Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL-US-gallup: Kokoomus on suurin!!!!

Vierailija
30.01.2018 |

Nyt se sitten tapahtui. Kokoomus nosti itsensä suomen suosituimmaksi puolueeksi.
Köyhät kyykkyyn. Porvarit porskuttaa.

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tähän sanotte vähävaraiset? Salekin on kokoomuksen miehiä!!!

AV palstan provoilijan vähävaraisuudella ei ole mitään tekemistä kokoomuksen, tai minkään muunkaan puolueen kanssa. Kyllä meillä on ihan itsellä oma vastuu omasta koulutuksesta, työpaikasta ja elämästä. Yhteiskunnan (veronmaksajien) tehtävänä ei ole kerryttää vähävaraisen omaisuutta, saatikka lihottaa lompakkoa. 

Vierailija
82/94 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos porukka edelleen äänestää kokoomusta sankoin joukoin, niin lakkaan välittämästä kaikkien hyvinvoinnista aivan täysin. Sitten sitä pitää saada mitä halutaan, kyykyttämistä ja orjatyötä. Antaa vaan ihmisten ottaa vastuu omista valinnoistaan ja tietämättömyydestään, romutetaan hyvinvointiyhteiskunta. Jospa siitä jäisi historian kirjoihin sitten sellainen merkintä uuden sisällissodan myötä, ettei se vähällä unohtuisi.

Minulla ei ole hätää, on kontakteja ja suhteita työelämään. Olen ahkera ja hyvä työntekijä, älykäs ja nopea oppimaan. Tunnen reiluja työnantajia. Löydän hyvän työpaikan ihan milloin vain. Saa muut kärsiä, jos kerta sitä kaipaavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäs tähän sanotte vähävaraiset? Salekin on kokoomuksen miehiä!!!

AV palstan provoilijan vähävaraisuudella ei ole mitään tekemistä kokoomuksen, tai minkään muunkaan puolueen kanssa. Kyllä meillä on ihan itsellä oma vastuu omasta koulutuksesta, työpaikasta ja elämästä. Yhteiskunnan (veronmaksajien) tehtävänä ei ole kerryttää vähävaraisen omaisuutta, saatikka lihottaa lompakkoa. 

Mitä sinä kenenkään varallisuudesta täällä tiedät. Puhu vain omasta puolestasi.

Vierailija
84/94 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos porukka edelleen äänestää kokoomusta sankoin joukoin, niin lakkaan välittämästä kaikkien hyvinvoinnista aivan täysin. Sitten sitä pitää saada mitä halutaan, kyykyttämistä ja orjatyötä. Antaa vaan ihmisten ottaa vastuu omista valinnoistaan ja tietämättömyydestään, romutetaan hyvinvointiyhteiskunta. Jospa siitä jäisi historian kirjoihin sitten sellainen merkintä uuden sisällissodan myötä, ettei se vähällä unohtuisi.

Minulla ei ole hätää, on kontakteja ja suhteita työelämään. Olen ahkera ja hyvä työntekijä, älykäs ja nopea oppimaan. Tunnen reiluja työnantajia. Löydän hyvän työpaikan ihan milloin vain. Saa muut kärsiä, jos kerta sitä kaipaavat.

Sulla on just oikea asenne ;)

Vierailija
85/94 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus hyödyttää alle 5% kansalaisista, Suomessa. Uskomatonta on että moni, jotka oikeassa elämässä vain häviävät kokoomuksen johdolla äänestävät heitä. Kummallista on tällainen itsetuhoisuus, mutta toki todella moni jättää äänestämättäkin, jotka hyötyisivät äänestämisestä. Äänestämättä jättäminen on protesti, mutta onko kokoomuksen äänestäminenkin protesti? Kostoako muille tällä haetaan kun elämä on potkinut päähän niin potkitaan sitten muitakin. Sekä tässä on ideana. Selittäkää yksinkertaiselle.

Tuo 5 % on huomattavasti yläkanttiin sillä kokoomuksen talouspolitiikka on tuhoisaa kaikille suomalaisille yrityksille joilla ei toimintaa veroparatiiseissa.

Vierailija
86/94 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomus ei aja työssäkäyvän palkansaajan asiaa, vaan ns. omistaja-luokan. Jos tulosi koostuvat pääasiassa palkasta, on kokoomus sinulle väärä puolue.

Talouden epätasapaino johtuu pitkälti siitä, että yritysten voitoista maksetaan yhä isompi osa omistajille optioina yms palkkioina, ja pienempi osa käytetään investointeihin. Ja suurin osa investoinneista käytetään tietojärjestelmiin ja automaatioon, jonka tarkoitus on parantaa tulosta nimenomaan ulkoistamalla ihmisen tekemää työtä (=enemmän jaettavaa omistajille, vähemmän työpaikkoja).

Jos siis sinä hyödyt suuryrityksille maksettavista yritystuet, suurista johtajien palkoista, ja osakkeenomistajille maksettavista optioista niin Kokoomus on sinulle.

Jos teet palkkatyötä, ja nuo omistajat ovat siis työnantajiasi, niin Kokoomus ei ole sinun puolueesi.

Mikä sinä olet määrittämään kenen puolue kokoomus on. Itse ainakin äänestän kokoomusta ja olen ihan työläinen.

En minä mitään määritä, kuten et sinäkään. Puolue määrittää oman agendansa puolueohjelmassa. Se kenen asiaa poliittinen puolue ajaa, on löydettävissä ihan mustana valkoisella. Mut onhan se tyhmää vaivata päätään tosiasioilla kun fiilispohjaltakin voi kivasti äänestää.

Vierailija
87/94 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä just luin?? Ihmisillä todellakin ON vastuu omista valinnoistaan, tekemisistä tai tekemättä jättämisistä. Se ei ole yhteiskunnan tehtävä. 

Vierailija
88/94 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Kokoomus ole ollut isoin jo vaikka kuinka kauan?

Vierailija
89/94 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä just luin?? Ihmisillä todellakin ON vastuu omista valinnoistaan, tekemisistä tai tekemättä jättämisistä. Se ei ole yhteiskunnan tehtävä. 

No mikäli ihminen on terve mieleltään ja ruumiiltaan niin kyllähän se näin on.

Vierailija
90/94 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksen orpo on kansan suosikki pääministeriksi. Mitäs tähän sanotte vähävaraiset?

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005546151.html

Vierailija
91/94 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosituin puolue: Kokoomus

Suosituin ehdokas pääministeriksi: Petteri Orpo Kokoomus

Presidentti: Sauli Niinistö Kokoomus

Kyllä kansa tietää :)

Vierailija
92/94 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisten polittinen ymmärrys on asteella hyväksikäytettävä.

Vierailija
93/94 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosituin puolue: Kokoomus

Suosituin ehdokas pääministeriksi: Petteri Orpo Kokoomus

Presidentti: Sauli Niinistö Kokoomus

Kyllä kansa tietää :)

Tuleva mielenosoitus aktiivimallia vastaan nostaa Kokoomuksen suosiota. Perjantain jälkeen kannatus on luultavasti jo yli 80%

Vierailija
94/94 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkinamiehet osaa hommansa. Kokoomus on suomen apple.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi