Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö tatuoinneista?

Vierailija
30.01.2018 |

Miksi? miksi et?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän. Ei ole mitään syytä miksi.

Vierailija
2/55 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän etenkin itselläni (4 kpl)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän mä nyt sanoisin... tuntuu vähän liioittelulta sanoa, että pidän. Mutten myöskään "en pidä". Ehkä tähän pitää vastata, etteivät toisten ihmisten tatuoinnit juuri herätä minussa tunteita. Itselläni on muutama.

Vierailija
4/55 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tatuointeja todella YÖKÖTTÄVINÄ miltei poikkeuksetta. Naisilla ne ovat aina tyhmännäköisiä. Lihaksikkailla miehillä tribaali tai tatuoitu käsi voi olla nice. Mutta 99 % tapauksista ne ovat töhryjä iholla. Älä ota tatuointia, jos ei sovi kehollesi. AJATTELE MUITA IHMISIÄ, jotka joutuvat töhrysi näkemään. Ajattele TYÖPAIKKOJA, JOTKA MENETÄT töhryjesi takia.

Vierailija
5/55 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti en pidä. En oikein osaa sanoa miksi :)

Vierailija
6/55 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. Ne on aina joko tosi huonosti tehty tai sitten niissä on täysin älytön aihe.

Vierailija
7/55 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika neutraali suhtautuminen. Oon teininä ottanut 3kpl, jos nyt saisin valita niin jättäisin ottamatta. Mutta ei ne mua haittaa kuitenkaan.

Vierailija
8/55 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni vauvat pitäisi tatuoida..pieni söpö tatska ja korvalävistykset samalla

Vierailija
9/55 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suttaisista "hihoista" en pidä.

Järkevän kokoisista, jotka kestävät aikaa, vähän paremmin.

Vierailija
10/55 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika samantekevää mitä ihmisen iholla on. Onko se vaalea onko se tumma onko se punainen vai onko se kuviollinen. Sama se, se on vaan pintaa

Vierailija
11/55 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yx venäläinen nainen antoi tatuoida karvattoman kissansa (spynx rotu)

Otsaan pitäisi tatuoida jokaisen älykkyysosamäärä ja lapsiluku.

Lapset lisätään sitä mukaa kun tulee..helpoittais seukkailua.

Vierailija
12/55 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika neutraali suhtautuminen. Oon teininä ottanut 3kpl, jos nyt saisin valita niin jättäisin ottamatta. Mutta ei ne mua haittaa kuitenkaan.

Otitko tissiväliin?onko ruusu ja tribaali...höh..höh..höö

Onko fenix lintu pill..ussa niinkuin Martinalla

Vierailija
13/55 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän tatuointeja todella YÖKÖTTÄVINÄ miltei poikkeuksetta. Naisilla ne ovat aina tyhmännäköisiä. Lihaksikkailla miehillä tribaali tai tatuoitu käsi voi olla nice. Mutta 99 % tapauksista ne ovat töhryjä iholla. Älä ota tatuointia, jos ei sovi kehollesi. AJATTELE MUITA IHMISIÄ, jotka joutuvat töhrysi näkemään. Ajattele TYÖPAIKKOJA, JOTKA MENETÄT töhryjesi takia.

Tykkäät siis white trash -tatuoinneista miehillä? Tribaalithan ovat sellaisia, että tatuoijiatkaan eivät niitä mielellään laita, koska vastaavaa klisettä saa kaupempaa hakea.

Vierailija
14/55 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä työpaikkoja..niitä jotka on kiinassa ja saksassa vai?

Tatuoin hakaristin otsaani

Vierailija
15/55 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän ruskeita hiuksia todella YÖKÖTTÄVINÄ miltei poikkeuksetta. Naisilla ne ovat aina tyhmännäköisiä. Lihaksikkailla miehillä muutama ruskea raita voi olla nice. Mutta 99 % tapauksista ne ovat kakkaa tukalla. Älä värjää ruskeita hiuksia jos ei sovi päähäsi. AJATTELE MUITA IHMISIÄ, jotka joutuvat hiuksesi näkemään. Ajattele TYÖPAIKKOJA, JOTKA MENETÄT hiuksiesi takia

Vierailija
16/55 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä. Ne on aina joko tosi huonosti tehty tai sitten niissä on täysin älytön aihe.

Niin, se valittu aihe kuvastaa hienosti kantajansa makua sekä arvo- ja ajatusmaailmaa. Minulla on 3 tatuointia ja olen ne kaikki suunnitellut.

Vierailija
17/55 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä ja en ottaisi tatskaa vaikka maiksettais. Muiden tatskoista en ajattele mitään, jokainen tehköön mitä haluaa.

Vierailija
18/55 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jättäisit ottamatta?

Vierailija
19/55 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä työpaikkoja..niitä jotka on kiinassa ja saksassa vai?

Tatuoin hakaristin otsaani

Muistitko laittaa äänestyslipukkeeseen aitoa kunnon suomalaistä isänmaallisuutta kuvaavan Hitler -tarran muistuttamaan diktaattorista, jonka mukaan suomalaiset olivat alikehittyneitä sekarotuisia maalaisia?

Vierailija
20/55 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä. En palkkaa yritykseeni tatuoitua enkä lävistettyä ihmisen irvikuvaa - siisti olla pitää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi