Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävä erosi ja muuttui totaalisesti, lapset toisarvoisia kunhan on VAPAUS

Vierailija
31.01.2018 |

En mä tiedä onko se muuten hyvä vai huono asia, hyvä kai jos hän on onnellinen :)
Lapsista olen hieman huolestunut, 11 ja 13 vuotiaat ovat paljon yksin/keskenään, ystäväni käy viihteellä joka viikonloppu, ja on baarilla 4-5. Lapset siis keskenään, isä ei enää kuvioissa eikä muita. Huolehdinko turhaan? Mielestäni ovat pieniä olemaan välillä viikonlopunkin keskenään, rahalla koittaa korvata asiaa...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä tehdä lapset nuorena, että voi nauttia elämästä.

No just toisin päin. Tein lapset 35- ja 37- vuotiaana, sain mennä ja tulla 15 vuotta niin kuin tykkäsin. Sitten kun oli lapset, ei enää tehnyt edes mieli.

Vierailija
22/26 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota kantaa ap:n esimerkkiin.

Olen eronnut vuosi sitten ja kävin viime vuoden aikana baarissa ehkä 4 kertaa. Hoidan 11 ja 13 -vuotiaat lapseni hyvin enkä jätä heitä koskaan yksin kun menen baariin.

Lapseni kaverin vanhemmat on yrittäjiä ja lapset ovat iltaisin todella paljon yksin. Vanhemmat juoksevat kokouksissa ym.

Että aina me eronneet olemme suurennuslasin alla vaikka ydinperheissäkin kaikkea tapahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota kantaa ap:n esimerkkiin.

Olen eronnut vuosi sitten ja kävin viime vuoden aikana baarissa ehkä 4 kertaa. Hoidan 11 ja 13 -vuotiaat lapseni hyvin enkä jätä heitä koskaan yksin kun menen baariin.

Lapseni kaverin vanhemmat on yrittäjiä ja lapset ovat iltaisin todella paljon yksin. Vanhemmat juoksevat kokouksissa ym.

Että aina me eronneet olemme suurennuslasin alla vaikka ydinperheissäkin kaikkea tapahtuu.

En varmasti puhunut sinusta :). Senkin ymmärrän, että ollaan paljon iltoja yksin, mutta koen kurjana seurata, että lasten pitää painua yksin nukkumaan, herätä yöllä yksinäiseen kotiin, kun kyseessä ei ole pakolliset menot vaan hauskanpito ja miesten huomio. Surettaa seurata tätä muutosta sivusta, mutta tiedän että jos sanon, välit ovat poikki. Ap

Vierailija
24/26 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasun paikka. Ei 11-vuotias voi olla öitä yksin kotona.

Vierailija
25/26 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kuulla, ehkä kasi- ja ysiluokkalaisen voisin jättää välillä yöksi keskenään. Vaikka olisi kuinka reippaita niin jonkunlainen perusturva elämästä katoaa. Enkä jättäisi joka viikko sittenkään.

Vierailija
26/26 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri joutui huolehtimaan pikkusiskostaan jo ihan vastasyntyneestä asti ja ikää tällä kaverillani oli 9 vuotta, kun siskonsa syntyi.

Pahimmillaan äiti oli viikonkin pois kotoa. Tosin pienempi sisarus jo onneksi silloin vanhempi.

Kyllä siihen yritettiin kovasti puuttua, mutta huonoin tuloksin. Viina vei äitiä niin mennessään että sössi jo aikuiseksi kasvaneen lapsensa luottotiedot.

Jos tosiaan joka viikonloppu viihteellä, niin tee lasu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme