Kertokaa faktoja, jotka ovat ristiriidassa yleisen mielipiteen/arvomaailman kanssa
Aloitan itse: Leivänpaahtimet ovat vaarallisempia kuin hait.
(Ihmisiä kuolee vuosittain enemmän leivänpaahdinonnettomuuksissa kuin haihyökkäyksissä)
Kommentit (150)
1. Maito on terveellistä ja hyväksi luille.
2. Ihminen tarvitsee lihaa ruuaksi.
3. Hiilihydraatit on välttämättömiä.
4. Gluteenittomia tuotteita ei saa syödä turhaan.
T. Maidoton, hiilariton ja gluteeniton vegaani
Sauli Niinistö oli kokoomuksen ehdokas ja on myös porvari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palaneen polttimon saa vaihtaa itse lamppuun. Oikeasti suositus on että kutsutaan sähköasentaja vaihtamaan polttimo.
Oho, enpä tiennyt! Missä moinen suositus on annettu? Tosin, jos tuo on suositus eikä kielto, niin eihän se tarkoita ettei sitä saa vaihtaa itse, se ei vaan ole suositeltavaa.
Mitähän tässä polttimolla tarkoitetaan? Lamppu on se mistä valo tulee ja valaisin on se mihin lamppu kiinnitetään.
Lapsi ei tarvitse välttämättä äitiä ja isää. Lapselle riittää vaikka pelkkä äiti tai isä. Tai kaksi äitiä ja kaksi isää. Lapselle tärkeintä on, että häntä rakastetaan ja että hänen perustarpeensa tulevat tyydytetyiksi.
Vierailija kirjoitti:
1. Maito on terveellistä ja hyväksi luille.
2. Ihminen tarvitsee lihaa ruuaksi.
3. Hiilihydraatit on välttämättömiä.
4. Gluteenittomia tuotteita ei saa syödä turhaan.T. Maidoton, hiilariton ja gluteeniton vegaani
Sulla taitaa olla aika suppea ruokavalio? No oma on ongelmasi.
Geenimuuntelu ei tee kasviksesta ihmiselle myrkyllistä tai epäterveellistä.
Vierailija kirjoitti:
"Mu slimit ovat ihan tavallisia ihmisiä".
"Ma ahanmuutto lähi-idästä ja afrikasta on rikkaus".
"Afrikasta saapuvat ovat koulutettua väkeä, insinöörejä ja lääkäreitä" T: Juha Sipilä
Olen ollut yli 10 vuotta samassa työpaikassa muslimimiehen kanssa, ja kyllä hän minusta on ihan tavallinen. Ei ole edes ainoa joka pikkujouluissa ei juo alkoholia.
Ihmiset kuvittelevat muodostavansa itse mielipiteensä, vaikka oikeasti kulttuuri vaikuttaa ihmisten arvoihin ja mielipiteisiin ihan käsittämättömän paljon. Olisin luultavasti aivan eri ihminen, jos olisin syntynyt esim. Japanissa vuonna 1860. Tätä on hyvä itse kunkin pohtia. Kannattaako itseään uskoa, vai pitäisikö haastaa omia näkemyksiään enemmän?
Homous ja lesbous on häiriö aivotoiminnassa eli mielisairaus
Vierailija kirjoitti:
Geenimuuntelu ei tee kasviksesta ihmiselle myrkyllistä tai epäterveellistä.
Jos vehnälajikkeeseen lisätään toisen, satoisamman vehnälajikkeen paremman sadon antava geeni, miten se tekee siirtä geenimuunnellusta ihmiselle myrkyllisen tai epäterveellisen?
Ihmisten gloonaus ja geenimuuntelu on epäeettistä ja pahimmillaan vaarallista.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole totta. Homous ja lesbous eivät sinällään aiheuta kärsimystä, joten sairaudesta ei ole kysymys (vrt. masennus). On myös tutkittu, että monissa yhteisöissä homoille ja lesboille on ollut historiallisesti "käyttöä" esim. lastenhoitoapuna. Luonto on monimutkainen ja älykkäämpi kuin 100 ihmisaivoa yhteensä. Homous olisi jo karsiutunut evoluutiossa, jos sillä ei olisi tarkoitusta ihmisyhteisöissä.
ADHD/ADD aikuiset eivät välttämättä hypi seinille fyysisesti. Kaaos voi olla pään sisällä, eikä energisyys tarkoita sitä, että olisi ADHD. ADHD voi olla todella apaattinenkin, koska aivojen kierrokset väsyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole totta. Homous ja lesbous eivät sinällään aiheuta kärsimystä, joten sairaudesta ei ole kysymys (vrt. masennus). On myös tutkittu, että monissa yhteisöissä homoille ja lesboille on ollut historiallisesti "käyttöä" esim. lastenhoitoapuna. Luonto on monimutkainen ja älykkäämpi kuin 100 ihmisaivoa yhteensä. Homous olisi jo karsiutunut evoluutiossa, jos sillä ei olisi tarkoitusta ihmisyhteisöissä.
Anteeksi vain, mutta homous ei johdu sen enempää evoluutiosta, biologiasta tai aivoista. Seksuaalisuudessa on kyse imisen seksuaaliidentiteetistä eli käsityksestä omasta seksuaalisuudestaan joka muodostuu ihmiselle tämän elämän aikana.
Ihmisillä on taipumusta kuvitella, että menestys on heidän omissa käsissään, vaikka oikeasti siihen vaikuttavat myös sattuma ja lähtökohdat.
Ajoneuvon paino ei vaikuta jarrutusmatkan pituuteen. Aika moni yleisesti luulee että vaikuttaa.
Naisen huivin käyttö on ihmisoikeus loukkaus!
Kissalle ei saa antaa muuta kuin 100% lihaa. Oikeasti tämä on vain pelkkä hölynpöly uskomus, sillä kissatarvitsee vitamiinilisiä jotta ei iske anemia ja kuituja jotta suolisto ei tukkeudu.
Homot eivät ole satuolentoja. Aikoinaan opettaja puhui koulussa homoudesta tyyliin: homoutta esiintyy sen ja sen verran. Eli on hyvin todennäköistä, että jossain vaiheessa elämäänne te tapaatte ainakin yhden homon. Siinä tilanteessa täytyy muistaa, ettei homous ole sairaus ja tätä ihmistä täytyy kohdella kunnioittavasti.
Ope ei tullut ajatelleeksi, että itse asiassa hänen luokassaan istui 2 homoa.