Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitäskö työläisiltä vähän leikata työttömille

enymmärrä
30.01.2018 |

Et saadaan noille työttömille nyt isommat palkat työttömyydestä eikä niille tarviis mitään kursseja järjestää. Nin kaikilta työssäolevilta - varsinkin huomenna lakkoilevilta 10 prossaa palkasta työttömille..
Kannatetaan.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tehkää töitä pimeänä, niin kuin minä. Päälle tulee peruspäivärahat yms. tuet. Näin työnteko kannattaa, kun kaikki jää lapaan. Ei haittaa niin paljoa, vaikka välillä tuleekin karenssia.

Nyt perjantaina minulla on luonnollisesti työpäivä!

Ja tässä taas yksi syy miksi Suomessa menee niin huonosti.

Huijarit huijaa.

Vierailija
22/39 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itä-Suomalaiset hakee bensaa, viinaa ja tupakkaa halvalla rajan takaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huijarit huijaa.

Hallitus näyttää esimerkkiä, kansa tekee perässä.

Vierailija
24/39 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

enymmärrä kirjoitti:

Et saadaan noille työttömille nyt isommat palkat työttömyydestä eikä niille tarviis mitään kursseja järjestää. Nin kaikilta työssäolevilta - varsinkin huomenna lakkoilevilta 10 prossaa palkasta työttömille..

Kannatetaan.

Työttömät eläisivät kuin kuninkaat jos m.a.muille varatut rahat ja palvelut jaettaisiin suomalaisille työttömille.

Vierailija
25/39 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kun kaikki julkiset työpaikat jakoon (uushakuun) kahden - kolmen vuoden välein. Loppuu se lusmuilu töissä ja palkkoja ei tartte alentaa. (lainattu esitys, ehdotuksen tekijästä ei tietoa)

Me ei teidän paska duuneja haluta. Mä haluun kivan työn missä mä oon hyvä.

Ajaa kilpaa tai jotain kitaran soittoo.

Vierailija
26/39 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun kaikki julkiset työpaikat jakoon (uushakuun) kahden - kolmen vuoden välein. Loppuu se lusmuilu töissä ja palkkoja ei tartte alentaa. (lainattu esitys, ehdotuksen tekijästä ei tietoa)

MIksi kenenkään pitäisi alistua tekemään jotain paskahommia paskalla palkalla kalliissa maassa?

Vierailija
27/39 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

enymmärrä kirjoitti:

Kannatetaan.

Työttömät eläisivät kuin kuninkaat jos m.a.muille varatut rahat ja palvelut jaettaisiin suomalaisille työttömille.

Maah*nmuuttajia on Suomessa joku 30-40 000 ja ne saavat vähemmän tukia kuin suomalaiset täysillä tuilla eläjät, joita on 500 000.

Matematiikka ei ole ikinä ollut rasist*en vahvinta aluetta, joten lienee turhaa kehoittaa laskemaan paljonko se on "pois" suomalaiselta työttömältä.

Vierailija
28/39 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kannatetaan. Kaikilta nyt perjantainan lakkoilevilta leikataan siivu työttömille. Jos kerran halutaan tukea niin tuetaan sitten eikä vaan pidetä ilmasia vapaapäiviä.

Vierailija
29/39 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi todellakin leikata. Leikata työtä ja jakaa sitä niille, joilla ei työtä ole. Kuuden tunnin työpäivä. Tai vaihtoehtoisesti jokainen vuorollaan työttömäksi. 

Vierailija
30/39 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannatetaan kirjoitti:

Joo kannatetaan. Kaikilta nyt perjantainan lakkoilevilta leikataan siivu työttömille. Jos kerran halutaan tukea niin tuetaan sitten eikä vaan pidetä ilmasia vapaapäiviä.

Yrittäjän ne lakkopäivän rahat työttömille lahjoittaisi tässä tapauksessa.

Vierailija
31/39 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

enymmärrä kirjoitti:

Kannatetaan.

Miten työttömyydestä voi saada palkkaa? Työntekijät elättää jo työttömät !

Ei maksa.

Tutustu talouteen joskus, mikäli pääsi kestää.

Mistä sä luulet että ne rahat tulee? Ne kerätään veroina työtätekevien palkasta! Lisäksi palkasta pidätetään työttömyysturva maksua. Mieti sitä jos sulla on siihen tarvittavat välineet ?

Vierailija
32/39 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannatetaan kirjoitti:

Johan ne päivän palkkansa menettää työttömiä puolustaessaan...nälkä näköjään kasvaa syödessä!!

Vierailija
33/39 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikilta yli 3 tonnia nettona tienaavilta vois vähän leikatakkin.

Eriasia sitten leikata siltä joka saa 2 tonnia tai vähemmän palkkaa.

Vierailija
34/39 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tää just tulee...ei muuta ku tuet pois tämmösiltä..

Vierailija
35/39 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki sellaine duuni ,siellä sä makaat vielä viiskymppisenä ja odotat jollet itte tee mitään asian eteen

Vierailija
36/39 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

enymmärrä kirjoitti:

Kannatetaan.

Miten työttömyydestä voi saada palkkaa? Työntekijät elättää jo työttömät !

Ei maksa.

Tutustu talouteen joskus, mikäli pääsi kestää.

Siinä meillä oikeen ekonomi...voi reppana..ai nii kela ja sossu maksaa..ne painaa siä rahaa työttömille!!

Vierailija
37/39 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

enymmärrä kirjoitti:

Kannatetaan.

Maah*nmuuttajia on Suomessa joku 30-40 000 ja ne saavat vähemmän tukia kuin suomalaiset täysillä tuilla eläjät, joita on 500 000.

Matematiikka ei ole ikinä ollut rasist*en vahvinta aluetta, joten lienee turhaa kehoittaa laskemaan paljonko se on "pois" suomalaiselta työttömältä.

Olet täysin väärässä. Nuo ilmoittamasi luvut m.amujen määrästä eivät pidä alkuunkaan paikkaansa. Eikä heidän saamiensa tukien määrä. Ota asioista selvää ennenkuin tulet tänne keuhkoamaan.

Vierailija
38/39 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö tukia leikata työhistorian mukaan? Nuoret pitkäaikaistyöttömät olisivat ensimmäisinä jonossa?

Itse en ikäni puolesta saa enää töitä, vaikka työhistoriani on pitkä.

M55

Vierailija
39/39 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisikö tukia leikata työhistorian mukaan? Nuoret pitkäaikaistyöttömät olisivat ensimmäisinä jonossa?

Itse en ikäni puolesta saa enää töitä, vaikka työhistoriani on pitkä.

M55

Kannatetaan. Pitäis ees joskus jotain rahan eteen puuhastella ,heti nousee hirvee älämölö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi