Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä kanssa syötte hummusta? Mihin muuhun se sopii kuin leivän päälle?

Vierailija
31.01.2018 |

Kiitos!

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvää,mutta tulee helpolla kaloreita liikaa.

Vierailija
22/45 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hummurin kanssa. Hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellerin kanssa parasta!

Vierailija
24/45 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittele hyvää valmishummusta. 

En nyt heti kättelyssä ala itse tekemään. Haluan ensin kokeilla tykkäisinkö.

Todennäköisesti silloin et saisi todenmukaista kuvaa hummuksen oikeasta mausta. Itse tehty on sitä autenttisimman makuista ja on valmishummuksen kanssa kuin yö ja päivä . Itse puoliksi egyptiläisenä tehnyt hummuksen itse niin kauan kuin muistan ja itse tehty todellakin pesee kaupan versiot mennen tullen.

Vierailija
25/45 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön sitä vaimon kanssa.

Vierailija
26/45 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lidlin hummus kuulemma hyvää.  Onko kellään kokemuksia?

Sieltä ostan juurikin. On hyvää.

Vierailija
27/45 |
10.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikkiyhdistelmä on Boltsit (chili-tomaatti) + Pirkka parhaat hummus (aurinkokuivattu tomaatti)

Vierailija
28/45 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein hummusta ensimmäisen ( ja viimeisen kerran) tuote haisee tosi pahalle ja maistuu tympeältä. Ihmettelen, miksi tätä kehutaan hyvän makuiseksi. Ihan hirveetä on  

Vierailija
29/45 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humus ei ole ihmisen ruokaa. Maaperän bakteereille ja kastemadoille kelpaa ehkä. En söisi.

T: Urpo

Vierailija
30/45 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kun söisi hernekeittoa. Hummus ei ole kaukana siitä. Ehkä vain suolaisempaa.

Vierailija
31/45 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegaanin. 

Ruoan jälkeen lähennellään, hengenheimolaisuus auttaa.

Vierailija
32/45 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein hummusta ensimmäisen ( ja viimeisen kerran) tuote haisee tosi pahalle ja maistuu tympeältä. Ihmettelen, miksi tätä kehutaan hyvän makuiseksi. Ihan hirveetä on  

Acquired taste niin kuin britit sanoisivat. Yleensä se käännetään, että Vaatii totuttelua.

Itse en ole koskaan tottunut. Parasta ehkä lämpimän pitan kanssa (murrat palan leipää ja sipaiset sillä hummusta suuhun -- ei tule turhaa tiskiä).

Sam vika Chili con carnen kanssa. Jostain syystä pavut vain eivät maistu (eivät tosin edes kuulu ko. ruokaan), toisin kuin kotimainen hernekeitto.

Maailmassa on niin paljon hyvää syötävää, että en näe mitään syytä totutella hummukseen. Hyviin tapoihin kuuluu toki maistaa kaikkea -- ja vähän maiskutellakin -- mutta kun katselin tähän mennessä tehtyjä ehdotuksia, oma valintani kaikissa tapauksissa olisi Toum.

https://selitetty.com/mika-on-toum/

Joistakin yhtäläisyyksistä huolimatta toum on eri asia kuin aioli -- kaupallisista valkosipulimajoneeseista puhumattakaan (valmiiksi vatkatun toum- kulhon voi nostaa pään päälle ja kääntää nurin pelkäämättä frisyyrinsä puolesta).

Vierailija
33/45 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin hummus on hyvää ja siellä ainakin uuden vuoden aikaan oli eri tavalla maustettuja, hyviä nekin. Mutta todella helppo tehdä itsekin. 

Vierailija
34/45 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesarin resepteistä kun haet hummus platter, niin saat hyvän reseptin ruokalajiin. Siinä on uunikasviksia hummuspedillä. En ole pitkään aikaan tehnyt, mutta ehkä ensi viikolla. Pitää vain muistaa liottaa ja keittää kikherneet. Mä keitän papuja pakastimeen, on edullisempaa.

Vierailija
35/45 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen usein miettinyt miltä hummus mahtaa maistua..? En ole toistaiseksi uskaltanut ostaa ja testata.

Siis kärsit hummuksenpelosta? En tiennyt, että sellaistakin voi olla.

Vierailija
36/45 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hummus sopii hyvin vessanpytyn pesuun.

Vierailija
37/45 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen usein miettinyt miltä hummus mahtaa maistua..? En ole toistaiseksi uskaltanut ostaa ja testata.

Hummus on tehty kikherneistä ja tahinista. Eli I ketään erikoista ja "villiä",  jota pelätä ihan pitäisi :D

Vierailija
38/45 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et osannut tehdä. 

Lifdö hummus on ainoa kauppojen syömiskelpoinen hummus. K-kaupasta joskus ostin, aivan järkyttävän pahaa.

Ten pääsääntöisesti itse ja saan hyvinkin "kermaisen" ja maukkan koostumuksen 

Vierailija
39/45 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin syödä hummusta sellaisenaan , sairaan hyvä ja terveellistä 

Mutta tortillaan, leivälle, dipiksi, salaatin kylkeen.

Vierailija
40/45 |
10.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ymmärtänyt, että leivän jälkeen paras vaihtoehto on toinen leipä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi