Kaikki suhteeni epäonnistuvat kun miehet alkavat säälimään minua ja haluavat huolehtia. Haluavat lopulta ystävyyttä.
Ensin vaikutan itsevarmalta ja fiksulta naiselt ikäisekseni, jossa on näköä ja potentiaalia vaikka mihin.
Suhteen edetessä minä näytän herkkyyteni ja epävarmuuteni, olenkin todella rikkinäinen mutta hyväsydäminen nainen.
En usko itseeni ja yritän selviytyä.
Miehet ovat alkuun vaikuttuneita ja innoissaan minusta. Sitten haluavatkin olla kanssani hyviä ystäviä mutta ei suhdetta.
Haluavat auttaa ja pitää huolta jos pyydän apua, antavat neuvoja ja ovat tukena.
Mutta ei suhdetta.
Näin on käynyt nyt kolme kertaa. En tiedä mitä itseni kanssa tekisin. En kai pysty suhteisiin, epävarmuus puskee liikaa läpi.
Kukaan ei kuitenkaan ole jättänyt minua vaan pitävät hienona ihmisenä mutta kuitenkin rikkinäisenä.
En tiedä miten pitäisi suhtautua kaikkeen, itseni haluan ainakin kuntoon. Tietysti ajallaan sekin tapahtuu ja on edennyt yllättävän hyvin lähtötilanteisiin katsoen.
Kuitenkin tunnen olevani yksinäinen enkä ole varma miten pärjään elämässä mutta yritän kyllä ja haaveita on. Minussa on potentiaalia mutta myös paljon herkkyyttä.
Kommentit (52)
Täyttä paskaa koko kirjoitus. Täyttä paskaa.
Et vain ole tarpeeksi kaunis, niin siksi haluavat olla vain ystäviä.
Täyttä paskaa. Helluntailaisten ämmien ja äijien vuoksi mun elämä on pilalla. Ne on käyttäneet viisi vuotta minun tuhoamiseeni. Repineet terveystietoini sairaalasta, levitelleet huorajuttuja ympäri kaupunkia sekä kääntäneet kymmeniä ihmisiä vastaan. Ja sitten olen niiden mielestä vielä säälittävä. Ei vittu mitä porukkaa
Onko ne miehet olleet vapaita vai varattuja?
Ei vittu mitä porukkaa oikeasti.
Säälittäviä paskoja.
Vierailija kirjoitti:
Nämä miehet ovat siis korkeastikoulutettuja ja johtotöissä. Hyvä sydän ja haluavat olla elämässäni.
Myöskin seksiä tai ilman, miten minulle sopii.
Mutta koska minussa on se ristiriitaisuus, se varmaan on se pahin.
Koskaan en siis raivoa tai muutenkaan puhu säälittävästi. En puhu siitä, että olisin masentunut. Kerron vain rankkoja kokemuksia ja että yritän olla positiivinen.
Ehkä kuitenkin ahdistukseni paistaa läpi.Mutta hokevat kyllä, että uskovat minuun ja että elämä on kuitenkin vasta edessä minulla ja kaikki mahdollisuudet auki. Haluavat tukea ja tuntuu, että rakastavat jollain tavoin.
Ehkä he odottavat, että minä pääsen alkuun asioissa ja ovat huomanneet ettei elämäni kaipaa ehkä mitään kovin vakavaa nyt kun olen selvinnyt aika pahasta menneisyydestä.
En osaa sanoa.
Ap
No tuo nimenomaan. Anna itsellesi aikaa kuntoutua. Sitten vasta parisuhteeseen. Kuten huomaat, niin kyllä niitä miehiä riittää, jotka ovat kiinnostuneita. Et vain juuri nyt ole valmis mihinkään sitoutumiseen, ja he näkevät sen. Jos on itse vielä rikki, niin ei pysty vastavuoroisuuteen sillä tavalla kuin se toinen osapuoli tarvitsisi. Eihän se ole oikein kumpaakaan kohtaan. On pakkokin olla itsekäs, että saa itsensä koottua. Siinä menee aikaa.
Tästä kukaan enää mihinkään parane. Respectiä teille. Saatana.
Vierailija kirjoitti:
Vapaita varmasti. Olen viettänyt niin paljon aikaa heidän luonaan.
Oikeastaan ihan hyvä, että olen sinkku.
Mutta olen vain miettinyt että mikä se vika minussa kuitenkin on.
Ehkä se on vain se, että minusta huokuu se, että olen pärjäävä nainen mutta eksynyt tällä hetkellä ja haen paikkaani.
Kuitenkin niin hyvä tyyppi, ettei minusta haluta eroon. He vain näkevät minussa jotain mitä minä en näe ja haluavat viedä oikealla suunnalle.
Ovat kuitenkin vanhempia ja kokeneempia.
Jakavat kyllä omat surunsa ja ahdistuksen minulle, jopa enemmänkin kuin minä.
Minulla on vain siihen suhteeseen ollut erilaiset ja isommat ongelmat joihin en voinut vaikuttaa. Ehkä se on sitten säikäyttänyt, en tiedä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annat kuitenkin pillua heille melko nopeasti eikö niin?
Toisen kanssa mentiin heti sänkyyn ja seurustelimme hetken, tai jotain sinne päin.
Molemmat ahdistuvat mutta koska muuten viihdymme toistemme seurassa niin olemme ystäviä. Harvemmin seksiä mutta tapaamme usein ihan vain ravintolassa syöden tai oluella.Toisen tunsin pitkään harrastuksen kautta ja ystävystyimme. Ihastui minuun ja joku ilta päädyimme samaan osoitteeseen ja jatkoimme tapailua hetken harrastuksen ulkopuolella.
Välittää minusta. Auttaa ja ymmärtää mutta on itsekin hyvin stressaantunut ja kaipaa omaa tilaa.
Jäimme ystäviksi.Ap
Joo panopuuksi kelpaat ja hetken ilotteluun. Mun nuoruudessa kutsuttiin ilolinnuksi.
Arvostelisi itse itsensä. Petri Susi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaita varmasti. Olen viettänyt niin paljon aikaa heidän luonaan.
Oikeastaan ihan hyvä, että olen sinkku.
Mutta olen vain miettinyt että mikä se vika minussa kuitenkin on.
Ehkä se on vain se, että minusta huokuu se, että olen pärjäävä nainen mutta eksynyt tällä hetkellä ja haen paikkaani.
Kuitenkin niin hyvä tyyppi, ettei minusta haluta eroon. He vain näkevät minussa jotain mitä minä en näe ja haluavat viedä oikealla suunnalle.
Ovat kuitenkin vanhempia ja kokeneempia.
Jakavat kyllä omat surunsa ja ahdistuksen minulle, jopa enemmänkin kuin minä.
Minulla on vain siihen suhteeseen ollut erilaiset ja isommat ongelmat joihin en voinut vaikuttaa. Ehkä se on sitten säikäyttänyt, en tiedä.
Ap
Ei ne mitään säikähtäneet. Olet a) liian ruma tai b) huono sängyssä >>> friendzonelle kun löysivät paremman
En ole tehnyt näin.
Ap