Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri ei suostunut tekemään 2.5 km koukkausta toista työkaveria ottaakseen kyytiin bussilakon takia!

Vierailija
31.01.2018 |

Voi sitä tekoselitysten määrää miksei pääse kyytiin ja laskin nyt oikein karttapalvelusta että matkaa olisi tullut peräti 2.5 km enemmän kuin normaalisti.

Kommentit (241)

Vierailija
21/241 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyysikö kyydittävä ilmaista kyytiä vai oliko lupautunut maksamaan?

Maksusta puhuttiin mutta neuvotteluvaiheeseen ei päästy kun vastaus oli kertakaikkinen ei.

Vierailija
22/241 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko niitä selkäänpuukottaja työkavereita?

Katso peiliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/241 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso peiliin.

En ottanut kantaa. Nyt tuli mieleen koko juttu kun muuten karttaa selasin ja mittasin matkan ja kerroin asian teille.

Vierailija
24/241 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala että ihmiset osaa olla itsekkäitä.

Mulle nyt olis itsestään selvää että tarjoutuisin hakemaan lähialueelta vaikka kaikki halukkaat jotka kyytiin mahtuu vaikka tulis 15km koukku.

Niin metsä vastaa kun sinne huudetaan. Onneks suomalaisista kukaan ei tarvii ikinä itse apua.

Vierailija
25/241 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee taksilla

Vierailija
26/241 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksilla pääsee.

Vierailija
27/241 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos se kuskaa vaikka lapsia hoitoon ja kouluun ja sittenkö vielä pitäis työkaveriakin haeskella? En hakis minäkään.

Vierailija
28/241 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, jos se kuskaa vaikka lapsia hoitoon ja kouluun ja sittenkö vielä pitäis työkaveriakin haeskella? En hakis minäkään.

Ei vaan mitään tällaista ns. kunnon syytä ei ollut.

Vierailija
29/241 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tarvita mitään ns. kunnon syytä. Riittää että auton omistaja sanoo ei. Taksi kulkee kyllä.

Vierailija
30/241 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso peiliin.

En ottanut kantaa. Nyt tuli mieleen koko juttu kun muuten karttaa selasin ja mittasin matkan ja kerroin asian teille.

Kerro nyt vielä ne tekosyytkin. Sillä voi oikeesti olla auto jo täynnä tai ehkä hän yöpyy muualla kun kotonaan.

Vierailija
31/241 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan kaksi työkaveria perjantaina kimppakyytiin. Toinen heistä tulee kävellen meille aamulla ja toinen otetaan mukaan matkan varrella olevalta bussipysäkiltä, jonne hän kotoaan kävelee. Kumpikaan ei edes ehdottanut, että tulisin heitä kotiovelta hakemaan.

Vierailija
32/241 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso peiliin.

Kerro nyt vielä ne tekosyytkin. Sillä voi oikeesti olla auto jo täynnä tai ehkä hän yöpyy muualla kun kotonaan.

No ei ollut mitään tuollaista syytä taustalla. Ei vain halunnut (ja siitä kyllä herää kysymyksiä että miksei)...

Vierailija
33/241 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha. No nytpä tiedetään, mitä ap supisee selän takana kahvihuoneessa.

Vierailija
34/241 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä kehtaisi kieltäytyä noin pienestä koukkauksesta, etenkin kun selvä poikkeustapaus kyseessä.

Eikä ole kyse "lokkeilusta" vaan tavallisesta toisen auttamisesta.

Vierailija
35/241 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et oo tosissas. Mikähän kelpaisi kunnon syyksi?

Vierailija
36/241 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet sen itse omalla autollasi töihin ja annat kusipäälle yyteessä kenkää.

Vierailija
37/241 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ollut mitään tuollaista syytä taustalla. Ei vain halunnut (ja siitä kyllä herää kysymyksiä että miksei)...

Ei sitä tarvitse miettiä, miksei hän halunnut. Hän ei halunnut, se tieto riittää ja kyydin tarvitsija etsii sitten toiset keinot päästäkseen töihin.

Vierailija
38/241 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen mitään tekosyitä tarvita. Ei auton omistavalla ole oletusarvoisesti mitään velvoitetta kuskailla muita.

Vierailija
39/241 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en enää koskaan kuskaa noita pummaajia. Yhden kerran kun ottaa kyytiin, niin aina ollaan vinkumassa kyytiä eikä yleensä kukaan halua maksaa mitään.

Mä oon ostanut auton siksi, että on kiva kulkea itsenäisesti oman aikataulun mukaan, enkä siksi, että olisin joku bussikuski. Jokainen voi ostaa itselleen oman auton.

Se vaan on niin hauskaa kun autottomat ei kuulemma tarvitse autoa mihinkään kun hyvin pärjää ilmankin. Pärjätkää sitten!

Vierailija
40/241 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ottaisi siinä tapauksessa kyytiin, jos epäilisin, että henkilö on näitä jotka alkavat sitten alituiseen vinkua kyytiä (ilmaiseksi), kun "se on niin pikku mutka".