Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reilusti ylipainoiset, syöttekö yölläkin?

Vierailija
31.01.2018 |

Nappaatteko yölläkin jotain huikopalaa, jos satutte heräilemään? Vai onko yösyönti jo vakiintunut tavaksi? Ketokaa kokemuksianne.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö yöllä. Illalla syön iltapalan n kello 19 ja kohta syön aamupalaksi pari leipäpalasta.

Vierailija
2/30 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö, mutta mulla on isot luut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on painavat syntymäheltat leuan alla. Ei oo mun vika, että painan 130 kg. Kohtalon sanelema juttu!

Vierailija
4/30 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö yöllä. Kyllä sitä kerkiää ihan tarpeeksi puputtaa muutenkin.

Vierailija
5/30 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä tätä lihomista. Se on joku salaliitto. Valitsen aina kevyimmät tuotteet. Esimerkiksi kahvilassa tuulihattu on kevyin, toisin kuin joku täytetty patonki joka painaa ainakin puoli kiloa. Herkuiksi valitsen aina pieniä pusseja sipsejä koska yksi pussi painaa vain 75 gr. Kaveri syö kreippiä ja nehän painaa tonnin. Silti olen 20 kgm:mmaa ylipainoinen.

Kevyttä ei kannata varmaan syödä vaan se on petos.

Vierailija
6/30 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan kellon herättämään ettei unohdu. Väsyttäähän se jatkuva heräily, mutta toisaalta väsymyskin auttaa lihoamisessa, että win-win.

Vierailija
7/30 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti syön yöllä. Teen yövuoroja ja nukun päivät.  

Vierailija
8/30 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vakavasti sanoen olen 110kg 167cm ja en syö herkkuja kuin satunnaisesti.

Ruoka ja liikunnan puute on lihottanut minut.

Syön käytännössä klo 11-18 välillä koko vuorokauden ruokani enkä silloinkaan suuria määriä.

Liikun yksinkertaisesti liian vähän.

Vierailija
9/30 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö klo viiden jälkeen mitään. Iltaruoan syön siinä puol viis-viis ja seuraava ruoka aamulla klo 6.

Vierailija
10/30 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä syönyt yöllä. Kyllä mun kilot on ihan päiväsaikaan kerrytetty.

Vierailija
11/30 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tosiaankaan syö yöllä. Paitsi baarin jälkeen. Tai jos on loma ja unirytmit niin totaalisen viturallaan, että iltapala väkisinkin venähtää yön puolelle. Mutta en todellakaan yöllä herätessä mene jääkaapille. :D Enkä edes muutamaan tuntiin ennen yöunia enää viitsi syödä. Usko pois, kyllä sitä ihan hereilläoloaikanakin kerkiää syödä ihan tarpeeksi pysyäkseen lihavana. Ja kerkiäisi syömään vaikka moninkertaisesti enemmänkin, jos kovasti haluaisi vielä isommaksi lihota...

Vierailija
12/30 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vakavasti sanoen olen 110kg 167cm ja en syö herkkuja kuin satunnaisesti.

Ruoka ja liikunnan puute on lihottanut minut.

Syön käytännössä klo 11-18 välillä koko vuorokauden ruokani enkä silloinkaan suuria määriä.

Liikun yksinkertaisesti liian vähän.

Vaikka olisit vuodepotilaana niin kulutuksesi olisi päivän mittaan lähes 2000 kcal. Oletan ettet ole vuodepotilas joten kulutuksesi menee todennäköisesti lähemmäs 2500 kcal. Kyllä siinä saa jo aika raskaasti syödä.

Vierailija
13/30 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin syön. Otan joka ilta yöpöydälleni 10l laardiämpärin josta soppakauhalla otan joka tunti kauhallisen ihraa. Olen läski koska olen niin jäätävän tyhmä etten tajua muuta tehdä, kun päivät syödä pelkkiä herkkuja ja yöllä vetelen laardia. Juu ja todellakin tulen yhteiskunnalle helvetin kalliiksi, kun tarvitsen jokaiseen niveleen uuden keinonivelen ja röökiäkin poltan aivan koko ajan. Kiitos kysymästä.

Vierailija
14/30 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin syön. Otan joka ilta yöpöydälleni 10l laardiämpärin josta soppakauhalla otan joka tunti kauhallisen ihraa. Olen läski koska olen niin jäätävän tyhmä etten tajua muuta tehdä, kun päivät syödä pelkkiä herkkuja ja yöllä vetelen laardia. Juu ja todellakin tulen yhteiskunnalle helvetin kalliiksi, kun tarvitsen jokaiseen niveleen uuden keinonivelen ja röökiäkin poltan aivan koko ajan. Kiitos kysymästä.

Kiitti, rehellisestä vastauksesta. Entäs ne mieliala- ja masennus lääkkeet, lisääkö ruokahalua?

Vierailija
15/30 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää syödä 5kertaa yössä tai 2tunnin välein ettei verensokeri laske liian alas että aineenvaihdunta pelaa ja ettei body vajoa säästöliekille. Nii ja sitte jos on yön syömättä niin tulee aamulla ahmittua jääkaapillinen ruokaa nälkäänsä.

Vierailija
16/30 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitti, rehellisestä vastauksesta. Entäs ne mieliala- ja masennus lääkkeet, lisääkö ruokahalua?

Onko sinulla jotain luetun ymmärtämisessä vaikeaa. Juurihan kerroin syöväni helvetisti siksi, koska olen jäätävän tyhmä, enkä mikään mielenterveyspuolen asiakas. Sitähän tällä ap:n kysymyksellä haluttiin tietää.

Vierailija
17/30 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen hoikka ja käyn lähes joka yö ottamassa 1/2 banaanin yöpalaksi:)

Vierailija
18/30 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nappaatteko yölläkin jotain huikopalaa, jos satutte heräilemään? Vai onko yösyönti jo vakiintunut tavaksi? Ketokaa kokemuksianne.

Reilusti yliuteliaat, onko röyhkeydellänne mitään rajaa? Mietittekö yölläkin lihavien  asioita, jos satutte heräilemään? Onko tämä valtaisa kiihko ylipainoisista jo vakiintunut tavaksi? Kertokaa kokemuksianne.

Vierailija
19/30 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai syön yölläkin. Eihän sitä päivällä ehdi, hyvä kun pienet alkupalat.

Yöllä syömisessä on sekin hyvä puoli, kun aina kysytään paljonko syöt päivässä, voi mainita vain nuo

alkupalat. Tarkoittaa: joka 3 tunti tuhti annos mitä vaan, ja jälkkärit päälle.

Ihmettelen tietysti, miksi lihon kun en syö kuin pieniä alkupaloja? Olen ihmeissäni moisesta.

Vierailija
20/30 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä kysymys. Tietenkin syön enimmäkseen yöllä, koska on pimeää ja silloin ei liho, vielä kun salassa syö.

Tiedoksi, että mulla on neljä jääkaappia, joista yksi vieraita varten vierashuoneessa, sisältäen kaikkea turhaa: juureksia, kasviksia, ruohoja, hedelmiä ja silleen. Ihan hyödytöntä ja pahanmakuista.

Kolme on omaan käyttöön ja niistä löytyy herkut monenmoiset. Yksi on makkarissa, toinen olkkarissa ja kolmas keittiössä. ja kaikki ovat auki vuorokaudenajasta riippumatta. Mulla on myös kaksi mikrouunia.

Itse asiassa aloitan napostelun keittiöstä ja nautin runsaan aamupalan englantilaiseen tyyliin; paljon papuja, pekonia, vaaleaa paahtoleipää, munakokkelia ja  rasvatonta maitoa pitää  1 litra. Päälle kakkukahvit, tai oikeastaan vain se kakku, kahvista ei niin väliä. Irtokarkkeja ja keksejä myös.

Sitten siirryn olohuoneeseen, avaan telkun ja samalla jääkaapin oven. Muhevat hampparit lykin mikroon ja valutan pihvien päälle kahvikupillisen majoneesia. Muuta ei tarvita. Nam. Juotavaksi laittikolaa. Ilta sujuu sutjakasti herkutellen myös suklaalla ja sipseillä. Välipalapitsa täytyy tilata joka ilta, ja tietysti normiruuat  laittaa; kermaperunaa ja juustokuorrutteista kasleria. Jälkkäriksi vanukasta ja vaahtokarkkeja. Muutama kevytsiideri menee kivasti kaverina. Ja välipalojen välipaloja ei missään nimessä saa unohtaa!

Iltapalan nautin myös olkkarissa. Jotta nukahtaisin ja tietenkin jaksaisin yöllä syödä (kun kumminkin ne ovat vuorokauden tärkeimmät ateriat) nautin illalla yleensä lihaa ja laardia pursuavia rimpsuluita ja muita maukkaita grilliherkkuja ja muuta ihanaa teemaan sopivaa. Iltasella saa olla vähän rasvaakin, mitä ihminen tarvitsee.

Jos jaksan, siirryn makkariin ja otan pikku torkut. Heräilen nälkäisenä ja alan maistella yöllisiä tarjoiluja ja nautin. Kun jääkaappi on tyhjä, yleensä haen olkkarin kaapista loput pois pilaantumasta ja syöpäsen pois. Katselen leffaa, pieraisen aktiivimalleille ja jatkan puputusta. Aamut ovat melko lailla saman tyyppisiä yön jälkeen, eli homma alusta. Välillä täytyy tietenkin tilata pitsaa ja käydä hakemassa sidukkaa.

Oliko sulla vielä jotain kysyttävää? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi