Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Masentunut kaveri on sitä mieltä, että minun tulisi käyttää koko vapaa-aikani hänen murheidensa kuunteluun!

Vierailija
29.01.2018 |

Kuuntelen töissä hulluja paskalla palkalla ja kuulemma pitäisi ilmaiseksi vapaa-ajalla. Voi vittu, kun tekis mieli vaan jättää vastaamatta puheluihin ja soittoihin!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voithan sen tehdä. Itse ainakin pidän puhelimeni kaukana itsestäni silloin kun haluan olla rauhassa. Taidat olla niitä jotka ajattelevat että ihmisen pitää aina olla tavoitettavissa? Minä en ole.

Vierailija
2/4 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voithan sen tehdä. Itse ainakin pidän puhelimeni kaukana itsestäni silloin kun haluan olla rauhassa. Taidat olla niitä jotka ajattelevat että ihmisen pitää aina olla tavoitettavissa? Minä en ole.

Minun on pakko olla tavoiteltavissa vanhan äitini takia. Olen muuten estänyt kaverini numeron monesti, mutta aina saa jotain kautta soitettua minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaista, laitat kaverin numeron puhelimeen nimellä *kaveri xx, älä vastaa* ja kun soi, hiljennät puhelimen ja et vastaa. Jos vaihtaa numeroa, tallennat uudenkin numeron samoin.

Tein itse näin kun kuuntelin kaverin paasausta miesongelmistaan oikeasti useita tunteja putkeen peräkkäisinä päivinä jatkuvasti ja kun meni hyvin, ei edes viestiä laittanut. Saati että olisi mun kuulumisia kysellyt. Mulle riitti. En vastaa hänen soittoihin enkä viesteihin mitään.

Vierailija
4/4 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on vain kaveri, voit feidata. Jos hän taas on ystävä, sopisitte että kuuntelet hänen huoliaan vaikka tunnin tai kolme varttia viikossa tms. rajattu aika. Hänelle itselleenkin sopisi psykiatrian ammattilaisen neuvo siitä, että huolille varataaan tietty aika ja silloin niitä käsittellään aktiivisesti ja muu aika päivästä yritetään olla tarttumatta niihin, vaikka nousisivat mieleen.