Työkaveri ei suostunut tekemään 2.5 km koukkausta toista työkaveria ottaakseen kyytiin bussilakon takia!
Voi sitä tekoselitysten määrää miksei pääse kyytiin ja laskin nyt oikein karttapalvelusta että matkaa olisi tullut peräti 2.5 km enemmän kuin normaalisti.
Kommentit (241)
Jos se ei pysty ajamaan kun pälpätät vieressä
Vierailija kirjoitti:
No ei ollut mitään tuollaista syytä taustalla. Ei vain halunnut (ja siitä kyllä herää kysymyksiä että miksei)...
Saatat olla ikävä ihminen ihan huomaamattasi tai sitten olet jo muutenkin onnistunut kuormittamaan tuota työkaveria.
Poikkeustapaus eikä sen vertaa voinut auttaa. Eri asia, jos jatkuvasti olisi pyytämässä kyytiä. Mihin on kadonnut ihmisten avuliaisuus ja hyvä tahto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ollut mitään tuollaista syytä taustalla. Ei vain halunnut (ja siitä kyllä herää kysymyksiä että miksei)...
Saatat olla ikävä ihminen ihan huomaamattasi tai sitten olet jo muutenkin onnistunut kuormittamaan tuota työkaveria.
En minä ollut se kyytiin haluaja vaan jouduin kuuntelemaan tätä jolta kyytiä kehdattiin kysyä.
Miksi otsikossa mainitaan tuo koukkaus, jos jo kyytiä pyydettäessä on sanottu, että kuskin ei tarvitse koukata, vaan kyydittävä kävelee reitin varrelle? Ja tietysti jo ekassa pyynnössä tarjouduttiin maksamaan bensat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
saattaa olla kumpienkin pomo kun järjestelee asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pyysikö kyydittävä ilmaista kyytiä vai oliko lupautunut maksamaan?
Maksusta puhuttiin mutta neuvotteluvaiheeseen ei päästy kun vastaus oli kertakaikkinen ei.
Neuvotteluvaiheeseen? Jos tarvit kyydin, niin maksat mitä pyydetään tai jos ei pyydetä, niin maksat vapaaehtoisesti niin paljon että kuskaajaa ei harmita kuskata.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti autoanni tarvitsee itse joskus apua.
Hän varmasti osaa tilata taksin ihan itse ilman apua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi otsikossa mainitaan tuo koukkaus, jos jo kyytiä pyydettäessä on sanottu, että kuskin ei tarvitse koukata, vaan kyydittävä kävelee reitin varrelle? Ja tietysti jo ekassa pyynnössä tarjouduttiin maksamaan bensat?
Ensin oli koukkauskysymys ihan perustellusta syystä ja kun se ei onnistunut, pyytäjä lievensi pyyntöään mutta mikään ei käynyt. En nyt niin perillä ole kun en itse ollut paikan päällä mutta maksusta oli jossain vaiheessa puhetta ollut.
Näitä kun lukee,olen iloinen siitä että ei pahemmin tarvitse olla tekemisissä suomalaisten kanssa,en edes halua enää tutustua kun päässyt jo aikaisemmin eroon persoonallisuus/luonnehäiriöisistä kavereista,eli tyypillisistä suomalaisista,
ja olen siis itsekin suomalainen
Ap on vähän ikävä ihminen. Mä tiedän 2 ihmistä, jotka ei ikinä kuskaa ketään. Toinen saa pahoja paniikkihäiriökohtauksia ja toinen oli joskus kuskina kuolinkolarissa. Ei näitä syitä työkavereille toitoteta.
Vierailija kirjoitti:
Lokkeilijat laskee juuri noin että pitäisi kuskata benakuluilla. Bensat on noin neljäsosa tai kolmasosa auton kuluista.
Ylimääräisestä ajosta verottjan laskema 0,4€/kk ja vähän vaivanpalkkaa päälle.
Ensin ylpenä toitotetaan miten pärjää ilman autoa ja kulkee julkisilla. Suorastaan uhriudutaan tämän ekoteon edessä. Sitten kun tarvitsi kyydin, niin olettavat että autollinen innoissaan vuorostaan uhrautuu kuskaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lokkeilijat laskee juuri noin että pitäisi kuskata benakuluilla. Bensat on noin neljäsosa tai kolmasosa auton kuluista.
Ylimääräisestä ajosta verottjan laskema 0,4€/kk ja vähän vaivanpalkkaa päälle.
hahahah 5km matkaa yhteensä ahahahahaahaaaaah. Huh, päivän paras.
Vierailija kirjoitti:
Ap on vähän ikävä ihminen. Mä tiedän 2 ihmistä, jotka ei ikinä kuskaa ketään. Toinen saa pahoja paniikkihäiriökohtauksia ja toinen oli joskus kuskina kuolinkolarissa. Ei näitä syitä työkavereille toitoteta.
Tämä on muuten ihan hyvä pointti. Minä otan tutuille reiteille ihan mielelläni ihmisiä kyytiin, mutta erinäisistä syistä minulle ajamiseen liittyy ahdistusta, joten en tee mitään hankalia mutkia reiteille, joita en tunne, enkä ole tottunut ajamaan. Enkä lähtisi kaikille selittämään todellisia syitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin oli koukkauskysymys ihan perustellusta syystä ja kun se ei onnistunut, pyytäjä lievensi pyyntöään mutta mikään ei käynyt. En nyt niin perillä ole kun en itse ollut paikan päällä mutta maksusta oli jossain vaiheessa puhetta ollut.
Ärsyttävä kyydin pyytäjä. Kehtaa vielä alkaa inttämään kun toinen on jo kerran kieltäytynyt. Olisi suosiolla siirtynyt pummaamaan muualle.
Mistä muuten aloittaja tietää, että työkaveri tulee edes aamulla kotoaan? Ehkä heillä on aviokriisi, josta ei halua puhuttavan töissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sä et oo kuullut keskustelua, ainoastaan kysyjän (vinkujan?) esittämän version asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis sä et oo kuullut keskustelua, ainoastaan kysyjän (vinkujan?) esittämän version asiasta?
Kuulin molempien osapuolien versiot erikseen.
Toivottavasti autoanni tarvitsee itse joskus apua.