Paino on noussut joulusta 10 kg.
Minä vain syön, käyn töissä ja nukun :(
Ahdistaa elämä.
Kommentit (16)
Mä olenkin laihtunut joulusta 9kg :) tee päätös miten haluat jatkaa, suunnitelma ja sitten seuraat sitä. Tarpeeksi kun haluat niin onnistut. Jos painoa haluat pudottaa, ei se muuta vaadi kun vain syöt vähemmän kuin kulutat.
Jännä kun sitä painoa aina vaan "tulee". Kyllä se ihan itse suusta alas mätetään.
Mä olen laihtunut 3 viikossa 3 kiloa. Ilman nälkää
No minulla on tullut painoa lisää Joulusta vain 4 kiloa, vaikka olen kaikkeni yrittänyt. Tavoite paino on vielä noin 3 kilon päässä ja se tuntuu mahdottomalta saavuttaa, vaikka lisäsin energian saannin 4200 kilokalorista 4500. Enempää vain ei pysty syömään, jos edes jotenkuten terveellisesti yrittää ruokailla. Taitaa jäädä maastavetoennätys saavuttamatta tältä keväältä...
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun sitä painoa aina vaan "tulee". Kyllä se ihan itse suusta alas mätetään.
Tiedän ihan hyvin, että syön itse ne kiloni. Vanha syömishäiriöni heräsi, kun työpaikalla alkoi mennä kaikki huonosti. Olen tätä vauhtia kesällä jälleen yli 100-kiloinen, vaikka olen ollut normaalipainoinen jo viisi vuotta hoidetun syömishäiriön takia.
ap
No nyt on korkea aika tehdä stoppi. Usko kun sanon, että et halua valaistua sitten, kun painoa on vielä kymmeniä kiloja lisää. Tuo kilomäärä tuossa ajassa kuulostaa kyllä aika paljolta.
Mullon raiskaajan maku suussa, haluaisin mennä spreijaamaan sen talon seinään xx on raiskaaja. Mutta vain syön, tai pidän eri makuja suussa ja nielen. Painoa on paljon, ja lisää tulee. Terapiaa ei saa.
Sama. Pääsisi edes töihin niin olisi poissa jääkaapilta. Syön tylsyyteen. Ja siksi että hyvä ruoka, herkut antaa paremman hyvänolon tunteen kuin orgasmi :D
Vierailija kirjoitti:
Mä olenkin laihtunut joulusta 9kg :) tee päätös miten haluat jatkaa, suunnitelma ja sitten seuraat sitä. Tarpeeksi kun haluat niin onnistut. Jos painoa haluat pudottaa, ei se muuta vaadi kun vain syöt vähemmän kuin kulutat.
Aloittajahan kertoi, että elämä ahdistaa. Kannattaisi varmaan ensin miettiä mikä elämässä yleensä ottaen on vialla. Laihduttaminen vaatii voimavaroja, eikä siihen pysty ahdistuneessa miielentilassa.
Minua auttaa se, että annostelen päivän ruoat etukäteen lounasrasioihin, tyopäivän aikana syon vain omat eväät enkä koske taukohuoneessa oleviin herkkuihin. Kotiin en myoskaan osta mitään herkkuja!
Vierailija kirjoitti:
Sama. Pääsisi edes töihin niin olisi poissa jääkaapilta. Syön tylsyyteen. Ja siksi että hyvä ruoka, herkut antaa paremman hyvänolon tunteen kuin orgasmi :D
Vain runsaskaloriset?
Myönnän että hyvä ruoka on minullekin orgastinen kokemus (joka päivä, toisin kuin seksiä tarjolla) mutta omilla valinnoilla voi vaikuttaa siihen lihottaako vai laihduttaako
7
Noniin. Pari viikkoa lisää aikaa ja 1,5 kiloa tullut lisää :(
ap