Miksei kukaan äänestänyt Tuulaa?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
kyllä äänesti, mutta Tuula jätettiin varjoon ja vaalit oli näemmä jo päätetty ennen kuin niitä edes käytiin.
huomio annettiin vain saulille ja kahdelle pellelle sekä haavistolle, loput ehdokkaat olivat vain koristeina, siltä se tuntui.Lohduttaudun sillä että nämä oli henkilövaalit, ja aina on situva presidentti äänestetty jatkoon, Myös Halonen jne jne aikoinaan, puolue ei silloin merkitse äänestäjille vaan haluavat tutun presidentin jatkavan. Että ei näillä vaaleilla sentään demarien suosiota mitattu, kuten mediat haluavat lässyttää oikeistokiimassaan.. kyllä eduskuntavaaleissa nähdään se vasemmistopuolueiden tämänhetkinen nousu. Jos niissä edelleen kokoomus ja keskusta ovat suurimmat puolueet, sillon olen hyvin pettynyt kansalaisten typeryyteen.. nyt annan vielä anteeksi kun kyse oli henkilövaaleista ja pressasta.
Perjantaina lakkoillaan, siinä jo yksi osoitus että oikeistoon on kyllästytty. Suomessa ei usein lakkoilla, yleensä vain niellään paska tyynesti. Nyt on tullut raja vastaan.
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajuton ja mauton ehdokas. En keksi yhtään syytä vastustaa mutten kannattaakaan. Tylsää lässytystä arvoista kuten demareilla nykyään muutenkin. Talouspoliittisesti ovat jämähtäneet aikaan, joka ei palaa. Miellän nykyään demarit lähinnä holhouspuolueeksi, jotka katsovat jokaisen asian olevan yhteiskunnan harteilla ja vastuulla. Mutta kuka _tietää_ mitä demarit nykyään haluavat tai ajavat? Luulen etteivät tiedä itsekään. Ei kiinnosta äänestää.
Puheesi paljastavat sinun olevan porvari. Demarit kannattavat hyvinvointiyhteiskuntaa ja yhteiskunnan vastuuta muun muassa koulutuksessa ja terveydenhuollossa. Sinä et äänestäisi ketään demariehdokasta riippumatta siitä, keitä he ovat.
Demarit nousevat heti, kun Lindtmanista tulee puheenjohtaja. Lindtman ymmärtää myös duunarimiehiä ja vetoaa miesäänestäjiin ja on karismaattinen poliitikko.
Juu. Kuka tahansa tosin olisi parempi kuin tuo Antti Rinne....
Tuskin Rinteestä edes mitään tiedät,,, uliuli.. Oon aina ihmetelly tätä Rinteen vastaista lässytystä. Rinteessä ei ole mitään vikaa. Ehkä puhuu välillä takellellen, mutta pääasiahan on asiassa, eikä siinä mikä kokkareille on tärkeintä, eli valkonen hammaskalusto, tekohymy ja suittu tukka. demarit keskittyy asiaan, ei esitäämiseen.
Antti Rinne on hyvä.
Rinne unohti kentän tunnot. Tuulan kampanja 60-luvulta.
Olisi ollut oikein jättää oman ehdokkaan valinta kokonaan.
Rinne vaihtoon.
Äänestin Tuulaa. Sale oli mulla sit seuraava vaihtoehto.
En ymmärrä miksi ei kannata äänestää parasta ehdokasta, vaikka olisi selvää että ei tule voittamaan vaaleja? Eihän siinä ajatuksessa ole mitään järkeä?
Ei Tuulaa, ei. Tunsin myötähäpeää.
Ihmettelin Rinteen tietämättömyyttä kentältä; Tuulasta ei todellakaan olisi ollut presidentiksi.