Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Räjähtävä kipu munasarjoissa/ alavatsassa

Vierailija
29.01.2018 |

Oikealla puolella- onko muilla tällaista?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo toistuu aina kuukautisten aikaan, syy on todennäköisesti endometrioosissa. Lääkäriin.

Itse asiassa kystan puhkeaminenkin voi olla vaarallista ja siitäkin pitää käydä lääkärissä.

Mutta toistuvuus viittaa endoon.

Vierailija
22/24 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tasaisen epätasaisesti ollut valtavaa kipua vasemman puolen munasarjoissa. Sen verran, että olen kahdesti yöllä lähtenyt päivystykseen.. Mitään ei löytynyt, vaikka tutkimuksia tehtiin: veret, sisätutkimus, paineltiin alta ja päältä ja sitten ultra.

Tää kipu menee onneksi muutamassa tunnissa ohi. Itse sitten mietiskelin, että oliko noissa mitään yhtäläisyyksiä noissa tutkimuksissa.. Muistin yhden. Munasolu oli aivan valtavan kokoinen ja vain pikkuriikkisen kiinni johtimessa.

Menin yksityiselle gynelle ja näytin noita tuloksia. Voiko munasolun irtoaminen sattua niin perkeleesti? - Kyllä voi. Se on aika yleinenkin vaiva.

Antoi mulle särkylääkettä, jos seuraavalla kerrallakin tapahtuu.. mutta tuo raju kipu ei tule joka kierrossa. Lisäksi muutenkin täysin yllättäen, vaikka kiertoa laskisikin tarkasti.

Ihan hirvee kipu ja sitä seuraa sitten vuosituhannen rajuimmat teurasmenkat. Nykyään olen opetellut rentoutumisharjoituksia tuohon ongelmaan, vähän auttaa. Mutta eihän niitä missä vain pysty tekemään, että jos autolla ajaessa iskee... sitten vaan pientareella kärsimään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varsinaisesti tai yleensä kuukautisten aikaan ole ollut kipuja. Olen vaan ollut ihan todella puhki, nyt viimeiset oli niin kivuliaat että synnytykseen verrattava kipu.

Nyt on ovulaatiovaihe ja todella isot kivut taas.

Vierailija
24/24 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla esim kierukka siirtynyt paikaltaan? Se aiheuttaa kovaa kipua myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi