Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako kertaa vaahdotat hiuksesi suihkussa?

Vierailija
29.01.2018 |

Usein sanotaan että esim 2 vaahdotusta hiuksille on hyvä suihkussa. Siis esim 1 kerta shampoota + 1 kerta hoitoainetta. Mutta öö... itse tykkään, että enempi parempi. Paljon enempi - paljon parempi. Parhaimmillaan (pahimmillaan) vaahdotan ainakin 5 kertaa. Hiuksista tulee paremmat, hienommat, kivemman tuntuiset. Niin tota, onko jokin maksimiraja olemassa? Onko 10 kertaa ok? Onko täällä muita jotka vaahdottaa ainakin 5 kertaa? Tämä nyt ei ole maailman tärkein asia, mietin vain minkälaisia tapoja ihmisillä on, ja onko muitakin himovaahdottajia?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kujinka kauan oikein asut suihkussa jos noin monta kertaa vaahdotat?

Hyvä määrä: 1 kerta. Niin suihku ei kestä ikuisuuksia.

Vierailija
2/48 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten yksi sampoovaahdotus ja hoitsikka perään. Jos hiuksissa on muotoilutuotteita ja ne ovat kunnolla tönkköpaskaiset, kahdesti vaahdotus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaa kulua melkoiset määrät shampoota. Ja rutikuivat hiukset tuollaisen tehopesun jälkeen, tai vaihtoehtoisesti taas kuluu paljon hoitoaineita tms.

Vierailija
4/48 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa vaahdotetaan, ei enempää tai vähempää. Tukka tulee olla perusteellisesti kasteltu ennen shampoon laittoa. Shampoo kannattaa laimentaa vedellä ennen tukkaan laittoa. Huolellinen huuhtelu.

T. Kampaaja

Vierailija
5/48 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 kertaa, mun hiukset ja päänahka ei puhdistu vähemmällä. 5-10 kertaa kuulostaa kyllä paljolta, mutta tehköön jokainen niin kuin haluaa.

Vierailija
6/48 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarpeen mukaan. Yleensä riittää kertavaahdotus, sitten jos tukka on ehtinyt tosi rasvaiseksi, pitää vaahdottaa kahdesti. Lopuksi huolellinen huuhtelu. Hoitoainetta en vaahdota, levitän vain hiusten pituuksiin ja annan vaikuttaa sen ajan kun pesen muun kropan. Sitten huuhtelu.

Vierailija
7/48 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa kulua melkoiset määrät shampoota. Ja rutikuivat hiukset tuollaisen tehopesun jälkeen, tai vaihtoehtoisesti taas kuluu paljon hoitoaineita tms.

Mua ei sen shampoonkulutus huoleta. Mutta sen vedenkulutus kauhistuttaa!

Vierailija
8/48 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vela - 72 kirjoitti:

Tarpeen mukaan. Yleensä riittää kertavaahdotus, sitten jos tukka on ehtinyt tosi rasvaiseksi, pitää vaahdottaa kahdesti. Lopuksi huolellinen huuhtelu. Hoitoainetta en vaahdota, levitän vain hiusten pituuksiin ja annan vaikuttaa sen ajan kun pesen muun kropan. Sitten huuhtelu.

Juuri näin mäkin toimin. Vaahdotus 2x shampoolla ja hoitsikka latvoihin ja vaikutusaika se, minkä pesen muuta vartaloa.

Vierailija
9/48 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö muita himovaahdottajia ole? Omituista, luulisi että olisi enemmän kuin yksi Suomessa.

Vierailija
10/48 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran koska pesen hiukset joka päivä. Jos on mennyt pitempi aika edellisestä pesusta eikä eka shampoo vaahdotu oikein ollenkaan vaahdotan toisen kerran.

Vierailija
11/48 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö muita himovaahdottajia ole? Omituista, luulisi että olisi enemmän kuin yksi Suomessa.

Minä toisinaan. Silloin kun mulla on paha ocd-kausi menossa. Silloin tuntuu että puhdasta tule millään.

Vierailija
12/48 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi kertaa vaahdotetaan, ei enempää tai vähempää. Tukka tulee olla perusteellisesti kasteltu ennen shampoon laittoa. Shampoo kannattaa laimentaa vedellä ennen tukkaan laittoa. Huolellinen huuhtelu.

