Pitäskö työläisiltä vähän leikata työttömille
Et saadaan noille työttömille nyt isommat palkat työttömyydestä eikä niille tarviis mitään kursseja järjestää. Nin kaikilta työssäolevilta - varsinkin huomenna lakkoilevilta 10 prossaa palkasta työttömille..
Kannatetaan.
Kommentit (39)
Itä-Suomalaiset hakee bensaa, viinaa ja tupakkaa halvalla rajan takaa.
Vierailija kirjoitti:
Huijarit huijaa.
Hallitus näyttää esimerkkiä, kansa tekee perässä.
enymmärrä kirjoitti:
Et saadaan noille työttömille nyt isommat palkat työttömyydestä eikä niille tarviis mitään kursseja järjestää. Nin kaikilta työssäolevilta - varsinkin huomenna lakkoilevilta 10 prossaa palkasta työttömille..
Kannatetaan.
Työttömät eläisivät kuin kuninkaat jos m.a.muille varatut rahat ja palvelut jaettaisiin suomalaisille työttömille.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun kaikki julkiset työpaikat jakoon (uushakuun) kahden - kolmen vuoden välein. Loppuu se lusmuilu töissä ja palkkoja ei tartte alentaa. (lainattu esitys, ehdotuksen tekijästä ei tietoa)
Me ei teidän paska duuneja haluta. Mä haluun kivan työn missä mä oon hyvä.
Ajaa kilpaa tai jotain kitaran soittoo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kun kaikki julkiset työpaikat jakoon (uushakuun) kahden - kolmen vuoden välein. Loppuu se lusmuilu töissä ja palkkoja ei tartte alentaa. (lainattu esitys, ehdotuksen tekijästä ei tietoa)
MIksi kenenkään pitäisi alistua tekemään jotain paskahommia paskalla palkalla kalliissa maassa?
Vierailija kirjoitti:
enymmärrä kirjoitti:
Kannatetaan.Työttömät eläisivät kuin kuninkaat jos m.a.muille varatut rahat ja palvelut jaettaisiin suomalaisille työttömille.
Maah*nmuuttajia on Suomessa joku 30-40 000 ja ne saavat vähemmän tukia kuin suomalaiset täysillä tuilla eläjät, joita on 500 000.
Matematiikka ei ole ikinä ollut rasist*en vahvinta aluetta, joten lienee turhaa kehoittaa laskemaan paljonko se on "pois" suomalaiselta työttömältä.
Joo kannatetaan. Kaikilta nyt perjantainan lakkoilevilta leikataan siivu työttömille. Jos kerran halutaan tukea niin tuetaan sitten eikä vaan pidetä ilmasia vapaapäiviä.
Pitäisi todellakin leikata. Leikata työtä ja jakaa sitä niille, joilla ei työtä ole. Kuuden tunnin työpäivä. Tai vaihtoehtoisesti jokainen vuorollaan työttömäksi.
kannatetaan kirjoitti:
Joo kannatetaan. Kaikilta nyt perjantainan lakkoilevilta leikataan siivu työttömille. Jos kerran halutaan tukea niin tuetaan sitten eikä vaan pidetä ilmasia vapaapäiviä.
Yrittäjän ne lakkopäivän rahat työttömille lahjoittaisi tässä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
enymmärrä kirjoitti:
Kannatetaan.Miten työttömyydestä voi saada palkkaa? Työntekijät elättää jo työttömät !
Ei maksa.
Tutustu talouteen joskus, mikäli pääsi kestää.
Mistä sä luulet että ne rahat tulee? Ne kerätään veroina työtätekevien palkasta! Lisäksi palkasta pidätetään työttömyysturva maksua. Mieti sitä jos sulla on siihen tarvittavat välineet ?
kannatetaan kirjoitti:
Johan ne päivän palkkansa menettää työttömiä puolustaessaan...nälkä näköjään kasvaa syödessä!!
Kyllä kaikilta yli 3 tonnia nettona tienaavilta vois vähän leikatakkin.
Eriasia sitten leikata siltä joka saa 2 tonnia tai vähemmän palkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä tää just tulee...ei muuta ku tuet pois tämmösiltä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki sellaine duuni ,siellä sä makaat vielä viiskymppisenä ja odotat jollet itte tee mitään asian eteen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
enymmärrä kirjoitti:
Kannatetaan.Miten työttömyydestä voi saada palkkaa? Työntekijät elättää jo työttömät !
Ei maksa.
Tutustu talouteen joskus, mikäli pääsi kestää.
Siinä meillä oikeen ekonomi...voi reppana..ai nii kela ja sossu maksaa..ne painaa siä rahaa työttömille!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
enymmärrä kirjoitti:
Kannatetaan.Työttömät eläisivät kuin kuninkaat jos m.a.muille varatut rahat ja palvelut jaettaisiin suomalaisille työttömille.
Maah*nmuuttajia on Suomessa joku 30-40 000 ja ne saavat vähemmän tukia kuin suomalaiset täysillä tuilla eläjät, joita on 500 000.
Matematiikka ei ole ikinä ollut rasist*en vahvinta aluetta, joten lienee turhaa kehoittaa laskemaan paljonko se on "pois" suomalaiselta työttömältä.
Olet täysin väärässä. Nuo ilmoittamasi luvut m.amujen määrästä eivät pidä alkuunkaan paikkaansa. Eikä heidän saamiensa tukien määrä. Ota asioista selvää ennenkuin tulet tänne keuhkoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö tukia leikata työhistorian mukaan? Nuoret pitkäaikaistyöttömät olisivat ensimmäisinä jonossa?
Itse en ikäni puolesta saa enää töitä, vaikka työhistoriani on pitkä.
M55
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö tukia leikata työhistorian mukaan? Nuoret pitkäaikaistyöttömät olisivat ensimmäisinä jonossa?
Itse en ikäni puolesta saa enää töitä, vaikka työhistoriani on pitkä.
M55
Kannatetaan. Pitäis ees joskus jotain rahan eteen puuhastella ,heti nousee hirvee älämölö.
Ja tässä taas yksi syy miksi Suomessa menee niin huonosti.
Huijarit huijaa.