Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako kertaa vaahdotat hiuksesi suihkussa?

Vierailija
29.01.2018 |

Usein sanotaan että esim 2 vaahdotusta hiuksille on hyvä suihkussa. Siis esim 1 kerta shampoota + 1 kerta hoitoainetta. Mutta öö... itse tykkään, että enempi parempi. Paljon enempi - paljon parempi. Parhaimmillaan (pahimmillaan) vaahdotan ainakin 5 kertaa. Hiuksista tulee paremmat, hienommat, kivemman tuntuiset. Niin tota, onko jokin maksimiraja olemassa? Onko 10 kertaa ok? Onko täällä muita jotka vaahdottaa ainakin 5 kertaa? Tämä nyt ei ole maailman tärkein asia, mietin vain minkälaisia tapoja ihmisillä on, ja onko muitakin himovaahdottajia?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vela - 72 kirjoitti:

Tarpeen mukaan. Yleensä riittää kertavaahdotus, sitten jos tukka on ehtinyt tosi rasvaiseksi, pitää vaahdottaa kahdesti. Lopuksi huolellinen huuhtelu. Hoitoainetta en vaahdota, levitän vain hiusten pituuksiin ja annan vaikuttaa sen ajan kun pesen muun kropan. Sitten huuhtelu.

Juuri näin mäkin toimin. Vaahdotus 2x shampoolla ja hoitsikka latvoihin ja vaikutusaika se, minkä pesen muuta vartaloa.

Mä myös pyyhekuivaan latvat ennen hoitsikan levitystä niin hoitsikka imeytyy paremmin.

Vierailija
42/48 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis käyttääkö nämä jotka vaahdottaa shampoolla monta kertaa niin iha hitokseen hiustuotteita vai miksi se tukka ei tahdo puhdistua???

No mun tulee käytettyä päivittäin otsahiuksissa ensin kuumennusta kestävää muotoilusuihketta, sitten muotoilen otsahiukset kihartimella ja sit viimeistelen hiuslakalla. Joka päivä. Siksi vaahdotankin hiukset kahdesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis käyttääkö nämä jotka vaahdottaa shampoolla monta kertaa niin iha hitokseen hiustuotteita vai miksi se tukka ei tahdo puhdistua???

Näköjään aika perisuomalaista taloudellista (pihiä) väkeä tällä palstalla. Ettekö todellakaan tiedä? Hooh.

Hiuksista tulee kyllä puhtaat ja terveet nollalla-yhdellä-kahdella vaahdotuksella.

Useammilla vaahdotuksilla vaikutetaan siihen miltä hiukset näyttää ja tuntuu. Hiuksista tulee ilmavemmat, kevyemmät, pehmeämmät. Lyhkäsiä hiuksia on turha useasti vaahdottaa. Mutta pitkiin hiuksiin tulee tosi iso ero.

Kerran vaahdotetut ovat kuin puuvillapaita. Ihan puhdas, kätevä ja käytännöllinen.

Viidesti vaahdotetut ovat kuin silkkipaita. Luksusta, ihanan tuntuinen, suorastaan taivaallisen tuntuinen, 100 kertaa mukavempi kuin puuvillapaita.

Ei tarvitse mennä sen kauemmas kuin esim. Venäjälle niin ihan kaikki tytöt - köyhimmätkin - vaahdottavat vähintään kolmesti.

KOKEILKAA. Huomaatte heti eron. Paitsi lyhythiuksiset.

Mitä shampoita te oikein käytätte? Kun itse joudun vaahdottamaan hiukset shampoolla kahdesti niin mun tukka menee v*tun takkuun??

Eh? Mitä sä oikein teet sun hiuksille kun saat ne takkuun? Ei siihen shampoo mitenkään liity.

Tai no, kyllähän hiukset saa suihkussa takkuun, jos tekee kuin lapsi tai mielitautinen eli pöyhii hiuksia käsillään tosi paljon ristiin rastiin kuin jossain hurrikaanissa. Älä käsilläsi pistä hiuksiasi takkuun. Käytä käsiäsi fiksummin (suoria ylös-alas liikkeitä, ei ristiinrastiin liikkeitä). Muuta selitystä en nyt tähän hätään tuolle sun takkuuntumiselle keksi, mutta en kyllä oo mikään asiantuntija.

Lapsena mun hiukset meni suihkussa takkuun juuri tuosta syystä, eli tarvitsin kampaa ja harjaa paljon.

Nykyään mun hiukset on rintoihin asti ja en tarvitse kampaa tai harjaa ikinä. Ei ainuttakaan takkua koskaan. Ja mun hiuslaatu on ihan normaali suomalainen, melko ohut melko vaalea.

Mä teen sormenpäilläni pyöriviä liikkeitä samalla kun vaahdotan shampoon hiuksiin. Päänahka saa samalla hieronnan ja verenkierto paranee. —> hiustenkasvu kiihtyy.

Vierailija
44/48 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa että melkein kaikki suosittelevat vain yhtä tai kahta vaahdotusta. Kyllä monessa maassa olen törmännyt siihen että vähintään 3 vaahdotusta ja tosiaan myös että vielä enempi on vielä parempi.

Vierailija
45/48 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa että melkein kaikki suosittelevat vain yhtä tai kahta vaahdotusta. Kyllä monessa maassa olen törmännyt siihen että vähintään 3 vaahdotusta ja tosiaan myös että vielä enempi on vielä parempi.

Missä maissa?

Vierailija
46/48 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh. Enpä arvannut että minun viaton pikku aloitukseni saisi näin paljon kohua aikaan. Ei ollut provo. Aidosti vain pohdin miten muut tekevät. Nyt sitten tiedän että muut eivät tee kuten minä teen, ei se mitään. En käytä koskaan mitään muotoilutuotteita, pidän hiukseni "au naturel", eli hiukseni kyllä puhdistuvat helposti. Vaahdotan viisi kertaa koska hiuksistani tulee silloin aivan erilaiset kuin vain kaksi kertaa vaahdottamalla. Itse tykkään. ap

Vierailija
47/48 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän ymmärtää mihin tämä usea vaahdotus perustuu siinä tapauksessa, että hiukset ovat täysin luonnon tilassa. Ymmärrän jos hoitoaineen haluaa toistaa pituuksiin, mutta miksi shampoo, jos hiukset puhdistuu jo ensimmäisellä pesukerralla? Mitä se shampoo tekee muuta? 

Vierailija
48/48 |
22.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuosta likaisten hiusten ketjusta mieleen tämä.

En ole koskaan vaahdottanut hiuksiani useammin kuin kaksi kertaa, ja sen teen vain, jos hiuksissa on tosi paljon muotoilutuotteita eli harvoin. Muuten riittää yksi vaahdotus. Hiukseni ovat hyväkuntoiset ja ulottuvat lapaluihin. Päänahka on kuiva, kuten muukin iho.

Häiden jälkeen kampaaja neuvoi pesemään hiukset pelkällä runsaalla hoitoaineella. Tein niin ja hiukset olivat ihanan pehmeät ja kuohkeat, eivät yhtään likaisen näköiset.

Uskooko joku oikeasti, että useampi vaahdotus olisi tie onneen? Pesevätkö supervaahdottajat kuitenkin seuraavana päivänä hiukset uudestaan ja taas monella vaahdotuksella? Kuinka usein täytyy ostaa shampoota? Varmaan joka viikko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi