Kenen mies ei käytä turvavyötä?
Kommentit (26)
Löytyykö vielä ihmisiä jotka ajaa ilman turvavyötä 😵
Käytän peniksen ympärillä jos vaimo ottaa suihin, että on turpeempi penis. Jos haluun lähteä kaahailemaan niin kiristän turvavyöllä käden suonet näkyviin ja injektion 0,2g puhdasta puolalaista amfetamiinia suoraan suoneen. Vyötä en käytä kehoni ympärillä, koska pitää päästä autosta nopee ulos jos skoudet tulee. Autossa on airpackki ja se riittää.
Mies?? Täällä nainen vetkuttaa turvavyön kanssa vaikka auto kilkattaa ties miten isolla volyymillä! Ja kyllä, nyt auto ei liiku metriäkään kunnes rouva saa vyön kiinni.
Eikö auto piippaa varotusääntä koko ajan, jos ei pidä vyötä? Vai saako sen pois? Ääni on tosi rasittava, joten ei luulis kenenkään sitä kuuntelevan.
Vierailija kirjoitti:
Eikö auto piippaa varotusääntä koko ajan, jos ei pidä vyötä? Vai saako sen pois? Ääni on tosi rasittava, joten ei luulis kenenkään sitä kuuntelevan.
Kaikki ei aja autoa joka piippaa :D
ukolla hyvä henkivakuutus ja eiku jarrua pohjaan vaan.
Vierailija kirjoitti:
Joillain köyhillä on vanhat autot. Kuolkoon pois.
Vierailija kirjoitti:
Turvavöihin on moni kuollut.
Ja moni ilman...
Kun minä ajan niin auto ei liiku metriäkään ennen kuin kaikilla matkustajilla on turvavyöt kiinni. Aivan sama onko kyydissä miesystävä tai itse paavi.
Mun mies on taksikuski ja ei ikinä pidä vöitä
Vierailija kirjoitti:
Siis tilanteessa jossa auto on mennyt ihan paskaksi.
Muuten ei turvavyö ole tappanut ketään, ikinä, missään.
Meillä James hoitaa ajamisen turvallisesti, eikä limusiinissa tarvitse lain mukaan käyttää turvavöitä.
Itse käytän kyllä, mutta akka ei, koska olen rukannut matkustajan puolen vyön jumiin. Jos ei sen nalkutus muuten lopu, niin se loppuu seinään...
Ei pitänyt silloin, kun oli vanha auto. Nyt pitää kun auto pimputtaa.
Eli ei varmaan pitäisi ilman sitä.
Miehellä ikää 51 v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee ehkä yllätyksenä mutta se turvavyö voi aiheuttaa kuolettavat vammat rintakehään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee ehkä yllätyksenä mutta se turvavyö voi aiheuttaa kuolettavat vammat rintakehään.
Juu, näin oli silloin 70-luvulla, kun turvatekniikka oli vielä lapsen kengissä. Niistä ajoista on kuitenkin jo 40 vuotta ja tekniikka on kehittynyt huomattavasti. Esimerkiksi nykyään on automaattiset turvavyön kiristimet ja ne antavat myös hallitusti löysää, jolloin hidastuvuus ei ole niin terävä.
Eri asia jos tosiaan oikeasti ajelee jollain 70-luvun museoautolla. Tosin jo silloin turvavyöstä oli enemmän hyötyä kuin haittaa ja siksi se tulikin pakolliseksi.
Siitä on enemmän haittaa kuin hyötyä
Aluksi ei käyttänyt, mutta opetin nalkuttamalla mun tavoille ;) eli nykyään miehelläkin on vyö aina