Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, pystytkö saamaan erilaisia orgasmeja?

Vierailija
31.01.2018 |

Ja mikä niistä on nautinnollisin?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn saamaan klitoris-, emätin- ja nänniorgasmeja. Keskimmäinen on niistä paras, jossain tajunnan rajamailla mennään :) 

Vierailija
2/13 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään tuosta nänniorgasmista. En pidä rintojen koskettelua ollenkaan kiihottavaa. Itse pystyn saamaan klitoris-, emätin- ja anaaliorgasmin. Klitoris noista paras!

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennytkään tuosta nänniorgasmista. En pidä rintojen koskettelua ollenkaan kiihottavaa. Itse pystyn saamaan klitoris-, emätin- ja anaaliorgasmin. Klitoris noista paras!

Ap

Turpooko sun nännit isoiksi kun olet aivan kiimassa?M35

Vierailija
4/13 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Täytyypä tutkailla niitä ensi kerralla:)

Ap

Vierailija
5/13 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Oi..Vai tutkiiko miehes niitä rakastelun aikana.?Ottaako hän ne huomioon rakastelun aikana.?M35

Vierailija
6/13 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap[/quote]Oi..Vai tutkiiko miehes niitä rakastelun aikana.?Ottaako hän ne huomioon rakastelun aikana.?M35[/quote]

Kyllä vain, mutta itse en koe saavani siitä mitään nautintoa. Mutta jos mies siitä kiihottuu, niin antaa mennä vain.

Ap

Vierailija
7/13 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Oi..Vai tutkiiko miehes niitä rakastelun aikana.?Ottaako hän ne huomioon rakastelun aikana.?M35

Kyllä vain, mutta itse en koe saavani siitä mitään nautintoa. Mutta jos mies siitä kiihottuu, niin antaa mennä vain.

ApAntaako miehes hyvää nuolentaa sulleToimiiko 69 asento teill hyvin?M35

Vierailija
8/13 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

p[/quote]Antaako miehes hyvää nuolentaa sulleToimiiko 69 asento teill hyvin?M35[/quote]

Siinäpä se vaikeus onkin, en ole antanut harrastaa nuolentaa:(

Itse kyllä mielelläni teen sitä miehelleni!

Ap

Vierailija
9/13 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

p

Antaako miehes hyvää nuolentaa sulleToimiiko 69 asento teill hyvin?M35

Siinäpä se vaikeus onkin, en ole antanut harrastaa nuolentaa:(

Itse kyllä mielelläni teen sitä miehelleni!

ApVoi harmi.Jännittääkö siin joku vai onko sull huonoja kokemuksii?Näin miehen näkö kulmasta se on ihanaa .Se antaminen näet kuinka nainen nauttii siitä.Ja samalla maistat sitä kiimalimaa.joka vaa lisäntyy mitä enemmän nainen kiihottuu.Ja se maistuu niin hyvälle.Ootko posliini?Onko miehes pyytänny ett sais antaa sulle nuolentaa?

Vierailija
10/13 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin monenlaisia. Riippuu kiihotustilasta ja miehestä. Olen erittäin orgasmiherkkä, jos olen rakastunut mieheen. Erogeenisiä alueita on monia.

Jos mies ei oikeasti kiihota eikä kiinnosta, voi hän jyystää forevö eikä mitään tapahdu.

Se, mikä on nautinnollisin, riippuu täysin kontekstista. Olen myös saanut miehelle orgasmin pörröttämällä hänen hiuksiaan ja hyväilemällä päänahkaa (siis yläpäänkin).

Vierailija
11/13 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitoris-, emätin-, ja g-piste orgasmeja. Voishan nuo emätin ja g-piste orgasmit laittaa samaan sarjaan, mutta orgasmi on erilainen silloin kun on yhdynnässä ja sillon kun joku esim. sormettaa mua. Sormettaminen g-pisteestä tuntuu parhaalta.

Vierailija
12/13 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitoris-, emätin-, g-piste-, anaali- ja nänniorkkuja saan.

Ja kaikki ovat erilaisia.

Ja kun saa noista 2 yhtä aikaa, silloin lähtee melkein taju.

Vierailija
13/13 |
26.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klitoris-, emätin-, ja g-piste orgasmeja. Voishan nuo emätin ja g-piste orgasmit laittaa samaan sarjaan, mutta orgasmi on erilainen silloin kun on yhdynnässä ja sillon kun joku esim. sormettaa mua. Sormettaminen g-pisteestä tuntuu parhaalta.

Tämä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän