Hyvinvointiyhteiskunta nimeltä Suomi - miksi täällä on sitten niin paljon kurjuutta ja köyhyyttä?
Olen käymässä Suomessa ja järkytyin millaista viidakkomenoa täällä on. OMG! :O Leipäjonot kasvavat, työttömyyttä yms yms vikoja ja epäkohtia. Voittiko ylivalta ja käytti hyväkseen heikompia vai miksi näin?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ymmärtävät kyllä, että olet itse Suomessa asuva sosiaalipummi, joka luulee tällaisella propagandalla saavansa lisää vastikkeetonta rahaa.
Oma näkemykseni on, että työttömät pitäisi näännyttää hiljakseen nälkään sosiaalitukia leikkaamalla. Se on aino keino, jolla elämäntapatyöttömistä päästään eroon.
Kirjoitat varmaan itsestäsi ja lisäksi et osaa lukea. Kirjoitin, että olen käymässä Suomessa ja myöskään en ole koskaan ollut TTT-asiakas.
Et varmaan vierailisi täällä palstalla jos olisit vaan käymässä suomessa. Olet huono valehtelija.
Tiedoksesi: netti toimii muuallakin kuin Suomessa ja av:lla voi palstailla ihan missä maassa tahansa, ei tarvitse edes vierailla suomessa sitä tarkoitusta varten.
Koska työttömät eivät mene töihin ja rehellisten työmiesten rahat menee heidän tukiin..