Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväsi kutsuu sinut kotiin kahville. Hän kuitenkin räplää älypuhelintaan jatkuvasti. Mitkä ovat ajatuksesi?

Vierailija
30.01.2018 |

Otatko nokkiin?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ilmeisesti ole seuran tarpeessa, joten lähden kotiin!

Vierailija
2/16 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetan kahvittelun lyhyeen, enkä tule toista kertaa. Ei mulla ole mielenkiintoa istua katselemassa ketään puhelintaan tuijottamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No hittoakos mä tässä"

Vierailija
4/16 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin surullinen.

Vierailija
5/16 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttu pläräs Tinderiä ja sopi treffit huomiseksi samalla kun juteltiin.

Oisin lähtenyt pois, mutta olin jäämässä yöksi.

Onhan toi tosi epäkohteliasta meininkiä.

Vierailija
6/16 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ajattelisin että olen tosi mielenkiintoista seuraa.

Vierailija
7/16 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota oma puhelin esiin ja päivitä kaikkiin statuksiisi, että olet kylässä, jossa tarjoillaan tosi pahaa kahvia, sitten odottelet voivoi - kommentteja. 

Vierailija
8/16 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tapahtui joitain vuosia sitten. Kaveri pyysi kylään, menin ja juteltiin ja kahviteltiin ym. Kaveri meni käymään vessassa, ja jonkun ajan päästä huomasin että onpas ollut kauan siellä vessareissulla. Eihän se missään vessassa enää ollut, vaan makkarissa koneella selaamassa facea. Ilmoitin siinä vaiheessa että taidan lähteä tästä kotiin... silloin ei edes ollut tapana räplätä koko ajan puhelinta tms. Ei tuntunut kivalle.

Vierailija
9/16 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme nirppanokkia täällä kun ei omassa kotonaan saisi muka puhelinta enää käyttää.

Vierailija
10/16 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelisin, miksi kutsui kylään, jos ei kerran ole mitään asiaa - edes kevyttä höpötysasiaa. Ei minulla ole mitään tarvetta mennä toisen asuntoon oleilemaan ainoastaan fyysisen läsnäolon vuoksi. Keksin yksin kotona paljon mielekkäämpää tekemistä, joten tuollainen tuntuisi todella törkeältä toisen ihmisen ajan varastamiselta.  

Vierailija
11/16 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söisin kaiken ja lähtisin.

Vierailija
12/16 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persläpi!

Vierailija
13/16 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kutsu toiste, enkä  myöskään mene kylään perheeseen jossa isäntäväki  lähinnä  seurustelee omien kännyköidensä  kanssa. Olen tästä syystä lakannut vierailemasta mm. oman veljeni luona.

Vierailija
14/16 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella inhottava tapa, selata puhelinta seurassa. En mäkään ala keskenkaiken lukea pokkaria.

Vierailija
15/16 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi someaddikti kaveri teki tuota. Ja toinen kaverini tehnyt noin että vastaa toisen kaverin puheluun ja jää siihen lörpöttelemään vaikka odotan vieressä.

Hän myös tehnyt sitä että ottaa puhelimen esille jos on hiljainen hetki ja näprää sitä. Kun itse teen sitten saman ja otan puhelimen esille, kaveri pistää heti omansa pois. Mitä hittoa?? Osaako joku selittää mitä tämä käytös on? Jään odottamaan vastausta tähän ketjuun

Vierailija
16/16 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en suostu enää tapaamaan kahta kaveria sillä molemmilla puhelin koko ajan kädessä. En viitsi haaskata aikaani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän