Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aisankannattaminen on hyväksi parisuhteelle

Vierailija
31.01.2018 |

Jopa 58% tutkituista miehistä fantasioi nähdä puolisonsa harrastamassa seksiä vierään kanssa ja naisista jopa kolmasosa. Eli ei taida niin harvinaista olla, vaikka sitä hävettäisiinkin. Harvalla riitää rohkeus myöntää asiaa, jos sinulta tultaisiin kadulla, baarissa, ravintolassa ym. kysymään asiasta.

Tutkijoiden mukaan aisankannatusfantasioistaan keskustelevat ja niitä toteuttavat parit kommunikoivat parisuhteessaan paremmin kuin muut. He kokevat itsensä suhteessa vapautuneemmiksi, sekä yhteyden tunnetta puolisoonsa ja hyväksytyksi tulemisen tunteita.

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-5316265/Cuckolding-coupl…

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa joo.

Vierailija
2/14 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksista olisi kiva kuulla! Mitä pitää ottaa huomioon, että fantasia on hyväksi suhteelle? Toteutetaanko fantasia ja miten se muuttuu sen myötä? Laittakaahan hyväksi koettuja vinkkejä jakoon!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemuksista olisi kiva kuulla! Mitä pitää ottaa huomioon, että fantasia on hyväksi suhteelle? Toteutetaanko fantasia ja miten se muuttuu sen myötä? Laittakaahan hyväksi koettuja vinkkejä jakoon!

Eihän fantasian tarvitse välttämättä toteutua, mutta jos fantasiasta kertoo, niin hyväksytyksituleminen on se mitä kaipaa. Eli ei lähdetä haukkumaan toista hänen fantasiastaan, vaikka siihen liittyisi muita. Ylipäätään fantasioista puhuminen avoimesti lisää luottamusta suhteessa, että uskoltaa kertoa arkojakin asioista kumppanilleen, ilman leimatuksi tulemisen pelkoa

Vierailija
4/14 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan tuon että varmasti kommunikoidaan enemmän ku mitä monet muut. Kyseessä on niin iso prosessi. Myös sen että voidaan paremmin, onhan suhteessa tehty töitäkin sen eteen jotta on saatu tällainen korkeaa luottamusta vaativa kuvio toimimaan.

Vierailija
5/14 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta kokemuksesta voin todeta, että fantasian leimaaminen vääräksi oli tuhota oman parisuhteeni. Vaikka fantasia olikin eri kuin aisuri, mutta kuitenkin. Oma fantasiani liittyi parinvaihtoon, jonka puolisoni leimasi ihan kusipäiseksi fantasiaksi. Monta kertaa haukkui minua, miten haluan vain muita, vaikka se ei ollut pointti koko fantasiassa. Olimme seurustelleet pari vuotta, kun kerroin fantasiastani ja sen jälkeen sain riidoissa aina kuulla, miten paska olen fantasioidessani muita. Muutaman vuoden kohdalla olimme jo eroamassa ja hän sanoi, että sama se on sitten kokeilla parinvaihtoa, kun muutenkin erotaan, Ajattelin itsekin, että sama kai se sitten on, kun kerran olen joka tapauksessa menettämässä kumppanini. 

Haimme seuraa toisesta parista ja löysimmekin sellaisen. Vietimme yhden illan session ja puhuimme siitä seuraavana päivänä. Yllättäen tämä osottautuikin hyväksi kokemukseski molemmista ja jatkoimme siitä puhumista. En enää kuullut sitä, miten paska olen ja saimme riitamme sovittua. olemme edelleen yhdessä tämän tapahtuman jälkeen ja luottamus parisuhteessamme on kasvanut. Tästä tapahtumasta on jo 4 vuotta aikaa ja olemme sen jälkeen muutaman kerran kokeilleet vastaavaa. Ehkä jopa tällainen aisuri fantasia voisi toimia meillä, mutta emme ole sitä vielä ajatelleet. 

Vierailija
6/14 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Huono äiti” kirjoitti samasta jutusta/tutkimuksesta

http://www.huonoaiti.fi/muiden-kanssa-vehtaaminen-onkin-hyvaksi-parisuh…

Vierailija
7/14 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkähän yleistä tällainen on Suomalaisten keskuudessa? 

Vierailija
8/14 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä fantasioin tylsän avioseksin aikana siitä, miten makuuhuoneeseen astuu joku voimakas Mies, työntää mieheni syrjään ja näyttää miten nainen tyydytetään.

En usko koskaan kertovani tästä miehelleni enkä toteuttavani tätä. Se toimii kuitenkin...

Vierailija
9/14 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja kiihotun fantasiasta nähdä puolisoni toisen naisen kanssa. Olin nuorena hyvinkin mustasukkainen, vaikka samalla fantasioin silloisesta poikakaverista toisen naisen kanssa. Ehkä juuri fantasiani pelko teki minusta hyvin mustasukkaisen, en tiedä,

-N43

Vierailija
10/14 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon tuohon. Minua kiihottaa ajatus vaimosta toisen mihen pantavana ja vaimo tietää sen. Asia on okei kun se tehdään avoimesti eikä käydä salaa vieraissa.

Tiedän monta paria, jotka on olleet eroamassa. Puolisot ovat käyneet vieraissa luvalla tai ilman lupaa. Tämä on avannut keskusteluyhteyden ja parit ovat edelleen onnellisesti yhdessä. Vieraissa käyjät ovat useammin olleet naisia. Vaikuttaa että vaimo olisi kelvannut paremmin vieraan jäljiltä ja naiset olleet sen jälkeen vapautuneempia.

Vierailija
11/14 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme miehen kanssa viettäneet talvilomat Gambiassa juuri näissä merkeissä. Mukavaa on ollut reissuilla, mieheni on sellaisessa asemassa, ettei Suomessa oikein onnistu :(

Vierailija
12/14 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me olemme miehen kanssa viettäneet talvilomat Gambiassa juuri näissä merkeissä. Mukavaa on ollut reissuilla, mieheni on sellaisessa asemassa, ettei Suomessa oikein onnistu :(

Olisipa samanlainen mies! Itselläni on vain munaton Insinööri Sundsbergistä!

Vierailija
13/14 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa, mistäs näitä parinvaihtajia voi löytää?

Vierailija
14/14 |
14.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa, mistäs näitä parinvaihtajia voi löytää?

Monestakin eri paikasta. Suomalaisia sivustoja löytyy nopeasti ihan googlella. Sitten joskus voi löytää ihan baarista ex tempore ajatuksella saman henkisiä pariskuntia. Yllättävän yleistä on, kunhan osaa käyttäytyä ja olla hienovarainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi