Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki suhteeni epäonnistuvat kun miehet alkavat säälimään minua ja haluavat huolehtia. Haluavat lopulta ystävyyttä.

Vierailija
29.01.2018 |

Ensin vaikutan itsevarmalta ja fiksulta naiselt ikäisekseni, jossa on näköä ja potentiaalia vaikka mihin.
Suhteen edetessä minä näytän herkkyyteni ja epävarmuuteni, olenkin todella rikkinäinen mutta hyväsydäminen nainen.
En usko itseeni ja yritän selviytyä.

Miehet ovat alkuun vaikuttuneita ja innoissaan minusta. Sitten haluavatkin olla kanssani hyviä ystäviä mutta ei suhdetta.
Haluavat auttaa ja pitää huolta jos pyydän apua, antavat neuvoja ja ovat tukena.
Mutta ei suhdetta.

Näin on käynyt nyt kolme kertaa. En tiedä mitä itseni kanssa tekisin. En kai pysty suhteisiin, epävarmuus puskee liikaa läpi.
Kukaan ei kuitenkaan ole jättänyt minua vaan pitävät hienona ihmisenä mutta kuitenkin rikkinäisenä.
En tiedä miten pitäisi suhtautua kaikkeen, itseni haluan ainakin kuntoon. Tietysti ajallaan sekin tapahtuu ja on edennyt yllättävän hyvin lähtötilanteisiin katsoen.

Kuitenkin tunnen olevani yksinäinen enkä ole varma miten pärjään elämässä mutta yritän kyllä ja haaveita on. Minussa on potentiaalia mutta myös paljon herkkyyttä.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehteleville miehille sopii toiset valehtelijat. Kuten Sara Sieppi tms. Eiköhän nuo löydä toisensa. Palvokoot toisiaan.

Vierailija
42/52 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso kun ei valehtelijat kestä kuin toisia valehtelijoita. Pitäkööt paskat piirinsä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole tyttöystävämatskua, olet paremman puutteessa panomatskua. Tavoittele ensi kerralla omantasoisiasi miehiä.

Vierailija
44/52 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko ne miehet olleet vapaita vai varattuja?

Vapaita varmasti. Olen viettänyt niin paljon aikaa heidän luonaan.

Oikeastaan ihan hyvä, että olen sinkku.

Mutta olen vain miettinyt että mikä se vika minussa kuitenkin on.

Ehkä se on vain se, että minusta huokuu se, että olen pärjäävä nainen mutta eksynyt tällä hetkellä ja haen paikkaani.

Kuitenkin niin hyvä tyyppi, ettei minusta haluta eroon. He vain näkevät minussa jotain mitä minä en näe ja haluavat viedä oikealla suunnalle.

Ovat kuitenkin vanhempia ja kokeneempia.

Jakavat kyllä omat surunsa ja ahdistuksen minulle, jopa enemmänkin kuin minä.

Minulla on vain siihen suhteeseen ollut erilaiset ja isommat ongelmat joihin en voinut vaikuttaa. Ehkä se on sitten säikäyttänyt, en tiedä.

Ap

Ei ne mitään säikähtäneet. Olet a) liian ruma tai b) huono sängyssä >>> friendzonelle kun löysivät paremman

Tämä. Mutta voit olla ap kuitenkin pahan päivän varanainen. Sellasta ketä tullaan polkasemaan kun ei olla saatu kunnon pildeä vähään aikaan tai oma käsi tökkii.

Vierailija
45/52 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet paremman puutteessa oleva pillu.

Vierailija
46/52 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara sieppi on idiootti

Vierailija
47/52 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan? Et anna miehille tuhkaluukkua? No joku muu näköjään antaa eikä ihme, siitä on tullut normi tavallisten ihmisten keskuudessa.

Vierailija
48/52 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tavannut vääriä miehiä. Oikea mies ottaa sinut siipien suojaan ja rakastaa sinua sellaisena kuin olet. Usko pois, tosimiehilläkin on hoivavietti.

Vierailija
49/52 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olet tehnyt seksin aikana?

Vierailija
50/52 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet tavannut vääriä miehiä. Oikea mies ottaa sinut siipien suojaan ja rakastaa sinua sellaisena kuin olet. Usko pois, tosimiehilläkin on hoivavietti.

Lintumies?

Vierailija
51/52 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku veemäinen hullu täällä kommentoimassa!

Mä vähän samaistun. Rankka tausta ja monet miehet panolla tai ilman haluaa olla ystävä ja samalla kehuvat maasta taivaisiin. Tosin en pyydä apua tai muuta mutta kerron asiallisesti kysyttäessä menneisyydestäni. Ja nykyään olen mieluummin yksin. Mutta nämä miehet pysyvät ystävinä.

Vierailija
52/52 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä heti karsiutuu jos ei ole hyvä pano. Jos makaa vaan selällään silmät killillään eikä osaa ottaa edes kunnolla suihin vaan kielelellä vähän terskaa vaan lipittää niin ei sitä kukaan tasokas mies ala katsomaan. Muna kunnolla kurkkuun ja imua siihen slaikkaan. Lantio liikkuu ratsastaessa ja pillulla lypsetään sitä kalua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan