Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki suhteeni epäonnistuvat kun miehet alkavat säälimään minua ja haluavat huolehtia. Haluavat lopulta ystävyyttä.

Vierailija
29.01.2018 |

Ensin vaikutan itsevarmalta ja fiksulta naiselt ikäisekseni, jossa on näköä ja potentiaalia vaikka mihin.
Suhteen edetessä minä näytän herkkyyteni ja epävarmuuteni, olenkin todella rikkinäinen mutta hyväsydäminen nainen.
En usko itseeni ja yritän selviytyä.

Miehet ovat alkuun vaikuttuneita ja innoissaan minusta. Sitten haluavatkin olla kanssani hyviä ystäviä mutta ei suhdetta.
Haluavat auttaa ja pitää huolta jos pyydän apua, antavat neuvoja ja ovat tukena.
Mutta ei suhdetta.

Näin on käynyt nyt kolme kertaa. En tiedä mitä itseni kanssa tekisin. En kai pysty suhteisiin, epävarmuus puskee liikaa läpi.
Kukaan ei kuitenkaan ole jättänyt minua vaan pitävät hienona ihmisenä mutta kuitenkin rikkinäisenä.
En tiedä miten pitäisi suhtautua kaikkeen, itseni haluan ainakin kuntoon. Tietysti ajallaan sekin tapahtuu ja on edennyt yllättävän hyvin lähtötilanteisiin katsoen.

Kuitenkin tunnen olevani yksinäinen enkä ole varma miten pärjään elämässä mutta yritän kyllä ja haaveita on. Minussa on potentiaalia mutta myös paljon herkkyyttä.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselta*

Vierailija
2/52 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä avaudu niille. Pidä etäisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siis miehiä kiinnostaa muukin kuin nussiminen ja sitten jätät ne?

Vierailija
4/52 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin siis miehiä kiinnostaa muukin kuin nussiminen ja sitten jätät ne?

Ei vaan suhde lopahtaa eikä miehiä enää kiinnosta vakava suhde. Vain ystävyys.

Ja ystävinä pystytään. En ole jättänyt, hyvissä väleissä ja hauskaakin on mutta ei suhdetta.

Olisivat kuitenkin varmaan mustasukkaisia mutta seurustelu ei vain ala.

Ap

Vierailija
5/52 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä heittäydy säälittäväksi. Ei kukaan halua suhdetta, jossa toinen on jatkuvasti autettavana. Itsenäisty vähän.

Vierailija
6/52 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytä herkkyytesi jo heti alkuvaiheessa, niin karsiutuu heti pois ne itsevarmojen naisten metsästäjät ja alat löytään sellasia jotka haluu herkkiksen.

Vierailija
7/52 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä heittäydy säälittäväksi. Ei kukaan halua suhdetta, jossa toinen on jatkuvasti autettavana. Itsenäisty vähän.

Oletpa ilkeä hyi.

Vierailija
8/52 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli oikeasti seksi oli huonoa, niin dumppasivat sut.

Vierailija
9/52 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen siis olet?

Vierailija
10/52 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi joku mies joka on pohjimmiltaan yhtä epävarma kuin sinä, voitte yhdessä yrittää eheytyä.

Vierailija
11/52 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole heittäytynyt.

Välillä on vain kausia kun voin huonommin.

Olen päässyt järkyttävän pitkälle asioissa ja kertonut siitä. Ehkä kuitenkin teen tahallani asioita suhteen pilatakseni kun itse ahdistun.

En tiedä.

Tai väärät miehet.

Olen kyllä itsevarma itsenäinen yksin ollessani ja kun ei ole paineita ja joku seuraamassa elämääni. Mutta sitten kun joku on niin herkkyys tulee päälle, olen ahdistunut kun pitäisi olla paljas ja riisua naamio.

Ristiriitainen olen.

Ap

Vierailija
12/52 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni oli myös rikkinäinen. On outoa kuinka ollaan kaksikymppisistä hajotetuista ihmisistä kasvatettu ihan normaaleiksi kolmekymppisiksi. Ainakin ulkoapäin.

Välillä tärisen ja mies silittää, ja välillä on haastetta miehen puolelta, mutta vain pari kertaa vuodessa.

Ja meillä on eloisat lapset. Sosiaaliset ja hauskat, joiden lapsuus on ollut toisenlainen kuin meillä, ja se näkyy. Ehkä he kestävät nuoruudenkin paremmin.

Vierailija
13/52 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotat, että parisuhde korjaa sinut. Pitäisi mennä toisin päin. Kuntouta itseäsi ensin, ja sitten vasta kokeilet parisuhdetta. 

Vierailija
14/52 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat kuitenkin pillua heille melko nopeasti eikö niin?

Vierailija
15/52 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sitoutumiskammoinen. Siksi kehität itsellesi ahdistuksia.

Vierailija
16/52 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdallesi ei ole sattunut vielä sellaista miestä, joka arvostaisi ja ymmärtäisi sinun ainutlaatuisuutesi, haavoittuvaisuutesi ja herkkyytesi. Ihan hyvä jos ovat kääntyneet pois ajoissa ja jättäneet tilaa sille sinun oikealle miehelle. <3

Vierailija
17/52 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä miehet ovat siis korkeastikoulutettuja ja johtotöissä. Hyvä sydän ja haluavat olla elämässäni.

Myöskin seksiä tai ilman, miten minulle sopii.

Mutta koska minussa on se ristiriitaisuus, se varmaan on se pahin.

Koskaan en siis raivoa tai muutenkaan puhu säälittävästi. En puhu siitä, että olisin masentunut. Kerron vain rankkoja kokemuksia ja että yritän olla positiivinen.

Ehkä kuitenkin ahdistukseni paistaa läpi.

Mutta hokevat kyllä, että uskovat minuun ja että elämä on kuitenkin vasta edessä minulla ja kaikki mahdollisuudet auki. Haluavat tukea ja tuntuu, että rakastavat jollain tavoin.

Ehkä he odottavat, että minä pääsen alkuun asioissa ja ovat huomanneet ettei elämäni kaipaa ehkä mitään kovin vakavaa nyt kun olen selvinnyt aika pahasta menneisyydestä.

En osaa sanoa.

Ap

Vierailija
18/52 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerroin miehelle rankimmat jutut ehkä kolmen vuoden jälkeen.

Vierailija
19/52 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannattaisi ensitreffeillä kertoa mistään rankoista kokemuksista. Oma vikasi, jos miehet säikähtää.

Vierailija
20/52 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annat kuitenkin pillua heille melko nopeasti eikö niin?

Toisen kanssa mentiin heti sänkyyn ja seurustelimme hetken, tai jotain sinne päin.

Molemmat ahdistuvat mutta koska muuten viihdymme toistemme seurassa niin olemme ystäviä. Harvemmin seksiä mutta tapaamme usein ihan vain ravintolassa syöden tai oluella.

Toisen tunsin pitkään harrastuksen kautta ja ystävystyimme. Ihastui minuun ja joku ilta päädyimme samaan osoitteeseen ja jatkoimme tapailua hetken harrastuksen ulkopuolella.

Välittää minusta. Auttaa ja ymmärtää mutta on itsekin hyvin stressaantunut ja kaipaa omaa tilaa.

Jäimme ystäviksi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä