Miksei kukaan äänestänyt Tuulaa?
Kommentit (44)
No ei nyt voi sanoa että "ei kukaan", kyllä häntä 97 255 henkilöä äänesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestin
Hyvä päätös, Haatainen oli ainoa jolla oli hieman järkeäkin päässä...
Haatainen oli koko joukon ainut, jolla silmät seisovat päässä eikä aivotoiminnasta ole tietoa. Papukaijana toisti muutamaa iskulausetta, jotka mainostoimisto oli hänelle opettanut.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin äänestin.
Sä sanoit tän jo.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Omituiset vaalit. Toisten ehdokkaiden kannatus tosi pientä.
Minä teidän. Paska ehdokas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestin
Haatainen oli koko joukon ainut, jolla silmät seisovat päässä eikä aivotoiminnasta ole tietoa. Papukaijana toisti muutamaa iskulausetta, jotka mainostoimisto oli hänelle opettanut.
Sentään toisti itse, eikä puhe tullut nauhalta random-toistolla kuten Huhtasaarelta.
Antton vai Anttiko täällä kyselee ajatuksia kentältä?
Eikö ole jo selvää et ihmiset eivät välittäneet äänestää puolueen mukaan. Rinne totesi tvs että demareista 70% äänesti Niinistöä.
Yksi syy on että yhä useampi ei ole poliittisesti sitoutunut mihinkään puolueeseen ja äänestää ketä milloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestin
Sitähän me kaikki teemme, opimme ja sisäistäminen asioita joita meille lapsesta asti taotaan päähän ajatellen niiden olevan omia mielipiteitämme.
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt voi sanoa että "ei kukaan", kyllä häntä 97 255 henkilöä äänesti.
Nolon vähän.
Vierailija kirjoitti:
Paavo puhui lyhyemmin ja napakammin ulkopolitiikasta. Tuula jaaritteli opettajamaisesti puiden halaamisesta.
Mielestäni Tuula puhui hyvinkin pähkinänkuoressa asioista. Ehkä olet vain huono kuuntelija?
Olen demarisuvusta. Vanhempani, isovanhempani ja sisarukseni ovat demareita, kuntavaaliehdokkaita.
En äänestänyt Haataista vaan Niinistöä, ja tässä syyt:
- mainoksissa punaiset vaatteet
- mainoksissa sairaanhoitajan asu ja lehdissä lukematon määrä työkokemusta 90-luvulla eri paikoista eli todellista perehtymistä ei ollenkaan
- hyökkäävä puhetapa
- rauhattomuus
Haataisesta ei valitettavasti ole koko kansan presidentiksi.
Oli ikävä seurata hänen paluutaan työväentalolle. Totisuus ja hyökkäävyys puheessa: sain agendaan, sain agendalle..., paljonko selvisi perusdemareille. Tunsin myötähäpeää.
kyllä äänesti, mutta Tuula jätettiin varjoon ja vaalit oli näemmä jo päätetty ennen kuin niitä edes käytiin.
huomio annettiin vain saulille ja kahdelle pellelle sekä haavistolle, loput ehdokkaat olivat vain koristeina, siltä se tuntui.
Lohduttaudun sillä että nämä oli henkilövaalit, ja aina on situva presidentti äänestetty jatkoon, Myös Halonen jne jne aikoinaan, puolue ei silloin merkitse äänestäjille vaan haluavat tutun presidentin jatkavan. Että ei näillä vaaleilla sentään demarien suosiota mitattu, kuten mediat haluavat lässyttää oikeistokiimassaan.. kyllä eduskuntavaaleissa nähdään se vasemmistopuolueiden tämänhetkinen nousu. Jos niissä edelleen kokoomus ja keskusta ovat suurimmat puolueet, sillon olen hyvin pettynyt kansalaisten typeryyteen.. nyt annan vielä anteeksi kun kyse oli henkilövaaleista ja pressasta.
Perjantaina lakkoillaan, siinä jo yksi osoitus että oikeistoon on kyllästytty. Suomessa ei usein lakkoilla, yleensä vain niellään paska tyynesti. Nyt on tullut raha vastaan.
siis RAJA on tullut vastaan. Vaikka tavallaan kirj.virhekin meni nappiin.
t.38
MITÄ? Jäikö joku ehdokkaista kokonaa ääniä vaille? Eikö Tuula saanut yhtään ääntä????
" Suomessa ei usein lakkoilla"
Kyllä 90-luvulla porvarihallituksen aikana on lakkoiltu paljonkin, ja ne lakot kesti paljon pidempään kuin nykyään ja oli suuria mielenosoituksia. Silloin lakoilla pyrittiin oikeasti vaikuttamaan johonkin.
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestin
Samoin.
Olisi ollut edustavin pressa sisäisesti ja ulkosesti.
Sale on mumisija, ja katselin kaikki haastattelunsa, esim lasten tekemät.. vastasi ihan omituisesti lastenkin kysymyksiin, kaikki muut ehdokkaat (jopa huhtasaari) vastasivat mukavia ja hyvin, sale tuntu olevan jotenkin ihan pihalla.
Saiko Tuulakin Suomeen vasemmistolaisen pressan, joka lainasi teemansa demareilta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajuton ja mauton ehdokas. En keksi yhtään syytä vastustaa mutten kannattaakaan. Tylsää lässytystä arvoista kuten demareilla nykyään muutenkin. Talouspoliittisesti ovat jämähtäneet aikaan, joka ei palaa. Miellän nykyään demarit lähinnä holhouspuolueeksi, jotka katsovat jokaisen asian olevan yhteiskunnan harteilla ja vastuulla. Mutta kuka _tietää_ mitä demarit nykyään haluavat tai ajavat? Luulen etteivät tiedä itsekään. Ei kiinnosta äänestää.
Puheesi paljastavat sinun olevan porvari. Demarit kannattavat hyvinvointiyhteiskuntaa ja yhteiskunnan vastuuta muun muassa koulutuksessa ja terveydenhuollossa. Sinä et äänestäisi ketään demariehdokasta riippumatta siitä, keitä he ovat.
Demarit nousevat heti, kun Lindtmanista tulee puheenjohtaja. Lindtman ymmärtää myös duunarimiehiä ja vetoaa miesäänestäjiin ja on karismaattinen poliitikko.
Juu. Kuka tahansa tosin olisi parempi kuin tuo Antti Rinne....
Tuskin Rinteestä edes mitään tiedät,,, uliuli.. Oon aina ihmetelly tätä Rinteen vastaista lässytystä. Rinteessä ei ole mitään vikaa. Ehkä puhuu välillä takellellen, mutta pääasiahan on asiassa, eikä siinä mikä kokkareille on tärkeintä, eli valkonen hammaskalusto, tekohymy ja suittu tukka. demarit keskittyy asiaan, ei esitäämiseen.
Antti Rinne on hyvä.
Komiat viikset oli Tuulalla päässä. Niin ja kusipäärillit.