvikupillisista, joita sinä ja kollegasi olette läikyttämättä lennoilla minulle tarjoilleet. Arvostan paljon myös pyyteetöntä uhrautumistanne, minkä olette verovaroin yliopistotutkintoon ponnistelleina tai tähdänneinä tehneet, kun lopulta kuitenkin päädyitte vaativiin ilmailualan matkustamotehtäviin.
Mitä tämä pilkkaaminen oikein on?
Ei kai joku oikeasti kuvittele, että lentoemännän ykkösjuttu on kahvin tarjoilu? Lentoemännät on ennen kaikkea turvallisuusammattilaisia, ne on ne, jotka auttaa, kun jotain tapahtuu, onnettomuus yms.
Sen takia esim. finnair on erittäin arvostettu yhtiö, vaikka palvelu ei olekaan maailman parasta, eikä lentoemot maailman kuumimpia; niiden lentoemot on erittäin kokeneita, luotettavia ja huippuammattilaisia, jotka lisää todella paljon turvallisuutta, koska ne pystyy toimimaan onnettomuustilanteessa, ja mahdollisesti pelastamaan sunkin pilkkaajan hengen.
Ihan käsittämätöntä, että joku kuvittelee lentoemojen olevan jotain pyllynpyörittäjä/kahvinjakelijoita. Itsekin lennään yleensä juuri finnairilla lentoemojen takia pelkästään ja niin tekee moni muukin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oh darling, suothan anteeksi jos sanani loukkasivat ammattiarvokkuuttasi siellä korkeuksissasi.
Olen hyvin kiitollinen aivan kaikista kahvikupillisista, joita sinä ja kollegasi olette läikyttämättä lennoilla minulle tarjoilleet. Arvostan paljon myös pyyteetöntä uhrautumistanne, minkä olette verovaroin yliopistotutkintoon ponnistelleina tai tähdänneinä tehneet, kun lopulta kuitenkin päädyitte vaativiin ilmailualan matkustamotehtäviin.
Mitä tämä pilkkaaminen oikein on?
Ei kai joku oikeasti kuvittele, että lentoemännän ykkösjuttu on kahvin tarjoilu? Lentoemännät on ennen kaikkea turvallisuusammattilaisia, ne on ne, jotka auttaa, kun jotain tapahtuu, onnettomuus yms.
Sen takia esim. finnair on erittäin arvostettu yhtiö, vaikka palvelu ei olekaan maailman parasta, eikä lentoemot maailman kuumimpia; niiden lentoemot on erittäin kokeneita, luotettavia ja huippuammattilaisia, jotka lisää todella paljon turvallisuutta, koska ne pystyy toimimaan onnettomuustilanteessa, ja mahdollisesti pelastamaan sunkin pilkkaajan hengen.
Ihan käsittämätöntä, että joku kuvittelee lentoemojen olevan jotain pyllynpyörittäjä/kahvinjakelijoita. Itsekin lennään yleensä juuri finnairilla lentoemojen takia pelkästään ja niin tekee moni muukin.
No ei kuvittele. Niin kirjoitetaan vain jotta saataisiin jollekin toiselle paha mieli.
Katso peiliin, kalju pullero, äläkä ihmettele, jos sinua katsovat naiset voivat huonosti.
Norjalaiset miehet ovat upeita!