T. Kampaaja

Shampoota nimen omaan ei laimenneta. Se on ohje.

Vierailija
13/48 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti, käytän palashampoota tai -saippuaa. Hapanhuuhtelu (sitruunahapolla, inhoan etikan hajua) hoitoaineen sijasta, vaikuttaa saippuoinnin ajan.

Vierailija
14/48 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaahdotan kaksi kertaa, mutta pesen hiukset vain joka kolmas päivä. En käytä hoitoainetta, lyhyet hiukset.

Vierailija
15/48 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein sanotaan että esim 2 vaahdotusta hiuksille on hyvä suihkussa. Siis esim 1 kerta shampoota + 1 kerta hoitoainetta. Mutta öö... itse tykkään, että enempi parempi. Paljon enempi - paljon parempi. Parhaimmillaan (pahimmillaan) vaahdotan ainakin 5 kertaa. Hiuksista tulee paremmat, hienommat, kivemman tuntuiset. Niin tota, onko jokin maksimiraja olemassa? Onko 10 kertaa ok? Onko täällä muita jotka vaahdottaa ainakin 5 kertaa? Tämä nyt ei ole maailman tärkein asia, mietin vain minkälaisia tapoja ihmisillä on, ja onko muitakin himovaahdottajia?

En ole kyllä kuullut koskaan tällaisesta. Joskus olen itse pessyt hiukset shampoolla kaksi kertaa, jos on ollut toooodella paljon kaikkia tököttejä hiuksissa, muuten en koskaan. Käyn joka päivä suihkussa ja pesen siis joka päivä (ilta) hiukset ja pesen ne yhden kerran; vaahdotan shampoon hiuksiin, hieron päänahan ja virutan pois, tuon jälkeen lisään hoitoainetta latvoihin ja annan vaikuttaa.

Vierailija
16/48 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Kampaaja

Shampoota nimen omaan ei laimenneta. Se on ohje.

Itse laimennan shampoota jos pullo on lopussa ja viimeiset on vaikea saada käytettyä. Ihan yhtä hyvin toimii kuin ei-laimennettukin.

Vierailija
17/48 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kertaa. Ensin jollain markettishamppoolla ja toisen kerran kalliimmalla. Hoitoainetta kun aloin laittaan pelkästään latvoihin niin tää kuontalo on upee, ei yhtään lässähtänyt 😊

Vierailija
18/48 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä nyt ajat takaa tällä vaahdottamisella?

Mä ainakin pesen kerran hiukset. Levitellään shampoo hiuksiin ja hierotaan. Jos olen noin vuorokausi aikasemmin pessyt, riittää vähän vähempi, jos taas edellisestä pesusta on pari vrk, niin sitten hierotaan perusteellisemmin.

Vierailija
19/48 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käyttääkö nämä jotka vaahdottaa shampoolla monta kertaa niin iha hitokseen hiustuotteita vai miksi se tukka ei tahdo puhdistua???

Vierailija
20/48 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis käyttääkö nämä jotka vaahdottaa shampoolla monta kertaa niin iha hitokseen hiustuotteita vai miksi se tukka ei tahdo puhdistua???

Näköjään aika perisuomalaista taloudellista (pihiä) väkeä tällä palstalla. Ettekö todellakaan tiedä? Hooh.

Hiuksista tulee kyllä puhtaat ja terveet nollalla-yhdellä-kahdella vaahdotuksella.

Useammilla vaahdotuksilla vaikutetaan siihen miltä hiukset näyttää ja tuntuu. Hiuksista tulee ilmavemmat, kevyemmät, pehmeämmät. Lyhkäsiä hiuksia on turha useasti vaahdottaa. Mutta pitkiin hiuksiin tulee tosi iso ero.

Kerran vaahdotetut ovat kuin puuvillapaita. Ihan puhdas, kätevä ja käytännöllinen.

Viidesti vaahdotetut ovat kuin silkkipaita. Luksusta, ihanan tuntuinen, suorastaan taivaallisen tuntuinen, 100 kertaa mukavempi kuin puuvillapaita.

Ei tarvitse mennä sen kauemmas kuin esim. Venäjälle niin ihan kaikki tytöt - köyhimmätkin - vaahdottavat vähintään kolmesti.

KOKEILKAA. Huomaatte heti eron. Paitsi lyhythiuksiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän