Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtiskö sinun miehesi harrastamaan, jos sinä olisit kuumeessa

Vierailija
30.01.2018 |

ja lapset hoidettavana?

Nimittäin minun lähti. Enkä ole kovin tyytyväinen.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lasten iästä, harrastuksesta ja kuinka kipeä minä olisin. Jos kyse olisi jostain harrastuksesta, josta on jo  maksettu eikä voi perua enää viimetipassa (saada rahoja pois) tai muitten harrastuskerta menee pilalle, jos yksi puuttuu, niin saisi mennä minun puolestani. 

Vierailija
2/45 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta, mutta luultavasti lähtisi. Tosin ensin huolehtisi lasten syömiset, iltapesut tms. harrastuksen ajasta riippuen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi mutta vaimoa ei kyllä rajita yhtään vaikka olisin missä taudissa.

Vuodelevossa vaikka niin ei haitaa..

Vierailija
4/45 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu lasten iästä, harrastuksesta ja kuinka kipeä minä olisin. Jos kyse olisi jostain harrastuksesta, josta on jo  maksettu eikä voi perua enää viimetipassa (saada rahoja pois) tai muitten harrastuskerta menee pilalle, jos yksi puuttuu, niin saisi mennä minun puolestani. 

2v ja 4v. Ei ole maksettu. Ja olen todellakin kipeä, kuumeessa,särkee ja puhuminen tuskaisaa kipeän kurkun vuoksi. Mutta sinne läksi ja minulle jäi kiukuttelevat muksut (jota hän ei jaksanut koko iltana ulos edes hetkeksi viedä). Tosin tämä ei meidän perheessä ole uutta, meillä mies ei ole koskaan ymmärtänyt että minäkin voin olla sairas ja voida huonosti. Vuosia kun on p*skassa liitossa nämä jutut hämärtyy itselläkin. Mutta jotenkin tuntuu ettei tämä ihan normaali kuvio ole, toivottavasti?

Vierailija
5/45 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisi mutta meillä ei ole lapsia. koira vaan.

Vierailija
6/45 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun lähti sinä päivänä kun oltiin tultu esikoisen kanssa laitokselta kotiin, 9 v sitten.

Vierailija
7/45 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee kyllä. Mutta mies ottaa yleensä lapsen mukaan jos olen kipeä. Se urheilu on sit erilaista. Enkä ole edes ajatellut sitä näin ennen kuin tämä keskutelu avattiin täällä. Kysyin juuri mieheltäni, että miksi otat lapsen mukaan jos olen kipeä.. Vastasi, että siks kun olet kipeä ja saat huilaa. Enkä ole siis koskaan tota asiaa ajatellut noin. Taas opin uutta miehestäni.

Vierailija
8/45 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi lähtenyt, kun lapset olivat noin pieniä. Nyt voisi jo lähteä.

Vierailija
9/45 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähtisi. Mun kipeänä olo ei vaikuta mihinkään, mutta annas olla, kun mies on kipeä. Kyllä silloin pitäis passata.

Vierailija
10/45 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisi, kokemusta on.

Vierailija
11/45 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin tosi kipeä, jäisi kotiin. Jaksamisen mukaan.

Vierailija
12/45 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti lähtisi.

Vierailija
13/45 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän eroa onko lapsi 4 v tai 14 v. Onko kuumetta 38 astetta vai 40.

Pikku flunssa nyt ei merkittävästi haittaa jos vaikka rauhallinen lapsi katselee telkkaria sen harrastuksen ajan.

Suurin ongelma on miksi, ette osaa keskustella asiasta? Asiat pitää sopia.

Vierailija
14/45 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin, mieheni lähti koko illaksi harrastamaan, kun keskenmenoni alkoi.

Ja jäin siis kotiin 1-vuotiaan kanssa, josta en kyennyt kivuissani ja kylppärin lattialla verilammikossa maatessani huolehtimaan.

Kaiken lisäksi mies oli pistänyt puhelimensa kiinni.

Selvää on, että erosin.

Vierailija
15/45 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin lähtisi. Ei mun sairastaminen ole mikään este millekkään. Makasin influenssassa, kuumetta 40 astetta. Kolmantena päivänä tiuskaisi mulle: "vieläkö sä makaat siinä sohvassa?" Lapset tuolloin 7, 4 ja 3v.

Vierailija
16/45 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisi, mutta lapsemme onkin jo 15-vuotias, joten ei häntä tarvitse jäädä huoltamaan.

Vierailija
17/45 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän eroa onko lapsi 4 v tai 14 v. Onko kuumetta 38 astetta vai 40.

Pikku flunssa nyt ei merkittävästi haittaa jos vaikka rauhallinen lapsi katselee telkkaria sen harrastuksen ajan.

Suurin ongelma on miksi, ette osaa keskustella asiasta? Asiat pitää sopia.

Sanottu on monta kertaa. Ei auta. Huudettukkin on joskus. Eikä se nytkään mieheltä jäänyt huomaamatta mitä mieltä olen asiasta...

No, selvästi häntä kiinnostaa oma etu enemmän.

Vierailija
18/45 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näemmä en ole ainoa jolla törppö aviomies. Meilläkin mies tuli sängylle viereen ja tokas että "saispa itsekkin vaan maata täällä koko päivän". Helvetti! Se onkin niin nautinnollista maata kuumehoureissa, kurkku raastinrautana. Paskat yöunet takana. Ja kun muksut pomppii koko ajan huoneessa tai tappelee vieressä kun miehen hoitaminen on vähän niin ja näin.

No sitä vaan mietin, mistä tuollainen asenne (joillain) miehillä johtuu? Geenit? Kotikasvatus? Rajallinen aivotoiminta? Koska varmaa on että samaa ei tapahdu toisinpäin! Eipä tulis mieleenkään lähteä mihinkään jos toinen on kipeä ja on ilmaissut sen selvästi - moneen otteeseen.

Ap

Vierailija
19/45 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee kyllä mieleen, kuinka kipeä ap on, kun jaksaa täällä palstalla roikkua...

Vierailija
20/45 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti kyllä, jaksaahan sitä kipeänäkin muutaman tunnin olla. Jos tarpeeksi valittaisin jättäisi varmasti välistä, mutta en nyt minkään normi flunssan/ pienen kuumeen takia kieltäisi harrastamasta. Eri asia tietysti jos koko päivän olisin puolikuntoisena hoitanut lapsia, silloin vaatisin sitä vähintään ulkoiluttamaan ja ruokkimaan lapset että saan itse levätä sen aikaa.. Mutta lapset on kyllä yleensä päiväkodissa jos oon oikeasti kipeänä ja saan lepäillä päivän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän