Reilusti ylipainoiset, syöttekö yölläkin?
Nappaatteko yölläkin jotain huikopalaa, jos satutte heräilemään? Vai onko yösyönti jo vakiintunut tavaksi? Ketokaa kokemuksianne.
Kommentit (30)
En syö yöllä, koska olen patalaiska. Vessassa käyn, jos on ihanihan pakko, mutta muuten yritän jatkaa unia. Yöllä jääkaapille käveleminen ja voileivän tekeminen on ihan liian rasittavaa, ei sovi minulle.
Ei ole koskaan tullut mieleenkään syödä yöllä :D Jos herään kesken unien, käännä kylkeä tai korkeintaan käyn vessassa ja saatan juoda tilkan vettä.
En ole koskaan syönyt yöllä. Aamupala, lounas, päivällinen ja pieni iltapala viikolla, viikonloppuisin usein vain aamupala ja päivällinen.
Mun mies käy usein syömässä yöllä ja se on langanlaiha, ei tunnu lihavan millään. Itse tuskailen paino-ongelmien kanssa ja ei tulisi kyllä mieleenkään syödä öisin.
En syö yöllä. Jos herään keskellä yötä ja on nälkä, käännän kylkeä ja nukahdan uudelleen.
No en tietenkään syö. Kaikki klo 18 jälkeen syöty lihottaa. Yritän laihduttaa nyt sitten näin, että en enää syö klo 18 jälkeen. Ennen olin tyhmä ja söin iltapalan klo 21, siksi olen nyt näin lihava.
Syön koska asun jääkaapissa. En käytä edes laardisia käsiäni vaan haukkailen läslihuulillani sieltä täältä. Syön myös paskani.
Tosiasiassa lihava ei tarvitse juurikaan enempää energiaa kuin laihakaan pysyäkseen kuosissa. Tyhmille tämä ei vaan mene jakeluun.
Ei yösyöminen oo mikään suora syy ylipainoon. En oo ikinä ite käyny syömässä yöllä ja iltapalaks syön aina jotain kevyttä, koska en tykkää mennä raskaalla vatsalla nukkumaan. Oon normaalipainon puolivälissä.
Sit taas mun mies, joka on todella tiukassa kunnossa, syö lähes joka yö. Se ei voi kuulemma nukkua jos on yhtään nälkä. Se herää yöllä siis nälkäänsä ja käy sitten syömässä jotain ja tulee takaisin nukkumaan. En oo ikinä tajunnu tota yösyömistä ja olin ihan varma, että tuo tapa kostautuu joskus lihomisena, mutta ei. Vielä vuosienkin jälkeen mies on kuin veistos.
Yritän laihtua, enkä todellakaan syö yöllä, en edes päivällä, paitsi vaan silloin kun joku pakottaa, enkä vaan laihdu!!!!!