Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huushollausta vaikeimman kautta - kun vinossa oleva koristetyyny on viimeinen pisara

Vierailija
29.01.2018 |

Eräästä toisesta ketjusta tuli vaan mieleen.

Miksi se jokapäiväinen huushollaus pitää tehdä vaikeimman kautta ja hampaat irvessä? Tai yleensä eläminen?

Peruspirkko tarvitsee leipäviipaleelleen lautasen ja servetin. Kahvikuppi tai vesilasi on laitettava käytön jälkeen välittömästi tiskikoneeseen (joka btw on täytettävä ja tyhjennettävä tarkan ohjeistuksen mukaan). Lasista ei voi juoda kahta kertaa. Kauppalehti olohuoneen kahvipöydällä aiheuttaa primitiivireaktion. Hiekkaa lattialla? Avioero! Verhotanko millin vinossa? Sohvan koristetyynyt väärin aseteltu? Pyykit kummallisesti ripustettu? Kahvinkeitintä ei pestä joka käyttökerran jälkeen?

Oikeesti naiset, miksi kaikesta pitää tehdä vaikeaa ja valtataistelua?

Ei ihme, että miehiä ei huvita osallistua kotitöihin. En osallistuis minäkään, jos tapani pyyhkiä pölyjä ei miellytä.

t. onnellinen sinkku

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Monessa perheessä on vain yksi ja ainoa oikea tapa tehdä asioita =vaimon tapa. Ja sitten vaimot täällä ihmettelee, kun mies ei enää osallistu minnekään, vaikka omalla toiminnalla ( mollaa miehen tapaa tehdä) on sabotoitu miehen osallistuvuus.

Vierailija
2/2 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tekee kotona mitä tykkää, en puutu hänen tekemisiinsä. Viikonloppuna sulatti pakastimen ja pesi auton.

Itse teen tavalliset kotihommat mieluiten yksin, en halua ketään sotkemaan kuvioitani, sillä olen melkoinen perfektionisti. Perhesovun pelastaa se, että kun olen siivonnut, annan olla ja kaiken saa sotkea uudelleen, minua ei kiinnosta. Laitan kaiken uudelleen paikalleen kunhan ehdin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi